26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ale ale 12.10.2008 22:49

oranzove skuhrani

se tu zase naplno rozjelo ... tak jen hodne zabavy ...

lerak 12.10.2008 21:18

syn

estebáka se nezapře.No a geny se replikují po rodičích napůl. Takže rath je poloviční (Y)

jchj 12.10.2008 19:13

diky

Dekuji za krasny clanek...Jste statecny mlady muz,nesete se svym jmenem i kuzi na trh na rozdil od anonymnich kritiku.Hodne stesti !!!

lautr 12.10.2008 19:08

Hm,hm

Tak pan Slanička je opravdu ale opravdu velmi pilný psavec,žádná myšlenka vše vykradené

ještě že studuje (dle jeho skromného vyjádření na konci článku)  politologii a sociologii,tak

možná,že alespoň mu jde to předsedování.

pesimista 12.10.2008 18:20

studenti politologie

je vskutku zvláštní parta lidí; na př. na bloqu ednes rozdává svoje neotřelé postřehy plzeňská Jirásková či Myslín, zde je to zase  odborník z Hradce; Jakoby naše modré svazáky zachvátila podobná infekce jak rudé svazáky padesátých let. Možná ale je to tím, že režim, který míá náběh k totalitě tyto psavce fascinuje. 

vogel 12.10.2008 20:29

Re: studenti politologie

naprostý souhlas..je to to bohužel modrý svazák;-D

Nomen 12.10.2008 17:36

Myslím, že Most ve Studénce stavěný firnmou ODS je jasná vize další koncepčnípráce ODS ODS

Autor má takové milé psychopatické rysy..od zakomplexované vizáže až po ty krásně přiblblé tituly pod blábolem....

Zvláště pak to student politologie zcela přesně odpovídá studující VÚML...Ukrajinci takovým říkají Ko/ko/těnko...

Ladislav 77 12.10.2008 17:53

Re: Myslím, že Most ve Studénce stavěný firnmou ODS je jasná vize další koncepčnípráce ODS ODS

Nomene, Nomene, jsi ještě větší blb, nežli na jakého vypadáš. Ostravská stavební firma ODS nemá s politickou stranou Občanských demokratů, kromě zkratky, nic společného. Ale to ty možná víš také. Prostě typický oranžový mafián.

Buran 12.10.2008 17:26

Nedostudovaný student zde

rozdává své nedostudované rozumy k problematice,které rozumí asi jako koza petrželi a navíc je zřejmá jeho zaujatost.

Jan 12.10.2008 17:19

Nezbývá než parafrázovat Jana Wericha:

Autor tu čouhá jako kůl, to není člověk ,to je ...!

lerak 12.10.2008 16:42

Autor je kovaný ODSák?

Rádoby rozbor, je hloupý a tendenční!Nevidím nic špatného, na snaze odstranit špatnou, velmi špatnou vládu!

:-: 12.10.2008 11:45

Soudruhu Sláničko, pročpak ti to vadí?

jsi snad členem ČSSD? Nechceš se raději starat o svoje parteigenosse? Až odstraníš špínu ve vlastní partaji, tak se můžeš start o druhé.

jeňýk 12.10.2008 14:33

Re: Soudruhu Sláničko, pročpak ti to vadí?

ozdůbko, poměry v ČSSD se týkají celé naší politiky a tím pádem i všech lidí, i těch , kteří ČSSD nevolí.  Příště napis něco chytřejšího nebo si to nech pro sebe.

DadaPatrasova 12.10.2008 11:17

tydlencty aféry...

Socialisté ukazují nedemokratickou tvář před volbami, ODS ji ukazují pořád, tak si vyberte.

Bořek 12.10.2008 16:49

Re: tydlencty aféry...

Jen před volbami???

ff 12.10.2008 10:21

4mil.

Dojemná péče slouhů ODS a soc.demokracii,co si šmoulové napřed zamést před vlastním prahem,viz dopis vedení strany stranickým organizacím po Moravově aféře.

