14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

EVROPA: Pomáháme?

Skutečné oběti hladomoru a válek neutíkají do Evropy. Nemohou si to ani dovolit, většina z nich si za celý život na „cestovné“ vyžadované mafiemi nevydělala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 6.9.2015 21:26

Tak teprve teď mám čas si to video pustit,

a zišťuji, že tam jsou taky bláboly.. Ale většinově se to dá poslechnout..

J. Kanioková 6.9.2015 19:47

......

ZDIELAJTE - NECH VIDIA LUDIA PRAVDU A VEDIA O NEJ! https://www.youtube.com/watch?v=QDjFfgQbpiQ&feature=share

D. Čermák 6.9.2015 18:58

Re: Nikdo není povinen pomáhat jinemu

Přesně tak!

V. Kusý 6.9.2015 18:51

Pomáhat potřebným? Jistě, ale kdo to je?

V oblasti "humanitární krize" v Sahelu počet obyvatel roste, to je krize? Nebudeme nakonec velice brzy ti potřební MY ? Jinak s autorem plně souhlasím, jen ta otázka mi vrtá hlavou.

M. Prokop 6.9.2015 17:47

Re: Výborný článek!

No jo, ale jak pěkně se na tom dá vydělávat, bez strachu z konkurence!

J. Laták 6.9.2015 17:35

Re: Co máte pořád s tím pomáháním ? Nejvíce se mi líbí,

V Hayekove pojetí správná metoda vždy vychází z metody přirozenosti a ze spontánního řádu, který vytvořila historickým vývojem daná kultura. Ta má sama o sobe charakter sebezdokonalující. Jenže ti, kteří jsou bezcitní, nemohou práci A. F. Hayeka vůbec pochopit, že je to tak, pane Janyško?

B. Rybák 6.9.2015 15:08

Re: Nevím, co přesně s ní je,

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/klausova-vyzva-se-stala-tercem-internetovych-utoku/1255235?utm_source=rss&utm_medium=feed

B. Rybák 6.9.2015 14:39

Výborný článek!

Plně souhlasím s autorem článku a připomínám i to, že:

Pokud by EU chtěla skutečně pomáhat těm nejvíce potřebným, pak by do chudých zemí přestala vyvážet své dotované potraviny (likvidovat tamní zemědělce), prosazovat "pěstování biopaliv", zakazovat jim používání GMO, vnucovat jim pro ně neúnosně nákladnou, životně nebezpečnou "ochranu přírody",... protože to všechno tam vyvolává masový hlad!

B. Rybák 6.9.2015 14:20

Re: Také by mne zajímalo, zná-li

Přesně tak! Každá, převážně ze státních peněz financovaná charita je nebo se brzy stane spolkem cynických parazitů (viz Parkinsonovy zákony a fakt, že práce s cizími penězi pro cizí lidi je prokazatelně nejméně efektivní způsob nakládání s penězi)!

B. Rybák 6.9.2015 14:01

Re: Díky, naprosto souzním..

Přesně tak! Oni si chtějí imigranty vybírat a nám je chtějí přidělovat!

B. Rybák 6.9.2015 13:58

Re: Díky, naprosto souzním..

Velmi mě potěšil odmítavý postoj pana profesora Cyrila Höschla k muslimské imigraci (a k oné petici vědců), protože on je skutečnou vědeckou autoritou!

B. Rybák 6.9.2015 13:49

Re: Nevím, co přesně s ní je,

Došlo prý k organizovanému útoku právdoláskařů (podepisujících se např. Hitler, Stalin,...) díky němuž přestala být průběžně zveřejňována jména signatářů.

J. Schwarz 6.9.2015 11:29

Re: Aha, tak dík,

nechápu, v čem je chyba a proč chce Merkel přerozdělovat když jsou v Německu i Rakousku šťastní, že tam ty utečence mají a mohou se samou láskou a lidskostí pos-rat!

J. Schwarz 6.9.2015 11:26

Re: Díky, naprosto souzním..

Dovedu si živě představit "spravedlivé" přerozdělení uprchlíků na německý či rakouský způsob! Ze Sýrie opravdu neutíkají jen pitomci ale i docela kvalifikovaní a schopní lidé. Všichni budou chtít zůstat v Německu a někdo musí určit "klič" podle kterého budou někteří z nich odesláni jinam. Pochybuji, že to budou doktoři, inženýři  nebo  IT specialisté - ti by po udělení azylu našli snadno zaměstnání právě v tom německu, Tedy "přerozděleni" budou blbci závislí dlouhodobě na dávkách. Blbci, kzeří většino mají rozvětvené rodiny, se kterými se bou chtít "spojit" v Evropě. Tito "spravedlivě přerozdělení" řádově nabobtnají - o to se zasadí, když už nikdo jiný. štrasburský soud pro "Lidská práva". Děkuji, nechci. To raděj pryč z EU dokud není pozdě.

J. Vintr 6.9.2015 11:24

Nikdo není povinen pomáhat jinemu

za cenu sebezničení. Na světě je několik miliard lidí, kteří "by si zasloužili naši pomoc". Řekl bych, že v první řadě si zaslouží pomoc naši spoluobčané, kteří jsou objektivně odkázáni na jiné - důchodci, invalidé a nemocní. Nemyslím si, že by o všechny tyto lidi bylo tak dobře postaráno, aby stát mohl vyhazovat peníze za pomoc lidem, s nimiž nemáme nic společného.

L. Severa 6.9.2015 10:48

Re: Děkuji za výbornou myšlenku

Píšete to naprosto přesně. Celkem to jen dotvrzuje myšlenku kolik je skutečných emigrantů prchajících před hrůzami války.

