26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlad 14.3.2008 1:14

Re: Nelichotivý obraz o základnom vzdelaní za veľkou mlákou

Janko, je to naozaj primitívne. My Čehúni podkopeme Tátru, Mátru a Fátru. Až sa zrúcajou do téj diey, urobíme tam prístav, dependenciu Prahoch. A uhorská Blava bude v tom stáne pro paka (Paki stán) mayjakom, eljén.

Vlad 14.3.2008 1:07

Re: Re: "hracky"

Rozlišujme. Ta Belgie je až pravděpodobná, jak máme zkušenosti s našimi sjkopčáskými bratry.

V Leuvenu (Lovaň) naši velmi civilizovaní germánští vzorové po obsazení na začátku 1. války vyhlásili povinnost mít v domě rozsvíceno. Házeli do domů zápalné láhve (ti blbí bolševici ani na ty Molotovovy koktejly nepřišli bez německé inspirace). A utíkající civilisty stříleli jako zajíce. K velkému obveselení. Tihle "Bošové" vymysleli vojenskou hodnost feldhure. I kdyby jen to, měli by se jako národ vyhladit.

Srbáci v poslední válce se jen inspirovali neuvěřitelnými svinstvy Chorvatů ve válce druhé. Při tom v pozadí je, jaksi, bratři, spor církví. Vatikán snad i veřejně pochválil Chorvatské vrahouny.

Vlad 14.3.2008 0:55

Mám vidiny?

Ten kec o hračkách, které vybuchují. Jako dětem nám takhle líčili americké imperialisty. I školení jsme prodělali. Ti direktor supermanažeři propagandčíci nejsou schopni si vymyslet nic nového? Jsou tak blbí, že nás považují za idioty?

zet 10.3.2008 21:32

Nelichotivý obraz o základnom vzdelaní za veľkou mlákou

Ten prístup k teplým moriam ste si (a spolu s vami asi aj Rusi) predstavovali ako? Neskorším postavením viaduktu nad Pakistanom? Alebo žeby tunel? Alebo, nedajbože, by si Rusi trúfli aj na ten nešťastný Pakistan? Marš späť do školy a opäť si prelúskať zemepis (zaujímavé je len to, že vojakom základnej služby nejaký priblblý politruk v "stavu mírně podroušeném" povedal takú istú hovadinu ako vy). No ale, každý asi vieme svoje...

Yarda 10.3.2008 21:28

Jen aby páni demokrati prstíčkem nehrabali a špendlíčkem nekopali.

Nevím o tom že by komunisti opásáni výbušninou chodili dělat "Bum" ke školám nebo pořádali podobné kratochvíle. Víceméně na svojí straně železné opony dělali "bububu" a při soupeření kdo je silnější byly země třetího světa víceméně drženy na krátkém špagátu.

VVV 10.3.2008 18:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Ale nevypadli, Víťa o nich dobře ví, ale k jeho pseudo argumentům se nehodí a není je možné použít v jedné větě se slovem buržoázní. A myslím, že je nejmenoval ani Moliere!

VVV 10.3.2008 18:46

Re: A 11.9.2001 jste si vzpomněl taky?

Víťo ty si ale idiot!!! Takové jako ty by měli ti islamofašisté adoptovat o odvelet do klaifátu a my bychom tady měli pokoj. Jakákoliv pomoc v boji proti komunismu byla správná a na místě.

čtenář 10.3.2008 18:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Vypadli vám hoši ze hry soudruzi Babrak Karmal a Nadžíbulláh.

čtenář 10.3.2008 18:39

Tenhle Reiniš

:-D

vita 10.3.2008 18:13

Re: Re: Re: stejny dobry pocit

Co bych jako měl podnikat proti 11.9.? Neměli spíš ti, kteří si sami Usámu bin Ládina vycvičili?

A neměli by se aspoň poučit, což je zjevně ani nenapadlo? Jak by je to taky mohlo napadnout, když jsou na svou podporu Usámy hrdí, že...

Rozhodně za mnou nezůstaly hory mrtvol - ve světě plném Reinischů, Pašků nebo Aubiů to je něco, na co lze být hrdý. Sice bych to normálně považoval za normální - ale jak vidno, není.

