27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kobylka Lajda 14.2.2007 22:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro milicionáře sklerotika

Tak to je tedy síla! Jirko s., díky Tobě, ty máš vždy pádné a jasné argumenty. Teď dělají, že nevědí, co přísahali - z toho až mrazí!!! Lidové milice jsou totéž  co SA (Sturmabteilung), polovojenské oddíly nacistické strany. Tak by na ně mělo také být pohlíženo a zákonem je potrestat  !! Jen vzpomeňme kolektivizaci, obsazování klášterů tad. - všude tam byly LM=SA!;-O;-O;-O

Vážená diskutující veřejnosti, tomu říkám argument! A pohotové vysvětlení. Tak bychom měli mát své úvahy podloženy všichni! Jirko s. - DÍKY!

senior 14.2.2007 22:15

Re: Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

Vážený Václave,přiznávám, že jste mne doslova nadzvedl. Do úvodu-abych nebyl podezříván z podujatosti. Po 15 létech zákazu povolání si soudruzi uvědomili,že by mohli využívat mých jazykových znalostí (to většině chybělo)a tak mi bylo laskavě dovoleno, jako MTZákovi jezdit ven- jen na Východ- s pracovníky PZO (s okřídleným křídlem).O profesionalitě těchto pracovníků/nic mám velice nízké mínění- jazykové vybavení mizerné, odborné taktéž. Tak ta skutečná práce zbývala na těch " blbech z fabriky", samozřejmě. Navíc jste zapomněl dodat,že se dalo ušetřit až 50% na dietách- ve tvrdých ,nebo v bonech(sám jsem toho také využíval).Ona pozice ve výsadku PZO- jak jsem se přesvědčil- předpokládala setsakra dobré známosti a vcelku dobré bydlo.Víc nic. Ještě poznámku: všichni, co vyjeli,museli - byl to 2.odstavec cestovní zprávy- psát takové ptákoviny- jako že jsem se nesetkal s pracovníky cizích nepřátelských mocností atd. Psalo se to v 5+1 exemplářích. Kam to šlo, ví Bůh.(a STB na všech úrovních). Vůbec bych se nedivil,kdyby některá z těchto zpráv se teď našla- i když moje lustrační osvědčení bylo čisté, ačkoliv jsem nechápal, proč ho při návratu do funkce ve spec. pedagogice potřebuju. Třeba bych mohl škodit dětem spoluobčanů, kterým nejmenovaný předseda jedné partaje postavil kontejnery.

PS. Těm odborníkům, eventuelně bojovníkům protirežimním, pokud byli, těm se omlouvám.Všem dvěma.

Kobylka Lajda 14.2.2007 22:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

U nás byli vysoce nad průměrem, tedy  přece jen vyjímka!;-D;-D;-D;-D

jirka.s. 14.2.2007 21:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ptejte se

BINGO! Všichni to byli zakomplexovaní ubožáci, kteří si se samopaly v rukou léčili své komplexy.

jirka.s. 14.2.2007 21:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro milicionáře sklerotika

Tak tady tu přísahu máš komplet, komunistická svi*ně!

http://www.jmsieber.cz/muzeum/index.php?id=158&lastid=&level=1

Para-noid 14.2.2007 21:34

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

Proč by měli být zrovna milicionáři výjimkou.

Para-noid 14.2.2007 21:33

Re: Re: Re: Nelíbí se mi argument

Ty hošany, které nechtěli ani do KSČ vzít jsou dneska čirou náhodou elitou národa a jsou povsěřeni historii rozhodovat, kdo může a kdo nesmí.

Brown Max 14.2.2007 21:33

Re: Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

Tedy soudruhu, prvotřídní blábol(Y)! Přesně čecháčkovský přístup - já se budu mít dobře za každou cenu, však to pak nějak okecám. Takto vytvářený alibismus je nejhorším pokrytectvím, tyto odporné kreatury byly za protektorátu i za komunistů právě těmi pilíři zrůdných režimů, na kterých bezpečně stály. Můj otec byl prvotřídním odborníkem ve firmě Baťa, exportérem pro severské země. Jako takový byl přesunut do vývozní společnosti Exico. Samozřejmě za ním přišli s přihláškou do KSČ. Stejně samozřejmě jim ji hodil pod nohy. Vyhodili ho, celou rodinu persekuovali až do roku 1989 - právě takoví hrdinové KSČ a LM, jako jste vy! ;-€

Para-noid 14.2.2007 21:30

Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

Už se těším jak naši štětinatí majstři kádrováci zařídí, že vnouček nemůže být vrátným na obecním úřadě, protože jeho dědeček chodil po sobotách s milicionáři do lesa na cvičení.

