26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Spící ideologické panny

To hluboké ticho až mrazí. Rozhostilo se přitom v místech, odkud jsme celé roky zvyklí slýchat silný hlas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 27.2.2015 22:50

Re: Ony "nevládky" a "lidskoprávní"

Nějak jsem si neuvědoMIL, že spěchat se má pomalu, děkuji za poznámku.

J. Jurax 26.2.2015 23:46

Re: Naprostrý souhlas

Existuje. Dva levicoví intelektuálové.

J. Jurax 26.2.2015 23:44

Od rudozelených

nelze čekat odsudek ruské agrese.

S. Novotná 26.2.2015 20:43

Re: K Cikánům ve školách

Jak mne jímá silná nevolnost (nutkání ke zvracení) při každém jeho vystoupení, tak v tomhle jsem přesvědčena, že cílil právě na to,že děti, které nedospěly k tomu, aby byly schopny fungovat v normálním civilizovaném prostředí, by měly být v tom svém. Proč se nikdo nezabývá dětmi nadprůměrnými? Proč je jejich potenciál utrácen zmořenými učitelkami, které bojují s nevychovanci, mamánky, zanedbanci bez základních hygienických návyků a podobnými typy? Proč to nadané dítě se má přizpůsobovat primitivovi, který poprvé vidí WC a slyší o mytí rukou? Jak je možné, že přes několik staletí trvající povinné docházky se zvyšuje počet negramotů, za posledních 25 let přimo raketově? do r. 1989 bylo normální vězení pro zanedbání rodinné výchovy, tedy chození do školy. Dnes ani nikdo neví,kolik těch dětí kde je. Zato si šišla ministr fkolftví troufá zrušit domácí vyučování, které prokazatelně neprobíhá v Přednádraží nebo v Předlicích (Matiční už je takřka zbouraná). Takže jo, až nebudou cikáňata dělat pod sebe, loupit dětem svačiny, bít je a pod., budou nosit úkoly, stihat ostatní se čtením a dalším, nezavšiví je, tak ať choděj všichni do jedné školy. Ale ať zároveň existuje to síto, které z toho všeho prosije ty mimořádně nadané děti (co nemají bohaté rodiče a na soukromé školy, no a pro pana ministra - těch je možná I víc, než těch s rodiči bohatými), existuje pro ně mimořádná péče. Pak ano. Ale teď jsem si na něco vzpomněla, měla jsem kolegyni, která adoptovala tříletou šíleně zanedbanou, mírně retardovanou holčičku. Maximálně se jí věnovala, dostala ji až na zahradnické učiliště, kde byla nejlepší, s vyznamenáním. Ne jako dnes, kdy s penězi může dement vystudovat ZJČ nebo UJAMK. Tož tak.

M. Salkovsky 26.2.2015 17:23

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Tak ked v ycistis svoj triedny hnus ..potom sa ozvi. ALe bojim sa ze bez neho v tebe ostane len smrdiaca koza.

P. Vaňura 26.2.2015 17:04

Naprostý souhlas

Jenže k tomu je třeba odvahy říci že podvodník a darmožrout JE opravdu podvodník a darmožrout!

P. Vaňura 26.2.2015 17:01

K Cikánům ve školách

Pokud má někdo průměrné IQ na hranici debility (dnes se říká mentální retardace), tak prostě na normální školu nestačí.

V tom má president Zeman pravdu a samozřejmě se to netýká jen Cikánů.

P. Vaňura 26.2.2015 16:58

Naprostrý souhlas

Neexistuje nic horšího, než levicový intelektuál.

P. Selinger 26.2.2015 16:19

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

No jo, pan Svozil. Škoda, že na internetu není možno si uplivnout !

K. Wágner 26.2.2015 14:12

Re: Zmiňovaná Amnesty International

Možná se tam neobjevuje, aby se o něm moc nediskutovalo. Ale třeba se časem objeví i na netu. Díky za zprávu.

I. Procházková 26.2.2015 13:20

Re: Zmiňovaná Amnesty International

Ve včerejších tištěných Lidovkách vyšel zajímavý článek "Diletanti vládnou školství" a tam je všechno podrobně vypsané. Jak je to ve skutečnosti s romskými žáky (ZŠ praktické), kde je žába na prameni, pravda a lež a předpodělanost našich úřadů vůči EU, AI a dalším. Na lidovky.cz jsem článek nenašla, možná se tam objeví. Je ale dost drsný a pravdivý, tak uvidíme.

Z. Lapil 26.2.2015 13:12

Re: Ony "nevládky" a "lidskoprávní"

UvědomYly - uniká mi nějaký žertík nebo jste se jen nechal unést tím ženským rodem :-)?

J. Schwarz 26.2.2015 11:31

Re: Ony "nevládky" a "lidskoprávní"

Spíš bychom měli odvrátit svoje zraky od "aktivistů a nevládek" k těm, co oněm budižkničemům rozdávají prostřednictvím podpor a grantů naše prachy. "Aktivisté" by se vypařili jako pára nad hrncem, kdyby je levičáci ve vládních křeslech vydatně nekrmili z cizího.

F. Pavlis 26.2.2015 10:46

Inu,

relikvie madam Krnáčové. Relikviář umístěn v boční lodi sv.Agrofertu. Procesí bývá podle potřeby...