Roy 12.10.2008 9:55

Jste takoví modrý jaek

Charakter příspěvku autora svědčí o jeho nekritické zapálenosti pro modrou. Samozřejmě,že celorepubliková témata vždy hrají roli v krajských a komunálních volbách, a to explicitně i implicitně. Autor je politolog, měl by tedy sledovat volby na této úrovni ve všech zemích. Zpravidla je vyhrávají hlavní opoziční strany, protože lidé v těchto volbách dávají najevo nespokojenost s vládní politikou. Ale bylo tomu tak i v minulých volbách do Evropského parlamentu, v posledních vyhrály ve většině zemí opoziční strany a dominovala implicitně témata národní politiky. Takže Česko není výjimkou. V posledních krajských volbách zvítězila ODS s heslem "Ustřihněte si svou růži" (Opravda velká vize pro krajské volby, po níž volá autor) za situace, kdy ČSSD byla mimořádně nepopulární ve veřejnosti v důsledku vládnutí a  vnitřních sporů. A nyní věcně: volebí slib zrušení kontroverzních poplatků u lékaře je na krajské úrovni možné realizovat rozhodnutím kraje zaplatit je za pacienty z krajského rozpočtu.   Kraje mají zákonodárnou iniciativu, tudíž mohou nastolovat celorepubliková témata a návrhy řešení. Přečtěte si kompetence krajů, vy mudrlante. Kraje mohou rovněž zabránit další privatizaci nemocnic. Náš mladý zapálený chlapec - politolog - je jen typický produkt líhně politologů z dílny Masarykovy univerzity známých dnes svou ideologickou pravičáckou přepojatostí a nízkou vědeckou úrovní.

tich@dohoda 12.10.2008 9:06

Pokuta pro poslance je demokratická - je transparentní a občan, který se chce stát poslancem má možnost demokraticky odmítnout a nestát se poslancem a pokud nemá v úmyslu přeběhnout, nemůže mu to dělat problém podepsat závazek.

ja bych jen doplnil; /viz titulek/ Pokud je mi znamo, tak v CR kandiduji tzv. Nezavisli , o tech lidech a smyslu toho slova muzememis svuj nazor, nicmene , pokud se pripadnemu kandidatovi na poslance/zastupitele nelibi postup jeho strany , potom jiste neni problem pouzit vlastni penize, resp. si najit sponzory kteri mi volebni kampan zaplati a kandidovat jako nezavisly. Zde modre komunisty upozornuji, na to, ze pokud bych hypoteticky financne zasponzoroval nejakeho "nezavisleho" kandidata tak budu po jeho zvoleni hledet aby mi investovane penize vratil formou lobbovani mych zajmu. Pokud politik ziska mandat pro politickou stranu s tim ze ve volebnim boji obhajoval program teto strany, tak je povinen ten mandat strane vratit , pokud ma potize se ztotoznit s faktickou politikou teto strany. Rozhodne povazuji za podvod na volicich , pokud se politik necha zvolit s jistym programem a nasledne tento program zradi a podporuje program opacny/konkurencni. Jediny kdo ma pravo zde hovorit o nejakem svedomi jsou kandidati, kteri si svou volebni kampan financuji ze sveho . Cest :-)

jirka.s. 12.10.2008 9:57

Re: Pokuta pro poslance je demokratická - je transparentní a občan, který se chce stát poslancem má možnost demokraticky odmítnout a nestát se poslancem a pokud nemá v úmyslu přeběhnout, nemůže mu to dělat problém podepsat závazek.

Ano, správně, s pokutami pro zvolené kandidáty, kteří nedodrží závěry politbyra své strany, naprosto souhlasím! Budu tak mít už před volbami jistotu, že strana, která si je takto zaváže, má na svých kandidátkách muže a ženy takových morálních zásad, pro které by byl můj hlas naprosto nevhodný! A děkuji proto předem příteli dRáthovi, že mi tak usnadnil mou volbu! ;-)

tich@dohoda 12.10.2008 8:33

To, co popisujete je demokratický centralismus, který se u nás platil 40 let a jako demokratický pricip se příliš neosvědčil.

soudruhu Heicle /viz vas titulek/ obavam se, ze jste docela hodne mimo misu , demokraticky centralismus v CR dale zije a dari se mu skvele napric politickym spektrem. Jedna vec je retoricka fasada o primarkach a jinych atributech beznych v zavedenych demoraciich a pote tvrda realita korekci a filtrovani skrze stranicke sekretariaty a nejuzsi sranicke vedeni/politbyra/ . Cely volebni system vcetne sestavovani kandidatek je v zasade obslahnuty od NF. O tom, kdo nakonec bude na volitelnych mistech nakonec vzdy rozhoduje par papalasu , kde presne funguji ty ruzne nitky internich propojeni , vydirani, klientelismus a odstraneni nepohodlnych. Volic = pitoma potom dostane "demokratickou" moznost si vybrat mezi tim, kdo je mensi grazl . Jediny rozdil oproti dobam NF je v tom, ze pokud nechcetu na te lumparne/saskarne participovat tak vas nikdo neotravuje doma s urnou, tedy doufam ze to v CR jeste stale plati. Jinak je politika v CR s jistymi kosmetickymi upravami jen "pokracovanim komunismu jinymi prostredky" = lide s komunistickym myslenim dnes kopou v ruznych dresech, kde ta ruda prosvita nejvice u tech v modrych prebarvenych kosilkach. Cest :-)

