26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Miron T. 26.10.2006 1:11

Vůli občanů by politici měli respektovat a neměli by chtít "jiné občany", když jsou jen neschopní.

Žádný politický PAT u nás nemáme - voliči jasně (vysoká účast u voleb) řekli, co chtějí (situace 50:50 je jasný výsledek) a teď je na politicích, aby si se situací poradili, hledali kompromisy, řešení, plat mají velký dost, aby se snažili.Pokud to nezvládnou, neměli by volat po novém zadání (tedy po předčasných volbách), kde by se snadněji rozdělovala korýtka, ale měli by dělat něco, nač jejich schopniosti stačí, třeba prodávat hamburgery.

Neschopnost politiků spolu s nedodržováním ducha ústavy - všimněme si např.aktivit prezidenta, který svévolně protahuje situaci dlouhým odkládáním ustanovení "sestavovatele vlády" - to asi není zrovna v duchu ústavy, i když v ústavě - bohužel - explicitní lhůta není. (Který chytrák ji sestavoval? Nemáte s tím něco společného, pane Jičínský?)  Víc jak týden času bych prezidentovi nedal, on občany nereprezentuje, nevolili ho. Další důkaz politické zvůle je volání po nestandardních postupech.

Toto vše mluví jen o politickém marasmu, nedodržování psaných i nepsaných pravidel hry a o neschopnosti politiků, nikoli o patové situaci u nás.

Jen ať se politici snaží a sestaví vládu na 4 roky! Zadání od občanů mají jasné.

jiri 24.10.2006 17:27

Nechte vládnout ODS

a to s vyrovnaným rozpočtem, jak si to přáli jejich voliči, i s rovnou daní. A po roce pak vyvolejte předčasné volby. Lidi většinou pochopí po ráně kladivem do hlavy.

frisco 24.10.2006 16:35

Re: Kreativita socanů se projevuje ve vykrádání veřejných financí

Je to samý šibal vedle šibala, viď soudruhu šibale Jičínský.

Vašek 24.10.2006 10:54

A co jeho agent přisluhovač Křeček?

Díky němu a dalším podobným parazitům přijde náš státní rozpočet u evropského soudu o desítky miliard.

Blbe 24.10.2006 10:50

Re: Jsi agant-řisluhovač modrých ptáků

.

Ruda 24.10.2006 10:49

Proč 1 km českých dálnic stojí 5x více než ve Francii?

Že by za tím byli socanští šibalové?

Ruda 24.10.2006 10:46

Co říkáte na to,jak maďarští socani nechávají mlátit občany,kteří s nimi nesouhlasí?

Připomíná mi to tvrdý postup Jiřího Paroubka na Czech - tecu.

Quido 24.10.2006 10:41

Kreativita socanů se projevuje ve vykrádání veřejných financí

Pane Jičínský nepodíváte se mezi vlastní soukmenovce?

Radajan 23.10.2006 22:01

Re: Soudruh Jičinský nemá zastání ani u rodokožců!

Malý Astone. S tím stářím a úbytkem neuronů v mozku máš pravdu.

Xenie 23.10.2006 22:01

Jičínský, Jičínský!

Kecáš dědku, kecáš.

navsteva 23.10.2006 21:44

Soudruhu Jicinsky

Tim kdo totalne eskaloval politickou scenu a vubec atmosferu v teto zemi je vase boslevicka partaj. Kazdy vas clen, pokud ma IQ vyssi nez sva (reaguje na svetlo) musi chapat ze tato zeme potrebuje reformy verejnych financi, potrebuje nizke dane, nizke naklady pracovniho mista, podporu maleho a stredniho podnikani, ktera stale tvori 70% HDP, potrebuje reformu systemu verejnych pojisteni (zdravotni, duchodove) atd. Vase neoboslevicka partaj se vsak zamerne soustredila na totalni boj se vsemi, kteri toto prosazuji, zejmena pak na ODS, ktera jako jedina vypracovala pomerne uceleny koncept reformy celeho systemu.

nezbyva nez dodat: Soudruhu Paroubku uz odejdete, nejlepe z teto zeme, soudruhu Jicinsky, uz radeji zemrete.

Standa 23.10.2006 21:16

Re: Ó veliký, převeliký ústavo a zákonodárče,

Pýcha-arogance-touha po odplatě.To se máme na co těšit.