K. Janyška 6.9.2015 10:46

Co máte pořád s tím pomáháním ? Nejvíce se mi líbí,

když chtějí pomáhat holoprdelníci  holoprdelníkům z cizího, aby na tom právě oni  vydělali.  Nejvyšší pomocí hloupým je dát jim relevantní vzdělání, nejvyšší pomocí hladovým je naučit se živit se sami.... Dzp.

J. Schwarz 6.9.2015 9:50

Re: Naprostý souhlas, a ještě poznámku-

Fajn. Takže za každým mladým, co dostane azyl přitáhne v rámci "spojování rodin" 50 příbuzných! To tedy potěš pámbu. A to všechno nám navařili svinští levičáci a "humánisti", co nejprv exportem "pokroku" pomohli extrémnímu nárůstu populace v Africe, Bangladéži, pakistanu a arábii a když se to v oněch zemích začne mlít / kvůli přelidnění / začnou moralizovat, obviňovat "imperialisty"  a prosazovat import problémů sem. Nejvyšší čas ta paka smést ve volbách a zatrhnout jim financování nesmyslů ze státních rozpočtů.

J. Schwarz 6.9.2015 9:42

Re: Ten závěr je trochu mimo

O žádné mafiány nejde.  Problémy vytváří už v jejich zemích vysoká porodnost a nárůst populace, které jen pomáhá evropský "humánismus". Vždyť naše "humanistické přístupy" povedou samy o sobě ke katastrofě i bez utečenců - pokud se udrží technologický vývoj, pak spolu s "principem předběžné opatrnosti", přehnaným důrazem na bezpečnost, t.zv.  lidská práva a rozmáhajícím se sudičstvím bude každá následující generace léčiv sice účinnější, ale taky řádově dražší. To povede zprvu k dalšímu k růstu věku dožití, zvyšování věkového průměru obyvatelstva a následnému hroucení zdravotních rozpočtů a sociálních systémů. Řešit problém dnešní generace důchodců zvýšením porodnosti či dovozem imigrantů je jen odsun krachu do budoucna - pokud solitici nepočítají s tím, že se následující generace už důchodu nedožije a lékařskou péči nebude potřebovat. Vždyť kdyby měly pokračovat současné trendy, bylo by 50% populace v důchodu či v nemocnici a zbytek populace by jim dělal ošetřovatele. Navíc by na Zemi bylo tak 12 miliard "nekonečně hodnotných živočichů". Jak vidno není o co stát. Zřejmě sama Přiroda či Prozřetelnost to  zařídila tak, aby jeden nemusel litovat že už je starej.

J. Schwarz 6.9.2015 8:43

Re: Také by mne zajímalo, zná-li

Jakákoli ta "agentura pro začleňování"  stojí za belu, protože za belu stojí již předmět její činnosti a neměla by od státu dostat nic. Pokud "nevládní", pak i nedotovaná ze státních peněz.  Nechť stát vybírá méně daní, nevyhazuje prostředky za ideologicky zabarvené  nesmysly a nechá na občanech, koho ze SVÝCH PENĚZ  podpoří.

J. Kanioková 6.9.2015 0:23

Aha, tak dík,

teď už to prošlo v pohodě. Ale předtím jsem tu stránku otevřela, a to tóčo, co se mi dělo před očima, to jsem valila oči. Nešlo mi nic ustát, uložit, abych mohla všechno na ploše pozavírat. Nakonec jsem to musela ukončit vypnutím poče. A pak kus času ... škoda mluvit..

Pro "škodolibé povavení" - Uprchlíci budou stát Německo tento rok kolem deseti miliard eur - http://jdem.cz/btreq7

Přiznám se, že mi ani těch normálních Němců není moc líto, protože jejich reakce na netu mě nepřestávají udivovat. Jsou tak neskutečně zmanipulovaní, zblblí korektností.. uff..

J. Jurax 6.9.2015 0:17

Re: Bolševické fráze Vám opravdu jdou, pane Haasi

To není fráze bolševická, nýbrž toliko fráze. Protože celkem vzato nemáme jak politiky donutit - kravály na náměstích kvůli tomuhle asi nebudou - a i kdyby byly, politikové na ně zvysoka ... volby jsou až za dlouho.

M. Varadinková 5.9.2015 23:29

Re: Nevím, co přesně s ní je,

Nahlédla jsem, a počítač mi normálně jede.

J. Kanioková 5.9.2015 23:22

:)))))))))))))

J. Kanioková 5.9.2015 23:20

Nevím, co přesně s ní je,

podepsala jsem to v poledne, a teď před chvílí jsem se chtěla mrknout.. a zbláznil se mi poč. Tak nevím, jestli to nabourali hekři, či co. Nemám odvahu tam znovu nahlídnout, abych zas hodinu nestrávila tím, že budu opravovat poč..

K. Janyška 5.9.2015 22:26

Re: Evropa je v průseru

Howno... Dzp.

J. Farda 5.9.2015 21:18

Naprosto

jasně popsaná tvrdá realita, 100% souhlasím.

L. Severa 5.9.2015 21:16

Re: Díky, naprosto souzním..

Již vím.

L. Severa 5.9.2015 21:14

Re: Díky, naprosto souzním..

Kde je?

L. Severa 5.9.2015 21:11

Re: Naprostý souhlas, a ještě poznámku-

Pane Mertle, Váš názor, že do toho nemáme co mluvit je poněkud mimo, přece jen vyslovujeme, nebo vlastně píšeme svoje názory na probíhající událost. Vy máte zřejmě jiný názor na uvedený příklad než já. Měl jsem dojem, že nechat rodinu na pospas válečným událostem není etické - sám bych se asi užíral obavami, Vy se domníváte, že to riziko se v daném případě musí podstoupit.