26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Nic nezapomněli, nic se nenaučili

Nic starého nezapomněli, nic nového se nenaučili. Stále je to ta stará parta zlodějů, co vás ve jménu svého pochybného vidění světa bez milosti okrade. O kom je řeč? O bolševicích oranžových i rudých a církevních restitucích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 5.12.2013 12:38

Ano!

Zloději křičí "chyťte zloděje". Podvodníci a lháři mluví o morálce, "paraziti" mluví o svých zásluhách. To není nic "nového pod sluncem", nic jiného jim totiž nezbývá. Je na nás, jestli jim to budeme trpět, jestli připustíme svůj pád do "otroctví" nové socialistické říše.

P. Hlobil 4.12.2013 17:43

Re: pane Lenci a Kmoníčku

ono je tezke vratit neco akcionarum, kdyz nejsou zadne podklady pro to, kdo co vlastnil... tenkrat, jestli si pamatuju, tak akcie existovali jen v listinne podobe.... a jak po tolika letech to vsechno date dohromady?

J. Svoboda 4.12.2013 10:49

Nejde ani tak o církve, jako o spravedlnost

Pane Kulheime, ještě něco, co se mi do předešlého příspěvku nevešlo:

Barrosův socialismus mě také příšerně štve. Už jsem pánům Kalouskovi, Schwarzenbergovi, Zaorálkovi a Roučkovi poslal nesčíslně mailů, kde jsem se snažil vysvětlit, co je EU za svinstvo. Kalousek zvlášť, je přesvědčen, že je nejlepší ministr financí na Mléčné dráze, je neprůstřelný a na své blbosti bude trvat i nadále. Jeho partaj se tváří, že je navíc nejlepší rétor a tupí voliči je volí, protože jim nezáleží na tom, jak se budou mít, ale hlavně na tom, aby sprostě vynadal někomu, koho také nemají rádi. Když si přečtu některé články prof. Milana Zeleného, musím říci, že Kalosek je možná průměrný účetní ale rozhodně ne ekonom.

J. Svoboda 4.12.2013 10:47

Nejde ani tak o církve, jako spravedlnost

Vážený pane Kulheime, s převážnou většinou toho, co píšete, souhlsím. Zdá se, že se také vymykáte primitivnímu průměru zdejších diskusí. Mám jen drobné připomínky.

Půda - máte úplnou pravdu. Také mě to strašně štve - např. Amazon, ale i další logistické areály. Celá politická elita bez rozdílu se tetelí radostí, že nám tady zase někdo přijde zabetonovat kusy půdy. Nevidí si ani na špičku nosu (možná jejich nos představuje délku volebního období). Kdyby vzniklo např. technologocké centrum, nebo něco podobného, co by přinášelo přidanou hodnotu. Přidaná hodnota skladových manipulací je blízká nule.

Demokracie - je pravda, že je to nejlepší ze špatných systémů. Je však pro myslící a inteligentní lidi. Myslím, že i v těchto vlobách bylo koho volit; např.Svobodné, nebo Piráty. Průměrnému voliči však bohužel tyto možnosti nic neříkají. Že demokraie může fungovat, je vidět a severu. Čím dále na jih je to bohužel horší a horší. Naše politická (je)elita se proti sevru brání poukazem na výši daní. Je to však výsostně věc seveřanů, kteří s tím souhlasí - asi to porovnávají s kvalitou fungování státní správy.

Píšete o pravicových vládách - zdá se mi to jako protimluv, protože jsem přesvědčen, že jsme žádnou pravicovou vládu nezažili. Stačí si vzpomenout na slova "pravicového" ekonoma, pana Klaka. Ten označil některé daňové úniky za legální a konec konců se tak děje dodnes. Všichni napříč chtějí zlepšit výběr daní a zároveň přiznávají existenci "legálních" úniků.

S radou, co si počít, je to jednoduché. Sestavit a dodržet vyrovnaný rozpočet a basta fidli. Ale co s důchodci? Je pravda, že mohou počítat na zadní kolečka a šetři si. Až si našetří, přijde několik neumětelů z ČNB a řeknou, vy máte plno peněz v bankách, peníze jim znehodnotí a poradí jim utratit zbylé peníze za hovadiny a roztočit tak kola hospodářství. A pak jim vláda řekne, měli jste se zajistit, takhle dostanete jen základní penzi - vaše chyba.

