8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

GLOSA: Mám problém se ženami

Jako jednoznačně heterosexuální muž musím o svém titulku napsat, že je to v podstatě volovina. Můj problém je totiž naštěstí čistě technického rázu. I přes svůj značně pokročilý věk ženy „návidím“ (opak nenávisti).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 30.10.2014 15:39

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Hm, ale ta finta je v tom, že vás z toho helpdesku nakonec přepojí na ty skutečné techniky. Ne na "jiný stupeň" helpdesku. A ti jsou už placení trochu jinak. ;-)

J. Jurax 29.10.2014 20:59

Re: Aby bylo jasno

No, víte, za ty prachy se na nejnižší úroveň help-desků lidi moc nehrnou - i ty Anduly vystudovavší dějiny literatury se zaměřením na Horní Voltu ...

K. Pavlik 29.10.2014 19:18

Aby bylo jasno

Nesouhlasim s tim ze za problemy HelpDesk je zodpovedna nejaka Andula ktera vystudovala dejiny literatury se zamerenim na Horni Voltu. Za problemy HelpDesk je zodpovedny vedouci ktery krome jineho tuto Andulu najal.

K. Pavlik 29.10.2014 17:57

Re: Máte pravdu, blbec musím být já.

To asi ne. Je zvlastni ze jste se po kazdem novem volani nedostal k vice schopnemu cloveku. To se vas neptali jestli jste jiz volal drive?

Osobne by mne zajimalo jestli by to dopadlo stejne kdyby jste se stejnym problemem zavolal nyni. Jestli nekdo zmenil instrukce pro help desk.

Firma totiz musi Help desk platit i kdyz mizerne.

V. Husák 29.10.2014 17:38

Máte pravdu, blbec musím být já.

Například jsem si od Vodafonu objednal modem k bezdrátovému připojení k internetu, který jsem ani po několika hodinovém úsilí a osmi konzultacích s dívkami na jejich Help-lince nedokázal zprovoznit. Milé telefonické poradkyně mi opakovaně diktovaly různé varianty údajů, které jsem vpisoval do té které kolonky nového "účtu" - vše marné.

Pak to konečně zvedl chlap - nechal si problém znovu vysvětlit a slíbil, že něco prověří a že se za chvíli sám ozve.

I stalo se a já se po chvíli dověděl, že sim-karta, kterou mi s modemem poslali, je vadná. Zajel jsem do Poděbrad na zastoupení Vodafonu, kde mi "vyrobili" kartu novou a zařízení konečně začalo fungovat k mé spokojenosti.

K. Pavlik 29.10.2014 16:43

Re: Oprava po telefonu

Proc? Je to levnejsi nez si nekoho pozvat do domu. Dnes se expert muze napojit na vas pocitac a dostat uplnou kontrolu pocitace. Pokud je porucha mechanicka tak pocitac holt vyhodite nebo odvezete do opravny.

K. Pavlik 29.10.2014 16:41

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

To teda ne. Na help desku i ti odbornici nejsou kdovijak dobre placeni (a jsou radi ze ten job maji) takze by asi nedali vypoved protoze si nekdo stezuje ze u jeho pocitace nefunguje drzak na kafe. To je problem sefa aby tyto rozhovory nedostavai..

 U nas byla specialistka a nase HR mela problemy neco naderovat. Specialistka jim rekla - samozrejme vam to napisu ale mozna byste si meli uvedomit ze sezenete levnejsi pisarku nez mne za $250 na hodinu.

R. Langer 29.10.2014 16:19

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Kdepak, pan Vovák to píše dobře, pokud totiž budete na skutečného odborníka přepojovat experty, co neumí zastrčit vidlici do zásuvky, tak vám s tím ten odborník za tři dny praští, to vám garantuji! Za to totiž opravdu placený NENÍ, on je placený za to, že něco umí. ;-)

V. Ondys 29.10.2014 16:07

:))))))))))) O to větší legrace nastane,

až se na erotických linkách začnou ozývat mužské hlasy v zájmu genderové vyváženosti.