JJ 23.10.2006 19:26

Velka koalice by zabranila vysetreni aferek sibalu z CSSd

a tim by ODS ztratila velkou cast sve kredibility. Ono tvrdit, ze CSSd je zkorumpovana az na pudu a potom uzavrit koalici proste nelze. I kdyz by se to vedeni CSSd libilo a nektrym by to mozna zachranilo kuzi.

Milan 23.10.2006 19:12

Všichni od socanů

Mam poslední dobou takovej dojem, že všechny články, rozhovory, tel diskuze od socanů jsou na jedno téma a s jedním scénářem. Po nás bude za každou cenu potopa  a jak jsou nasraní až mě mrazí. Proto kdo není nasranej ať je :-).

walter 23.10.2006 18:53

Ten Jičínský je asi na hlavu

Když si prohlížím, co plodí, je mi ho líto. Je v tom vidět hrozná omezenost pohledu, neschopnost vnímat realitu a lítost, že není po jeho.

Články pana Jičínského jsou jednou z antireklamních akci CSSD a budí úsměv, k zamyšlení rozhodně nenutí.:-P

kako 23.10.2006 18:45

Ó veliký, převeliký ústavo a zákonodárče,

nechci Vás urážet, ale rozlišujete ještě soudruhu, kdy ještě trousíte moudra a kdy jsou to již pohé fekálie?

VLK 23.10.2006 18:32

Re: Re: Re: Polarizace společnosti.

Jde o to, co myslite pod pojmem polarizace. Ja mam pred ocima, kam zavedla v davne nedavne historii polarizace Spanelsko, Recko, Portugalsko, Chile a spoustu jinych zemi. K Anglii ci USA - i tam doslo k tomu, ze jedna strana z te polarity byla nahrazena necim uplne jinym. Jen tam je system nastaven tak, ze polaritu posiluje a k prichodu jineho subjektu k moci dochazi radove jednou za padesat let.

A vlastne i muzu poprit, ze by GB byla podstatne uspesnejsi nez Nemecko. GB se ze svetove mocnosti c. 1 propada stale hloub a Nemecko dvakrat po prohrane valce bylo schopno se postavit na nohy. Poprve to tam ale pokazil Hitler prilisnou polarizaci po krizi, az podruhe se jim povedlo vytvorit skutecnou demokracii fungujici velmi podobne jak jsem popsal.

Soucasna velka koalice v Nemecku je jen z nouze cnost, ktera se stejne jako nase opozicni smlouva nevyplati, tedy neni vubec schopna odpalit dalsi hrace v politice, jak tvrdite, ale pro jejich fungujici demokracii je to moznost. Je to urcity momentalni handicap, zpozdeni, ktere se ale vyrovnava urychlenim reseni krizovych situaci pri pravostredovych ci levostredovych vladach. Ke zmene vlady neni nutne cekat na volby, staci zmena koalice.

Podobne je to napr. v Italii, ale ti to privedli az ad absurdum, to uz je tez spatne.

PetrK 23.10.2006 18:25

Nutno rozlišovat

mezi kreativností, byť je jí "málo", a kreaturou.

Dvořák 23.10.2006 18:22

Často stařec vysokého věku

nemá žádný jiný důkaz toho, že žil dlouho,

než že zemřel.

Seneca

Hojda 23.10.2006 18:19

nic takového

Upřímě řečeno, bylo by velké překvapení, kdyby si ještě dneska někdo chtěl s Paroubkem mejt ruce.

Volby, soudruhu Jičínský, volby a nic jiného! I proto, že věřím, že svůj mandát, po tom co tak kreativně provádíte, již neobhájíte.

Kardiak 23.10.2006 18:04

Bajka

Nevíte,proč mě u článku soudruha profesora Jičínského napadá bajka o lišce a kyselých hroznech?8-o8-o;-)

LV 23.10.2006 18:03

Re: Milujte svého profesora

Kdysi dávno, za "bolševika" jsem vždy po ránu čítával úvodník Rudého práva. Nejraději od soudruha Kojzara, ale byli i jiní chlapáci. Čet jsem ho celý, přes návaly vzteku a emeze. Abych se zdravě nas..., co zas na nás ty k... šijou. Nebo prostě z jakéhosi duševního masochismu.

Ty doby jsou naštěstí dávno pryč, ale vstali noví bojovníci. Se stejnou "láskou" nyní čtu články s. Jičínského, Peheho, a pak, (pozor, nová hvězda), i s. Vízka. Je to sice hnus, ale člověk má vždy znát způsob uvažování ideového nepřítele. Jen pište dál, soudruzi!

