27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

GLOSA: Katastrofa letu MH17

Už od prvních zpráv o sestřelení malajsijského dopravního letadla nad Ukrajinou měla česká a většina evropských médií jasno - odpovědnost suverénně připsala na konto takzvaných proruských separatistů, Ruska…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Kočí 26.8.2014 9:52

Katastrofa letu..atastr

"krátká radarová stopa" tak to bych potřeboval vysvětlit.

S. Donát 24.8.2014 23:20

Re: Ale dedo F. Lesniaku

Učený z nebe nespadl, ale blbce jako by shazovali. Jste toho zářný příklad. S názory pana Lesniaka zásadně nesouhlasím, ale oproti Vám je to génius.

V. Kolman 24.8.2014 17:37

NABÍZÍ SE PARALELA.......

.....se "zastavením letu" civilního letadla nad Sachalinem v devadesátých letech. Tehdy to pod tíhou důkazů Rusové byli nuceni (i když velmi neradi) přiznat. Snad se časem dozvíme více podrobnosí i o tom, kdo a proč "zastavil let" MH 17.

Z. Baldova 24.8.2014 15:10

Ale dedo F. Lesniaku

Vy jako bejvalej prislusnik pomocne straze a urcite i udavac vse znate bezpecne  Jednoduse  se divim ze takoveho vola nektere zena mohla splodit

F. Lesniak 24.8.2014 8:47

Re: J. Matuška

To není o brýlích. Ta staropanenská rašple je totiž tak blbá, že gramatika je pro ni něco nadpřirozeného.

H. Gene 23.8.2014 21:08

Re: Komu to posloužilo ?

Otázku Cui bono článek neklade vůbec, klade ji předřečník.

V. Mlich 23.8.2014 20:45

Re: Komu to posloužilo ?

Otázku Cui bono článek neklade pro hledání viníka pádu letadla, ale kvůli zatajování pravdy o té nehode. Abychom věděli, komu to prospěje, musíme nejdříve znát tu pravdu.

Z. Baldova 23.8.2014 17:59

Re: Cituji z WIKI, pana Havránka se už nedotazujte.

Presne tak

P. Khail 23.8.2014 17:27

Re: Cituji z WIKI, pana Havránka se už nedotazujte.

Nevysvětlil, vybral si jen co se mu hodí, zbytek dle komunistických zvyklostí ignoruje.

P. Khail 23.8.2014 17:17

Re: Cituji z WIKI, pana Havránka se už nedotazujte.

Vy nerozhodujete o tom koho se dotáži, autorem je p. Havránek a ne vy. Když už ale citujete, ocituji já 3 věty z téže WIKI: "Poláci dodnes nedostali záznam hovoru mezi dispečery, podle ruské strany byly buď smazány nebo záhadně zmizely"

"Edmund Klich, polský zástupce u ruského Mezistátního leteckého výboru (MAK), tvrdí, že zpráva není kompletní a zamlčuje pravdu o tom, co dělali kontroloři na věži na smolenském letišti"

"Začátkem srpna 2010 obvinili polští vyšetřovatelé ruské vyšetřovatele, že jim nechtějí poskytnout záznamy související s možnou poruchou na letišti"

P. Dvořák 23.8.2014 16:54

Re: Tady má někdo evidentně problémy.

Ani jsem nečekal něco smysluplného. Nápady a argumenty ne že došly, ony nikdy nebyly.

Z. Baldova 23.8.2014 16:26

Re: Cituji z WIKI, pana Havránka se už nedotazujte.

Ze jste mu to ale vysvetlil presne podle TASSU

Z. Baldova 23.8.2014 16:25

Re: J. Matuška

No uz nemam o Vas zadnych pochyb ..Plnite svuj ukol na jednicku Snad se jeste dozijete ze Vam bude udelen rad  prace kdyz  bude ten dvojhlavej plechovej rubl..  Bryle nenosim ,ale ze si vsimate jen mojich preklepu Myslim ze radeji si po sobe precete aspon trikrat to co sem napisete

J. Matuška 23.8.2014 16:14

Cituji z WIKI, pana Havránka se už nedotazujte.

Dopady polského vyšetřování

Polská reakce na oficiální šetření MAK byla velmi odmítavá, když však k podobným závěrům došlo i polské vyšetřování, následovala okamžitá rezignace ministra obrany Bogna Klicha /1. srpna 2011/ a krátce nato odvolání tří generálů a deseti důstojníků. Funkci opustil i náměstek ministra obrany Czeslaw Piatas. Kromě toho vláda rozhodla o rozpuštění celé vládní letky a prodeji jejich strojů. Přepravu politiků mají nadále zajišťovat polské aerolinie LOT.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Hav%C3%A1rie_Tu-154_u_Smolenska

J. Matuška 23.8.2014 16:01

Re: J. Matuška

Paní Baldová, skoro 80, o těch 90ti se mi může jenom zdát. Ano, Vy se dožijete Dvojhlavého zlatého rublu, rozkvětu multipolárního světa v čele se seskupením BRICS. I ten název se pozmění, protože zájem bude mít řada zemí. V poslední době se např. mluví o Argentině. Nikomu nerostou stromy do nebe. Arogance USA po slavném vítězství ve "studené válce" ostatní země jenom popouzí. Amerika je tak nádherná země, nazaslouží si takovou neumětelskou politiku neokonů! Po ovoci poznáte je: Afghánistan, Irák, Sýrie, Libye, Ukrajina...! NWO neprojde...

