27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Richard III. 15.2.2008 23:38

Troubo!

Richard III. 15.2.2008 23:37

Vítězný únor probíhá

Tentokrát v Bruselu.

Lála 15.2.2008 22:33

Kam Vás vede slepá vášeň? Autore probuď se!

Autorovi zjevně chybí rozlišovací schopnost, když zdejší rusifikaci pod vedením Klauna nazývá politickým kurzem "směrem k tradiční, konzervativní společnosti pevně zakotvené v moderní euroatlantické civilizaci 21. století".

Výsledek "volby" našich rusifikátorů zajistil na dalších pět let, že již nehrozí, že by náš český svět zamíří jinam, to je do svobodného demokratického světa. Jsme na další roky gubernií s gubernátorem, nositelem Puškinovy ceny. Hanba !

Poloněmec 15.2.2008 22:26

Re: Bystrove, to snad nemyslíte vážně ? Znamená to snad, že Švejnara považujete za Gotwalda ?

Myslí to vážně, ale on už je takový.

vita 15.2.2008 18:22

Re: Re: Pro Gotta, co jsou zase kecy!

Jste si, Bimbo, jistá, že odpovídáte na můj příspěvek?

Nějak marně hledám souvislosti. Skoro mi připomínáte ty předválečné členy (a hlavně členky) Strany, které nám chodily vykládat do škol, že za 1. republiky nebyla demokracie, protože oni/y byli/y nezaměstnaní/é... Taky úplně mimo.

jirka.s. 15.2.2008 17:37

Re: Re: Spravne soudruhu

Nikoliv, obale na brambory! Sly není krutý, Sly je ortodoxní zelený! Snaží se zlikvidovat veškerý toxický odpad, co tahle země za 40 let vyprodukovala! Způsob likvidace je nepodstatný! Pinochet nebo Mašínové, můžeš si vybrat! ;-D

mik 15.2.2008 17:10

Re: Autorovi

Pripojuji se R^ >-

Von 15.2.2008 16:57

Re: Bystrove, to snad nemyslíte vážně ? Znamená to snad, že Švejnara považujete za Gotwalda ?

Křepelko - ono je to dilema. Něco pravdy máte, ale naopak pokud bude většina lidí uvažovat jako, Vy, tak je opravdu návrat totality možný!

tosek 15.2.2008 16:55

Re: Re: Pro Gotta, co jsou zase kecy!

Opravdu nechápu, jak vaše životní osudy souvisejí s dnešní volbou prezidenta a jejich kvalitami.

Bimbo 15.2.2008 16:46

Re: Re: Vítězný únor? A co doma všichni zdrávi?

Ano, to je pravda, naši příbuzní v Americe, kteří ho znají, říkají totéž.

Bimbo 15.2.2008 16:44

Re: Pro Gotta, co jsou zase kecy!

Vzkaz pro pana či paní VITA. Nevíte, o čem píšete. Vy jste nezažil zavřeného příbuzného v padesátých letech, vy jste zřejmě v rodině neměl účastníka bojů v Anglii, který do 24 hodin se musel vystěhovat z Prahy, vy jste nezažil, co já na vlastní kůži, když jsem byla vyhozena ze školy, byť jsem měla vyznamenání. O potížích mých synů studovat ani nemluvě. Takže dávám plně za pravdu panu Bystrovovi a moc mu děkuji za jeho rozumná slova.

Pytel 15.2.2008 16:41

Re: Spravne soudruhu

:-) Ale já nikam nejdu. Jde to tam samo.

Pinocheta na mě? Kulku do týla a zahrabat? Vy jste ale krutý!

Sly 15.2.2008 16:09

Spravne soudruhu

:-D je videt ze ti to politicky mysli. Nevahas videt veci v jejich tridnich souvislostech, tvorive uplatnujes dialekticky princip. Odhalujes lzi a pletichy burzoazni reakce, spravne kritizujes reakcni povahu nabozenstvi jako opia lidstva. Neschovavas se za oportunistickou masku tzv. "socialniho demokrata", jez podvadi delnickou tridu tim, ze za dilci ustupky burzoazie zachovava vykoristovatelsky kapitalisticky system. Jdes na to cestou leninskou, pres krvave reky, cestou lidi zvlastniho razeni, cestou, ktera smeruje do (Y)

Pinocheta na vas...

