27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H.K. 29.12.2006 20:53

Re: Re: Re: nemáte pravdu

Na př. národním zájmem České republiky je to, aby Evropská únie fungovala jako organizace rovnoprávnývh států.

aristokrat 29.12.2006 18:55

"... Nemají ho rádi populisté, komunisté a nacionalisté.Mrzí mne , že i pan prof. Klaus se přidal na jejich stranu ..."

... a co Vás nemá, pane Pospíšil? Tady opravdu není nic k divení, či lítosti ... Vrána k vráně sedá a rovný, rovného si hledá. Tak vždycky bylo, je a bude.;-D 

Magor Milda 29.12.2006 19:24

Re: nemáte pravdu

Rakousko se zbavilo Rusů teprve před asi 40 lety, učilo se tam ruštině jako u nás, i tajná policie byla, jenom je to už dost dávno, skoro tak dávno, jako pan Brettschneider a Palivec.......

Zebra 29.12.2006 17:34

Vaše vysvětlení mi vyrazilo dech.

Přijde mi doooost neuvěřitelné, že zrovna vy, který víceméně soustavně omlouváte a obhajujete chyby, omyly, přehmaty ba i zlodějny transformačního období tím, že se holt nedal vyměnit národ pokřivený desetiletími totality, nezvyklý samostatnosti a svobodnému myšlení ani aspoň zařídit výsadek pár takovýchto jedinců, že zrovna vy, zakladatel a dlouholetý předseda nominálně pravicové konzervativní strany budete mít tak málo soudnosti, abyste člověka vzdělaného, inteligentního, noblesního, vyrostlého a vychovaného ve svobodné zemi diskvalifikoval proto, že v této svobodné zemi žil a že tam má majetek (dokonce mu i počítáte kde ho má víc).

Je jen a jen problém vás, vaší povahy, vzdělání, výchovy a světonázoru co si dovedete či nedovedete představit ohledně loajality českého šlechtice k české zemi a jejím zájmům. Vaše zdůvodnění zdá se mi ryze osobním a v příkrém rozporu s konzervativní ideou, ke které se občas (obávám se, že pouze účelově) hlásíte.

Na jeden hřebíček jste však po mém soudu hlavičkou narazil: „Možná jsem ve své rodině, v Kanceláři prezidenta republiky a mezi svými přáteli různých občanských profesí a intelektuálního zázemí obklopen jen a jedině přitakávači,“. Za to si ovšem můžete sám.

Ferda Hulwath 29.12.2006 17:10

Vyrazilo mu to dech?

Tak pst, tiše, po špičkách pryč, aby ho ten pazneht náhodou zase nenabral...

richard 29.12.2006 16:59

Vaše Excelence, vážený pane presidente Klausi:

To máte tak. Jste president. A také politik. A znáte svůj národ. Víte, že spousta českých dementů začne při slově "kníže" (a navrch ještě i u německy znějícího jména) výt nejrůznější nesmysly o feudálech, nevolnících, Habsburcích, katolících, husitech, Bílé Hoře, sudeŤácích a veškerý podobný repertoár. No a holt k tomu německy znějícímu Schwarzenbergovi ten kníže patří. Proto je pan kníže Schwarzenberg jako člen české vlády nepohodlný - je to jen Vaše oběť českému politikaření:))) Já to chápu, i když s Vámi nesouhlasím. Jo, politika, to je někdy svinstvo, pane presidente:))))

Ladislav N. :-))) 29.12.2006 17:10

Re: Vaše Excelence, vážený pane presidente Klausi:

A představte si, jak to asi cítí generace odchované večerníčky o zlém Trautenbergovi (zvuková podobnost se "švarcnberkem" je čistě náhodná), který se snažil okrást kdekoho, i samotného Krakonoše - a sám si cpal pupek k prasknutí...

;-)

Buvol 29.12.2006 17:19

Re: Re: Vaše Excelence, vážený pane presidente Klausi:

Pochybuji, že ty pohádku vznikaly bez nějakého předobrazu ve skutečnosti! Nebo snad chcete říct, že neexistovalo nevolnictví nebo robota? A jak myslíte, že vznikala  šlechta? Z altruismu? Možná v desátem koleně! Ale na začátku to byli obyčejní loupežníci!

Ladislav N. 29.12.2006 17:49

Re: Re: Re: Vaše Excelence, vážený pane presidente Klausi:

Tyhle večerníčky tvořila vaše komunistická propaganda. ;-)

Anče, Kuba, hajnej 29.12.2006 22:50

Re: Re: Vaše Excelence, vážený pane presidente Klausi:

Na Trautenberga nám nesahejte!!