jm 12.10.2008 8:01

ČESKÝMI POBLITOLOGY JE, ZEJMÉNA ZDE V REDAKCI NP,

ČESKÝMI POBLITOLOGY JE,  ZEJMÉNA ZDE V REDAKCI NP, diskutujícím českým pitomýrům úspěšně tajeno, že  existuje a 160 let ůspěšně funguje demokratická praxe,  kdy neposlušné zastupitele mezi volbami odvolávají jejich mandanti-voliči.  A to postupem podobným. jakým voličský mandát získali.  Masarykovi , tatíčkovi zakladateli bájné prvorepublikové demokracie, se tato švýcarská praxe občanské demokracie znelíbila, i když byla mu zpočátku silným vzorem, a proto je první Ústava a volební zákony vyhovující více vládě osvíceného autokrata a přisluhováním starnickými plutokraty a občany I.třídy. Bohužel zůstalo dodnes. Doporučuji diskutujícím papouškům o tom něco vědět a snáze se vyvarovat plácání pitomin.

jirka.s. 12.10.2008 9:48

Re: Něco jiného bys tam v regále neměl?

Re: ŠANTALA POPLETA A POBLITOLOG, DĚLNÍK PERA.:

Autor: jm IP: 90.177.201.xxx Datum: 12.10.2008 07:52

Českými poblitology, v redakci zde NP zásadně,  je českým pitomýrům úspěšně tajeno, že  existuje a 160 let ůspěšně funguje demokratická praxe,  kdy neposlušné zastupitele mezi volbami odvolávají jejich mandanti-voliči.  A to postupem podobným. jakým voličský mandát získali.  Masarykovi se taková praxe občanské demokracie, ostatně byla mu zpočátku silným vzorem, znelíbila a první Ústavu a volební zákony vyhovují více vládě osvíceného autokrata a přisluhováním starnickými plutokraty a občany I.třídy. Dopřejte si o tom něco vědět a snáze se vyvarujete plácání pitomin.

 

Franta 12.10.2008 7:22

Doktor

Je čas, aby se společnost zamyslela, jaký je smysl slova doktor, a jestli zde nedochází k jakémusi pokřivení. Z historie známe mnoho uhlazených doktorů, vždy elegantních, kteří si mysleli, že oni, rádoby elita, protože ostatní je póvl, kdo nevystudoval medicinu, mají jakési právo rozhodovat o jiných. Z některých takových jmen jde hrůza dodnes.

Forstmeister 12.10.2008 6:17

Zvrhlost pojetí demokracie páně Ratha

Výsledek hlasování v "gremiu, výboru či předstanenstvu..."  není nutnou podmínkou, aby člen pak v plénu hlasoval pro či proti. Byl jsem v "gremiu, výboru či předstanenstvu...", proti návrhu, tam jsem byl přehlasován, tak ale proč bych měl v plénu měnit názor na předložený návrh? Demokracie. Že je u ČSSD  zakořeněna "stranická disciplína" či demokratický centralismus je jejich věc a "politické niveau". Jde ale o to, že na "gremiu, výboru či předstanenstvu..."  se hlasuje na předložení návrhu členské základně. Jako člen si pak mohu hlasovat dle svého vědomí a svědomí". Je na tom něco nejasného? Můj názor

Vašek 12.10.2008 0:19

Nová ČSSD

Současná tragédie politiky v ČR je zhulvátštění jediné nekomunistiucké levicové strany díky stylu současného předsedy,takže pro solidního občana je nevolitelná.Agresivní,stále s někým bojující  většinou neférovými  způsoby předseda Paroubek si k sobě vybral podobné typy v osobách Ratha,Haška,Zaoreálka a v souhrnu pak zde máme paskvil socialistiucké strany,jak se slibně tvořila po revoluci s lidmi jako byli Horák,Batěk,Fišera ap. i poději Zeman,Škromach a j. Je smutné,že v současné době se nedá volit žádná korektní levice.Co ještě musí Paroubek provést,aby byl lposlán intrikovat,lhát,chviástat se do politiuckého důchodu.

pepe 12.10.2008 13:56

Re: Nová ČSSD

Vašku, Vašku, nechoď s pány na led. Nabiješ si kušnu.

strejda 11.10.2008 23:50

Smlouva ODS s občany

Když se píše o Topolánkově smlouvě s občany, tak tady je dousek pro osvěžení mysli.

