26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 30.12.2010 22:02

Pane Hvížďalo, a já si vás kdysi vážila,

klesl jste u mne na úroveň Peheho a pod.

J. Krásenský 30.12.2010 21:56

Tak to dopadá,

dojdou-li argumenty...

J. Krásenský 30.12.2010 21:27

Re: Tak co vlastně hrad legitimizoval?

Aféra Drobil časový sled: 4. srpna 2010 Ministr Pavel Drobil jmenoval Libora Michálka ředitelem Státního fondu životního prostředí. 10. srpna jmenoval Libor Michálek Dušana Fibingra do funkce 1. náměstka a náměstka úseku řízení projektů. Nabídky Martina Knetiga Liborovi Michálkovi - korupce - období po jmenování Libora Michálka - od 4. srpna po oznámení tohoto ministru vnitra Radkovi Johnovi tedy do konce léta 23. 9. 2010. Michálek informuje ministra vnitra Radka Johna v létě - tedy do 23. 9. Kdy navštívil Libor Michálek Janka Kroupu? Nevím. Libor Michálek se sešel se šéfem Úřadu vlády Lubomírem Poulem 11. listopadu a o schůzku s premiérem požádal až o den později tedy 13. listopadu. Nečas jej nepřijímá. 13. listopadu dostává předsednictvo vlády mail s žádostí o schůzku. Petr Nečas vzkazuje po Drobilovi, ať jde Libor Michálek na policii. 9. 12. se setkává Pavel Drobil s Liborem Michálkem. Důkazy nechce znát a doporučuje, "jste-li o tom přesvědčen, jděte na policii, pokud ne zničte je." V noci na středu 15. 12. vychází článek v MF Dnes, lidovkách a dalších novinách a začíná aféra. Otázka zní: Co dělal Libor Michálek, Radek John a Janek Kroupa s podezřením o korupci? Tři měsíce neoznámili své podezření o trestném činu policii ČR a protikorupčnímu týmu. Proč? Proč byly nutné ty velké časové prodlevy?

B. Rybák 30.12.2010 21:12

Re: Tak co vlastně hrad legitimizoval?

Bezmeznou oddanost, ochotnou použít všechny prostředky, tu prokazuje především Vy. Už nemusíte, dostatečně jste tu každého přesvědčil, že ji máte zaraženou hodně hluboko a nejspíš i hodně dlouho.

PS. Zkuste si opravdu pozorně přečíst, co paní Varadinková napsala. Mohl by to být Váš první krok správným směrem. A učte se věcně argumentovat, dočkáte se věcných reakcí.

V. Brož 30.12.2010 20:51

Velmi souhlasím

 Velmi souhlasím s autorem článku a naopak velmi nesouhlasím s autory kritických příspěvků. Nicméně odpouštím jim, neboť za to nemohou. To je tím, že pravicově orientované osobnosti mají nižší IQ.

B. Rybák 30.12.2010 20:49

Re: UŽITEČNÍ IDIOTI

A vy jste ten vtip pana Hofmana zase nepochopila. Nic si z toho nedělejte. Smějte se raději pořád, nebo ještě raději tomu,čemu věříte. Lidi se pak nebudou smát Vám.

B. Rybák 30.12.2010 20:44

Re: UŽITEČNÍ IDIOTI

Určitě jste chtěl napsat "do svého" a ne "za svého". Příště si dejte pozor a pište raději před zpitím a ne po něm.

J. Václavíková 30.12.2010 20:16

Re: UŽITEČNÍ IDIOTI

To byla taková předsilvestrovská generálka, aby nás tu pobavili! :-)))

P. Hofman 30.12.2010 19:48

UŽITEČNÍ IDIOTI

Je zábavné, jak oni "užiteční idioti" pořád dokolečka kopou za svého Temného pána z hradu. Je jedno, co udělá, jaká fakta před ně položíte, vždy melou svou za pomoci taktiky: nejlepší obrana je útok.

M. Varadinková 30.12.2010 17:33

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Pane Trhlíku, jistě, podřízené si Drobil vybral sám, a špatně, a taky na to nakonec dojel.

