6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 12.10.2008 11:30

Re: Vím, že tobě, strécu, není co "osvěžovat", ale zkusím to!!!

Nu což, že sis nevšim´, to je tvůj problém! Zkus si třeba kliknout na odkaz, třeba se ti rozsvítí! ;-(

Vašek 12.10.2008 10:50

Re: Smlouva ODS s občany

Tento výplod zaměstnanců Lidového domu je typický svou demagogií,kdy se spojí pravda s úplnou lží.Tím nevzniká pololež,ale prostá lež.Jako příklad lze uvést příspěvek pro důchodce ve výši l.OOOKč,který byl přislíben,ale za podmínky zavedení ROVNé DANĚ l5 %,což nebylo realizováno.Jinak zaměstnanci Lidového domu také vědí,že při koaličním způsobu vládnutí nelze vždy splnit zamýšlený program.

pepe 12.10.2008 14:04

Re: Smlouva ODS s občany

tak teď jsi Vašku skutečně trefil kozla. Už to nehul a zeptej se jaká je nyní daň někoho kdo to opravdu ví a vykašli se na to slůvko jednotná

pepe 12.10.2008 14:06

Re: Smlouva ODS s občany

promiň, chtěl jsem říct ROVNÁ

Pája 45 11.10.2008 23:09

Naklvaňovaný autor

Asi bys měl, milý autore - studente, místo sociologie studovat demagogii, ta ti jde velmi dobře, zvláště ta modrá. Když už jseš tak správně naklvaňován ptákostranou, nevím jak se budeš tou sociologií živit, snad jen v ODS při vymýšlení lží, pomluv a nadávek na ostatní strany, samozřejmě mimo rodné strany.

xxx Kubeš 11.10.2008 22:17

Autorovi článku

R^

Jan 12.10.2008 17:22

Re: Autorovi článku

Kubeš, v té ruce chybí toaletní papír!!

+- 11.10.2008 18:29

Taktak, milýž studente, je nesmírně ošklivé chtít po příštím poslanci záruku ve výši 4 melounů, když daleko elegantněji pomůže sladký chlapec Morava s nějaou fotografií...

karel 11.10.2008 18:14

Šok.

Jsem šokovany že student vysoke školy nevi co je demokracie. Tak aby pan student věděl, tak demokracie znamena , že se o určite věci diskutuje potom se o věci hlasuje a ktery nazor zvitězi ten jsou všichni povinni propagovat, třeba i proti sve vuli. To je demokracie, všechno ostatni je anarchie.

Jiří Heincl 11.10.2008 18:50

Re: Šok.

To, co popisujete je demokratický centralismus, který se u nás platil 40 let a jako demokratický pricip se příliš neosvědčil.

JARDA 11.10.2008 19:14

Re: Šok.

karle, to seš fakt tak blbej ?

Tx 11.10.2008 21:34

Re: Šok.

Milý Karle, Váš názor dovedený do praxe by ušetřil spoustu peněz. Nebylo by již třeba parlamentu ani zastupitelů, stačilo by momentálně 5 zástupců politických stran a jejich hlas by měl váhu - podobně jako u akcionářů - podle počtu procent ve volbách. Bylo by to velice rychlé a levné. Jestliže ale máme spoustu různých zastupitelů, máme je proto, jak praví ústava, aby rozhodovali podle svého názoru. Za to je taky platíme z daní.

Forstmeister 12.10.2008 6:04

Re: Šok.

Karle, výsledek hlasování v "gremiu, výboru či předstanenstvu..."  není nutnou podmínkou, aby člen pak v plénu hlasoval proti. Byl v "gremiu, výboru či předstanenstvu...", proti, tam byl přehlasován, tak ale proč by měl v plénu měnit názor? Kapito? Demokracie. Že je u Vás zakořeněna "stranická disciplína" či demokratický centralismus NF? Vy ste snad spadl z višně, nebo postrádáte "Vůdce smečky".  Můj názor

R 12.10.2008 21:26

Re: Šok.

