27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

EVROPA: Mír je pro politiky tragédií

Válka a řízené násilí přicházejí v době, kdy dosavadní výsledky práce politiků dopadly nezvratně na lidi, které vedou. Jsou nástrojem k odklonění pozornosti od hospodářských problémů, které způsobili. Při tomto historií ověřeném schématu je úplně jedno, jak nazýváme režim, ve kterém žijeme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 27.3.2014 17:19

Souhlasím s panem Matějkou

Ona rostoucí panika z rozkladu EU, umocněná hrůzou z blížících se EU-voleb, v nichž by za normálních okolností zvítězili EU-skeptici je zřejmě hlavním důvodem nebezpečného EU-Majdanského dobrodružství. I studená válka ba dokonce i zcela fiktivní ohrožení "západu" Putinem má mohutný stmelující efekt (kdo nejde s námi, jde s agresorem Putinem)!

Odvést pozornost od řady svých porážek a omylů potřebuje úspěchem v neexistující válce i prezident Obama!

J. Urban 25.3.2014 22:43

Matějka, chodil jste vůbec do školy? A do jaké?

Že by vás neučili, kam vedlo to "vybrali si" v roce 1938? Vaše úvahy jsou teda navýsost bolševické.

J. Kovák 26.3.2014 0:05

Re: Matějka, chodil jste vůbec do školy? A do jaké?

To co si vybrali v roce 1938 nasi byvali spoluobcane nevedlo nikam. To bylo naprosto nepodstatne, k valce by doslo i bez nich. K uplne stejne. Vy jste do školy možná chodil, ale moc pozor jste evidentně nedával.

A ještě plácáte cosi o bolševicích.

B. Hamáček 26.3.2014 0:55

Re: Matějka, chodil jste vůbec do školy? A do jaké?

Jo , autor článku má nejlepší vzdělání - RSDR VUMLu.

J. Sládeček 25.3.2014 21:49

Přesně

tak.

P. Zelenka 25.3.2014 21:12

Sudeťáci tedy byli v právu?

Matějkův návod na legalizaci územního záboru zní: rozmnožujte se jako kobylky na cizím území a pak referendujte. A pak zase dál. Nas mnógo.

J. Kovák 26.3.2014 0:06

Re: Sudeťáci tedy byli v právu?

A o jakém cizím území to tu hovoříte? Krym byl k Ukrajině přifařen v roce 1955.

J. Kulišek 25.3.2014 18:37

poznamka

Takze kdyby nebyli politikove, tak by nebyli ani valky. jak se tech politiku zbavit a zavest vladu nepolitiku, to clanek nerika.

P. Urban 25.3.2014 16:37

Vybrali si sami

Rakouští a později čeští Němci si v roce 1938 také vybrali sami. Jaký vyšší zájem by jim v tom mohl zabránit? Třeba evropská stabilita, byť nedokonalá, a evropský mír.

Ovšem, jak teď víme, druhou světovou válku si vymysleli politici z důvodů, které popisuje pan Matějka. Škoda, že to někdo nevysvětlil britským a francouzským občanům poté, co polská politika přinutila dosud zdrženlivé Německo hájit své zájmy a umožnit svým občanům naložit se svými životy skrze policejní operaci na Východě.

V. Hák 25.3.2014 16:16

Dle mého názoru.

autor si plete pojem svobodné rozhodnutí a manipulace.

O. Mayer 25.3.2014 11:22

zdrženlivé Rusko?

... občas mám dojem, že zřejmě žiju v nějaké paralelní realitě. Klausovi melody boys dneska sborově perlí. Jediné co ještě schází je myšlenky některého z Ten-Jenž-Nepochází-Z-Opice

J. Kovák 26.3.2014 0:10

Re: zdrženlivé Rusko?

Ano zdrženlivé. Kdyby nebylo zdrženlivé, tak neobsadilo zdaleka jen Krym. Nejmíň na východní polovině Ukrajiny by je vítali a ani ten zbytek by neměl šanci se ubránit. A ani EU ani USA by jim v tom nedokázalo zabránit.

M. Starý 25.3.2014 11:05

I Ty, Brute?

Koukám, že putinovská pátá kolona jede na plné obrátky. A ta o zdrženlivém Rusku, ta mě pobavila nejvíc. Pamatuju jak se tady Rusové zdrželi 21 let...

Z. Bureš 25.3.2014 11:18

Re: I Ty, Brute?

.....ale měli pravdu, když říkali.....že jsou tu jen "dočasně" ! :-)

J. Kulišek 25.3.2014 18:43

Re: I Ty, Brute?

NO proti tomu, co se stalo za prvni republiky, kdy skoro vsichni kdo neco znamenali v kulture a novinarstvi byli pro rusti a proste kdyz to tam nebylo, jak si vysnili, tak lhali o tom jak to v mirumilovnen Rusku krasne vypada a buduje se tam nova spolecnost, tak dnes tech kdo si vysnili mirumilovne Rusko a dobreho cara Putina a jsou ochotni na podporu toho lhat, ti jsou v mensine

K. Pavlas 25.3.2014 10:07

Strašení ruskou agresí

je jedním z argumentů, proč máme jít k volbám do EU parlamentu a utvrdit tak EU politiky, že vše dělají správně. Rusko je si vědomo své síly i důstojnosti - věřím, že do žádné agrese nepůjde. Souhlasím s Vámi, pane Matějko. Komentáře mnohých nejen našich politiků k současnému dění na Ukrajině spíš vyvolávají dojem, že si ony násilné komplikace vyloženě přejí. Nedočkají se.

