26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

UKRAJINA: Západ dělá chybu za chybou

Začalo to již loni na jaře, kdy Rusko vyzývalo k jednáním a k nalezení řešení problému ukrajinského dluhu. EU taková jednání odmítla. Chyba. Bez Ruska se ukrajinský problém řešit nedá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pokorný 15.8.2014 22:59

Re: Zajímavé, že z těch připitomnělých příspěvků není skoro

Například nějaký Stuchlík. Píše o ceně a zvláštní, nenapíše zádnou cenu, kterou by byla Ukrajina vydíraná. Je to snad ta cena nejnižší, kterou Rusko Ukrajině pomáhalo? Nebo snad záhada, proč Ukrajina dodnes nemá měřící přístroje? Nebo jak vydírá Rusko Ukrajinu tím, že nám a Slovákům chce Ukrajina uzavřít ropovod? Není někdo lehce šíblý?

J. Klepal 15.8.2014 22:56

Re: co pan Haas nezmínil

Zaplacení stávajícího dluhu a stanovení ceny běžné na trhu lze sotva být považováno za vydírání, opačný přístup spojený s vyhrožováním je rysem typickým pro gangstery.

P. Pokorný 15.8.2014 22:54

Zajímavé, že z těch připitomnělých příspěvků není skoro

žádný, který by vyvrátil nějaký bod. Ty jsi blb, ne, ty jsi blb. Ne, on je blb. Ne všichni jste blbové... Tak nějak ty inteligentní odpory pročítám a pláču nad vzdělaností našeho národa. Smutný to příběh. Článek je dobrý, protože není ani jeden bod, který by se dal vytknout. A totéž je vidět v diskuzi.

J. Klepal 15.8.2014 22:51

Re: Klepal

Který fakt máte na mysli?

J. Klepal 15.8.2014 22:50

Re: Ukrajinská krize? Nesmysl. Jde o ruskou

K obnovení zákonnosti zde došlo až poté, co bylo zřejmé, že místní islamisté zavádějí v Ruské federaci právo šária, jak dokazují tzv. rozsudky smrti ukamenováním nad nevinnými ženami.

D. Nowodny 15.8.2014 22:41

Re: pane Hassi

Jeste porad ctete jednim okem, zatim co druhe je "ostrozrakeeee" ?

M. Stuchlik 15.8.2014 22:40

extrémně jednostranný blábol soudruhu Haasi

M. Prokop 15.8.2014 22:40

Re: Ukrajinská krize? Nesmysl. Jde o ruskou

Ano, nechápete a není vám jasné. S tím lze zcela souhlasit.

M. Stuchlik 15.8.2014 22:39

Re: Dobře vyselektované informace ve prospěch okupantů

M. Stuchlik 15.8.2014 22:38

Re: Ukrajinská krize? Nesmysl. Jde o ruskou

Co to melete za pitomosti? Po skoro 100 letech bolševizace bylo Čečensko asi tak islámské jako čechistán katolický. O nárůst radikalismu se tam postarali rusi svým brutálním terorem. Jinak v r. 1968 nkteří čečenští vojáci odmítli pomáhat rusům v okupaci Československa a byli zlikvidováni. Takže se dá říct, že za svobodu Československa v r. 1968 padlo víc čečenců než čechů.

D. Nowodny 15.8.2014 22:36

Klepal

zas klepe ruske koberce, plne svinstva !

M. Stuchlik 15.8.2014 22:35

Re: co pan Haas nezmínil

TAky zapomněl zmínit vydírání Ukrajiny zvýšením cen plynu pokud nebudou poslouchat Putlera, nezmínil snahy bránit Ukrajině ve využití svých zásob plynu,atd. Jdite do pr..le s tou KGBáckou propagandou.

J. Vyhnalík 15.8.2014 22:34

Re: Proč je tak málo rozumných Američanů?

Call of Duty se jmenuje ta srajda.

