7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Nenávistí vůči nenávisti

Pařížský masakr vyvolal vlnu soudržnosti a slušnosti, ale také reakce opačné. Nevyhnuly se ani naší zemi. Na pátek se chystá demonstrace proti islámu, pořádá ji skupina kolem FB Islám v České republice nechceme. Na jejich FB čteme: Mediální masáž („násilí nemá nic společného s islámem“), vyhýbavé reakce politiků, drzé lži představitelů českého islámu, ale i 100 000 příznivců skupiny IvČRN – to vše ukazuje že nastal čas říci islámu důrazné NE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 13.1.2015 19:31

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Přestaň mlít a odpověz na mou otázku! Trumpeto. :-):-):-)

K. Janyška 13.1.2015 19:32

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

4uráku ? Dzp.

P. Vandas 13.1.2015 19:34

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

No, tak se předveď, ty filozofe! A ono hovno, co? :-):-):-)

K. Janyška 13.1.2015 19:35

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Nemám pro vás, hloupý Charlie, víc než to oslovení se 4 na začátku... Dzp.

P. Vandas 13.1.2015 19:39

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

To já vím, že namáš. Tak když nemáš, tak tu neplácej kraviny, kterým sám ani nerozumíš. :-):-):-)

M. Ilsner 13.1.2015 19:41

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Jen ať plácá, mě to baví :-)))

P. Vandas 13.1.2015 19:42

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Mně to baví také. :-):-):-)

K. Janyška 13.1.2015 19:44

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Učíte se, viďte ? Dobře děláte, je na čase, jste neuvěřitelně zanedbaný a svedený z cesty rozumu a relevantního vzdělání... Dzp.

K. Janyška 13.1.2015 19:43

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Učíte se, viďte ? Dobře děláte, je na čase, jste neuvěřitelně zanedbaný a svedený z cesty rozumu a relevantního vzdělání... Dzp.

M. Franková 13.1.2015 19:35

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Neodpoví, jelikož na takovýto dotaz nemá fon Há. ve svém spisku kapitolu, tudíž, není co napastovat-))

K. Janyška 13.1.2015 19:39

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Co to meleš ? Zaprvé je to tu ode mne dnes už aspoň dvakrát a za druhé pochopil jsem, že ta vaše předpříprava pro složitější věci je bezpodmínečně nutná. Nemáte na přímou diskuzi o věci vzdělanostní a mentální a inteligenční úchopové instrumentárium, jak se ukazuje... Dzp.

M. Franková 13.1.2015 19:45

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Podceňování protivníka se nevyplatilo slavnějším a chytřejším-))

P. Vandas 13.1.2015 19:49

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Kajane. U tebe je příprava na složitější věci naprosto zbytečná, neb jseš tele vesnické. :-):-):-):-)

K. Janyška 13.1.2015 19:55

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

A vy 4urák... Dzp.

M. Franková 13.1.2015 19:58

Re: Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Na přívlastky pozor! Tele je užitečné a například já žiji na vesnici, a nepovažuji se za Kajana-))

K. Janyška 13.1.2015 20:43

Astrone, ale vždyť tzv. lidská práva žádným právem nejsou,

Dík, to by byla pro mne velká ostuda... Dzp.

M. Mařák 13.1.2015 19:39

Koncept lidských práv

můžeme najít i v Ústavě USA...

K. Janyška 13.1.2015 19:41

Re: Koncept lidských práv

Bodejť. Po válce se všichni zbláznili do socialismu a teď to nechtějí vzít zpět, neboť se socialisty stali... Dzp.

M. Mařák 13.1.2015 19:52

Re: Koncept lidských práv

Deklarace nezávislosti USA, 1776.

K. Janyška 13.1.2015 20:02

Re: Koncept lidských práv

Jo, vy nevíte, že existují až od roku 1945 ? Si děláte kozy, viďte ?! Dzp.

M. Mařák 13.1.2015 20:09

Re: Koncept lidských práv

Nedělám si "kozy". Koncept lidských práv vychází z Deklarace nezávislosti USA a z Deklarace práv člověka a občana z dob francouzské revoluce.

K. Janyška 13.1.2015 20:15

Re: Koncept lidských práv

Ale prd vychází. Vychází z nadšení ze socialismu po druhé světové, kdy si lidé neuvědomovali, že SSSR a Hitlerovo Německo byly socialistické. Mám to od mistra Hayeka, toho geniálního blbce... Dzp.

M. Mařák 13.1.2015 20:25

Re: Koncept lidských práv

Studovat, studovat, studovat...

Jedna nesprávně pochopená kniha nestačí.

K. Janyška 13.1.2015 19:11

Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

bude si to otvírat dvířka. Nemáte ani páru o teorii soukromého práva, tedy jediného práva skutečného a pravého. Vždyť vy ani nevíte co to je a proč se mu tak říká. Vy si myslíte, že to je to, co si každý z nás vymyslí a řídí se tím, jak tak koukám.

Dámy a pánové, mistr Hayek je jedním z nejlepších teoretiků práva vůbec a já tím pádem také. Odhlédnu od toho, že jsem jen tak lehce u svých sedmi velkých soudních sporů vyřídil všechny právníky, mimochodem na 25, to s tím nesouvisí a zopakuji znovu, kdo neovládá teorii spontánního řádu, neovládá relevantní právní vědu. To, co je nám jako právo předkládáno pozitivistickými pošuky právem není, jen se těm blafům tak říká. Drtivá většina z toho co je jako právo postulováno jsou jen pravidla vládnutí a s právem nemá nic společného. Skutečné právo je vyhledáváno u soudních procesů a artikulováno soudci. Je vyhledáváno to, co je nespravedlivé, neboť spravedlnost nelze určit. Je jí všechno to, co není nespravedlivé. To jen tak v kostce, aby řeč nestála. Jo, a právo a morálka jsou dvě úplně jiné věci. Na morálku není právního nároku... Dzp.

M. Franková 13.1.2015 19:16

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

U soudců hledá a očekává právo jen jedinec rozumu mdlého.

K. Janyška 13.1.2015 19:23

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

A u koho bys ho chtěl hledat, lépe řečeno, kdo ho vyhledává ? A je stále řeč o soukromém právu, pozor na to... Dzp.

M. Ilsner 13.1.2015 19:24

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

Pozor na to, stále o něm řečníte jen vy, vole ..:-)))

K. Janyška 13.1.2015 19:31

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

Když vy ostatní o něm nic nevíte, přestože Ústavní soud má za úkol jeho kodifikaci... Dzp.

M. Ilsner 13.1.2015 19:43

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

Ano. Víte, co je to klih? Klih jest lepidlo! :-D

K. Janyška 13.1.2015 19:45

Re: Sakramentští troubové, nic to neví o právu a

Na to máte, tomu rozumím. To vědí i myši v kostele... Dzp.