Bolí připomenutí, co tihle hrdobci způsobili? Kéž by bolelo! A kéž by se z bolesti poučili! Jenže to asi je nereálné, že? Podle vaší reakce silně nereálné...

vita 10.3.2008 18:08

Re: A Saddám přece v Kuvajtu vyhazoval dětičky z inkubátoru,

Nebylo to v americkém?

Nebo přímo v OSN?

Ale dobře ji to v PR agentuře naučili - jedno oko nezůstalo suché.

Jo - a taky jsem četl.že Šaron měl na stole popelník z lebky arabského embrya. Bóže, ti PRisti si nevymyslí nikdy nic nového - a lidi jim na to vždycky skočí...

vita 10.3.2008 16:33

Re: A neřikal starej machr Brzezinski, že to s CIA na Rusy šikovně narafičili?

No, říkal. Moc si pochvaloval, jak na Sověty nalíčili jejich Vietnam.

A taky říkal něco o tom, že pár bláznivých islamistů za zničení komunismu stojí. Mohl by to opakovat každého 11.9. při shromážděních u exWTC...

Aubi 10.3.2008 16:28

Re: Re: stejny dobry pocit

A vy, podnikl jsete cokoli proti komunismu? nebo alespoň proti tomu 11. září, o kterém tak rád mluvíte?  Nebo jste jen další internetový kecal, který se umí jen navážet do ostatních? Máte za sebou VY něco, na co byste mohl být hrdý?

Tonevadí 10.3.2008 16:26

A neřikal starej machr Brzezinski, že to s CIA na Rusy šikovně narafičili?

A oni jim skočili na špek a na mudžahedýnech si pak vylámali zuby? 

Ale možná že pan Autor to ví líp...

Tonevadí 10.3.2008 16:18

A Saddám přece v Kuvajtu vyhazoval dětičky z inkubátoru,

a dokonce je pak mlel mlejnkem na maso. Taky by se to dalo najít na Internetu jak jedna pani to povidala v UK parlamentu...

liberal shark 10.3.2008 15:17

Re: "hracky"

Bohužel nemáte pravdu. Výbušné nástrahy v podobě hraček se v Afghánistánu i v Čečně skutečně našly. Při troše úsilí lze na webu dohledat fotky.

J.G. Pašek 10.3.2008 13:46

Pánov0, utřete si slinu u huby . . .

já jsem odpovídal mentálnímu liliputánovi Yálžákovi . . .na hrubý pytel, hrubá odpověď . .

Ahoj 

JJ 10.3.2008 12:32

Re: A přitroublí Češi, nohsledové SSSR a s členy, kumpány slavné Varšavské smlouvy . . .

Kazdy holt hrdinne nezdrhnul. ;-D

vita 10.3.2008 11:38

Re: Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Buržoazní je buržoazní. Slovo buržoa použil už Moliére, nemá s PŠM nic společného. Francouzská revoluce byla buržoazní, protože vynesla buržoazii k moci - připadá vám to idelogicky zabarvené? V Afghánistánu to byla revoluce, která svrhla emíra a pokusila se zavést vládu buržoazie (té slabounké vrstvičky, která se už stihla vytvořit).

Kterého hošana máte na mysli, nevím, ale Tarakí byl natolik komunistou (nebo marx-leninistou) jak to v Asii a v podmínkách předstátního kmenového uspořádání v Afghánistánu bylo možné. Samozřejmě, že je rozdíl mezi komunismem Marxovým v bohaté buržoazní (zase to slovo - a jak jinak byste Británii v době královny Viktorie nazval?) společnosti, komunismem v raně postnevolnickém Rusku, v zemědělské Číně a v prestátním Afghanistánu. Ale těžko tady vést hlubokomyslné úvahy.

vita 10.3.2008 11:29

Re: "hracky"

To je přece obvyklý nástroj propagandy.

Sověty neměli nejmenší důvod útočit na děti a civilní obyvatelstvo vůbec. Starostí s mudžáhidy měli dost. Nepotřebovali uměle vytvářet nenávist vůči sobě - a k ničemu jinému by takové hračky nebyly.