LV 23.10.2006 17:56

Proč škemráš o velkou koalici??

Jaká to zrada socialistických ideálů!! Škemrat o velkou koalici.. Alespoň prstíček tam strčíme, trošku se ohřejeme.. jak říkávaly už Jeskyňky, neblahé paměti, jen nás připusťte trošku k moci!

Kde jsi byl člověče, socane, kde jsi strávil poslední půlrok? Na Marsu? Že jsi si nevšiml, jak Tvůj šéf VÁLCUJE všechny odlišné názory s komunisty, hlava nehlava, bez ohledu na koaliční partnery, natož opozici??!! To se to pádilo zpět k socialismu se 111 hlasy tzv. "levice", tedy RUDOU totalitou! Kupředu levá. Ale teď když se to (jistě jen shodou nešťastných piklů proradných elementů a zaprodanců) nějak zadrhlo, tak přilézáte ke křížku? Jak státotvorné.

Prostě na rok s Paroubkem NELZE (!!!!!!) zapomenout. A to, že současný koaliční potenciál ČSSD je blízek nule, přičtěte jen jemu. S Paroubkem nikdy. Je to lump, podrazák a křivák, jemuž nelze věřit ani pozdrav. A co je ta vaše slavná partaj, ČSSD? Paroubek.

Šerlok Homeless 23.10.2006 17:51

Re: Proboha, ten nebohý muž poslední půlrok spal!

Nejen, že odešel jednat s Kalouskem. Na jednání s Topolánkem vytvářel dojem, že dohoda je na spadnutí, jen ji podepsat. Tsně po jednání pak na společné tiskovce před konsternovanými novináři i Topolánkem vyhlásil, že se dohodli na takových změnách Ústavy, které omezí vliv menších stran (což není pravda) a odjel jednat s Kalouskem. Závěr: Když "jedná", tak pouze předstírá, že jedná. Ve skutečnosti intrikuje.(Y)

Šerlok Homeless 23.10.2006 17:46

Doufám, že ODS zůstane u svých "málo kreativních postupů"

 a nezklame své voliče. :-DR^

Plzák 23.10.2006 17:42

Re: Re: Polarizace společnosti.

Pane Vlku, to co píšete smrdí socializmem a intelektuálstvím. Nepopřete jistě, že vlády Anglie a USA si vedou lépe než diskusní spolky Němců a Francouzů (a jiných samozřejmě taky).

Velká koalice odpálí názory slabé (kde by se v tom případě vzala silná) opozice.

Vícerozměrná politická scéna ano - proto jsou tu různé partaje.

Bezbřehé kecání velkých koalic, to je pivní politika. Nebo nepolitická politika.

Silná vláda, byť i jedné strany a k tomu silná opozice ostatních stran.

Mard 23.10.2006 17:41

Re: Re: Pane Jičínský

Souhlas + navíc můj příspěvek o něco výše.

Mard 23.10.2006 17:39

Re: Už dost ...

Kolego, možná nevíte, ale blbec když mlčí, tak je těžko k rozeznání od inteligenta. Doporučuji i dadále dávat široký prostor všem podobným mágům myšlení, jako je ctihodný pan Jičínský!

Mard 23.10.2006 17:37

Re: Milujte svého profesora

Maximální blábolník je Verner! Na toho pisálka, který zřejmě čerpá nápady někde na záchytce, nikdo z ostatních nemá. Když ho čtu, tak si uvědomím, jak dobří jsou ostatní proti té nestydaté parodii na novináře.

Mard 23.10.2006 17:34

Proboha, ten nebohý muž poslední půlrok spal!

Mr. Jičínský navrhuje velkou koalici. Prima. V čele by měl být vítěz voleb, tedy Mr. Topolánek. Ten o tomto jednal s Mr. Paroubkem, který těsně před podepsáním dohody oděšel z jednání s tím, že se dohodl s Mr. Kalouskem. Tedy, kdo odmítá velkou koalici? Je pochopitelné, že po této zkušenosti Mr. Topolánek by nechtěl jednat o koalici s Mr. Paroubkem, ale nejakou morálnější a čestnější personou. Pokud toto Mr. Jičínský neví, tak asi spla v létě a ted nás tu bude přes zimu strašit.