26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Nenávistí vůči nenávisti

Pařížský masakr vyvolal vlnu soudržnosti a slušnosti, ale také reakce opačné. Nevyhnuly se ani naší zemi. Na pátek se chystá demonstrace proti islámu, pořádá ji skupina kolem FB Islám v České republice nechceme. Na jejich FB čteme: Mediální masáž („násilí nemá nic společného s islámem“), vyhýbavé reakce politiků, drzé lži představitelů českého islámu, ale i 100 000 příznivců skupiny IvČRN – to vše ukazuje že nastal čas říci islámu důrazné NE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Franková 15.1.2015 11:23

Pro příznivce i odpůrce

http://bit.ly/16VGx6C

J. Chaloupka 13.1.2015 23:54

mírumilovný islám je jak duch svatý-nikdo je nikdy neviděl

ex president Klaus má pravdu a naznačovat že píše pod taktovkou Moskvy je opravdu velká pitomost. Mnoho rádo by intelektuálů říká že obrana proti šíření islámu je špatná věc , že většina muslimů jsou přece slušní lidí apod. Problém je v tom, že onu slušnou většinu vždy a všude velmi rychle převálcuje ona militantní menšina. V Německu před nástupem Hitlera také byla většina Němců slušných a jak rychle se to potom otočilo a jak strašně to potom dopadlo. V Syrii to také dopadlo podobně, když Američané chtějící ryze kvůli svým zájmům presidenta Asada svrhnout nastrčili do boje proti němu umírněnou demokratickou opozici která se pod vlivem islámských radikálů zcela vypařila a dnes tam bojuje fanatický Islámský stát a Američané ,ač to nemohou říci nahlas, se dnes tiše modlí aby jej Asad porazil. TO ŽE ISLÁM JE MÍRUMILOVNÝ JE NEBEZPEČNÝ BLUD ČÁSTI ŠÍLENÝCH EVROPSKÝCH INTELEKTUÁLŮ . ŠÍŘENÍ ISLÁMU V EVROPĚ JE NUTNÉ ZASTAVIT ZA KAŽDOU CENU JINAK NESNÁŠENLIVÝ A MILITANTNÍ ISLÁM ZNIČÍ EVROPU TAK JAKO KDYSI BARBAŘI ZNIČILI ŘÍM. Islám stejně jako každé náboženství tedy např. i katolická církev vedou mírumilovné a demokratické řeči jen v době když je slabé. Jakmile kterékoliv náboženství zesílí a ovládne více lidí a více peněz , mírumilovnost rychle zmizí a je z toho vždy velmi rychle jen nelítostný boj o moc a vliv a u islámu který nezná oddělení církve od státu navíc i boj o území.

P. Vandas 14.1.2015 0:05

Re: mírumilovný islám je jak duch svatý-nikdo je nikdy neviděl

Nebuďte takový vystrašený katastrofista. Mírumilovný islám v Evropě byl v celém poválečném období a dal se dobře vydržet. Je třeba najít způsob, jak islám dotlačit do zařazení se mezi ostatní evropany.

J. Láníček 13.1.2015 23:42

Ale stejně, není to sranda?

Nejdřív se ti chudáci osvobodí, pak se navrhuje vybudovat kolem nich vysokou zeď - asi aby si tu nabytou svobodu vychutnali do sytosti a někdo je o ni nepřipravil. Svoboda nade vše, lepší je přijít o život, než o tu kýženou svobodu.

P. Vandas 13.1.2015 23:44

Re: Ale stejně, není to sranda?

Ano. Jsou situace, kdy je lepší položit i život, než se stát otrokem a ztratit svobodu.

13.1.2015 23:47

Re: Ale stejně, není to sranda?

O takových situacích ovšem každý dnes žijící běloch ví pouze z knih. Někteří z nich fantazírují, že se do nich již brzy dostanou, a budou velcí hrdinové

P. Vandas 14.1.2015 0:08

Re: Ale stejně, není to sranda?