Sly 15.2.2008 15:33

Ne, Svejnar nebude v roli Gottwalda, ale Benese

O role Gottwalda a Fierlingera se popere predlistopadovy aparatcik Narodni fronty Paroubek s estebakem Filipem. Urvalka uz ma skoro jisteho Rath, Kopeckeho Hasek, ale jeste se to muze zmenit. Zdenka Nejedleho by mohl hrat Uhl. Role Slanskeho je zatim neobsazena...

Podporovat to , co je dobre pro tandem CSSD-KSCM je zakladni podminkou pro vymyceni bolsevismu. :-)

tosek 15.2.2008 15:20

Re: Ještě se dá hodně rozkrást

A kam jezdí častěji? - do Moskvy a ke středoasijským despotům.

k 15.2.2008 15:18

Ještě se dá hodně rozkrást

Bude se privatizovat dráha, pošta,budvar,lesy. :-(Jedná se o novou železnou oponu, kterou by chtěl klaus postavit. Jde o to být pod Bruselem nebo pod Moskvou. :-).

xic 15.2.2008 14:11

Re: Re: FAŠISMUS za dveřmi...dokončení

Rezun (píšící pod pseudonymem Suvorov) sice dokázal upozornit na různé rozpory v oficiální sovětské historii (o některých se mimochodem vědělo už předtím, ale teprve on se systematicky začal věnovat jejich vyhledávání), ale jeho vojensko-historické úvahy mají asi tak stejnou hodnotu, jako neustálé mudrování Ericha von Dänikena o návštěvě mimozemšťanů v minulosti.

A nezapomeňte, že jde o bývalého agenta-přeběhlíka, t.j. o člověka, kterému nelze věřit ani "nos mezi očima".

Tohle je navíc téma spíš na samostatnou diskusi/článek...

tosek 15.2.2008 12:59

Re: Pro Gotta, co jsou zase kecy!

Dojemné je taky strašení, že kdokoliv jiný než velký neomylný VK nás dovede kamsi na východ. Přitom právě tam si nečestný předseda ODS s oblibou jezdí ke středoasijským depostům pro čestné doktoráty a hlásá, jak že se s nimi máme pragameticky přátelit.

Koloděj 15.2.2008 12:22

Re: Re: Jak rád by Paroubek byl Gottwaldem

Před chvíli mluvíl Mejtřík, On mudel být sjetý a fest, nebo potřebuje ¨akutní psychiatrickou pomc

Rad 15.2.2008 12:07

Re: nehrozí nic

vy budete nějakej mladík. Zkušenost nás ale naučila, že stačí líbivá hesla a sliby a totalita je tu.

xxx Kubeš 15.2.2008 11:43

Autorovi

R^>-

bouše 15.2.2008 11:21

nehrozí nic

jste pomatenej šílenec,i kdyby byl prezidentem zvolen třeba ivan mládek,tak to na život u nás bude mít minimální vliv

Sam Křepelka 15.2.2008 11:09

Re: Nepodceňujme to nebezpečí. Jakmile se levice rozjede, špatně se zastavuje.

A co je u nás levice a co pravice?

Sam Křepelka 15.2.2008 11:08

Bystrove, to snad nemyslíte vážně ? Znamená to snad, že Švejnara považujete za Gotwalda ?

Bystrove, to snad nemyslíte vážně ? Jestli ano, tak jste jeden z největších bolševiků v zemi. Ne svým přesvědčením, ale svým jednáním a vyjadřováním. Vždyť vlastně píšete, že když bude zvolen někdo jiný, než navrhuje ODS, tedy VK, tak přijde nový Velký únor. Znamená to snad, že Švejnara považujete za Gotwalda ? 

Možná si to neuvědomujete, ale Vaše názory a Váš přístup je to, co ohrožuje demokracii u nás. KSČM má nyní nějakých 14% podpory obyvatel, když jejich podpora bude odúmrtím slábnout. Jestliže však bude přežívat bolševismus v těch, kteří by měli demokracii podporovat a zachovávat, nepotřebujeme k likvidaci demokracie žádné bolševiky , protože stačí lidé s Vaším přístupem. Je tak zřejmé, že ČR se z morálního balastu dostane až tehdy, kdy vymřou všichni, kteří žili, byť krátce, před rokem 1989.

