26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

IZRAEL: Místo předčasných voleb vláda národní jednoty

Ačkoli k nim nebyl žádný pádný důvod, souhlasily s nimi všechny politické strany, premiér Binjamin Netanjahu už oznámil jejich datum na 4. září a v Knesetu prošel prvním čtením zákon o rozpuštění parlamentu, který předložila Netanjahuova strana Likud.V nocise ale všechno změnilo – Netanjahu prohlásil, že předčasné volby nebudou, protože se dohodl s opoziční stranou Kadima na vstupu do vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Adler 11.5.2012 22:37

Re: "Útlak" Palestinců

 to je zvlastni - bud nevite co je to "goj" nebo to mate nejak popletene. Je take mozne, ze jste to pouze nedomyslel. Goj opravdu neznamena danovy poplatnik - gojove jiste patri do skupiny danovych poplatniku, ale tech skupin je tam vice . Ujistuji Vas, ze Zide patri do teze skupiny danovych poplatniku a plati - nekteri vice, nekteri mene - ostatne asi tak stejne jako je to u jinych podskupin te velke skupiny danovych poplatniku. Mimochodem, aby nedoslo k nedorozumeni - ten termin goj jste zacal pouzivat Vy, ja jsem pouze pokracoval v pouziti Vasi terminologie, aby nedoslo k nedorozumeni.

M. Vanzura 11.5.2012 21:04

Re: "Útlak" Palestinců

Chapu, ze hodne lidi zije v bejvavalejch zlatejch casech nebo ze jednou bude lip. Takze Co bolo To bolo. Kdyz soud rozsoudil spor Lauderer vs. Zelezny tak, ze gojove cili danovy poplatnici zaplati Lauderovi 10 mld CZK, tak to bylo smichu na Starem Belidle. Mimochodem to je castka na 5 let davek pro Romy. Pry. Nemam tohle cislo podeprene. A to je pro mne dulezitejsi nez dve party rozhadanejch semitu nekde v pousti.

Shalom

J. Adler 11.5.2012 19:33

Re: "Útlak" Palestinců

Vite, zidovske vtipy jsou vetsinou dobre, protoze maji nejake opodstatneni - v tomto pripade neco nevyslo - ono to totiz bylo historicky presne naopak - "gojove" meli sve Zidy, kteri pro ne psali - uz jenom proto, ze to umeli. Jo, a nedelali to z lasky - delali to protoze museli.

S. Netzer 11.5.2012 19:01

Re: libovolná organizace, která si přisvojila právo vysvětlovat...

Velmi duchaplná poznámka, paní Kanioková.

Vaše víra, že EU omezuje svobodný rozvoj Vašeho života, a že tento řídí, je důkazem Vašeho příslušenství k církvi klausismu, které adherují především osoby s IQ rovnajícímu se velikosti velkých pánských bot.

Nazdar!

J. Kanioková 11.5.2012 17:30

libovolná organizace, která si přisvojila právo vysvětlovat...

a v podstatě řídit životy jiných..

Proto říkám, že EU je další církev !

S. Landa 11.5.2012 15:31

Re: "Útlak" Palestinců

Ano prosím, nerozepisujte. Všichni už ty Vaše bláboly známe zpaměti, bude hezké si jednou přečíst diskuzi na takové téma a neprodírat se tunami Vašich příspěvků. Děkuji a přeji hezký víkend.

M. Vanzura 11.5.2012 14:43

Re: "Útlak" Palestinců

Přesně tak. Je to všechno komunistická verbež... Teda já jsem taky verbež. Ale mně to nevadí! Venku je hezky, syn je zdravý jak řípa.

Kohn, poslouchaj, kolik platěj tem pisálkum v Čechách...

Nic. Voni ti gojové nám skočili na špek a píšou to z lásky...

Xa!

Berte se více s humorem a respektem, ať nejste jak ty PalArabové.

H. Lukešová 11.5.2012 14:18

Re: "Útlak" Palestinců

Kdopak 5-krát přepadl Izrael? Kdopak posílá bombové atentátníky do Izraele, kdopak pálí rakety na Izrael? Trpíte bludy, paranoidní schizofrenií. Bludy Vám našeptávají jak jsou palestinští Arabové hodní a Izraelci zlí, protiizraelskou zaujatost médií jsem rozepisovala vícekrát, takže již tak činit nehodlám, navíc by se to do diskusních komentářů nevešlo...

H. Lukešová 11.5.2012 14:15

Re: "Útlak" Palestinců

Ano, v Izraeli se budou konat předčasné volby, no a? Na diskusích se mele o všem, nemusí vždy souviset s tématem článku, zkrátka podle levičáků je za vše vinný vždy Izrael, marxisté, leninisté, stalinisté, trockisté, socani, komouši a všeliká levicová verbež.

H. Lukešová 11.5.2012 14:12

Re: "Útlak" Palestinců

Ano, podle levičáků skutečně Izrael ubližuje nevinným palestinským Arabům a zbytek Vašeho blábolu bez komentáře...

K. Křivan 11.5.2012 13:58

Re: "Útlak" Palestinců

A ty všechny války se vedlu kvůli komu  ? 