Jistě. O hrdinství ví každý jen z knih, neb hrdinství múže prokázat jedinec jen jednou a to naposled. Též má vždy možnost zvolit smrt zbabělce. Myslím, že není lehčí. :-)

J. Láníček 13.1.2015 23:48

Re: Ale stejně, není to sranda?

Že jste se nepřidal k Mašínům a radši léta otročil komunistům!

O. Kadlec 13.1.2015 23:48

Re: Ale stejně, není to sranda?

Není, ty demente.

J. Růžička 13.1.2015 23:35

bolševik a islámský terorista jedno jsou

Oběma šlo a jde o totéž.

P. Vandas 13.1.2015 23:37

Re: bolševik a islámský terorista jedno jsou

Ano.

I. Tellner 13.1.2015 23:37

Re: bolševik a islámský terorista jedno jsou

O 40 pannen v ráji?

V. Kun 13.1.2015 23:57

Re: bolševik a islámský terorista jedno jsou

Těch dalších 30 panen jsi nechal pro sebe Tellere?? Islám mluví o sdmdesáti panen, aby se terorista uš**stal a nedělal pak bor**l v ráji!

J. Láníček 13.1.2015 23:47

Re: bolševik a islámský terorista jedno jsou

Největší současné zlo - náboženský fundamentalismus a zbrojařská lobby. Prý touha po světovém míru - ha ha háááá! Zbrojaři si nepřejí nic jiného, než aby zavládl všeobecný mír, tu...áááá!

J. Václavíková 13.1.2015 23:49

Re: bolševik a islámský terorista jedno jsou

Zaslechla jsem, že nejaktivnější zbrojař současnosti je RF. Je to pravda?

P. Vandas 13.1.2015 23:13

Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Také se mnozí báli, že to nejde zastavit a ono to nakonec šlo.Jde o to , nestahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Chce to jít po podstatě problému a potřít především ISIL a stabilizovat situaci v Sýrii a Iráku.

I. Tellner 13.1.2015 23:16

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Jenže - jak. Pokud by chtěly USA stabilizovat tak, že budou vyzbrojovat "umírněné" chachacha milice proti Assadovi, tak bych tu musel souhlasit s lidmi, které raděj nedu jmenovat..-)

P. Vandas 13.1.2015 23:19

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Některé postupy USA i EU se budou muset změnit. Nikdy není pozdě. :-):-)

H. Balzám 13.1.2015 23:19

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

No jo, jenže když my tady zaujímáme postoj, že se vlastně nic neděje, že oni jenom tak dovádí, teď se už dokonce začínají rojit lidé, kteří tvrdí, že si vlastně ti novináři o to řkali, protože dělali humor za hranou... Nakonec si v rámci potvrzení svého humanismu vsugerujeme pocit, že za to všechno můžeme my. :-(

P. Vandas 13.1.2015 23:22

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Nevík koho myslíte pod pojmem my. Já nic takového netvrdím. Tváří v tvář násilí, je jedno co kdo maloval. Kdyby nemalovali nic, cíl by si Islamisté našli jiný. Jsem odpůrcem názoru, že jsme příčinou neštěstí muslimů. Příčinou jsou oni sami.

H. Balzám 13.1.2015 23:27

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Potom s vámi plně souhlasím. Víte, já jsem nikdy nebyl násilnický člověk, jsem velice tolerantní i k lidem, se kterými velmi nesouhlasím, ale po té masivní kampani posledních dnů si připadám jako nějaký hololebý tupý militant, který si chce jenom na někom vybít frustraci. A přitom jenom vidím boj a vállku tam, kde ji jiní nechtějí vidět. Jak rád bych se mýlil!!!

I. Tellner 13.1.2015 23:32

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Kucí, vemte mě mezi sebe, já to mám stejně.