Pokud jde o nějaký Klausův "zásah shůry" v případě lékařské "stávky-nestávky", tak na ten já nevěřím. Já mu totiž nepřičítám vůbec žádné nadpřirozené schopnosti (narozdíl od těch, co tu hloupě žvaní o mé "slepé lásce") a nepředpokládám, že on má v záloze nějaké zázračné řešení této situace.

Podle mého názoru to nakonec nějak "vyhnije", to jest část lékařů si to rozmyslí hned, část později, někteří opravdu odejdou a místo nich sem přijdou noví například ze Slovenska. Možná po nějakou dobu budou odsouvány neakutní operace, ale že by někdo byl zavírán, to vidím jen jako trapnou výhrůžku odborářské vyděračské mafie. Jistě se na nějakou dobu sníží komfort pacientů, ale jsou i mnohem horší situace - například živelné pohromy, kdy je navíc množství zraněných vyžadujících akutní péči,  a taky nikoho nezavřou za to, že jim ji nedokázal v dané situaci poskytnout. Teď ta situace bude vyvolána uměle a odpovědnost za její vyvolání nesou organizátoři vyděračské akce. Myslím, že by se určitě našel šikovný advokát, který by zastupoval všechny postižené pacienty a žaloval jejich jménem pány odboráře. Z mnoha jejich výroků totiž plyne, že právě takovou situaci, poškozující pacienty-rukojmí, chtěli uměle vyvolat.

Vláda by za žádnou cenu neměla ustupovat vyděračským požadavkům a měla by situace využít k urychleným reformám. Jako chybu vidím i sliby ředitelů nemocnic: vezmeme vás zpátky. Drtivá většina lékařů by svou výpověď totiž stáhla, kdyby se opravdu hrálo o to, že si budou MUSET hledat jiný job. Já bych to řešila takto: konec hry na odcházení, kdo chce opravdu odejít, ať jde, ale kdo odejít nechce a jen vydírá, ten velmi riskuje, že už ho prostě zpátky nepřijmeme a bude si skutečně MUSET hledat práci jinde. I kdyby to mělo být v nemocnici v jiném okrese, může to být pro takového doktora, který už má rodinu a bokem soukromou ambulanci, velký problém. O stěhování do zahraničí ani nemluvě.

P. Vaníček 30.12.2010 17:21

Ty,Kadle,

už nevykládej,co tím chtěl básník říci! Už jseš trapný jako Pehe a jemu podobní!!!

M. Vondráček 30.12.2010 17:17

Re: Hvížďalo . . v návalu pseudo-demokracie . . .

To asi panu Hvížďalovi nevysvětlíte. On, a jeho chlapci co spolu mluví se považují za neomylné ...

M. Prokop 30.12.2010 17:10

Re: Zato pan F. Šimek

Blb prostý levicový.

M. Prokop 30.12.2010 17:09

Re: Tak co vlastně hrad legitimizoval?

Reagujete opravdu na paní Varadínkovou, nebo jen demonstrujete svou hloupost?

M. Prokop 30.12.2010 17:06

Re: Hvížďalo . . v návalu pseudo-demokracie . . .

Škrábe ho, když se Klausovi něco povede. Už dávno.

M. Trhlík 30.12.2010 16:36

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Paní Varadinková,ale jak vidíte je bezpředmětné se rozčilovat,či komentovat rozhodnutí politiků.Stejně si budou dělat co chtějí.Máme šetřit a ministr Vondra klidně rozdá na odměnách 210 milionů,včetně poní Neumannové,které je jedno,kdo zaplatí dluh po MS v lyžování v Liberci.A myslíte,že si z našich připomínek dělá hlavu?Samozřejmě jsem si všiml,že se jednalo o pád koalice a také  si vůbec nemyslím,že prezident se má zabývat každou hloupostí,kterou není schopná naše politická scéna vyřešit.Jen si nejsem jist,že dost ožehavý problém odchodu lékařů není zrovna prkotina.Stejně tak krajské nemocnice.Dnes vládne socan,zítra lidovec,potom zase ODS a většina problémy řeší jen povrchně.Ale jak sama píšete,těch lumpáren je nějak moc a přicházíme o nemalé peníze.Proto si myslím,že to nejsou malé věci a měl by se do nich vložit Klaus.Rozhodně mne jako občana i prezidentova spoluobčana,to zajímá víc,jak jeho postřehy o globálním oteplování či cestopisné zápisky z Dubaje.A jinak k Michálkovi či Knetigovi.Ministři si vybírají své podřízené sami,tak by měli vědět,koho zaměstnávají.Tím nemyslím uklizečky či řadové sekretářky.Doktorům může vláda zajistit požadovaných 5 miliard,ale jak to bude vypadat dál?Příští rok už bude chybět daleko víc na důchodech,doktory musí vláda zase zaplatit a ostatní se začnou ozývat také.To není jen odchod lékařů,ale co budou dělat ostatní zaměstnanci nemocnic o kterých se hovoří že je zavřou?Prezident Klaus hodnotil dost lakonicky stávku,jako hodně nepovedenou.Ale co dál?Nebo čeká,že už to nějak vydrží?

