26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

KOMUNIKACE: Pryč od T-mobile!

Letos na jaře jsem prožil děsivý příběh s wi-fi od T-mobile, který jsem popsal zde. Nepoučil jsem se a dobře mi tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dvořák 21.8.2015 8:10

Smlouvu s operátorem?

Tak normální člověk už je dávno u Mobil. Cz kde to má za prvé levnější a za druhé internet zdarma! Velcí operátoři se snaží vnutit smlouvu každému a po uzavření smlouvy s ním jednají jak s otrokem!

J. Urban 20.8.2015 22:20

Hlavně si nemyslete, že to u O2 budete mít

lepší.

J. Šimek 20.8.2015 17:06

Re: Zaplatit ihned z hlediska příjemce platby znamená

Pokud myslíte, že při banálním prodlení nedlužíte, tak jo. Což je ovšem ta vaše prča.

R. Langer 20.8.2015 15:31

Re: Pryč od T-mobile?

Tak třeba až vám někdy jednou bezdůvodně odpojí telefon, tak si o tom hezky popovídáme, jakou jste z toho měl radost, a co jste musel udělat pro to, aby vás zase připojili. Určitě z toho budete nadšením bez sebe a na nic si nebudete stěžovat, vždyť takové věci jsou vlastně v pořádku.

A věřte tomu nebo nevěřte, takové věci se prostě fakt stávají. ;-)

R. Langer 20.8.2015 15:26

Re: Pryč od T-mobile?

To to já tedy zase panu Březinovi věřím, protože s uvedeným chováním jsem se také setkal, i když pravidlem to není. Pročpak se ale tedy stejnou měrou nezabýváte pochybením T-Mobilu? Když jste tedy tak spravedlivý, měřte stejnou mírou. Když už napíšete, že pan Březina nezaplatil fakturu, a je to špatné, napište také, že T-Mobile odpojil vlastní chybou telefon a je to stejně špatné. Pan Březina si, pokud vím, před vlastním prahem zametl - snažil se dluh uhradit co nejdříve, ale za prvé tento problém vlastně neexistoval, a za druhé, chyba byla přímo u T-Mobilu, ne u pana Březiny. Tak proč by svou zkušenost nemohl prezentovat? Vám snad postup T-Mobilu připadá přehledný, srozumitelný a funkční? Mně tedy ne, a proto nevím, proč bych ho nemohl kritizovat bez ohledu na to, že jsem po 6 týdenní nepřítomnosti ještě nestihl zaplatit za fakturu, kterou bych zaplatil, jakmile bych zjistil, že je neuhrazená.

P. Švejnoch 20.8.2015 15:05

Re: Pryč od T-mobile?

To víte, že ano, milý pane Brezino. Přišel mi poděkovat pan Theodor Mobile osobně a dneškem počínaje budu mít minutu volání o 0,8 haléře/ min. levnější - což by v mém případě znamenalo asi 16 haléřů per month, tedy pokud bych byl zákazníkem zmiňovaného operátora.

Tak se mějte hezky - a dejte vědět, kdo Vám zase kde ubližuje. ;-)

P. Švejnoch 20.8.2015 14:59

Re: Pryč od T-mobile?

Ale samozřejmě, že občas něco zapomenu, občas jsem byl i v prodlení se zaplacením faktury - prostě jakoukoli nectnost vyplývající z nedbalosti či děravé paměti mi chcete připsat, můžete. Ale když se mi něco podobného stane, neprezentuji to způsobem, že dodavatel je idiot, a já jsem úžasný zákazník, protože jsem po splatnosti faktury teprve 5 dnů a už mám notebook na kolenou a svaly mi jen hrají, jak užuž to chci zaplatit... :-)

Jak jsem už předeslal - některým pasážím z článku samotného nevěřím, pan Brezina si je nejspíš když ne vybájil, tak alespoň notně přibarvil. A celkově se spolehl na to, že se sveze na vlně "všichni dodavatelé jsou paraziti (koho mi to jen připomíná?), a zákazník je chudák" - a jak je vidět, tak alespoň částečně uspěl.

Mně tenhle způsob nebere, myslím, že především by si měl každý zamést před vlastním prahem, a teprve potom poukazovat na chyby ostatních - kterýžto přístup je panu Brezinovi evidentně cizí.

Případně bych mohl navázat nějakou obecnou úvahou o presstitutech, ale zase tak moc mi na panu Brezinovi nezáleží. ;-)

I. Brezina 20.8.2015 14:07

Re: Pryč od T-mobile?

Jak říká klasik: "Je to zbytečný, je to zbytečný, je to zbytečný." No, snad za tohle "hašení mediálního požáru" Švejnoch v T-mobilu aspoň dostane pochvalu od nadřízených.

R. Langer 20.8.2015 14:04

Re: Pryč od T-mobile?