M. Zima 29.12.2006 17:26

Ano, je dojemné,

když české zájmy proti cizákovi s německým jménem hájí čeští vlastenci Klaus, Bém a Býrgrmajstr. Ano, k slzám.

Zebra 29.12.2006 17:36

Re: Ano, je dojemné,

:-D

Magor Milda 29.12.2006 19:17

Re: Ano, je dojemné,

vynechal jste české vlastence jménem Klement Gottwald nebo Fierlinger!

No... 29.12.2006 16:50

Pana Presidente.Blbci tohle nikdy nepochopí.

Je škoda s nimi marnit čas. Pitomec nebude najednou chápat a rozumět, prostě bude dál hájit nějakého SCHW. , kdyby na chleba nebylo a to z jednoduchého důvodu:může urazit inteligentního člověka a připadat si přitom méně méněcenný. Podobné "slastné duševní úchylné stavy" těžko překryjete racionálními argumenty, blbec chce být chvíli šťastný, že může nadávat na rozum používajícího člověka....nemařte čas s podobnými pitomci (a že se jich teď a na tenhle příspěvek ozve, potrefených...) . ...hezký den .

Hudec 29.12.2006 16:50

Jo, milý prezidente, asi jsou kolem vás jen přitakávači

Jedna věta ve vašem článku, kde jste to trefil. Vše ostatní je, myslím, mimo mísu. A divíte se? Nikdy jste nebyl zastánce občaských iniciativ, občanů se zřejmě dokonce i bojíte. Když jdou "názory" jen po stranických cestičkách, jsou to jenom přitakávačské názory. Česky se tomu říká i jinak, vulgárněji a výstižněji.

kpt 29.12.2006 15:44

korektní diskuze není možná, víme-li

Začnu příměrem. Všichni víceméně vědí, že první generace mafiánů dělala zločiny natvrdo, jejich synové šli dál pomocí právníků a vnuci již naprosto legálně sedí ve správních radách mnoha nadnárodních společností. Proto debatovat vážně a korektně s někým, komu nevadilo čí peníze proudily po 89. do ČR, kdo preferoval  nastartování ekonomických změn vlastnictví /Národ sobě č.2/ před právním ošetřením postihujím Nový stav věcí, mluvil o pravicové politice ale konal tak, aby byl sociální smír a ti na správné straně barikády, než se plebs probere, se stihli napakovat.  Papá Klaus může vypravovat co chce, ale bavit se začne až od nějakého bodu a dále.  Kultivovaně a seriózně, jak jinak.

aristokrat 29.12.2006 15:43

Pro jazykozpytce Ladislava N a vola Bůvola

Když dovolíte, tak výraz "prokrystapána" nedvozuji od Kristova jména, což  zdůrazňuji záměnou samohlásek "i" za "y". Šlo o záměr, za který se omlouvat nehodlám. Chytrému napověz, Bůvola kopni, on to stejně nepochopí. ;-P 

Buvol 29.12.2006 16:38

Re: Pro jazykozpytce Ladislava N a vola Bůvola

Odvozujte si jak chcete! Jen abyste věděl, od koho jste odvozenej vy! Voni ti aristokrati měli často levobočky ....

jardaO. 29.12.2006 18:14

Re: Re: Pro jazykozpytce Ladislava N a vola Bůvola

Ty si mu to ale nandal.;-D  

Ladislav N. :-))) 29.12.2006 17:13

Re: Pro jazykozpytce Ladislava N a vola Bůvola

 ;-) ;-D .. no tak dobře... Nemusím rozumět všemu, že? ;-P

hawfinch 29.12.2006 15:40

pane presidente pozor

Vážený pane presidente. Kde berete tu jistotu , že jenom Vy máte pravdu.Před rokem 1989 jste v podstatě nebyl nikdo.jako my všichni. Jsem Vaším vrstevníkem. Dokonce jsme navštěvovali stejnou VŠ.Jsem příznivcem ODS, dokonce členem. To jak se stavíte do role neomylného osvíceného panovníka mě však  utvrzuje , že moc opravdu chutná.(Mńačko) a Vy nejste schopen sebereflekse, ba co dím jste neustále chytřejí a chytřejší. Dejte na to pozor. I Milouš Jakeš si myslel, že je skutečně najchytřejší. ten příběh pokračuje? Nebo............ 