A ty rachejtle střílí kdo ?

S. Netzer 11.5.2012 13:50

Re: "Útlak" Palestinců

Můj příspěvek byl sice, stejně jako Váš, určen paní Lukešové, ale přesto Vám srdečně děkuji a i Vám přeji hezký weekend.

M. Vanzura 11.5.2012 13:38

Re: "Útlak" Palestinců

Máte pravdu. Já a Lenin...

Ale už čtu i Žižeka...

Vím, že je článek o předčasných volbách, resp. že je Bibi šikovný.

Ale stejně mi to nedalo...

Prima víkend!

S. Netzer 11.5.2012 12:32

Re: "Útlak" Palestinců

Článek je o tom, že se v Israeli nebudou konat předčasné volby.

Že zrovna Vy citujete Lenina ...

M. Vanzura 11.5.2012 12:32

Re: "Útlak" Palestinců

Ano, dle marxismu-leninismu opravdu všechno souvisí se vším.

A taky je jasné, že PalArab od nepaměti utiskují a ubližují Izraeli. Určitě ne naopak, jak se nám snaží nalhat levičáci, dementi, ngoisti, Haaretz, sebenenávidící židé a GG. Ve Vašem případě můžou být dvě základní možnosti řešení:

a, terapie vč. kurzu kritického myšlení

b, chlap

Terapie může být dost drahá a dlouhá, tak zkuste toho chlapa. Najednou ten svět bude takovej růžovější a nejen černo-bylní.

S. Netzer 11.5.2012 12:28

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Od  "znalce" Vašeho formátu, taková poznámke skutečně sedí, Rambo, :-))))

K. Křivan 11.5.2012 12:14

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Pane Stojanov,  když chybí argumenty, tak se někteří uchylují ke slovíčkaření.

V. Novák 11.5.2012 11:35

i taková kombinace je možná...

IMHO je ta definice - ač nepříliš učeně formulovaná - celkem přesná a dobře zachycující společné vlastnosti "církví". I těch, které se za církve nepovažují.

V. Novák 11.5.2012 11:33

pardon...

..má zákonné právo nebýt občany..

Práva jsou jim zachována, včetně práva být živen zbytkem.

J. Poláček 11.5.2012 11:21

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Filozofický guláš :-) Takový Alláh a Al Gore dohromady to je jako šlehačka s čili paprikou

H. Lukešová 11.5.2012 11:10

Re: "Útlak" Palestinců

Na Blízkém východě všechno souvisí se vším, palestinští Arabové řvou, jak je Izrael utiskuje, jak jim ubližuje a při tom je pravda úplně někde jinde...

R. Langer 11.5.2012 11:00

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Církev = libovolná organizace, která si přisvojila právo vysvětlovat ostatním (většinou násilím), jak to Bůh (Alláh, Marx, Lenin, Pol Pot, Gore) myslel... :-D :-D :-D

N. Stojanov 11.5.2012 10:45

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Myslím si že církví byla míněna duchovní moc. Slovíčkaření je zcela zbytečné.

S. Landa 11.5.2012 10:22

Re: "Útlak" Palestinců

Na svém území...  :-)

No nic, nechám toho, zase by se to zvrtlo..

S. Netzer 11.5.2012 10:20

Re: "Útlak" Palestinců

Společné to nemá s článkem nic, a v tom, i co se týká označení Palestinců za národ, Vám musím odporovat.

S. Netzer 11.5.2012 10:19

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Co je, prosím Vás, církev v "katolickém" slova smyslu?!

Instituce církve existuje pouze v křesťanství, a nemá ani "sémanticky", ani jinak, s institucí zvanou Bejt Din nic společného.

V. Novák 11.5.2012 10:14

Třeba proto, že značná a stále rostoucí část obyvatel

odmítá a má zákonné právo být občany země se všemi povinnostmi z toho vyplývajícími.

Nebo proto, že stát stojí spíše na sekulárních, zatímco náboženští představitelé jim diktují pravidla a zákony a ona zmíněná část stát jenom vykořisťuje.

J. Němec 11.5.2012 9:59

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Jen drobný dotaz. Proč by se zákony prosperující suverénní země měly měnit k obrazu  západu, který svým odklonem právě od tradice, vycházející z kořenů, na nichž stojí i Izrael, dostal kam se dostal?

Předpokládám, že se někdo ohradí, že naše tradice, ta kterou librálně opouštíme,  je křesťanská. Jenže i ta staví na základech daných židům Bohem.

J. Němec 11.5.2012 9:53

Re: "Útlak" Palestinců

Třeba to, že kdyby se Izrael rozhodl opravdu utiskovat araby, tak by k tomu měl nástroje. Možná jisté potvrzení obranné pozice Izraele, který na svém území musí trpět národ, který ho nenávidí.

J. Němec 11.5.2012 9:51

Re: Nedostatečná sekularizace státu,

Ale nepovídej Muhamade. To by bylo fajn, že? Že vím jakou vlajku máš pověšenou doma na stěně a jaký text na ní v arabštině je. ;-)

Jistě, že je to psáno s nadsázkou, ale tupost a krátkozrakost některých humanistů mě dostává občas do kolen.