P. Kmoníček 25.3.2014 9:34

KGB

Major Matějka promluvil o "dosud zdrženlivém" Rusku.

J. Kulišek 25.3.2014 18:46

Re: KGB

No podtext je, ze Rusko nas nakonec muze ochranit od EU politiku, protoze v Rusku zadni politici, kteri by si prali valku nevladnou, ti jsou jenom na zapade.

P. Lenc 25.3.2014 8:03

Víte pane Matějko,

ono se to krásně čte, dalo by se tomu i věřit, jenomže tady je jedno kdyby.Kdyby byla záruka, že se medvěd nažral.A ta nejen že není, ale dle nálady v ruské společnosti má medvěd žravou chuť i nadále.Někde jsem četl zesměšnění Žirinovského "porcovacího" dopisu jako blábol totálního hlupáka.Jenže podobně uvažujících "hlupáků" je na Rusi přinejmenším nadpoloviční většina a představy obyčejných Rusů jsou přinejmenším v  hranicích bývalého Sovětského svazu.A na tom se přece dá stavět, Putin to dobře ví.Jistě, chce to chladnou hlavu, ale také odvahu říct, to Putine stačilo.Otázka je, kdo mu to řekne, jestli vůbec.

V. Vlach 25.3.2014 8:56

Re: Víte pane Matějko,

Hlupáků s toxickými nápady a úvahami je v USA mnohem více než v Rusku a navíc zastávají mnoho důležitých míst ve vedení politiky USA.

Muslim Obama ať nevylejzá se svými kumpány z hranic své země a řeší si problémy doma - má jich až nad hlavu.

Může se stát, že Rusko se s Čínou domluví a společně ukovaj novou světovou měnua co pak USA? Začnou III.svět. válku? Ať táhnou, s prominutím, do pedele!!!

L. Šarina 25.3.2014 9:25

Re: Víte pane Matějko,

Ukovají a z čeho? Rusko má 88% svého příjmu z vyvážejících surovin a 12% tvoří ostatní a to ostatní jsou zbraně (které nikdy nic dalšího nevyrobí a pokud se nepoužijí tak je to vyhozená investice) a technologické produkty ,které jsou schopné ustát konkurenci. Těch 12% je objem který dnes vyváží SAMOTNÍ Holanďané ,možno dohledat viz. ICC (International Chamber of Chommerce zal.1919) Čína je přesný opak a půjčuje peníze nejen USA, Africe ale i samotnému Rusku, tak proč by se spojovala a podporovala svého budoucího rivala? Obchod to ano, ale "ausgerechnet" slučování??

Z. Bureš 25.3.2014 10:19

Re: Víte pane Matějko,

.....ááá Vlachu - teď tu Vašu oblúbenú: "Kupředu soudruzi spějme.....podnítil boj sílu v nás......"

J. Čapková 25.3.2014 8:02

pan Matějka

má zase pravdu.

J. Kanioková 25.3.2014 18:38

Ano

.

K. Frauknecht 25.3.2014 7:28

Ano, je to tak.

Je potřeba se více integrovat, jeden stát, společnou armádu ... To je už jen krůček ke společné policii apod. S dnešními technickými možnostmi by STB spolu s KGB byla jen slaboučkým odvarem.

Podobné nálady povzbudí rusofóbní pisálci. Rovnítko mezi Krymem, Sudety a "68"? K smíchu! Srpnovou okupaci jsem zažil (Sudety nee :-)). Přísahám, že v Plzni se večer netančilo ani nebyl ohňostroj!

Co takhle odložit emoce do postele a zase používat chladnou hlavu. Důsledky by nás totiž mohly mrzet!

A teď klacíkem do úlu :-)). IVK o tom psal už 3. března.

J. Veselý 25.3.2014 7:23

Tohle

Fakt už musí psát za prachy. Zdrženlivé Rusko..... Máme tady fakt dobrou pátou kolonu. Ta nenávist k EU zcela zatemní mozek.

V. Vlach 25.3.2014 9:00

Re: Tohle

Mezitím se ale rozhostila věčná tma v útrobách Vaší lebky. Vy jste opravdu stávkokaz jak má být. Seberte se a mažte do Bruselu, ale mezi běžný lid - oni Vám rádi vysvětlí co je na této zločinné sebrance kabalistických poskoků dobrého.

V. Kain 25.3.2014 10:42

Re: Tohle

Pane Veselý,vyjmenujte co dobrého a užitečného pro naší zem přišlo z Brusele.Bezvýhradně souhlasím panem Matějkou.Když jsem chvíli v neděli poslouchal v pořadu OVM Štefana Füleho,tak jsem myslel,že mě omyjí.Lhaní,lhaní a zase jenom lhaní.Ubohost neskutečná.

R. Langer 25.3.2014 15:09

Re: Tohle

Tak to si můžeme pro úplnost ještě připomenout, co dobrého a užitečného pro naši zem přišlo z Moskvy... :-P

J. Schwarz 25.3.2014 6:27

"Lidé na Krymu"

si vybrali, ale proč takhle? Jak se tam najednou objevila vycvičená, jednotně vyzbrojená a dobře organizovaná "domobrana"? Co útoky na ukrajinské základny, letiště a lodě  a zabírání ukrajinského majetku? Proč na Krym  nesměli ani pozorovatelé OBSE? A nikoli na posledním místě - proč stejně " civilizovaně" nemohli "odejít" čečenci?