J. Klepal 15.8.2014 22:33

Re: Tady tem vsem rusofilum zmekl uplne mozek

Ve skutečnosti se brání místní lidé, kteří na nikoho neútočili, tomu se běžně říká právo sebeobrany, a na pomoc při vystoupení proti vládě, kterou nechtějí, mají nárok, který uznává i ústava USA.

J. Klepal 15.8.2014 22:24

Re: Ukrajinská krize? Nesmysl. Jde o ruskou

Pokud jde o Chechnu, pak nechápu, jak někdo může podporovat fanatické islamisty, kteří zde krutě uplatňovali právo šária, či snad se zastávat lidí typu bratří Carnajevů. V případě Osetie mi není jasné, proč by měl někdo jásat nad bombardováním Cchinvali načasované požíračem kravat na zahájení olympijských her.

J. Klepal 15.8.2014 22:13

co pan Haas nezmínil

Zřejmě z vrozené slušnosti pan Haas nezmínil výrok ukrajinského premiéra o vyhubení svých spoluobčanů nazvaných podlidmi, či vztek Tymošenkové projevující se žádostí o nukleární bombardování souseda, ani odhlasování zákona ukrajinským parlamentem o právu svého prezidenta zavřít tranzit ropy a plynu na západ, přestože právě Západ byl ochoten pomoci Ukrajině v dodávkách těchto strategických surovin.

J. Urban 15.8.2014 22:04

Re: Biľakovský sliz

Naprostý souhlas. Ostatně myslím, že "argumentace" Haase o "nacistech" zavání podněcováním národnostní nesnášenlivosti, což je - pokud se nemyýlím - trestný čin. A z toho by se pak mohl zpovídat ještě i Aston.

J. Urban 15.8.2014 22:00

Ukrajinská krize? Nesmysl. Jde o ruskou

krizi. Vnitřní politické problémy Ruska měly být obráceny navenek (nic nového). Bohužel pro Rusko, Rusy a Putina není už ze situace, zahájené anexí Krymu a eskalující podněcováním a financováním terorismu na východě Ukrajiny, žádné rozumné cesty zpět. Když se Putin stáhne, přiožralí ruští mužici, tak dobře reprezentovaní např. Žirinovským, mu to neodpustí. Když bude konflikt dále rozdmýchávat a třeba i vtrhne na Ukrajinu, tak minimálně dostane Rusko do naprosté mezinárodní izolace, pokud ne rovnou na mušku západoevropských a amerických zbraní. Ukrajina není ani Čečna, ani Gruzie, což si naštěstí už téměř celý západní svět uvědomil.

M. Prokop 15.8.2014 21:37

Re: RE

Ano, mám podobný pocit.

M. Prokop 15.8.2014 21:36

Re: Dobře napsané, dobře seřazené události,

Pak by to ovšem chtělo podobně jednostranný článek opačného názorového proudu.

V tomhle Tomáš zdaleka není nestranný.

J. Křivánek 15.8.2014 20:52

Re: Západ možná dělá chybu za chybou

Tý vole ty krávo! Taky bych chtěl být součástí "svobodného a demokratického Západu". Ale jak se ta koukám ta je to elitářský etatistický spolek bytokratů, kteří demokracii považují za hajzlpapír a jediná správná svoboda je pokud to je podle jejich vůle. Pí píp. ťuk ťuk. Vstávat. Už je čas se probudit a polknout hořkej prášeček.

K. Pavlas 15.8.2014 20:14

Dobře napsané, dobře seřazené události,

děkuji. At si každý ve světle těchto argumentů utvoří názor.

P. Götze 15.8.2014 19:54

RE

Takhle jednostranny clanek uz jsme dlouho necetl. A ty vyrazy prevzate ruskou propagandou o banderovbcich a nacistech a fasistech. To se snad ani neda komentovat. Az se tohle bude dit v jine styredoevropske zemi, muzete to napsat uplne stejne a bude to samozrejme zase pravda. Ta ruska pravda, stejne jako Rude pravo. Chce se mi blejt, chtelo by se rict.