M. Varadinková 30.12.2010 15:15

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Pane Trhlíku, co je to pravdoláska jsem tady už obšírně několikrát popsala, nehledě na to, že to každý ví (a když někteří neustále předstírají, že nevědí, tak nejspíš proto, že k ní sami patří). Nemyslím, že pravdoláska má zájem naplnit boj proti korupci, ostatně největší loupež za bílého dne, v řádu desítek až stovek miliard, na kterou doplácíme dodnes (viz poslední artbitráž), bylo znárodnění IPB a její darování "za hubičku" bakalovské skupině. To už ten boj proti korupci věřím spíš tomu Nečasovi, než pravdolásce. K tomu jen zajímavá náhodička: oba dnešní aktéři, Michálek a Knetig, se dříve motali právě v těch kruzích (tedy kolem ČSOB a ČNB), které mají tuto "loupež za bílhé dne" na svědomí. Před časem to tady dokládal pan Jílek.

Klaus neurovnával ministra Drobila (ten tak jako tak padl, pokud jste si nevšiml), ale vztahy mezi koaličními stranami. Neboli pomohl odvrátit pád vlády v době, kdy tato země reformní vládu nutně potřebuje a žádná lepší vláda na obzoru není. To ale neznamená, že by se prezident od teď měl začít vměšovat do každé záležitosti, která je v kompetenci vlády.  Na hejtmany nikdo nic přehrávat nemusí, jestliže zřizovatelem některých nemocnic jsou kraje, pak tu odpovědnosti za jejich chod hejtmani prostě už z definice nesou a nemohou se z ní vylhat.

Z. Bureš 30.12.2010 15:12

Hvížďalo . . v návalu pseudo-demokracie . . .

. . . . . se Vám v kebuli pomíchaly hrušky a jablkama  - a nebo se Vám tam vylíhl cvrček o velikosti vánočky, neboť : V každé demokracii je základním pravidlem, že pokud není člověk PRAVOMOCNĚ odsouzen nezávislou justicí . . . . hledí se na něho jako na NEVINNÉHO !!!

Vše ostaní jsou - pane Hvížďalo - kydy a pomluvy !!!  Již svým nadpisem "Hrad legitimizoval korupci" jste (minimálně dvojnásobně) porušil toto základní pravidlo demokratické společnosti . . . . a svým projevem se těžce přiblížil ke slovníku bývalého šéfa republikánů Sládka, či fekálního vozu s nohama - Ratha !!!

M. Varadinková 30.12.2010 14:48

Re: Protikorupční manuál

Zajímavé je to, že pravdolásková média vytvořila imaginární obraz: Michálek prý postupoval podle protikorupčního manuálu a byl za to potrestán. Když si ale ten protikorupční manulál přečteme, zjistíme, že opak je pravdou - Michálek totiž postupoval v přímém rozporu s ním. I podle toho manuálu se měl obrátit na policii a nikoliv na premiéra, neřku-li na média! Takže co ten Michálek ? Je opravdu tak blbý nebo je navedený? A kým? Proč média uměle vytvářejí nepravdivé obrazy? Jsou tak blbá nebo navedená? A kým?