Kobylka Lajda 14.2.2007 20:48

Re: Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

Ozbrojená pěst dělnické třídy byla v našem závodě permanentně ožralá!;-O;-O;-D;-D;-D;-D

Kobylka Lajda 14.2.2007 20:46

Re: Re: Re: Re: Re: Ptejte se

Když si neplivnou před Tebou tvé ratolesti, plivám na Tebe já! Jsem z vesnice (malého města) a vím, jak to bylo - strašně lžeš a vynášit LM na piedestal. Kdyby sis uvědomil pravdu, musel by sis  poctivě přiznat, žes žil zbytečně a sloužil zločincům. Milicionáři byli většinou strašní ožralci a staří fanatici tudého režimu, ale jak šel čas, nastupovali otrávení mladí už bez revolučního nadšení. Milicionáři byli především šašci, sloužící tyranovi!;-D;-D;-D;-D Ty by ses, ty venkovský burane, ani v Praze neorientoval a poskvrnil by sis strachem erární spoďáry!! Hihihihi!;-D;-D;-D;-D;-D;-D 

Kobylka Lajda 14.2.2007 20:38

Re: Soudruhu Daneši!

R^R^R^

Kobylka Lajda 14.2.2007 20:37

Re: Re: Re: Ptejte se

Kdo vlezl do Lidových milicí, byl pěkný syčák. Fajn parta to opravdu byla, protože se strašně ožírali místo cvičení a pořádali žranice. Když přišel takový blb do školy dělat besedu, tak jsme byli otrávení a dělali jsme si z toho šprťouchlata.  A hry s dětmi si už vůbec nechci představit -  proto spousta dětí tábory nenáviděla. Já tam své děti dostat nemohla. Co tam mohli LM s těmi dětmi dělat - hrát bojové hry? Vyprávět jim o nepříteli, jak ho zneškodnit , ukazovat zbraně - no to musela být síla!! My jsme v práci vždy sledovali, jak ožralé milicionáře přivážejí ze "cvičení"!!!;-D;-D;-D;-D;-D;-D Ozbrojená pěst dělnické třídy by měla být postavena na úroveň SA!;-ORv

Poláček 14.2.2007 20:30

Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

a také v ODS - a tam obzvlášť!

Karel 14.2.2007 20:04

Re: Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

Rádo se stalo. Teď si uvědomuji, že jsem ani neuvedl, že šlo o rok 1989, listopad, první pracovní dny po tom víkendu, co bylo 17.11., ale Vy jste to naštěstí pochopil.

Zdravím, Karel

Vaclav 14.2.2007 19:05

Komentář k formálnímu členství v LM

Vaclav 14.2.2007 19:04

Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

Formální členství v LM samozřejmě existovalo. V exportních podnicích (PZO) se jednalo o vzdělané odborníky, kteří se díky svých schopnostem pravidelně dostávali do daleké ciziny v rámci výkonu své práce. Pokud neměli zdravotní potíž a byli členy KSČ ( což formálně byla v podobných podnicích většina pracovníků) dostali se dále do LM stejně automaticky jako dříve do KSČ. Nemohli odmítnout, pokud chtěli svou profesi nadále vykonávat, stejně jako dříve nemohli ze stejného důvodu  odmítnout samotné členství v KSČ. Pokud by odmítli, byli by persekuováni obdobně jako disidenti.  Oni ale na dissent a tedy ztrátu nejen zajímavé práce, ale i  relativně normálního života neměli odvahu, nebo nechtěli uvést příbuzné do persekuce. Někteří z nich pracovali aktivně proti režimu (nedivte se, měli denně na očích ten propastný rozdíl - "co komunismus nasliboval, kapitalismus dávno splnil") a raději byli s ostudou v KSČ a LM, jen aby  mohli svou činnost rozvíjet.

Komunisticky nadšených, hloupých a vlastně  režimem podvedených dělnických kádrů v LM byla v PZO nepatrná menšina. Většina  členů LM v těchto  podnicích byla formální, chápali své členství  jako ostudnou záležitost spojenou s možností vykonávat profesi. Režim je chtěl trochu přikompromitovat, aby nebyli otevřeně neloyalní.

 Pro některé z nich byla LM určitým krytím v prostředí československých expositur v zahraničí. Využívali totiž obchodních cest k různým protirežimovým kontaktům, vývozu tajných informací,  dovozu a distribuci  Svědectví, Listů  a pod. Riskovali víc než výhazov a diskriminaci.  Důvěrné informace získané v LM sloužily jako podklad k  analýzám ve prospěch Západu atd. Těch co využivali situace k riskantním aktivitám proti  režimu nebylo mnoho, ale fungovali dobře. 