Existují určité fundamentální myšlenky, které nemůže člen zastávající v politické straně post na který jej dosadila veřejná volba opustit.Je to zrada na voličích(viz.Pohanka, Melčák).Svobodnou volbou se přece k těmto myšlenkám přihlásil.V mezích těchto idei má dostatečnou svobodu pro vlastní názory a myšlenky. 

vladimír ondys 11.10.2008 17:34

Hoří, má panenko

Z celé tragické události, která se odehrála po křtu "knihy" Paroubka, vyplývá jasná zpráva o přátelích, kteří obklopují prvního socdemáka s čákou na premiéra, tahají bouchačky a milióny po kapsách, i když jdou slavit pouhé vydání "knihy", při slovním konfliktu mají výmluvně rychlou argumentaci s výstřelem na syna kamaráda, jehož účinek pojistí dalšími dvěma ranami do ležícího těla před vlastní těhotnou přítelkyní. Pro celou veřejnost by to měl být signál, jak se k ní podobní můžou chovat, až budou u moci, a lidi půjdou, i když tomu v případě levicových konzumentů moc nevěřím, demonstrovat do ulic svůj nesouhlas s nějakým závažným rozhodnutím. Těch mrtvých může být mnohem víc, ale nehas, co tě nepálí, když na požáry tu je především žhář!Rv;-PR^

Herakleitos 11.10.2008 20:53

Re: Hoří, má panenko

Máš to marný. I kdyby v Praze shořely kolotoče ,tak volby ODS projede. Ta ubohá hrstka fanatiků z modrého kurníku zde nic neovlivní!;-)

duch k 12.10.2008 0:36

Re: Hoří, má panenko

To je tak, milý klitoriosu, blb jako ty zůstane blbem nadosmrti. Tobě kdyby sám velký boss zastřelil babičku, tak budeš tvrdit, že je to v pořádku.

Vždyť jen lidé kteří nosí po kapsách nabité bouchačky a rychle tasí a v druhé mají milion se zastanou takových chudáků jako jsi ty.

Z 11.10.2008 16:27

Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

znělo Prahou 8.7.2008. S USA na věčné časy, a nikdy jinak! volali se slzami v očích v zástupech Pražané. Jásající Pražané provolávali slávu ODS, která si z USA pozvala svou přítelkyni Condoleezzu Riceovou. Ať žije Condoleezza a kníže Schwarzenberg, ať žijí Topolánek Čunek Parkanová! Jejich přítomnost Pražané jen matně tušili, neb členové vlády jeli ukryti v pancéřových automobilech Pandur k opevněné Kramářově vile z letiště Ruzyně, kde vítali Riceovou.

V ulicích Prahy statisíce slavnostně naladěných občanů vlaječkami a třepetalkami vítaly Condoleezzu Riceovou, která nechala v Praze na Evropské třídě zastavit svůj osobní silně pancéřovaný automobil M1 Abrams a přes štěrbinu tankového periskopu zdravila Pražany když obklopili její Abrams a na pozdrav Pražanům nechala několikrát otáčet věž s kanónem a prohlížela si Prahu. Pražané jí za to vděčně děkovali a Abrams byl na uvítanou v mžiku zasypán házením upomínkových předmětů, co měl kdo po ruce.

Pražané se těší, jak si v ČR postaví základny mírové válečné síly USA, jejichž rakety letadlové lodě tanky a bombardéry vedou z USA základen po celém světě mírové bojové akce a humanitárním bombardováním učí cizí národy poselství americké demokracie. USA radarem v Brdech dáme zdrcující ránu komunistickým a islamistickým uchvatitelům! Radarem a humanitárními raketami do nich, jak jinak. Moskevským finančním jestřábům z Něvského prospektu přejde chuť na naši demokracii, až spatří nejdokonalejší americké rakety s pyšnými hlavicemi napěchovanými mírem. Tak se musí na agresora. A nepolevit. Radar v Brdech nebude sám. Do konce vládní dvouletky zbudují pracující další demokratické mírové radary v Krkonoších, v Praze 6 na Ořechovce a na Českomoravské vrchovině. Už víte, koho budete příště volit? ptal se šibalsky komentátor slavnostního rozhlasového přenosu a my jsme dobře věděli jako všichni rozjásaní pracující, že zase budeme volit naši opravdu drahou ODS. Ať žije naše tolik milovaná strana ODS! a její Topolánkův-Marshallův plán.

jirka.s. 11.10.2008 17:12

Re: Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

No, vidíš "zaprodanče moskvy" jak ti to pořád jde! Jenom bych ti doporučoval, abys už konečně sepsal něco původního! Tahle lahůdka se liší od té z brožurky pro PŠM pouze názvy a jmény! To už ti pravděpodobně dlouho nevydrží, nejspíše to brzo poznají i v think-tanku z liháče! ;-P

JARDA 11.10.2008 19:17

Slintej si co chceš,

ale na Marshallův plán mi nesahej.

duch k 12.10.2008 0:48

Re: A� žije ODS! a� žije ODS! a� žije ODS!