P. Vítek 3.12.2013 23:16

Re: Demagogie !

Proc paneboze sestrojils takove individuum?K cemu to je na svete? Na uceni se trpelivosti

P. Vítek 3.12.2013 22:53

Re: Církev za 1000 let existence

Zadna strana tady nedelala pravicovou politiku-proto to nefunguje.A pokud to nekdo zkusil,okamzite letel.Za 30 korun letel.

J. Stejskal 3.12.2013 21:59

Re: Církev za 1000 let existence

Já jsem o péči o nemocných nic nepsal?!

J. Kulheim 3.12.2013 21:51

Re: Církev za 1000 let existence

"Rozhodující úlohu v péči o nemocné byla v 9. století postava papeže Řehoře Velikého, který uložil klášterům jako povinnost péči o chudé, nemocné a umírající. Toto rozhodnutí mělo velký vliv na směr charitativní a ošetřovatelské péče řeholních společenství."

P. Zelenka 3.12.2013 21:18

Mario Puzo - Kmotr

Stále je to ta stará parta zlodějů, co vás ve jménu svého pochybného vidění světa bez milosti okrade. O kom je řeč?

V. Kolman 3.12.2013 20:10

PANE ŠTĚPÁNKU, NAPROSTO PŘESNÉ HODNOCENÍ.

Opravdu velmi zajímavý je fakt, že zatím co se tady zvedl ryk a tartas přenáramný kvůli cca 2 miliardám ročně, které mají být VRÁCENY!!! (nikoli darovány!!!) církvi, pokuta 10 miliard, vyplacená CME po neúspěšných tahanicích TV stanice Nova nevzbudilo zdaleka tolik vášní a křiku. A že v té době mělo těch 10 miliard ještě o něco větší hodnotu.

M. Šejna 3.12.2013 19:37

Re: pane Vítku

na mě, ty zmetku nevychovanej, makat nemusíš. Nejsem totiž v důchodu. Podnikám a platím daně. A soudruhem jsem také nikdy nebyl. Asi si mě pleteš s tvým fotrem, nebo s tvou komunistickou matkou.

M. Šejna 3.12.2013 19:08

pane Lenci a Kmoníčku

já jsem jen vyjádřil podiv, že církvím se vracet bude, ale bývalým akcionářům a společníkům zestátněných firem nikoli. Inteligent pochopí, že obhajuji zájmy bývalých podnikatelů, tedy těch co jsou základem prosperity této země. Ani mě nepřekvapuje, že Vám můj názor vadí. Předpokládám, že na politickém školení pravicových bolševiků vám ideologický pracovník ODS či TOP09 sdělil, že církve jsou pro stát důležitější, než podnikatelé, kterými ODS a TOP09 vždy opovrhovala. Plnou hubu jich měli vždy, ale skutky žádné.

P. Manda 3.12.2013 18:39

Re:

možná, že by bylo lepší kdyby

sis to hodil sám

J. Stejskal 3.12.2013 18:18

Re: Církev za 1000 let existence

A já si myslel, že ta církev je tu už déle.

J. Stejskal 3.12.2013 18:16

Po první větě

jsem se lekl, že se jste zanevřel na ODS.

J. Kulheim 3.12.2013 17:47

Re: Církev za 1000 let existence

Pokud si někdo neváží půdy, která nás živí a je nenahraditelná, je barbar. Ti, kteří to dovolí nebo půdu za tímto účelem prodají, jsou přinejmenším stejní.

Čím víc peněz se do státní kasy dostane, tím víc se jich rozkrade. V tom je přímá úměra. Je docela jedno kdo v té vládě sedí. Obecně lze říct, že demokracie je velmi problematický způsob vlády. Politici mají možnost slibovat voličů cokoliv a také to dělají. Voliči většinou volí toho, kdo víc slíbí. Proto demokracie nemůže být trvalou formou vládnutí. Zanikne na fiskální nezodpovědnost a nehradí ji diktatura. Nejhorší je, že nikdo nic lepšího nevymyslel.

