27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jura-p 1.1.2006 15:53

Šula se nám vrátil.

Hurá! Takové krásné věty! No jen si to vychutnejte."Paroubkův kabinet není pozitivně vnímán proto, že by byl plný manekýnů vzorově komunikujících s médii a veřejností. Za jeho klad je považována pracovitost, akceschopnost, dojem, že více dělá než mluví. I tohoto pocitu lze dosáhnout marketingovými metodami, nicméně nárokovat si jej může pouze strana vládnoucí." To je skoro jako "neúnavně, každodenně" od již ztraceného mistra Šuly.
OBČAN XY - 16.12.2005 19:03

DOBA JIM PŘÁLA ALE

Doufám,že nadále nebude takovým to kujónům,jako je Železnicin ,Klaus atd.nahrávat.Jo, schopní to tedy oni jsou,ale téměř všehoschopní,aby dosáhli svých cílů,které se rozhodně neztotožňují se zájmem a prospěchem společnosti.....
Mirek 17.12.2005 19:46

Re: DOBA JIM PŘÁLA ALE

hošové z Haliče , Kožený, dříve Lederer, Železný, dříve Eisner, Klaus dříve nevímco, nám chtějí vládnout. Jako bývalí Rakušáci mají sice domovské právo, ale vystupovat by měli s otevřeným hledím. Tak jak to vlastně bylo%
Thyronx 15.12.2005 22:43

Neco Vam reknu:

Zeleznaka je skoda pro tu jeho stranu. Mel by byt hlavou pravice.Ten chlap ma bunky vest - organizovat - umi se pohybovat mezi lidmi - je vzdelany - nadany - podnikavy - ( jo pomohl si - relativne).Ze Vas to stalo 10 miliard je davno zapomenuta historie. Kdyby mel Zelezny dobry volebni program ktery oslovi volice CSSD, mohl by ve spojeni s ODS a pripadne Liodvci vytvorit velmi dobrou vladu. Rozhodne neporovnatelnou s plebsem z KSCSSD.
Renata 31.12.2005 18:24

souhlasím se Satyrem

plně s tebou souhlasím, však to taky tak má v úmyslu. Jestli se dostane do parlamentu, tak půjde do koalice s ODS a to by mohlo být dobré pro nás. Věřím mu. On má sílu prosadit spoustu dobrých věcí. Přeju mu, aby ve volbách dostali tolik hlasů, aby se do parlamentu dostal a trochu jim tam zatopil. On jediný totiž ví o čem mluví, je chytrý jak čert,  
AeroKarel 15.12.2005 21:56

Jediná otázka je,

komu Vovka ubere hlasy. Kdo má tak pitomé voliče, že se na něj nachytají ..........
Mohl by redukovat takzvané "protestní" hlasy, které ve velkém sesbíral Zeman. Ti už ale stejně socdem volit nebudou. Pečení holubi do huby nepřilétli, ač slibováni, přesně řečeno, přes veškerou snahu úspěšným brát a lemplům strkat holubů dost nebylo. Takže pár voličů komančům, pár z nerozhodnutých, nějaké asi i z "protiODSáckých pravičáků".......
jirka 15.12.2005 21:17

Je to jednoduché.

Já ho budu volit, protože je lepší být veden chytrým syčákem, než hloupým syčákem. Tak.
ziralek 15.12.2005 21:25

Re: Je to jednoduché.

 brrrr, nedejmarxi.
Renata 31.12.2005 18:29

Re: pro Jirku

 máš pravdu Jirko, radši chytrého "lotra" jak hňupa, Taky ho budu volit, mám za to, že by měl dostat šanci. Ahoj
OBČAN XY - 15.12.2005 19:00

N E M A L U J T E

 ČERTA  A  ŽELEZNÉHO NA ZEDˇ.........
Optimista 15.12.2005 16:05

Nezávislí?, ale na čem nezávislí demokraté?

Kdosi mi tady doporučil program tzv. nezávislých demokratů. Příspěvek v 10:25 jsem psal pávě po přečtení jejich programu, směsice všeho možného, co se tak honí člověku při pití vína a má už dobrou náladu a chtěl by měnit svět, vymyšlená směska všeho možného, co si nezávislý demokrat myslí, že chce divák-volič slyšet. Volič už ale ví, že jednoduchá řešení nejsou. Poučnější je ale počíst na stránkách nezávislých demokratů v dalších jejich materiálech. Vše je jaksi o ničem a o hledání, na co by se tak dalo vsadit před volbami, na co by tak volič skočil a sežral to. Jen přijít na to, co by to mohlo být? To je těžký oříšek, jen ho rozlousknout. Nezávislí demokraté to tam otevřeně říkají sami. Jako na dostizích, správně vsadit a lapit voliče. Takových laciných řešení ale četl volič už tolik, že bude těžké na něco jej nachytat. Držím tzv. nezávislým demokratům už z recese palce a jsem zvědav jak jejich položený špek bude divákům-voličům chutnat.
Venkovan 15.12.2005 16:05

Železný je šikula

Zatím mu vždy vyšlo jak se dostat ke korýtku.Asi má dobré poradce nebo ví jak na to.
karel 15.12.2005 15:40

Tak mám dojem, že jste z Železného pěkně podělanej. A nedivím se vám. Ještě, že jste ve své prvoplánové přímočarosti tak upřímný. Ať žijí volby!

gerontus.inza@seznam.cz 15.12.2005 13:52

Jak přemýšlím tak přemýšlím, pořád si představuji ty stohy papíru a ty tisíce slov o zloději Železném.