Bobik 29.12.2006 15:25

rusofil a panslavista

Klaus již mnohokrát prokázal, že je rusofil a panslavista - i proto zřejmě nemá rád EU.

Budu proto velmi rád, když Klausovy postoje bude "vyvažovat" ministr zahraničí, který je prokazatelně původem středoevropan a ideově západoevropan.

Magor Milda 29.12.2006 19:21

Re: rusofil a panslavista

pokud je věrný manžel, nemůže ani jinak, první dáma ČR se za svobodna jmenovala Myškina, a kde se narodila, je státní tajemství..........

M. Zima 29.12.2006 14:37

Neznevažujte Profesora,,

nikdo jiný se zatím nestrachoval o české zájmy jako on. Nikdo jiný nepozvedl varovný hlas a neukázal cestu, když šlo o kvalitu českého genetického materiálu. On řekl "více Kožených" a i Putina vyzval: "více Rusů", a statečně mu vytkl, "proč jenom do Varů?" Bohužel zústavají právě tyto akce národem nepochopeny. A proto nikdo neřekne více Opružinských, ba naopak, mezi lidem někdo podněcuje mínění, že jeden Profesor úplně stačí a někteří desorientovaní ještě dodávají "na totální devastaci". 

PRASI DENT 29.12.2006 16:18

Re: Neznevažujte Profesora,,

 Víme, že se profesorisumus znevažuje sám......A prosím do hlavy ne, nebo nám ho ještě začne být líto.....

AndyO 29.12.2006 14:25

a teď chvíli o ministrovi zahraničí

je to bezesporu osoba významná pro zemi, kterou reprezentuje a je toho poměrně dost, co může ovlivnit. Česká republika leží v oblasti Evropské Unie a historicky se mnohokrát prokázalo, že nemůže vést zahraniční politiku tak, jak se jí zlíbí, ale je závislá na chování svých sousedů. Ministr zahraničí na tom nic nezmění. Jeho pravomoci v EU jsou velké, stejně jako jiných ministrů v jejich oborech, ale jako v každém úřadě- rozhodují nakonec nikoliv ministři jako takoví, ale tajemníci, úředníci a tajní radové.

Klaus zcela bez povšimnutí přechází fakt, že nás v Evropské unii reprezentuje skupina přinejmenším podivných existencí, namátkou jmenuji Železného, Bobošíkovou, Ransdorfa, Špidlu,  Zieleniece, Strože, Hybáškovou, Falbra, Roučka. Poměrně dost z nich jsou emigranti nebo lidé dlouhodobě žijící mimo Čr- přesto byli zvoleni a zjevně jsme všichni v klidu. Včetně Klause.

Kavana snad ani nebudu připomínat, zejména jeho londýnské angažmá.

Klaus podle mého názoru zareagoval velmi nediplomaticky a velmi nevhodně. Stejné výhrady k jeho chování bych měla, i kdyby to plácl o Grebeníčkovi. Politici tutlají prakticky všechno, co kde upečou. Pokud se dokáží tak ovládat, pak by to měli svést i při veřejném projevu. Proto se domnívám, že to Klaus řekl naschvál. Tím hůř. Nemusí se Schwarzenbergem souhlasit, ale ponižovat toho, kterého sám pověřil sestavením vlády, natož kandidáty opravdu nemusel.  

Schwarzenbergové byli vlastenci, možná větší než Nováci, za války Neumanni. Takže v čem

Buvol 29.12.2006 14:43

Re: a teď chvíli o ministrovi zahraničí

Dovoluji si doporučit Vám k přečtení článek pana Lukáše Jelínka uveřejněný dnes v Blistech s názvem "Paměť a solidarita v pásmu rozpadu." Link mi to nepustilo ..... 

AndyO 29.12.2006 14:58

Re: Re: a teď chvíli o ministrovi zahraničí

ono to sem nepustí ani slovo B"l"i"s"t"y, admin Psa je paranoik.

Ten článek jsem četla, ale musím vás zklamat, i když na dnešek zapomenu na to, že jak ten plátek, tak L. Jelínka pokládám za obdobnou srá"goru jako jsou Halo noviny a Kojzar, tak nevidím nic, co by nějak vyvracelo má slova.

Sch.glosátor 29.12.2006 15:00

Jelínek je Čech ?

AndyO 29.12.2006 15:11

Re: Jelínek je Čech ?

Lukáš Poraděnko, Špidlovo a Zaorálkovo poradce. No comment. ;-D