 Vaclav

milan007 14.2.2007 18:00

pan Janeček

Pan Janeček porušil zákon a ještě k tomu hledá výmluvy. Já se začnu chovat stejně a kašlu na zákony a předpisy. Přestávám platit televizní poplatek. Přidáte se ??

mládě 14.2.2007 17:55

že by

někdo odsoudil soudruha,kdyř nebyl zrovna generál - jenom plukovník    (třeba)

jízlivec 14.2.2007 16:54

Re: Lidové milice byly jako SS

To je otázka chápání slov... Já jsem naopak přesvědčen, že nebylo možné "neformální členství". Jak by asi vypadalo? Copak sám necítíte, jaká je to blbost? FORMÁLNÍ je mnohem závaznější a závažnější než NEFORMÁLNÍ!

Plivník 14.2.2007 16:09

Re: Re: Ptejte se

Zvlášť bych vzpomenul pověstné společné cvičení lidových milicí plzéňského pivovaru a jatek.

To byl výcvik elitních jednotek. když slyšim o elitnim vojenském výcviku řvu smíchy. cvičení probihalo tak že byli tejden na šrot přežraný salámem a masem a pak jeli domů. Škodováci to samý. Zapomíná se taky na to, že nechodili na normální vojenská cvičení. takže zatim co my normální trubky jsme pálily měsíc z RPG a útočili tankama na Rýn, tak tyhle chlastali a jestě za to brali plat. Prej SS a elitní jednotka svatá prostoto. Vožrat se a padnout vedle sudu. to byly lidové milice v 80tých letech.

milkom 14.2.2007 15:49

Re: Re: Re: Nelíbí se mi argument

K tomu bych dodal jen to, že čím jsme dál od listopadu 1989, tím řvou hlasitěji a procházejí postupnou proměnou v disidenty.

Malý Aston 14.2.2007 15:37

Re: Re: Nelíbí se mi argument

Ano,máte pravdu tak to bylo.Ještě dodám,že ti co se k nim nedostali ale chtěli,po převratu nejvíce řvali,že je režim diskriminoval a chtěli odškodnění.Na vedení fabriky se neřešilo jak plnit plán ale kde vzít kandidáty z řad dělníků aby se soudruh tajemník OV KSČ nezlobil.Jenže dělníci do své strany svého předvoje proletariátu nechtěli.:-D

Martin Daneš 14.2.2007 14:43

Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

Pak to tedy vypadá, že nemám pravdu a věta o tom, že Lidové milice byly po roce 1969 k vidění jen v prvomájových průvodech, by s ohledem na rok 1989 chtěla opravit. Děkuji za věcné připomínky.

Karel 14.2.2007 14:35

Re: Re: Soudruhu Daneši!

Na vlastní oči jsem viděl autobusy (možná tři) s LM stát na plácku před bývalým ministerstvem průmyslu (?), dnes se to místo jmenuje Řásnovka. Bylo to ve večerních hodinách někdy mezi pondělkem a středou, den si nepamatuji.

Malý Aston 14.2.2007 14:33

Re: Re: Re: Pan soudruh František Lambert byl také pevnou oporou strany,

Jistě jste pochopil,že s Vámi souhlasím a to slovo"popletený" jsem jen zneužil.Nemůžeme dělat nic,to jste jistě pochopil.Můžeme si zde nebo jinde ponadávat,pohádat se a tím to končí.Normální poskomunistická kocovina nic více a nic méně.To vyžaduje čas a pevné nervy.Urychlit poznání občanů aby se řídili svými zkušenostmi a ne tím,co říkají v televizi a píší v novinách není možné.:-D

milkom 14.2.2007 14:06

Re: Nelíbí se mi argument

No v našem podniku to vypadalo asi takhle. Kdo se ucházel o řídící funkci musel být minimálně kandidát KSČ. Protože existovaly nějaké tabulky, které určovaly poměr dělníků a THP pracovníků v KSČ, probíhal trvalý hon na dělníky, kteří do KSČ pochopitelně nechtěli. Když uhnali potřebný počet dělníků mohl vstoupit jeden THP a zaujmout významější post. Nový člen KSČ většinou dostal stranickým úkolem vstoupit do lidových milicí. Pokud se tam cpal někdo dobrovolně, tak to musel už být fakt týpek.

el-lobo 14.2.2007 13:50

Re: Ptejte se

Buď je to idiot a neví, co mluví, nebo si dělá srandu. Že se s ním bavíte.

Martin Daneš 14.2.2007 13:47

Re: Re: Re: Soudruhu Daneši!

Jistěže nestal; pokud se Vám zdálo, že ve svém textu hájím Lidové milice, pak jste jej nejspíš špatně pochopil.

el-lobo 14.2.2007 13:47

Re: Re: Soudruhu Daneši!

Ty šedé uniformy se zkratkou LM na rukávě, co se objevovaly na Václaváku v lednu 1989, ty měl na sobě kdo, prosím pěkně?