No jistě, zatímco vy jste pan Dokonalý, a nikdy v životě jste se s ničím neopozdil a na nic jste nezapomněl. To z vás vaše rodina musí mít neuvěřitelnou radost, mít doma takového úžasného nechybujícího člověka. Jenom s tou empatií to bude holt asi slabší, ale co už se otravovat s nějakými nedokonalými chudáky, navíc když ani včas neplatí faktury, že? Tak buďte neobyčejně zdráv a vesel, pane Dokonalý, pokud je to vůbec pravda. :-P

P. Švejnoch 20.8.2015 13:51

Re: Pryč od T-mobile?

Úplně ten obrázek vidím... U ucha mobil, na kolenou notebook, ruka Vám cukala samou nedočkavostí, abyste užuž mohl vyplnit číslo bankovního účtu, částku a VS. A pak takové zklamání... :-)

Ale je to dobře, že jste takový promptní platič faktur, pane Brezino... Tedy těch, které jste nejprve včas nezaplatil, pravda... :-)

V této souvislosti je zvláštní, že celá Vaše ukřivděná filipika (včetně diskuzních příspěvků) se nese v duchu: "Ten operátor, to je hroznej hajzl (blbec, lempl), zatímco já přeci nejsem žádnej neplatič a podvodník."

Já si myslím, že některé zákazníky jakýkoli dodavatel rád oželí.

Tak buďte neobyčejně zdráv a vesel, pane Brezino. ;-)

R. Langer 20.8.2015 13:49

Re: Zaplatím později - jste srandovní :o)

Pan Březina zaplatil dluh převodem ihned, když se o něm dozvěděl, protože CHTĚL, PŘESTO, ŽE TO VŮBEC NEBYLO POTŘEBA, a s odpojením telefonu to nijak nesouviselo. A kdyby ten dluh HNED nezaplatil, tak by se taky nestalo VŮBEC NIC. A hlavně, problém, o kterém je článek, s žádným placením nějaké faktury vůbec nesouvisí.

Budu to sem muset psát ještě desetkrát, nebo už jste to pochopil teď?

R. Langer 20.8.2015 13:44

Re: Zaplatit ihned z hlediska příjemce platby znamená

Ano, sice odpojení telefonu s nezaplacenou fakturou nijak nesouvisí, ale s racionalitou nemají nic společného moje příspěvky. A nějaký další vtip by tam nebyl? Jako obvykle perlíte, pane Šimku! Prča to tedy opravdu je! :-D

R. Langer 20.8.2015 13:41

Re: Pryč od T-mobile?

Ne, mě připadá, že to je přesně tak. Nebo že jsou tady všichni zaměstnanci T-Mobilu. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Apelovat na selský rozum je tady asi zbytečné. :-D

R. Langer 20.8.2015 13:39

Re: Pryč od T-mobile?

Myslím, že jste to pořád nepochopil. A to, že je faktura 5 dnů po splatnosti? Inu, stane se, obzvlášť když jste někde 6 týdnů pryč. Vám se ještě nikdy nic takového nestalo? Tak gratuluji. Asi jste dokonalost sama.

R. Langer 20.8.2015 13:34

Re: Pryč od T-mobile?

A proč vás to vůbec zajímá, když to s problémem nijak nesouvisí, o čemž je vlastně celý článek, který jste evidentně nepochopil a melete tady neustále dokola nějaké pitomosti o nezaplacené faktuře? Chápete to? :-P

I. Brezina 20.8.2015 13:27

Re: Pryč od T-mobile?

Jenže to právě blbě čtete. Fakturu pět dnů po splatnosti jsem chtěl zaplatit okamžitě, jakmile mi o ní operátorka po návratu v Vietnamu řekla. U ucha jsem měl mobil a na kolenou notebook s webovým bankovnictvím. Své závazky hradím obratem. Jenže ona mně hnala na prodejnu platit to v hotovosti a tvrdila mi, že právě kvůli těm pěti dnům nepřipojili manželku. Následně se ukázalo, že to nebyla pravda. Takže máte v hlavě falešné souvislosti, pane advokáte T-mobilu.

P. Švejnoch 20.8.2015 13:09

Re: Pryč od T-mobile?

Ale kdeže, pane Brezino, opravdu nejsem z krizové linky jakéhokoli dodavatele jakýchkoli služeb. A chápu, že píšete, že Vám bylo sděleno, že nezaplacení faktury a odpojení telefonu Vaší ženy spolu nesouvisí. Jen jsem Vás upozornil na to, že nezaplacená faktura ja Vaše chyba, a že mi obecně vadí přístup: "Faktura je po splatnosti teprve pět dní, tak co by chtěli!", který tu prezentujete. A obzvlášť mi vadí v kombinaci s Vaší ukřivděnou tirádou - když mám navíc pochybnost o dokonalé pravdivosti některých jejích pasáží.

Takže jak říkám: Užijte si nového operátora - tam z podobného přístupu budou jistě nadšení... :-)

J. Šimek 20.8.2015 13:08

Re: Zaplatím později - jste srandovní :o)

Ještě mi vysvětlete citaci "jsem dluh už zaplatil převodem" a už mi to dojde.

J. Šimek 20.8.2015 13:06

Re: Zaplatit ihned z hlediska příjemce platby znamená

Už chápu, s racionalitou vaše příspěvky nemají nic, je to jen prča.

