26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: No a co?

„Někteří jsou opravdu ochotni raději umřít, než aby byli deportováni zpět do svého státu,“ popisuje situaci k zajištění imigrantů mluvčí cizinecké policie. Mám jedinou odpověď: A co má být?!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Vidím 7.8.2015 23:32

No a co?

Levicacky hrdina Matejka proste chytil zase silny vitr do politicke plachty.

M. Fausek 6.8.2015 7:43

Za pět minut dvanáct

Vážený pane, děkuji za Váš příspěvek. Rozhodně patřím k lidem, kteří se nesmíří se současnou situací. Zatím, ale čekám na reakce a činy naší vlády. Iluze si, ale nedělám. Teď se rozhoduje o budoucnosti mých dětí a vnuků.Myslím, že je potřeba založit oddíly domobrany navzdory všem sluníčkářům a pravdoláskařům. Je potřeba najít někoho, kdo se toho ujme. Zatím přispěji rád i finančně.

J. Vlček 5.8.2015 22:21

Pane Matějko, ...

...naprostý souhlas.

J. Schwarz 5.8.2015 21:38

Dneska jsem slyšel

v rozhlase, že italové opět "zachránili" několik set běženců - u Libyjského pobřeží!!! Z toho je jednomu na blití, vzdyť oni je aktivně vyhledávají a tahají do Evropy, vůbec nebrání hranici! Všechny "uprchlíky" z Afriky blízkého východu, Afghanistanu či Pakistanu bych šupem poslal zpátky, jen bych se snad optal švédů, norů a němců nemají-li o ně zájem. Pokud ano, můžou si pro ně tamní "humánisté" přijet... Možná by dorazila s karavánkem i Frau Netzer, GmBH...

J. Kučera 5.8.2015 13:04

kontrolní otázka

Už jsem se tu zmínil: kolik chlapů se samopaly a ostrou municí by bylo schopno ukončit "vzpouru" v Bělé do pěti minut. Kolik tanků by bylo potřeba, aby zrušili tábor v Calais "brazilskou" metodou? Jak rychle by přestal příliv imigrantů, kdyby evropské válečné loďstvo každou imigrantskou loď potopilo. To je cesta. Dříve či později k ní dojde, protože současná neschopnost vlád nedokáže evropské obyvatelstvo ochránit. Dříve či později se objeví někdo, kdo nabídne řešení. Čím později to bude, tím to bude krvavější.

S. Donát 5.8.2015 14:22

Re: kontrolní otázka

Obávám se, že skutečně dřív, nebo později na Vaše slova dojde. I když bych byl moc rád, kdyby se našlo nějaké méně drsné řešení.

Š. Minařík 5.8.2015 15:49

Re: Krvavější to nepochybně bude.

Ale pro nás. Netroufnu si odhadnout, kolik v Evropě již přítomných vojáků islámu připadne v současné době na jednoho evropského vojáka. Jednak z řad tzv. uprchlíků a dále je nutno vzít v úvahu i všechny ty "spící" hošany, kteří zde jsou už coby druhá nebo třetí muslimská generace.

Možná se najde hlupák, který bude tvrdit, že nemají ukryté zbraně. Kolik jsme prohledali mešit?

P. Vaňura 5.8.2015 20:13

Re: Krvavější to nepochybně bude.

Kde sehnat dostatek sarinu, toť otázka!

J. Šimek 5.8.2015 16:07

Re: kontrolní otázka

To je málo. Vyhlazovací tábory, rasistická genocida, takový IS naruby. To je oč tu běží u většiny diskutérů, kteří navrhují střílet do imigrantů.

S. Donát 5.8.2015 16:21

Re: kontrolní otázka

Když sem nikdo nepoleze, netřeba vyhlazovat. Aby sem nikdo nelezl, bude potřeba něco jiného, než zdvořile odmítnout.

J. Šimek 5.8.2015 16:38

Re: kontrolní otázka

Chápu to správně, že jste pro genocidu a IS naruby, když nechcete zdvořile odmítat ?

S. Donát 5.8.2015 16:48

Re: kontrolní otázka

Nikoliv pane Šimku, nechápete to správně. Nemám nic proti muslimům a nemám žádný zájem na tom, páchat na nich genocidu. Jen si nepřeji, aby se sem hrnuli v množství větším, než malém (sem do ČR, potažmo sem do EU), protože to považuji za velké riziko. Ať si doma žijí jak chtějí, můžou se navzájem podřezávat a kamenovat do sytosti. Nerad bych ale, aby tyto pořádky zavlekli do Evropy. A současná politika EU vůči nechtěncům se mi nikterak nelíbí.

J. Šimek 5.8.2015 18:55

Re: kontrolní otázka

"Aby sem nikdo nelezl, bude potřeba něco jiného" ... co teda?

S. Donát 5.8.2015 20:14

Re: kontrolní otázka

Nevím. Žádné jednoduché, účinné a humánní řešení neznám. Ale dovolím si vyslovit obavu, že jestli ho někdo brzo nenajde a nezačne aplikovat, bude Evropa nucena sáhnout k řešení jednoduchému, účinnému, ale poněkud méně humánnímu. Protože současný vývoj a výhled do budoucna by mohl znamenat konec pro Evropu, jak ji známe.

P. Vaňura 5.8.2015 20:21

Cokoliv, počínaje zdvořilým odmítnutím a konče

metodami Lavrentije Beriji či Heinricha Himmlera. A  jak říkal Vito Corleone, použít jen nezbytně nutnou míru násilí.

P. Dvořák 5.8.2015 20:54

Re: Aby sem nikdo nelezl, bude potřeba

udělat absolutně cokoliv, aby sem nikdo nelezl.