H. Balzám 13.1.2015 23:47

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Zase když nás bude víc, už budeme posuzováni jako organizovaná skupina a trestní sazby budou vyšší! :-)

P. Vandas 13.1.2015 23:36

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Já na ten problém nahlížím s odstupem historického nadhledu. V krizi po I. světové válce si mnozí evropané mysleli, že příčinou jejich bídy a neštěstí jsou židé a tak zplodila Evropa Hitlera. Ne nepřeklepl jsem se. Nebyli to jen Němci, ale i ctihodní Norové, Francouzi, Maďaři a i někteří Češi.Po vyvraždění Židů byla chybějící populace nahrazena Muslimy. U nás byli příčinou všeho neštěstí shledáni Němci, Sudeťáci. Byli vyhnáni a nahrazeni směskou, která k prospěchu národa nebyla a není dodnes. Usuzuji, že kdyby nedej Bože se Evropané rozhodli udělat zase něco podobného, odměnou by byla okupace možná i Mongoly.

H. Balzám 13.1.2015 23:46

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Antisemitismus je staletí živená myšlenka společného nepřítele, s tím se nedá nesouhlasit. Sudeťáci jsou tak strašně spletitý problém, že bych se neodvažoval posuzovat, jestli to bylo v poplatnosti době a místu dobré, špatné nebo jediné možné řešení (mimo jiné i proto, že jsem ta směska, která celý život pracuje jak blbec. poctivě platí daně atd. :-) ). Nicméně v případě muslimů si prostě nemůžu pomoct, islám vnímám jako návod pro boj s jinověrci, navíc prostě nejsem schopen v těch tunách prohlášení a vyjádření muslimských předáků a představitelů nalézt jediné ve smyslu, že opovrhují pojetím džihádu, jak ho praktikují teroristi a udělají vše, co bude v jejich silách, aby pomohli policii a soudům v boji proti nim. Možná jsem paranoik a zbabělec, ale vidím v nich reálné nebezpečí pro své blízké a strašně trpím postojem našich politiků k celému problému.

P. Vandas 14.1.2015 0:03

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Jistě, že dnešní učení Koránu je velmi podobné tomu z Meine Kampf, ale ta příčina je hlubší. Zdá se mi, že vyspělá civilizace si vždy najde jistý protipól. Stejně násilné učení byl Marxizmus-leninizmus, Maoismus či Fašizmus. I různé formy sektářského separatizmu s násilím najdeme u Baskických hnutí, či Severoirských separatistů. Dnes jsme toho svědky na Ukrajině a nedávno v Srbsku, Bosně a Kosovu. Není to nic nezvládnutelného, jen si myslím, že by politici měli přemýšlet nad skutečným řešením, které je možné a ne jen na výhře, či prohře ve volbách.

J. Václavíková 13.1.2015 23:52

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Pane Vandasi, souhlasím s Vámi. Ono to bude tak, že příčinou všeho neštěstí jsou vždycky lidé. Jedno pod jakým práporem.

H. Balzám 14.1.2015 0:10

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

A se mnou nesouhlasíte, co? Vy mi furt nemůžete odpustit tu Šabatovou, žejo? :-) Já vím, že mé příspěvky ohledně muslimského problému asi vyznívají násilnicky a primitivně. Vy si asi ani nedokážete představit, jak jsem sám na sebe nas.anej za to, co to se mnou dělá, já jsem opravdu jinak strašně tolerantní člověk! Nevím, co s tím dělat, nevím, jak to řešit. Prostě pokaždé, když vidím třeba svinstvo v režii IS nebo mrtvé nevinné lidi uprostřed Evropy, představím si tam někoho ze svých blízkých a úplně mě to semele.

P. Vandas 14.1.2015 0:15

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Nejste sám. I já mám stejné pocity a  tváří v tvář násilí, jsem schopen též se k násilí přiklonit, či jej schválit. Máme však též dar přemýšlet o následcích takovéhoto řešení. Museli bychom se stát vrahy a to by poznamenalo především nás samotné.

J. Václavíková 14.1.2015 0:23

Re: Kdysi podobně řádila RAF. Baader a Meinhofová.

Ale kdeže, jen jsem se tu s Vámi zatím nepotkala. Víte, člověk už si zvykl dělit diskutéry na ty, co poctivě hledají souvislosti a příčiny, a na ty druhé, co jen pálí zpoza své zaprděné barikády. A u Vás doufám, že bych Vás mohla přidat do té první přihrádky. A co se Šabatové týká, múžeme si o té kauze vyměnit názory.