M. Trhlík 30.12.2010 14:45

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Paní Varadinková,jistě máme každý právo na svůj názor.Už proto,že tento názor stejně nijak neovlivní politickou scénu,protože politici si jedou po své linii.Jediné co tak nějak nechápu je Váš oblíbený výraz pravdoláskaři,pravdoláska. Co tím chcete naznačit? Jsou to snad lidé,kteří mají zájem naplnit sliby pana Nečase o zlikvidování korupce,které se před volbami objevovaly ne předvolebních plakátech? Stejně tak,jako pomohl Klaus urovnat koaliční vztahy,tak si myslím,že současné problémy s odchody lékařů,si asi zaslouží minimálně takovou pozornost,jako ministr Drobil.Nebo také patříte k těm,kteří problémy zdravotníků přehrávají na socanské hejtmany?

B. Rybák 30.12.2010 14:43

Předsilvestrovský humor?

Koalicí požadovaná a prezidentem V. Klausem poskytnutá garance očividně politicky neznamená nic víc než to, že pan prezident je jednou z mála nezpochybnitelných, neformálních, většinou národa respektovaných morálních a politických autorit. Tedy nic nového a už vůbec ne něco překvapivého. Požadavek této garance je ovšem také smutným dokladem mizerných vztahů uvnitř vládnoucí koalice, které ovšem nepřekvapí, když víme, že "strana" VV je ztělesněním pouhého volebního podvodu (doufám, že spasitelům pomocí "bojů s nebo proti" už v této zemi nikdo neuvěří).

Je možné, že by pana Hvížďalu nenapadlo, že nezákonné, nikým negarantované odposlouchávání vlastního kamaráda, který mohl být panem "cnostným" Michálkem rafinovaně vyprovokovaný k žertování nebo nadouvání vlastní důležitosti je bezcenné věcně i právně a velmi podezřelé psychologicky. Ani to, že kdyby tomu všemu sám pan Michálek věřil, nepředal by věc tisku, ale nechal by past pod kontrolou policie sklapnout.

Ono pane Hvížďalo bylo v dobách prezidentování pana V. Havla možné i to, že premiérem byl komunista, své družstevníky beztrestně oloupila, miliardami v zahraničí ulitými, politiky soudy a policii korumpovala (akce Mošnov), vlastní banky na praní špinavých, tedy komunistických a STBáckých peněz, pořídila (nebyla to i ta Kreditní a průmyslová zbankrotovaná pračka na tajné fondy komunistické strany, vedená usvědčeným podvodníkem Moravcem?), nechvalně slavná slušovická mafie. A bylo v těch dobách možné i to (ač je to dnes už k nevíře), že dodnes nepotrestaní novináři, uloupili majetek novin ve kterých pracovali (ba i ten státem zablokovaný mládežnický)a pak tento vskutku "národní",ve skutečnosti nevyčíslitelný (tržně miliardový) majetek za pár jidášských miliónků prodali (a lidé jako vy tam píší a nikdy proti tomu neprotestovali..., ale to už jste nejspíš zapoměl, nebo se to nehodí a je potřeba to trvale zahalovat dýmem pseudoafér?

M. Varadinková 30.12.2010 14:33

Re: Tak co vlastně hrad legitimizoval?

Blbost tady předvádíte jedině Vy, pane Houško. Já žádnou bezmeznou oddaností netrpím, a to nikdy a k nikomu. A už vůbec ne k Topolánkovi, toho považuju za lháře od chvíle, kdy na něho začalo být více vidět (tedy od léta 2006). Do té doby mi pouze nevadil, ale rozhodně jsem se mu neklaněla. Žádné "školení Modrého týmu" jsme nikdy neabsolovala, proč taky, když jsem s nimi neměla nikdy nic společného. Neklaním se ani Nečasovi, i proti němu mám už dlouho let dost výhrad (má sklony k sociálnímu inženýrství, je příliš měkký, příliš ustupuje, přiliš dlouho podporoval zhoubnou politikuTopolánka, místo aby proti němu kandidoval už roce 2008...) Nicméně oproti Topolánkovi je Nečas určitě změna k lepšímu.

Takže si nevymýšlejte nesmysly a zkuste rozlišit  skutečnost od svých pouhých halucinací.

J. Krásenský 30.12.2010 14:23

Protikorupční manuál

Kdopak z Vás četl protikorupční manuál? Víte co je v něm napsáno? Kdy a kam se má poctivý občan obracet? A co poradil Radek John, ministr vnitra a spoluautor manuálu? No toto rozhodně ne.