Odešlemež bouchající hračky tamtéž kam patří otrávené, nakažené nebo vybuchující propisky v době korejské nebo vietnamské války nebo belgické ženy, jimž Bošové 'za první světové) uřezávali prsa. A nebo Srby zaminované školy v Kosovu...

vita 10.3.2008 11:24

Re: Re: A 11.9.2001 jste si vzpomněl taky?

Vy vidíte v mém textu nenávist nebo radost?

Pak si tam obé projektujete. Ze své úchylné hlavy si to tam projektujete - protože v textu nic takového není.

Přát vám nic nebudu - bylo by to marné.

JJ 10.3.2008 11:23

Re: Tak tomuhle fakt rikam hrosi kuze - nebo blbost... (autor si vybere)

Myslim, ze spise slo o vakuum po vyhrane studene valce, ktere neumeli amici zaplnit a tak je zaplnil Islam. Obdobne byly US v koncich po vyhrane vlace v Iraku.

JJ 10.3.2008 11:21

"hracky"

jde prirozene o nesmysl, deti pravdepodobne mely tendenci si hrat se vsim, i s minami, ale tvrdit, ze byly shazovany vybuchujici hracky je trochu moc.

JJ 10.3.2008 11:16

Re: Re: A 11.9.2001 jste si vzpomněl taky?

11.9. bylo nakladem, ovsem nedusledne politiky US, ktera bohuzel nema moc kontinuitu.

Komunismus byl porazen jinde, nez v Afganistanu (i kdyz to CCCP zrovna nepridalo).

Farniente 10.3.2008 10:53

Re: A 11.9.2001 jste si vzpomněl taky?

Jestli bylo 11.9. nákladem na likvidaci komunismu, jak naznačujete, ještě stále se to vyplatilo (i Američanům). A slintat nenávistnou radostí, že se jeden bývalý spojenec zachoval zrádně a nevděčně to je opravdu úroveň. Stejně jako vaše lítost, že 11.9. nevyvraždili  ty pravé, tj. ty, kteří měli odvahu proti Sovětskému svazu demonstrovat.

Přeji vám, abyste se brzo uzdravil a mohl žít plnohodnotný život bez těch běsů a nenávistí, co máte teď v hlavě.

jm0 10.3.2008 10:53

Re: Re: Re: A přitroublí Češi, nohsledové SSSR a s členy, kumpány slavné Varšavské smlouvy . . .

ano. máte naprostou pravdu. KDYBY musel něco doopravdy udělat, nepochybně BY se na to vykašlal. to už tak prostě funguje. KDYBYSTE neměl 14 dni nic k jídlu, snědl BYSTE vlastní děti.

Gonzales 10.3.2008 10:06

Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Šetřte s používáním slovíčka buržoazní. Nějak ten spisek připomíná PŠM.

P.S. Ten hošan byl paštůn a rozhodně se o komunistické myšlenky ani neotřel. Jedinou pravdu máte v tom, že ho zabil ten vůdce loutkové vlády.

vita 10.3.2008 10:00

Re: Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Nezmínil jsem se ani slovem o hodnocení sovětské invaze do Afghánistánu.

Stejně jako Američani v Iráku se Sověti v Afghánistánu pokoušeli zavádět něco, o co místní nestáli. A proto pohořeli. Stejně jako pohořeli Američani v Iráku.

ps 10.3.2008 9:48

Re: Re: Re: Re: Pro chytrolíná záložáka požadované argumenty

Jinými slovy (tedy slovy bolševika), pokud se invaze uskuteční v režii sovětské armády, tak je to v pořádku (snaží se přece zavést civilizaci, postavit školy a nemocnice), ale invaze demokratické státu ve snaze svrhnout režim podporující teroristy, je ničemný a k ničemu nepřispěje.

vita 10.3.2008 9:33

Re: Re: Hroší kůže soudruha politruka v záloze

Už jsem si zvykl, že Abonent argumenty nijak neoplývá - zato škatulkovat umí náš kádrovák v.v. dobře.

Inu - co se v mládí naučil, jako by našel.