26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Jak se podniká v eurosocialismu?

Podnikatelský stav schytává jednu podpásovou ránu za druhou. Nejenom od zaprutilých bolševiků, kteří jej nenávidí jako třídního nepřítele, ale bohužel i od současných "demokratických" uzurpátorů moci, již se navenek tváří jako zastánci volného trhu, spravedlivé ekonomické soutěže a podporovatelé tvůrců produktivních hodnot, nicméně jejich hlavní zábavou je šmátrání v peneženkách daňových poplatníků a sociáldemokratické přerozdělování s odkloněnou malou domů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 5.2.2013 19:16

Výborný článek

M. Sedláček 4.2.2013 16:05

Re: Špatně pojmenovaný problém

Za to, Vy jeden bolševický kdindle, máte argumentů plnou ruku, že?

P. Scheck 4.2.2013 10:51

Omluva

Pane Kulheim, musím se Vám trochu omluvit. Má reakce na váš příspěvek mohla znít bez komentáře asi divně. Měl jsem jasně vysvětlit, že ponechat spravování věcí a investice na našem státu zní sice hezky a logicky. Nicméně známe praxi...a zde patří jména, která jsem uvedl jako Berka, Rath, Gross atd. Z určitých důvodů jsem tam uvedl i pány Klause a Paroubka, protože těm tyto praktiky, k jejich politickému stylu, zcela vyhovují a umí v nich chodit. Bývával jsem velkým zastáncem V.Klause, ale dnes jsem si téměř jist, že moc dobře věděl o všech těch lumpárnách co se děly v 90. letech (účet ve Švýcarsku, podvodní sponzoři, pobočník V.Klause Petr Čermák atd....) . V zájmu dosažení svých cílů je ale "velkoryse" přehlížel.

Konečně ve volbách hezky předvedl, jak dokáže "férově" zabrat i se svojí famílii, když je třeba docílit svých zájmů. Peter Scheck

O. Roldán 3.2.2013 23:35

Re: 75% přerozdělování?

jistě, ale to nepočítáte s DPH, speciálními daňěmi na pohoné hmoty, alkohol, cigarety atd., pak se k těm 75% dostanete velice lehce.

I. Poljaková 3.2.2013 23:13

Re: Špatně pojmenovaný problém

tedy naprostý souhlas s tím, že cyklostezky, rozhledny jsou sice hezké, ale možná tyto peníze byly zapotřebí na něco více potřebného - pro občany i jejich obce.

I. Poljaková 3.2.2013 23:09

Re: Špatně pojmenovaný problém

Naprostý souhlas.

J. Václavíková 3.2.2013 23:06

Re: Bohužel v zásadě musím dát zapravdu...

Asi spíš myslel, že naprosto bez dotací to v dnešní společnosti tak úplně nejde.

J. Kuldain 3.2.2013 22:54

Děkuju

Děkuju. Jsem rád, že nejsem sám, kdo to tak cítí.

I. Poljaková 3.2.2013 22:51

Re: Bohužel v zásadě musím dát zapravdu...

Ano, dotace by se měly maximálně omezit na zcela vyjímečné případy (postižení, ohrožená přírodní místa, ...k podpoře  rozvoje pohraničí jsou nejspíš lepší nástroje než dotace..) a hlavně, neměly by se vůbec týkat soukromého sektoru. Tím by se velmi snížil prostor pro korupci.

Nerozumím panu Rybovi, který se vymezuje proti názoru, že poctivě podnikat lze obtížně, a zároveń proti názoru, že dotace by se měly omezit (chodník)

J. Václavíková 3.2.2013 22:51

Re: "Podpora OZE" je ZLO v jeho vydestilované podobě

Vy jste opravdu produkt zcela specifické doby! Ideologie zavelí a vymyté mozky na povel protestují proti placeným agentům imperialismu a podvratným živlům! Ostatně pan Mach se také pěkně předvedl, s argumenty naštíru, nadávky rozdává na všechny strany. A mimochodem, polopravdy bývají horší než lži. Ten zákon, kterého se držíte jako tonoucí stébla, schvalovali i senátoři ODS. Nehodí se do krámu, co?