M. Varadinková 30.12.2010 14:22

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Ano, tak nějak to  domluvili (nikoliv sám Klaus, ale všichni zúčastnění). Policejní prezident byl obětován výměnou za to, že VV nepodrazí vládu. Domnívám se, že Klause u toho potřebovali hlavně na to, aby toho Martinů ukecal z pozice prezidentské autority k dobrovolnému a hladkému odstoupení, apeloval na jeho státotvornost (důležitější je udržet reformní vládu než udržet jednoho člověka na nějakém postu) a odměnil ho náplastí na bolístku v podobě jakési plakety a pamětního dopisu.

Cihlu si véčkaři ovšem přivázali sami - jako strana nespolehlivá, chaotická a nepředvídatelná. Speciálně pak samotný John - kdyby měl kousek cti v těle, tak odstoupí sám. Důvodů své nekompetence už předvedl určitě více, než devatenáct.

R. Houška 30.12.2010 14:13

Re: Tak co vlastně hrad legitimizoval?

Paní Varadinková, bezmeznou oddanost, tu pochopit dokážu, ale když je nahrazena lží, mění se buď ve sviňárnu nebo v blbost. 

Občas musíte číst fakta, dělat si jejich chronologii, atd. Vám, jak vidno, plně postačí školení Langerova Modrého týmu, která využíval i ten, podle vás zloděj a lhář Topolánek. Ale to bylo ještě v době, kdy jste se mu klaněla a abyste mu nevjela přímo do zadele, nasazovala jste si ortopedický límec. Ostatně jako převážná většina jeho současných největších kritiků.

Docela se těším na vaše komentáře, až sekta pošle do zapomnění svého současného guru, Nečase.

M. Varadinková 30.12.2010 14:10

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Fakt kouzelné. Sám Michálek totiž říkal, že na těch 500 mega žádnou nahrávku nemá. Váš pravdoláskou vymytý mozek už ovšem dospěl k závěru, že taková nahrávka musí existovat. Novináři tak dlouho míchají dohromady polopravdy, až z nich ve Všem mozku vykouzlí dokonalou halucinaci.

Takže zkuste přemýšlet.:

Je možné, aby ODS získávala do své pokladny částky v řádu 500 mega  a utrácela je za kampaň,  aniž by o tom věděl její předseda? Myslící člověk přece musí předpokládat, že by o tom Nečas nemohl nevědět. Proč tedy Michálek šel za Nečasem, tedy za pachatelem té loupeže, a ne za policií? Je snad Michálek nesvéprávný? Nebo jsou jeho cíle jiné, než předstírá?

Dále si představte, že potřebujete tímto způsobem ukrást 500 mega. Budete o tom žvanit tak hloupě, jako žvanil ten Knetig? Pošlete nějakého Knetiga, ať to takto hloupě udělá? A pak s tím budete Michálka posílat na policii?

 Prostě celý ten pravdoláskový příběh má příliš mizerný scénář, aby byl uvěřitelný.  Ale vždycky se najdou  lidé, kteří zbaští i ty nejstupidnější a nejnelogičtější příběhy, že.

P. Manda 30.12.2010 14:04

Re: a Vy

zisk z loupeže....vy jste ekonomický právník......bože

M. Varadinková 30.12.2010 13:51

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Opravdu máte pocit, že "slepá láska" neuráží, zatímco "blbost" uráží? Podle mne rozdíl je jen v míře pokrytectví toho, kdo to říká. A pokrytectví, to je přímo definiční vlastnost všech pravdoláskounů.

M. Varadinková 30.12.2010 13:42

Re: a Vy

Pan ekonom tyhle finty bezpochyby zná, zato Vy evidentně neznáte kontext toho výroku. Tak schválně, v jakém kontextu to bylo řečeno a v jaké době? A jak Vy byste v tom tehdejším kontextu ty peníze rozeznával? Nic z těch fint, které jste popsal, totiž na tehdejší kontext nesedí.

Z. Rychlý 30.12.2010 13:39

Re: Ta úporná snaha pravdolásky

Paní Varadinková, že máte dvojí metr, je zjevné. Dobrá připouštím, že to nemusí být způsobeno slepou láskou, ale pak už mě nenapadá nic, než že jste