J. Schwarz 5.8.2015 21:54

Re: kontrolní otázka

před čím "uprchlíci" prchají je vidět na tom, že jeden každý z nich nechce zůstat v Bulharsku, Maďarsku ani v Česku - všichni míří do Němec, do Švédska, Norska - když už vážili tak dlouhou cestu a utratili za ni takové prachy, tak chtějí to nejlepší jako každý zákazník... Řeknou dokonce na rovinu, že chtějí tam, kde se budou mít NEJLÍP, zdaleka jim nestačí že se budou mít jenou líp než doma či že jim nebude hrozit smrt... Nakonec, proč jdou dál z Turecka, země "bezpečné" a navíc muslimské, a proč je řekové nechají vyloďovat když jsou jinak s turky na kordy?

M. Hoblík 5.8.2015 12:40

Nejjednodušší řešení by bylo,

aby ten, kdo zoufalou situaci v Africe a Asii vyvolal se nyní postaral o nápravu. Ale stýček Sam se tváří, jako že je bez viny a Evropa si to musí vyřešit sama. Co všechno ten nešťastný strýček už zprasil, za ta desetiletí!

J. Kučera 5.8.2015 12:49

Re: Nejjednodušší řešení by bylo,

Trochu souhlasím, trochu ne. Za nesmyslný postoj USA nemůžou "Američané". Je to vina jejich prezidenta, který má obrovskou moc a momentální prezident je, slušně řečeno, podivín. Je to muslim, který konvertoval před volbami, protože jako muslim by neměl šanci. Jistě se po uplynutí svého funkčního období k islamu vrátí. V řadě Obama, Bush, Regan je Obama nejhorší. Je s podivem, že byl zvolen podruhé, ale evidentně ho volili imigranti. Bůh ví, kdo by byl u nás prezidentem, kdyby volili imigranti. Bohužel to nevypadá, že by jeho nástupce byl o mnoho lepší. Takže nadějí Evropy je paní Le Pen.

M. Foltyn 5.8.2015 14:05

Re: Nejjednodušší řešení by bylo,

Také to mám trochu na trochu. Národně osvobozovací boj ve světě nebyl zrovna americký šálek čaje. A že by všechny ty bojovníky vyzbrojovali kalašnikovy se mi taky nezdá. Taky asi nebudou mít prsty v našich základnách, kde jsme z těchto tmavých chlapíků dělali odborníky na různé diverzní akce. Tisíce kubánců motajících se v Africe a růuně po světě tam posílali taky amici? V Sírii mají základnu pouze rusové.

J. Jurax 5.8.2015 18:54

Re: Nejjednodušší řešení by bylo,

Jenže v Africe je v tom strýček Sam vcelku nevinně. Kromě krátkého angažmá v Somálsku se do Afriky nemíchal.

Koneckonců v Africe jsou až na pár výjimek samé suverénní státy, jež se vymanily z koloniálního jha, jak se hezky píše, a pak to převážně vedly od desíti k pěti. Africké kolonie jsou už cca půlstoletí minulostí. A ty, co se neměly z čeho vymanit, taky nejsou ekonomičtí tygři.

J. Schwarz 5.8.2015 21:43

Re: Nejjednodušší řešení by bylo,

V Libyi intervenovaly francie a Velká británie... netahejte do všeho "strýčka sama" - amici to spíš pohnojili tím, že odmítli podpořit Mubaraka a vůbec byli pro to, ať si "lid demokraticky rozhodne". No, "Lid" si rozhodl a teď ať si svoje rozhodnutí vyžere - doma, ne u nás...

K. Janyška 5.8.2015 9:00

Ani já nemám žádné výčitky z toho,

že ti, co by se měli starat o svoje země  a neprát se tam, se starají o to zmocnit se bohatství a území Evropanů. Nevěřím nikomu z noch ani pozdarvenmí. Když to na ně přijde, vystrčí prdele na evropského křesťanského  Boha, ve kterého věřím 50 na 50,  úplně všichni... Dzp.

J. Šimek 5.8.2015 8:45

Co má být?

Mentálně nepatříte do euroatlantické civilizace, když máte osud jednotlivých lidí u zadele.

R. Gramblička 5.8.2015 10:52

Re: Co má být?

Ne nereálne požadovat po každém člověku, aby se trápil pro osud dalších 7 357 800 000 obyvatel naši planety

S. Donát 5.8.2015 11:59

Re: Co má být?

Pan Šimek to jistě zvládne za všechny. Nedělá nic jiného, než se trápí pro osud všech lidí světa. Takže nám zbývá spousta času se trápit osudem vlastním a našich blízkých :). Budiž mu za to dík :).

J. Šimek 5.8.2015 12:42

Re: Co má být?

Určitě se netrápím pro všechny lidi světa, nic takového jsem ani nenapsal. No tak mě vložíte do úst cokoliv, za co mě pak tepete. Taková bolševická metoda ...

S. Donát 5.8.2015 13:14

Re: Co má být?

Kde Vás tepu, pane Šimku? Naopak! Já Vás chválím! Já jsem Vám za ty starosti vděčný. A zato se mi dostane označení bolševik? To jsem si věru nezasloužil. Rozesmutnil jste mě.

J. Šimek 5.8.2015 12:42

Re: Co má být?

Nejsem žádný spasitel, ale taky žádný nadčlověk, kterému je jedno, že mu někdo umírá na zápraží.

P. Dvořák 5.8.2015 14:27

Re: Co má být?

A kolik lidí vám momentálně umírá na zápraží?