Takže čest práci soudruhu!

Roman 15.2.2008 11:01

Re: reakcionář

Souhlas. Je otázkou času než režim dodýchá

VLK 15.2.2008 10:43

Re: Únor vítězný?

Že se nespojili? A co potom poslední rok Roccovy vlády? To nebylo spojení s komunisty? Ano, ve vládě neseděli, ale všechny zákony se prosazovaly jen v rámci této "nekoalice".

Claudius 15.2.2008 10:33

Re: Re: Pan Bystrov to vidí moc komunisticky

Ve vašem příspěvku k hodnocení Bystrova mě scházelo už jen popsání front na banány a nemožnost cestování.Složitější věci,o kterých píše Bystrov,třeba o sociální solidaritě atd.,to vám uniká.Ale pochopte,že Bystrov jen vyrábí publicistické zboží,to je řemeslník jako jiný,jeho noviny se musí prodávat.Kdybyste měl příležitost dříve studovat,zjistil byste,že ti veksláci tady zajišťovali původní akumulaci kapitálu.Vy jste měl v ruce jen kuponovou knížku,oni reálné peníze,Učit se,učit se...viďte pane Bystrove?

Pytel 15.2.2008 10:29

reakcionář

Pan autor je typickým příkladem reakcionáře. Je zpátečníkem. Jemu prostě vadí vývoj a chtěl by ho zadržet. Otočit kolem dějin zpět. Toto své zpátečnictví nazývá velkolepě slovem "konzervatismus". Jenže na něco zapomněl. Už to bude za chvíli dvacet let, co se v této zemi obnovuje kapitalismus (a také feudalismus - vláda slíbila katolickým kněžourům, že za ně bude desítky let masivně oškubávat daňové poplatníky). Během těch dvaceti let si ten kapitál v této zemi pomaloučku vyrobil své vlastní hrobníky (ty masy lidí, které vítězná zhýralá menšina nutí k sebeodříkání a k životu v bídě).

Mejla 15.2.2008 10:26

Nepodceňujme to nebezpečí. Jakmile se levice rozjede, špatně se zastavuje.

.

Rudý Baron 15.2.2008 10:03

Re: FAŠISMUS za dveřmi...dokončení

Šakale, děsíš mne !

Zrovna čtu už podruhé "Zákulisí Třetí  říše " od Zbyňka Války a i když je to kniha nevelká, je třeba přemýšlet na každou větou. Tak, jak jsi to popsal, to vcelku sedí, ale já mám pocit, že spíše na druhou stranu. Tohle, co popisuješ, vidím spíše jako manýry a metody stalinské. A protože z těch dvou historických vlků toužících polknout nejdřív Evropu a pak Svět  (fašista x bolševik) vyhrál ten druhý, jde z toho strach...

jen pro ilustraci o čem je mimo jiné ta kniha : jistý pan Suvorov ( ne maršál, ale historik a pravděpodobně agent ) tvrdí, že Barbarossa byla snahou předejít plánovanému útoku Stalina na západní země Evropy. I proto útočilo řádově desetinásobně menší množství sil, než byl obránce. A počáteční úspěch ( je dokazováno ) útočníka spočíval právě v tom, že napadený měl vojska připravená na útok, tj. velké masy vojáků u hraniční čáry ( připomínám v Polsku, které obsadili společně s útočníkem před pár měsíci..), hromady nemaskovaných zásob taktéž v první linii a veškerá letadla nastrkaná na letištích co nejblíže Německu. Za touto masou nebyla prakticky žádná obranná linie, protože se s bráněním nepočítalo! A tak dobře provedený mechanizovaný útok s momentem překvapení ( který prokazatelně byl!) způsobil zhroucení aktivních armád. A mobilizace zbývajících 9/10 potenciálu SSSR stála čas po který prohrávali. Autor knihy tvrdí, že plánem Barbarossa nebyl mimo média ( řečeno moderně ) nadšen nikdo, počínaje Hitlerem, generály konče. Brali to jako předčasné vyřízení mocenského soupeře z donucení...

no..nám by to bylo dost jedno. U jedněch ýbermenšové ( podlidi ) a u druhých pracující lid s vymytým mozkem...měli jsme si vzít příklad z Finů...