EU buduje socialismus západoevropského typu. Je to stejný dirigistický stát, jako jiný socialismus. Státy žijí na dluh a když to dál nejde, tak by byly nejradši, kdyby za ně dluhy zaplatil někdo jiný, třeba Slováci. Každý by měl žít tak, aby jeho životní úroveň odpovídala jeho práci a výdělkům. Měl by nést odpovědnost za sebe a také svou rodinu. Socialismus je přerozdělovací systém, který lidem bere peníze a slibuje, že se o ně postará. Určité přerozdělování bude vždycky. Ale v současnosti bere lidem cca45% na dani z příjmu, zdravotním a sociálním pojištění + DPH, spotřební daň, atd. To dělá cca 80% z příjmů nám bere "stát". Pravicově myslící člověk nechce nic víc než větší svobodu a možnost starat se o sebe sám. Nechte nám víc peněz a my si např. na svoje důchody našetříme. Nechce, aby státní úředníci o rozhodovali o tom, co za svoje peníze dostane. Úředník nemůže vědět co já potřebuji. Navíc dá peníze tomu, kdo mu dá víc do jeho kapsy.

To, že tzv. pravicové vlády zvedly daně, je pravda. Je také pravdou, že mandatorní výdaje tvoří cca 82% SR. Při poklesu ekonomického růstu u nás i ve světě, je pokles příjmů SR. Ten je možné nahradit, snížením výdajů, což by byla politická sebevražda a to nikdo neudělá. Zvýšením příjmů nebo si peníze vypůjčit a tím zvýšit dluh. Těžko radit co je lepší.Spravedlnost neexistuje a pravicová politika je o něčem jiném.

L. Křivan 3.12.2013 17:38

Re: Ale no tak, pane Svobodo !

Fuj, styďte se !

L. Křivan 3.12.2013 17:27

"..Celkový objem peněz,

které v souvislosti s církevními restitucemi coby daňoví poplatníci zaplatíme, je skoro stejný jako suma, kterou rok co rok naprosto zbytečně nasypeme do kapes fotovoltaikům .."

Díky za informaci. Požaduji trest smrti fotovoltaigovým zločincům !

Š. Hašek 3.12.2013 17:03

Re: Absolutný súhlas

Ad pan Kain.

Neověřoval jsem si to, ale pokud jest to pravda, potom vidíme "kvalitu našich investigativců".

Nechápu ostatně, jak osobu neschopnou samostatného, kloudného vyjádření názoru (tedy Zubovovou) může někdo vystavit na kandidátku (a voliči ji pak nevykroužkovat do neznáma). Inu tak  to dnes je.

Š. Hašek 3.12.2013 16:58

Re: Přesný popis situace.

Problém dneška (je jich více) je, že mnohdy v diskusích vidíme reakce už podle "kdo to řekl, kdo to napsal", nikoliv podle konkrétního obsahu.

Pan Štěpánek má také takový "cejch", který mnohým zabraňuje, aby se vůbec zamysleli, co bylo napsáno/řečeno.

K. Dvořák 3.12.2013 16:39

Re: Přesný popis situace.

S panem Stepankem malokdy souhlasim, ale tentokrat popsal deni kolem cirkevnich restituci a odluky cirkvi od statu naprosto spravne.

P. Kmoníček 3.12.2013 15:47

Re: Často se mi to nestává

Soudruhu Svobodo,jste bolševický hulvát!

P. Kmoníček 3.12.2013 15:44

Re: ČLÁNEK

Pane Lenci,Vy jste to vystihl naprosto přesně.

J. Svoboda 3.12.2013 15:39

Re: co bylo státem ukradeno, má být vráceno

Pane Navrátile, teď plakat nad rozlitým mlékem už je dávno pozdě. Ty Vámi uvedené extrémistické strany z opačných stran politického spektra mají v podoných stavech, v jakém se nachází ČR z chování tzv. "pravicových" stran vždy z tohoto stavu profit. Všechno je to dílo jen a jen chování a politiky našich tzv. "pravicových" stran.