R. Szewczyk 3.2.2013 22:41

Re: Podnikání v eurosocialismu

vážená paní,dovolte mi laskavě podoktnout,že nadhodnota se už skoro století navytváří prací,ale dluhem a spekulací.Za natisknuté peníze ve virtualním obchodě,zvaným burza,deriváty a pákové efekty určují hodnotu třeba pšenice,nebo uhlí

J. Václavíková 3.2.2013 22:38

Re: Podnikání v eurosocialismu

Paní Poljaková, můžu se zeptat, co to máte na ikonce?

I. Kudrnová 3.2.2013 22:07

Re: "Podpora OZE" je ZLO v jeho vydestilované podobě

Pane Machu máte  naprostou pravdu,pan  Kříž má naprostou pravdu. To co tady štěká   jsou placení podvraceči. Ale co s tím,  jak z toho ven?. Vystoupit z EU?Jak se vůbec  dá mluvit s panem Kalouskem.?Ten jeho poslední návrh by se dal nazvat podvracení  republiky?

P. Mach 3.2.2013 21:23

Re: "Podpora OZE" je ZLO v jeho vydestilované podobě

Jsi opravdu tak dementní? Jenom dokazuješ že oze byly a jsou podporovány mnohem více. A mimochodem, jaksi jsi zapoměl reagovat na to, že podpora oze v německu vede k prudkém růstu spalování fosilních paliv.

P. Mach 3.2.2013 21:18

Re: pokud potřebujete, koupím vám slepeckou kočičku

Ostrůvek liberalismu opravdu ale opravdu nejsme. Tak tak, za zpřísnění může tak komsocanská verbež. To ale nic nemění na tom, že socani při vstupu do EU zavázali tento stát splnit kvótu 13 % podílu oze na výrobě energie, což by mělo devastační účinky na ekonomiku bez ohldu na znění zákona. To nic nemění na tom, že němci od kterých bursík zákon č. 180/2005 opsal mají stejný neli ještě větší problém s ekonomickými dopady podpory tzv. oze. Pravicový parlament za fischera?  To jste se asi podělal ne? :-) Půlku obsadila ksčssd a část druhé půlky zelení.

P. Mach 3.2.2013 21:10

Re: Naopak

A kde jsi se k němu ty idiote vyjádřil? Fakt nehodlám pročítat všechny tupé kraviny, kterými jsi zaplácal tuto diskuzi.

A víš kolik ty idiote, ta tvoje "reformovaná" politika utrácí za zemědělské dotace? Do roku 2020 to má být skro půl bilionu eur. A jen naprostý debil tvého ražení si může myslet, že to je kvůli WTO či dokonce USA. Nehledě na to, že USA své zemědělce dotuje podstatně méně.  Řeč není o nějakém tvých vlhkých představách o narušování světového obchodu ale o tom, že EU (a členské země EU na diktát z bruselu) vyhazuje obroské sumy,  a to jen ve jménu nějaký pitomých ideologií. A samozřjemě se nejedná jen o zemědělství, i když evropské zemědělství je zvláštní kapitola. Nejenže stojí obrovské peníze ale zároveň  evropou se šířící antiGMO hysterie  způsobuje, že se pomalu ale jistě vrací do kamsi před zelenou revoluci.

O tom nepochybuju, že ty v ty keynesiánské bludy doopravdy věříš i když tvrdíš opak. Je vidět že to v hlavě nemáš v pořádku.

I. Poljaková 3.2.2013 20:46

Re: Podnikání v eurosocialismu

Ano jistě, to se v článku píše. lepší formulace - sešroubování kostí či naučení francouzštině je produkt srovnatelný s vyfoukáním účesu či výměnou součástky v autě. Je možná lépe, aby nedocházeo k nedorozuměním,  celou myšlenku shrnout jinak : lidí tvořících hodnoty je málo k těm, kteří se "vezou" či dokonce jejich práci zneužívají, ať už tito jsou v soukromém, veřejném či žádném (např. chronicky nezaměstnaní) sektoru.

A tím samozřejmě pro společnost vzniká problém. protože s

existencí možnosti dluhu může být práce "hodnoty tvořících"

projedena  těmi ostatními na čím dál větší léta dopředu.