J. Šimek 20.8.2015 13:04

Re: Pryč od T-mobile?

To Langer: Proč něco platil, když nic nedlužil a ještě považoval příkaz k úhradě za zaplacení ihned?

J. Šimek 20.8.2015 13:03

Re: Pryč od T-mobile?

Není vám divné, že všichni kolem jsou blbci a jen vy máte pravdu?

I. Brezina 20.8.2015 13:02

Re: Zaplatím později - jste srandovní :o)

Pane Langere, dekuju, ale je to zbytecne. Ja uz si od Simka odsednul uplne:-))

I. Brezina 20.8.2015 12:49

Re: Pryč od T-mobile?

Ne, to se rozhodne nedomnivam a ty vase "zvlastni" predstavy tedy existuji jen ve vasi hlave.

Jen se vam snazim vysvetlit, ze cely problem byl nekde uplne jinde nez ve fakture pet dnu po splatnosti. Proto manzelku neodpojili a ani oni sami netusili, proc se to stalo. Pry nejaka lidska nebo technicka chyba na jejich strane. Rozumite tomu uz konecne? Ach jo, jak s malym ditetem... Ale nechte mne hadat - ze vy jste z oddeleni krizove komunikace T-mobile? Ja vim, prto firmu je to negativni publicita... Ale pokud nechce, aby se o ni blbe psalo, je to uplne jednouche. Staci poskytovat kvalitni sluzby.

R. Langer 20.8.2015 12:47

Re: Zaplatit ihned z hlediska příjemce platby znamená

To je přece naprosto jedno kdy to zaplatil, když to není potřeba, vy "obzore". Ale vidím, že to pořád nechápete, jako obvykle. :-D

R. Langer 20.8.2015 12:45

Re: Pryč od T-mobile?

Vy jste také nepochopil, že to odpojení s tou nezaplacenou fakturou nemělo nic společného? Pan Březina to opravdu napsal tak složitě, že to z toho nepoznáte? Já jsem to tedy pochopil hned, a ani mi nemusíte radit.

R. Langer 20.8.2015 12:42

Re: Zaplatím později - jste srandovní :o)

Vy máte hlavně zásadní problém v tom, že jste doposud nepochopil, že o tu nezaplacenou fakturu vlastně vůbec nešlo a že neměla s odpojením telefonu nic společného, ale pořád budete tu blbost dokola opakovat. Čili nechápete psaný text (toho jsem si u vás všiml už dříve). Mám si poposednout?

J. Šimek 20.8.2015 12:42

Re: Zaplatit ihned z hlediska příjemce platby znamená

Proč platil "ihned", když to nebylo potřeba, vy obzore.

P. Švejnoch 20.8.2015 12:34

Re: Pokud si myslíte, že u ostatních operátorů je to jinak,...

To jste Vy, pane Šulci? :-)

Vaše úvaha, pane Václavíku, má jednu podstatnou vadu. Totiž tu, že statisíce  těch "průměrných, typických Čechů" změní ročně mobilního operátora či internetového providera, další statisíce třeba pojišťovnu, lékaře, nebo třeba jen obchod, do kterého chodili nakupovat -  prostě proto, že jim poskytovatelé těchto služeb přestali vyhovovat, nebo přímo začali vadit.

Já sám jsem teď ve fázi přechodu od jednoho mobilního operátora k jinému, dnes jsem změnil pojišťovnu, a rozhlížím se po novém dentistovi.

Máte pocit, že jsem kvůli tomu hrdina? :-o

P. Švejnoch 20.8.2015 12:23

Re: Pryč od T-mobile?

Domníváte-li se, že tím, že poskytovatele služeb informujete o tom, že budete mimo poštu i SMS, jste zproštěn povinnosti uhradit fakturu za poskytované služby, pak je asi opravdu každá debata marná...

No, ale jak se (mi :-)) zdá, alespoň jste si ujasnil, zda ty hrozné služby budete či nebudete dále snášet. Gratuluji Vám... Zároveň Vám přeji, abyste našel operátora, který bude zcela akceptovat Vaše, trochu zvláštní, představy o obchodním styku. :-)

Můžete nám o tom po čase opět napsat - a za sebe Vám slibuji, že Vám zase rád poradím... :-)

V. Vaclavik 20.8.2015 12:21

Re: Pokud si myslíte, že u ostatních operátorů je to jinak,...

Zajimave ze na vasi radu nikdo nereagoval. Je to proto, ze prumerny, ci typicky Cech ma problem neco takoveho udelat, i kdyz je s nim zachazeno zpusobem ve clanku popsanym. Casti toho problemu je dale to, ze prumerny, ci typicky Cech se uplne nejvice boji neznama - co kdyz zmeni operatora a zjisti, ze si jeste pohorsil. Typicky Cech jde po jistote, byt pddanskeho druhu, jako slepice po flusu a ty firmy to dobre vi a hresi na to.

Ale je takove moudro, ktere rika, ze odvaznym stesti preje. Asi to ale neni ceske moudro, anebo je a mame ho mozna prave proto, ze nam odvaha v tomto smeru horce schazi.