Nedivte se prosím, že to tady dopadá, tak, jak to dopadá. Jednodušší voliči si řekli, že buď k volbám vůbec nepůjdou, nebo budou volit z tzv. levé strany spektra. Nevědí totiž, koho jiného volit. Tomuto dění také napomáhá chování různých lidí, kteří vyjadřují jiným bezvýhradnou podporu, aniž by uvedli, jaký pro tu podporu mají důvod. Příspěvek, který neuvádí nic jiného, než bezvýhradnou pdporu, je mi vždy velmi popdezřelý.

Š. Hašek 3.12.2013 15:30

Přesný popis situace.

A připomenutí marasmu našich socialistů (či spíše skorobolševiků).

Ještě jednou - přesný popis situace.

P. Vítek 3.12.2013 14:57

Re: pane Vítku

Ja nenavidim jenom bezohledne sobce,kteri se sami rozhodli vstoupit mezi vrahy a zlodeje,jen aby mohli predbihat slusne lidi ve frontach a ziskat tak lepe namazany chleba.Sami se rozhodli-nenarodili se v bohate rodine nebo s hvezdou na klope!A ted na vas nemam cas,protoze musim na i na vas soudruhy( s dvojnasobnym lampasackym duchodem) jit delat.Ale vecer odepisu,jak je to s temi spolecnostmi.A budeme se drzet prava dusledne a ve vsem!Mozna vam dokazu,ze jste mel uz davno vydlevat v kriminale na cirkevni restituce

J. Svoboda 3.12.2013 14:57

Re: Církev za 1000 let existence

pane Kulheime, pravděpodobně máte v lecčems pravdu. Chtěl bych se Vás zeptat, co si myslíte, že by komunisté a socialisté s těmi rujnami dělali. Uvědomte si, že novodobí komunisté (často i modří), raději stavějí na zelených polích a loukách (viz Amazon, i domorodí), protože tam nemusejí nic likvidovat a likvidaci s jejími náklady velkoryse přenechají komukoliv jinému. Proč by se komunisté a socialisté prali o objekty, které zbourat nemohou a opravy budou, jak píšete velmi nákladné?

Píšete o socialistickém státu. Opravdu si myslíte, že korupci legalizovali pomocí zákonů jen socialisté? Opravdu, ale opravdu si myslíte, že podporu fotovoltaiky podpořili hlavně socialističtí poslanci? Myslíte, že Kalousek (ten "pravičák") nekorumpoval, když sliboval před předposledními volbami nezvyšování daní? Než začnete primitivně kydat hnůj na někoho, uvědomte si, že "pravičák" Kalousek sveřepě trvá na podpisu fiskálního paktu. Dále si uvědomte, že slovenští důchodci, jako příslušníci Eurozóny přispívají na důchody řeckým důchodcům, kteří mají trojnásobné důchody.

Pokud si takhle představujete spravedlnost a pravicovou politiku, máte pravdu ve všem. Já jsem však přesvědčen, že tomu tak není.

F. Navrátil 3.12.2013 14:42

Re: Pane Stepanku, tentokrát souhlasím bez výhrad

Článek nemá chybu. S velikou chutí čtu oponující diskusní příspěvky. Je skutečně úžasné jak lze rafinovaně pokřivenou logikou přesvědčit, že to bílé kolečko je vlastně úplně černý čtvereček.

J. Svoboda 3.12.2013 14:30

Pane Lenci,

článek má podle mého názoru mnoho chyb, řekl bych jako máku. Vaše primitivní reakce - křik pánů ..... je také primitivní. Co pro Vás znamená slovo křik? Já jsem nekřičel, jen jsem napsal, že a proč se článkem nesouhlasím. Chápu Vás, že bezvýhradně asi naopak souhlasíte s křikem (opravdovým) pana Nečase (policejní plukovníci a podplukovníci) a Kalouska ( paní Parkanová). Podívejte se po internetu, zda někdo nepořádá kursy demokracie.

J. Jehlík 3.12.2013 14:26

Re: restituce Lidového domu?

Znáte ještě jednu akciovou společnost která takto obnovila svou činnost? A odvolávat se na soudy prolezlé komouši to může snad jen s,,, komoušská.