P. Mach 3.2.2013 20:43

Re: Naopak

Fandíte si. Smysl v těch vašich cancech opravdu ale opravdu není žádný. :-)

I. Poljaková 3.2.2013 20:34

Podnikání v eurosocialismu

Ano jistě, - to se v článku explicitně říká - tak se pokusím o lepší formulaci:  jelikož sešroubování kostí nebo naučení francouzštině je "produkt" jistě ne méně než  vytvoření účesu nebo výměna součástky v autě, je možné celou myšlenku článku lépe shrnout jinak; totiž že lidí tvořících hodnoty je málo v poměru k těm, kteří se "vezou" či jejich práci využívají a zneužívají, ať už tito jsou v soukromém nebo veřejném sektoru nebo v žádném. A tím samozřejmě pro společnost vzniká problém. protože s existencí možnosti dluhu může být práce "hodnoty tvořících" projedena  těmi ostatními na čím dál větší léta dopředu.

J. Ryba 3.2.2013 20:13

Re: Naopak

...a zjistěte si, kdo je na ikonce, ona vás ta schýza třeba přejde....

J. Ryba 3.2.2013 20:11

pokud potřebujete, koupím vám slepeckou kočičku

Autor: J. Ryba Datum: 03.02.2013 07:34

v přebírání legislativy jsme machři nad machry. Jsme na jednom z nejhorších míst, co se týče zpřísnění "z vlastních zdrojů", vy poslední Klausův ostrůvku liberalismu v moři evropského socíku.... :-)))) Vámi zmiňovaný zákon 180/2005 Sb je toho jen další důkazem. Ty parametry nám nikdo nenastavil, ty jsme nastavili sami a pohnout s ním nedokázal ani pravicový parlament, když Fischerova novela ležela celé měsíce zaparkovaná v poslaneckých výborech...nevykládejte nám tu pohádky vašeho pravicového teoretika - socialistického praktika Klause :-)))

J. Ryba 3.2.2013 20:06

Re: V eurosocialismu

nějaké přebytkové rozpočty měl naposledy Clinton, vy donekonečna.... :-))))

J. Ryba 3.2.2013 20:05

Re: Špatně pojmenovaný problém

ale nějaký argument byste napsat mohl.

Pokud nemáte nic k věci, tak si raději odpočiňte.

J. Ryba 3.2.2013 20:04

Re: "Podpora OZE" je ZLO v jeho vydestilované podobě

pohádka o dotování jádra? ha ha ha....http://www.czp.cuni.cz/info/EU/Energetika/financov_energeti_progra.htm

...blbečku....

J. Ryba 3.2.2013 19:57

Re: Naopak

provozní slepota? Já se přece k zákonu vyjádřil...o zemědělství a dotacích víte naprosté hovno, diletante. Např. kvóty na cukr zavedla ČR sama jako první postsocialistická země. O dotacích a kvótách EHS nemluvě...

nejsem zastánce vrhání miliard do děr různých dotací, debílku, ale měl byste také něco vědět o prostředí, v němž se nalézá nejen ČR, ale celá EU v systém WTO....:-))))) reformovaná společná zemědělská politika Evropské unie už nedotuje přímo objem výroby, zatímco americké dotace farmářům se nadále vypočítávají podle výkonů. Tím evropská politika světový obchod nenarušuje, zatímco americká ano. Unie se ve WTO už zavázala odbourat všechny podpory vývozu zemědělských produktů, Američané se však nepřipojili. Je nutné, aby taky stejný závazek učinili i partneři, zejména USA....

Ten keynesiánský blud míním vážně....ten přímo plyne z vašich předešlých vyjádření

J. Ryba 3.2.2013 19:48

Re: Naopak

vy byste je ani nepřečetl, tak abyste pochopil smysl, prolhanej chudinko.... :-)

J. Ryba 3.2.2013 19:47

Re: hm,bych jen připomněl

ale to není pravda, fištróne, odkud, myslíte, pochází ve skutečnosti např. většina prostředků, z nichž financuje Čína půjčky pro USA? Z daňových rájů, odkud si půjčuje

J. Ryba 3.2.2013 19:43

Re: Bohužel v zásadě musím dát zapravdu...

...nebo že by hnědý? Ono se to často nepozná...

J. Ryba 3.2.2013 19:42

Re: Nevím, zda a jak dlouho podnikal pan Kříž. Já podnikal už za socíku (kupodivu skulinka tu byla)

vy jste výjimečně "chápavý", o čemž svědčí i vaše reakce níže...

J. Ryba 3.2.2013 19:41

Re: Bohužel v zásadě musím dát zapravdu...

hmmmm, koukám modrý "inteligent"....