J. Swozil 26.2.2015 9:51

Re: Zmiňovaná Amnesty International

To má od Lejly Abbasové + kocába, Schw...rga, Uhla a Bursíka, já je viděl  ....

J. Swozil 26.2.2015 9:49

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Proto s tebou nechci diskutovat )))

P. Lenc 26.2.2015 9:16

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Diskutovat se dá s panem Schleglem, ale ne s blbcem.

B. Hamáček 26.2.2015 9:08

Re: Tyto organizace nejsou řízeny Rusáky, ale Židáky !

Tak to by si se měl bát, aby si pro tebe nepřišli, víš přeci jak to dopadlo s Eichmannem ?

J. Swozil 26.2.2015 8:50

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Schlagle,  svobodná a kultivovaná diskuze  je základ slušné společnosti  !!

K. Wágner 26.2.2015 8:33

Zmiňovaná Amnesty International

Včera vydaná zpráva organizace na ochranu lidských práv Amnesty International (AI) mimo jiné kritizuje diskriminaci Romů v České republice. V souhrnu týkajícím se České republiky se AI „stejně jako v předchozích letech zaměřila zejména na diskriminaci romské menšiny“. Podle ní ČR dál „segreguje romské žáky a brání jim v rovném přístupu ke vzdělání.“ Odkupak má asi Amnesty International (AI) tyto informace?

I. Schlägel 26.2.2015 8:27

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Toto individuum radím ignorovat. Ve vší úctě, jak jinak.

J. Swozil 26.2.2015 8:26

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Jo jo, a Kyjev postupuje jako Bělehrad, taky se ohání územní celistvostí zaručeného prý smlouvama, takže musíme pomoci Novorusku a vybombardovat Kyjev stejně jako předtím Bělehrad.

Uvažujeme stejně a správně, že, kámo ?

A. Reček 26.2.2015 8:09

Re: Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

Že válečnou roznětku v bývalé Jugoslávii podpálili Srbové dosud nevíte? První bylo Slovinsko, ale tam to trvalo velmi krátce, pak válčení proti Chorvatům a později na řadu si Bělehrad vzal Bosnu s Hercegovinou. Kosovo samozřejmě Miloševič neopomenul. Proč i ta maličká Černá hora nakonec se od Bělehradu trhla, nevíte?

J. Swozil 26.2.2015 7:07

Tyto organizace nejsou řízeny Rusáky, ale Židáky !

J. Swozil 26.2.2015 7:06

Měli bychom vybombardovat Kyjev jako Bělehrad

A donutit kyjevskou juntu, aby se stáhla z jihu a východu Ukrajiny,  trpící Novorusko  ať může konstituovat vlastní stát a svobodně a demokraticky žít. 

Je třeba  postupovat jako v případě Srbska - samozřejmě to bombardování musí proběhnout humánně a s uhledem na civilní obyvatelstvo.

Nebo ať to udělá Rusko s naší podporou !

B. Hamáček 26.2.2015 6:34

Re: Všechny

ještě bych dodal , že se to týká celosvětově , nikoliv jen u nás.

B. Hamáček 26.2.2015 6:19

Všechny

Všechny tyto organizace jsou v podstatě řízeny Rusáky, mají za úkol ovlivňovat veřejné mínění proti všemu americkému, demokratickému a v neposledku i užitečnému. Různí ekoteroristé mimo vlastní nemalý prospěch mají za úkol zhoršovat veřejnou náladu a životní podmínky . Viz různé obstrukce při stavbách dálnic a opravdu užitečných staveb. Hysterické protesty proti jaderné energii a podobně. Protože naštvaní voliči mají obecně tendenci volit levicovou verbež. Levicová verbež byla vždycky prosovětská a nyní proruská. Rusáci plánují ovládnout napřed Evropu a potom celý svět. V tom mají za pomocníky islamisty. Vždyť nás od nich "osvobodí" , jako od Němců. Rusko je jeden z nejnebezpečnějších států na světě.

Jeho podporovatelé jsou buď placenými agenty nebo lidé s neobyčejně nízkým IQ.

M. Krátký 26.2.2015 1:22

Re: Souhlas!

Naprostý souhlas - jen bych dodal - když nakopat, tak zepředu. A autorovo : A vůbec. Máme spoustu práce, musíme přece psát projekty na granty a dotace. - to je bomba

Š. Hašek 26.2.2015 0:39

Ony "nevládky" a "lidskoprávní"

organizace, "občanští aktivisté" (zvláště Romští) někdy k něčemu byly?

Nevšiml jsem si.

V případě Ukrajiny si možná včas uvědomyly (ty slavné rganizace) , že "ozvat se", znamená vyměnit třeba kancelář a granty od brusele za zimu u Ruska a klávesnici za kalašnikova. Dosti "vošklivá představa" pro krasohledy, zabývající se zabráním nemovitosti v Praze pro svoje účely. Kvótováním. Případně "záchranou čehokoliv krásného", samozřejmě na účet jiného.

S. Kalužík 26.2.2015 0:30

Souhlas!

Rozhodně bych tyto "Šípkové Růženky" (možná vhodněji "ruděnky" nebudil polibkem, když už bych e musel budit, tak jedině kopanci, kam snad nemusím popisovat :)

S.K.