K. Pavlik 29.10.2014 14:28

Mozna autor

Mozna autor citi potrebu radit vedoucim firem (asi jsou to prevazne muzi) koho maji najimat na help desk a koho ne. Do toho mu preji hodne uspechu, osobne si myslim ze bude ten uspech potrebovat. Pokud by se s nim bavili, tak by se asi dozvedel kdo je tady blbej a proc.

P. Ryšavý 29.10.2014 14:15

Oprava po telefonu

Opravovat a nastavovat počítač po telefonu je neuvěřitelný nesmysl.

K. Pavlik 29.10.2014 13:55

Re: myslím,

To rozhodne ne. Ty firmy musi zamestnance platit - mozna blbe ale platit. Tez nevime jak jsou vlastne ti hloupi zamestnanci uspesni. Vetsina firem kterym volam si ty hovory nataci takze si muze zjistit co se delo.

K. Pavlik 29.10.2014 13:00

Asi by pomohlo

Asi by pomohlo kdyby se autor zamyslel jestli firma s kterou pracuje nelze nahradit jinou lepsi. No ale asi by to stalo vice penez. Jedno jsem se za ta leta naucil - nekritizovat neco co je vydelecne (a tez eticke).

Kdyz prijdete v nase meste drevenem do jednoho obchodu tak se tam zamestnanci rozhodne nepretrhnou. Jsou usmevavi,neco tam somtaji no ale kazdy pracuje Kdyz se jich na neco zeptate tak se to pokusi ochotne vyresit. Dost jich vypada tak ze bych se je bal potkat v noci na ulici. Firma ma jasne pravidlo - pracujte presne podle predpisu jinak vas vyrazime - jak neceske. Obcas se tam mobjevi zamestnanec z ktereho jde hruza - moc mu to nejde, Muj cesky strasne chytry mozek si mysli - proboha proc jich polovinu nevyhazi? To ze jsem ve Wall Martu - nejuspesnejsim americkem obchode  - trosku mne omezuje v tech strasne chytrych napadech.

K. Pavlik 29.10.2014 12:46

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Mit jen chytre lidi by stalo firmu furu penez. Takze  vetsina americkych firem - chytre lidi plati velice dobre a ma jich jen tolik kolik jich potrebuje (nebo spis mene). Dotycny by se nezblaznil - take proc? Je za to placen - asi od hodiny.

R. Langer 29.10.2014 10:04

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Asi tak...

P. Lenc 29.10.2014 10:03

Hezké,

ale buďte rád, že se na Psu vyskytuje minimum "pokrokových" feministek.

K. Janyška 29.10.2014 9:42

Jděte s tím slovem pozitivní už do řiti.

Asi jste se všichni zbláznili podle vzoru Barroso. 3 velká negativa: mír, svoboda a spravedlnost... Dzp.

V. Vovák 29.10.2014 8:12

Re: Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Ty ženský jsou filtr na odfiltrování blbostí, magorů a tak podobně. Víceméně na ochranu Vědoucího. Kdyby všechny hovory šly přímo na "Toho, co ví" tak by se dotyčný během měsíce zbláznil a celej helpdesk by byl v háji.

J. Kozohorský 29.10.2014 7:37

myslím,

že v těchto případech jde o prostou umělou zaměstnanost (což na druhé straně nechápu, ale budiž)

B. Volarik 29.10.2014 7:24

Mluví poradkyně česky s přízvukem?

Proč se tak blbě ptám? Bydlím v Americe. Ať voláte na jakou chcete technickou poradnu, odpoví vám někdo v Indii nebo (v horším případě) z Filipín. Hned vás zahrnou ujišťováník, jak jsou nadšeni z vašeho zavolání ajak nesmírně budou šťastni vám pomoci a za každou informaci(jako třeba vaše jméno) vám srdečně a dlouze děkují. Já jim vžycky rovnou: Zapomeťe na zdvořilostní fráze a jděme hned k jádru problému. Prosím, neděkujte mi za každou informaci, já nehledám díky ale pomoc s přesně určeným problémem. Potom konversace probíhá v podstatě stejně, jak pan autor popsal v článku.