II : Co garantujeme            Úpravy DPH nepoškodí žádnou skupinu obyvatel. U 70 %  zboží a služeb daňová sazba klesne (mj. u tepla a energií). Případné zvýšení cen malé části zboží a služeb o několik procent bude kompenzováno vyššími čistými příjmy a důchodcům valorizací penzí ve výši 1000 Kč měsíčně.               Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat. Zachováme ústavní právo na bezplatnou zdravotní péči na základě veřejného zdravotního pojištění.               Občané České republiky mají právo na pravidelnou kontrolu plnění závazků Občanské demokratické strany a na neprodloužení mandátu v případě jejich neplnění.           Tato smlouva vstupuje v platnost vhozením hlasovacího lístku č. 9 - Občanská demokratická strana - do hlasovací urny ve volbách do Parlamentu České republiky ve dnech 2. - 3. 6. 2006.

tich@dohoda 12.10.2008 8:05

Re: Smlouva ODS s občany

to mate tezke Strejdo /viz vas komentar/ kazdy "poctivy volic a priznivec modrych komunistu /ODS/ totiz vi, ze nesplneni te smlouvy s volici, to je vina socanu a hlavne zloducha Paroubka. Docela legrace, kdyz uvazime , ze ti "nejvetsi bojovnici" proti komunismu maji myslenim a chovanim ke komunistum/stalinistum nejblize. O socanech ani o modrych komancich nemam nejmensi iluze, jeden za 18 , druhy .... , coz urcite plati na celou politickou scenu. Libi se mi kuprikladu vyrok soudruha lampasaka s Boulema, ze Kubiceho zprave se mela venovat vetsi pozornost / v souvislosti s vrazdou soudruha Kocky / . Tak me napada , kdo asi "branil" soudruhu Langerovi aby se udaje z Kubiceho zpravy dukladne prosetrily , mel na to dva roky. Pravoverny /= vyplachnuty / modry komanc ovsem ma jasno, za to muze Paroubek . Ten clanek soudruha studenta a soucasne soudruha predsedy stranicke bunky je prakticky vernou kopiii clanku snazivych komsomolcu z ruznych okresnich platku z dob totality, jen par slov bylo zapotrebi vymenit. Tehdy byli ti nejpoctivejsi rudi komanci a za vse mohli nemecti revansiste, ci americti imperialiste :-) . Cest :-)

jirka.s. 12.10.2008 9:43

Re: Vím, že tobě, strécu, není co "osvěžovat", ale zkusím to!!!

DESET ZÁVAZKŮ OBČANŮM ČESKÉ REPUBLIKY (z volebních slibů soudruha Bufa bufa):

2. Naším cílem je zvyšování životní úrovně pro všechny. Průměrná mzda dosáhne úrovně nejméně 26 500 korun.  6. Nadále budeme snižovat tempo zadlužování a udržovat nízký podíl veřejného dluhu k HDP.  8. Výrazně zvýšíme vymahatelnost práva, zkrátíme délku soudních řízení. Prosazením nových zákonů do praxe, včetně zavedení testu integrity ve veřejné správě, majetkových přiznání a institutu korunního svědka, výrazně snížíme korupci.  9. Zlepšíme životní prostředí. Zajistíme stabilní tempo poklesu jednotkové energetické náročnosti hospodářství nejméně o 3,5 % ročně a stabilizujeme spotřebu primárních zdrojů energie na úrovni roku 2005. Podíl využití obnovitelných zdrojů energie zvýšíme nad 5 %.

No a pamlsek na závěr: 10. Větším zapojením do evropského integračního procesu a rozvíjením transatlantických vazeb zásadním způsobem upevníme mezinárodní postavení a bezpečnost České republiky. A podobných lahůdek je zde ( http://volby.glosy.info/volebni-program/cssd/ ) mnohem více, strécu!!!

mira 12.10.2008 10:25

Re: Vím, že tobě, strécu, není co "osvěžovat", ale zkusím to!!!

Jaksi jsem si nevšim,že je předseda vlády Paroubek,já tam pořád vidím Topolánka.