Kdybs to stvoril sam, tak si reknu, ze v te hlave neco mas s cim nesouhlasim. Ale neco zkopirovat dovede kdejaky blb. Takže vivat jen dalsimu sockoumouskemu blbovi.

ašáv 12.10.2008 12:38

Re: Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

Vážený pane, Vás všechny nepoučené "bolševické blby" bych poslal na několik let na dovolenou do gulagu ,užít si  lázeňské péče Vašeh rudého bratra. jJ to moc smutné co nám tady za pár desítek let po komunistickém vládnutí dospělo - žije za hlupáky. Pán Bůh s námi a zlé pryč...

Z 12.10.2008 14:54

Re: Ať žije ODS! ať žije ODS! ať žije ODS!

Svoje moudro si nech na kdákání do modrého hejna a raději se modří ptáci připravujte na výprask, který dostanete za týden ve volbách.

jk-jiny 11.10.2008 16:23

Hlavně se podívejme,

komu to vadí: samým modrostrakám. Z toho je vidět, že si už plánovali nákup Melčáků a vydírání Snítilých. Už z toho, že to jim to vadí, vidím, že jde o dobrou věc. Vivat Rath: s hulváty Topolova typu a různými íčky v rukavičkách bojovat nejde.

JARDA 11.10.2008 19:18

Re: Hlavně se podívejme,

nemáš pravdu, vadí to i některým socanům. Vždyť- jak řekl Bohumil Sobotka - " někteří ani ty čtyři miliony nemají" ,

čtenář zdrojů 11.10.2008 13:02

pane Sláničko,

já si myslím, že sankce pro přeběhnuvšího poslance, zvoleného za konkrétní politickou stranu, je zcela logická. Volební kampaň platí poslancům politická strana, neplatí ji poslanec. Poslanec je pak placen státem za to, že vykonává činnost spojenou s jejhoh zvolením. Pokud se poslanec rozhodne přeběhnout, pak by měl zaplatit odškodné. A pokud má poslanec pocit, že jeho názory se neslučují s nazorem strany, za kterou byl zvolen, pak by se měl vzdát mandátu.

Je to něco podobného, jako ve firmě. Pokud odmítnu pracovat ve prospěch firmy, pak mám možnost z firmy odejít. Ovšem mnoho místních pravičáků si myslí, že zaměstnanec, který pro firmu odmítá pracovat a odejde ke konkurenci, má právo být stále placen za to, že byl v minulosti kmenovým zaměstnancem. Jenže ono je běžné, že zaměstnavatelé dávají (prý nedemokraticky jako socani) podepsat svým vrcholným manažerům smlouvu, že pokud tito manažeři odejdou pryč z firmy, nesmějí přejít ke konkurenci pod sankcí mnoha set tisíc korun. Sám jsem takovou smlouvu dvakrát podepisoval.

bovrti 11.10.2008 13:25

Re: pane Sláničko,

přečtěte si napřed ústavu než začnete něco srovnávat

čtenář zdrojů 12.10.2008 9:56

Re: pane Sláničko,

tak to mi sdělte, kde se v ústavě píše o tom, že poslanci mohou přecházet při výkonu svého mandátu z jedné partaje do druhé

Bořek 12.10.2008 12:04

Re: pane Sláničko,

Napsáno tam nic takového není.Ale ani,že je to zakázané.A co není zakázané je ...........?

Bořek 11.10.2008 15:11

Re: pane Sláničko,

Milej pane,kdo myslíte,že financuje stranu?Myslíte,že Paroubek,nebo Rath ?Z kterých zdrojů to čerpáte ,čtenáři?