Z. Baldova 15.8.2014 19:31

Re: Nalejvačenkové v Kyjevě i v Bruselu

Blbecku v jake mene ti za ty tvoje bolsevicke zvasty plati ?

Z. Baldova 15.8.2014 19:29

Tady tem vsem rusofilum zmekl uplne mozek

Ruska valecna kolona  vnikla do zeme ve ktere nema co delat a kdyz napadena zeme se brani tak tady ti debilove pisou ze Ukrajinska armada zabiji sve obcany kteri vnikli na cize uzemi  Bezte se proputinovcti blbounove vycpat.. co vubec delate zde v CR? Vypraskat Vas  z nasi zeme jako vypraskat vsechny vojska ruske okupovaci armady co napadla Ukrajinskou zemi pod zaminkou konvoju pomoci Pomoci komu? Zradcum a kolaborantum jako jsou zde ti co siri nenavist jak k Ukrajine ,tak i k CR Vlada i kdyz je u nas demokracie by s tim mela neco delat

Ś. Svobodová 15.8.2014 19:04

Re: Většina diskutujících mi připadá

Pravděpodobnost Vám vůbec nesnižuje možnost mýlky, ale naopak.

Příklad z Ukrajiny, abychom se drželi tématu: Na Majdanu kdosi postřílel demonstranty. Pravděpodobnost   1: nejméně 4 (Berkut, Rusové, Pravý sektor, náhodný šílenec). Přesto byla vybrána a prezentována varianta Berkutu a ohromná masa lidí UVĚŘILA. Protože pro jejich mozek byla přijatelnější, než jiné. A přesto, že vyšetřovatel vydal v květnu zprávu, že podle forenzních důkazů se nestřílelo za zbraní Bekutu, nejsou schopni tento fakt přijmout, protože by to narušilo jejich představu světa.

K. Frejlach 15.8.2014 18:59

Nalejvačenkové v Kyjevě i v Bruselu

V poslední době si příjmení kyjevských pohlavárů zjednodušuji. Kdo by si stále pamatoval, zda se jedná o Walzmana či Waltzmana alias Porošenka nebo o Azerova či Ozerova. Říkám jim všem, ať je to kdokoliv z nich, Nalejvačenkové. I když Nalejvačenko je pouze jedním z nich. Ale myslím, že toto označení charakterizuje inspiraci, kterou se dopracovávají ke svým fantasmagorickým teoriím a výplodům. Třeba těm o sestřelení malajsijského letadla či neustále novým o pohybu ruských jednotek přes hranice. Jsou to vskutku "pozoruhodní" lidé. Dříve jsem jim říkal "Baroni Prášilové". Jsou ale nejen v Kyjevě, ale i v Bruselu. Připomeňme si, jak to začalo. "Jestliže Janukovyč nepodepíše text asociační dohody předložené mu EU, budeme na Ukrajině podporovat nepokoje" - to kdysi prohlásil jeden z činitelů Evropské unie. Byl to zřejmě také Nalejvačenko, tentokrát z Bruselu. A nyní je z nepokojů válka, vláda s pomocí neofašistů zabíjí ruské obyvatele, likviduje děly a tanky hodnoty, které obyvatelé Ukrajiny na východě vytvořili. Jejím cílem je vyhnání ruskojazyčnéhoobyvatelstva do Ruska, Jedním slovem genocida. To je výsledek činnosti i Nalejvačenků z Evropské unie.

B. Senklár 15.8.2014 18:11

Re: Správně

Jsou tam skvělé komentáře.

V. Čermák 15.8.2014 17:32

Re: Člověče, kde jste byl, když Bůh plácal Zemi z bláta ?

Nevíte, kdo je Bůh, co znamená Země a jestli plácáním myslíte stvoření, tak taky nevíte, co to je.

V. P 15.8.2014 17:28

Re: A dělají snad soudruzi v Bruseli, ve Washingtonu

Jenže Brusel ani USA Ukrajinu vojensky nenapadli.