Vy jste si někde založila brýle, že v pár řádcích dokážete nasekat tolik překlepů?

P. Khail 23.8.2014 15:59

Cituji p. Havránka:

"… dokážeme si představit, co by se dělo v médiích, kdyby let malajsijského letadla řídila kontrolní věž z Ruska a Rusko by odmítlo komunikaci této kontrolní věže zveřejnit…" - v tom případě nám p. Havránek jistě rád objasní (když už je ta ruská strana tak korektní) proč dosud nebyla došetřena havárie polského speciálu u Smolenska a trosky letadla dosud nebyly zpřístupněny polské straně a dosud se nachází na místě havárie.

J. Matuška 23.8.2014 15:48

Re: Chce to klid a nohy v teple...

U-ííí! Tu-ááá! Bunga bunga! :-))

P. Moravčík 23.8.2014 15:09

Re: Nekritický rusofil Čarnogurský

http://komentare.sme.sk/c/7339786/cynicka-obluda.html?ref=tit

Možno v rámci zachovania plurality názorov?! Inak tomu ani ja nerozumiem.

H. Gene 23.8.2014 14:43

Re: Komu to posloužilo ?

A?

L. Křivan 23.8.2014 14:13

Re: Komu to posloužilo ?

Ukrajinská vojenská letadla nad územím separatistů létala v úplně jiných výškách. 10 km  je typická výška pro civilní linky.  Pro útok na pozemní cíle je to příliš vysoko, pro transportní letadla taky. Ty jsou buď ve fázi vzletu nebo jdou na přistání.

J. Matuška 23.8.2014 13:16

Re: Chce to klid a nohy v teple...

Pane Venci, máte pravdu, sám jsem se tím řídil. V poslední době jsem "ujel" a porušoval jsem tu zásady. Polepším se.  Postrádám Vás na Virtually. Zdravím.

J. Fleiszner 23.8.2014 12:42

Re: když jsem četl titulek....

Kromě urážek Jana Rusofiloviče Čarnogurského nic nemáte? Třeba právě ty odpovědi na "podivné otazníky"? Víte kdo sestřelil to letadlo? Víte to na základě pocitu? Nebo je to "všem jasný" a není třeba nic dokazovat?

H. Gene 23.8.2014 12:27

Re: Komu to posloužilo ?

Takže dobrá. Takže komu pomohlo vypuštění rakety? Jedině separatistům, protože jediná vojenská letadla na nebi byla ukrajinské armády! Tady je situace jednoznačná.

L. Křivan 23.8.2014 12:24

Re: Komu to posloužilo ?

tady se bavíme o vypuštění rakety, nebo to letadlo sundali prakem ?

V. Venc 23.8.2014 12:17

Re: Chce to klid a nohy v teple...

Podle mého, nemá cenu neustále bojovat s hloupými názory autorů příspěvků, kterých si člověk neváží.

Je to naprosto marné! Oni nebudou nikdy rozumnější. Nemohou, nejsou toho schopni. Umí pouze blábolit a plodit urážky.

H. Gene 23.8.2014 12:01

Re: Komu to posloužilo ?

Jenže tady se nebavíme o vypuštění rakety, ale o zasažení civilního letadla, což není totéž. Podle stejné logiky nemůže dojít k dopravní "nehodě", protože na to, aby člověk rozjel auto, je třeba úmysl.

L. Křivan 23.8.2014 11:52

Re: Komu to posloužilo ?

1) odkud chcete vědět, že to byli "titíž" ? Antonov byl sundán v nízké letové hladině, na to jsou jiné zbraně.

2) "obsah" vojenského Antonova byl úplně jiný než u toho Boeingu, v něm dřepěl nepřítel, ne  nezúčastnění cizinci !

L. Křivan 23.8.2014 11:43

Re: Komu to posloužilo ?

Vypustit raketu, aby v 10 km trefila letadlo se nedá udělat neúmyslně. Nemůže to být ani "nehoda".  Na to je zapotřebí souhra několika odborníků.

Z. Baldova 23.8.2014 11:03

J. Matuška

Pane ja se Vam divim ze na stray kolena skoro 90 nemuzete zapomenout na krasne   a blahobytne casy  za vlady  komunismu Vase prispevky ja beru z reservou  hold stari je stari  Ja rozhodne  kdyz se nic nestane nepredvedaneho se dockam jeste mnoho let a budu vedet jak to ti Rusove  mysleli,zatim jen lzou a podvadeji...

Z. Baldova 23.8.2014 10:56

Re: Tady má někdo evidentně problémy.

Tak ze je proruska dobre pane gumo,ale s tema nohama je to pravda !! polenem jsem nedostalal to je Vas pripad modre hlavicky s rudym rozumem