Pořád mě někdo vnucuje, noviny, ČT1-2,TV Nova, Prima, že pan Železný je už už před zavřením, policie mu sedí za krkem, a on se celý klepe strachy a dělá vše pro to aby získal další imunitu. A nestačím se divit.Pořád nic a nic a nic, policie mlčí, státní zástupci přešlapují a mlčí, soudci taky nic, SAKRA KDO MĚ TO TU POŘÁD TAHÁ ZA NOHU. Tak máte na něj něco, nebo to jsou opět zase kecy. Pro mě bude asi také šílené zjištění ,že ten zešílevší Štěpánek měl asi pravdu. Policie nechá zbavit člověka imunity v EP a pak ho, kliďánko želvička, ho nechá zvolit do dalšího parlamentu. Proboha, to mají tak málo důkazů? Mají vůbec nějaké? Nebo má ZASE ten Železný pravdu. Je tedy asi nevinný a nebo s takovýmto vedením státu a policie nikomu se nic nemůže dokázat pokud to není blb?
Renata 31.12.2005 18:33

Geronte ty jsi hňup

 Velmi se pleteš,  Železný vůbec nemusí mít strach, nemá proč, že vydupal s američanama českej synek, to je boží, že stát má právníky na ... a projel arbitráž, za to Železný nemůže. A co dál provedl, že dovezl do země obrazy a co má být , někteří neví jak by se ho zbavili tak mu pověsili na paty policajty, jak prosté.
Modrý pták 15.12.2005 13:50

Reakce.

Myslím, že jste vedle jako ta legendární jedle. Voliči, kteří milují líbivá řešení jsou přesně těmi, které Vámi zmíněný pán oslovuje a ze současných parlamentních stran se tím může cítit ohrožena pouze největší vládnoucí strana. Ty ostatní mají svoje "tvrdá" voličská jádra a jdou oslovovat nerozhodnuté, aby navýšily počty. Ale svoje jisté mají. Když se kouknete na vývoj preferencí (já je nepřeceňuji, ale cosi signalizují) za uplynulé měsíce, tak byste neměl takový článek psát. O kvalitách lidí jmenovaných v článku se vyjadřovat nebudu a jediné v čem jsem s Vámi zajedno je, že se do parlamentu NezDem nedostanou. Na všechny pády, každý hlas, který získají bude ten, který Vaše strana ztratí. Jinak konstatuji, že tím "přemýšlivým a náročný voličem, který nesedá na med" jste mě pobavil.
Karel 15.12.2005 13:34

president

Naprostý souhlas se článkem. Jen jedné věci se bojím: že Železný bude po Klausovi presidentem. A proč si to myslím? Protože nevím o nikom horším.
_hnědka_ 15.12.2005 13:36

Re: president

Ja zas o nikom lepsim
Marta 15.12.2005 15:36

Re: president

Já vím o úplně nejhorším presidentovi a to byl Havel.Klaus je nejlepší . Železný je pořád lepší než socani a komoušové. V parlamentu zasednou  ODS , NezDem a KDU-ČSL.I když z těch pánbičkářů radost nemám.
_hnědka_ 15.12.2005 16:52

Re: Re: president

A mozna jeste ED-SNK.
Renata 31.12.2005 18:37

Marto, dík !

 Marto těžkej souhlas s tebo§ Dík, dáš mu hlas ?
Renata 31.12.2005 18:36

Karle a co ty , ty bys to nebral ?

 aha ty nemáš čas, viď, ty jsi jenom ubohej šťoural.
Prostě fujtajbl! 15.12.2005 13:26

Toto mohl poroditi jen velice zažraný socan.

jakovy 15.12.2005 12:59

;-)

A ještě tu o Zelené karkulce.
Optimista 15.12.2005 10:25

Nezávislí?, ale na čem nezávislí demokraté?

Nezávislí?, ale na čem nezávislí demokraté? Nezávislí na voličích? Nebo nezávislí na demokracii? Vždycky mě dojme, jak si někdo či něco dá do svého názvu kouzelné slovíčko nezávislí. Divák-volič má cosi tušit, je sice dojat a cítí jakési podivné mrazení z něčeho nového, jenže začne-li přemýšlet nic jej dále nenapadá, protože není materiál k přemýšlení. Zřejmě jde o vinaře nezávislé na počasí v příští úrodě, protože sklepy jsou plné a nějakou dobu vydržíme. A demokraté?, nalijeme každému, komu se už ve sklípku bude třást ruka a rozlil by. Jinak moravské víno je skvělé a přeji si, aby Moraváci dál produkovali svůj skvělý mok, moc mi chutná, je-li dobře udělaný. Nevím ale, jestli na Zlínsku je vinařů pět procent celkového voličstva.
_hnědka_ 15.12.2005 13:17

Re: Nezávislí?, ale na čem nezávislí demokraté?

odpoved presne na tuto otazku nalzenes v jejich programu na http://www.nezdem.cz
 
je to tusim nekde na zacatku...
Vlastimil 15.12.2005 10:19

Článek není o Železném, ale o ČSSD

Článek pana poradce předsedy poslanecké sněmovny Zaorálka (ČSSD) není nezávislým rozborem aktivit p. Železného.
Je to jen další z řady agitek ve prospěch ČSSD. V jednom předchozí článku autor pohřbil US-DEU, v dalším pak upozornil na "prázdného Topolánka a prázdnou ODS" a v dnešním varuje před V.Železným.
Pane autore, jen tak dál!
loula 15.12.2005 9:45

Víte, já Železného vnímám předevšít

jako jednoho z dvojice Železný-Bobošíková, kteří udělali účelové sdružení, aby se oba dostali do Europarlamentu a vzápětí se přes sdělovací prostředky pohádali a pomluvili tak, že by on nich pes kůrku nevzal. O takové politiky nestojím, ani o Železnéhoi ani o Bobošíkovou.
Renata 31.12.2005 18:41

pro moulu či jak

jak to všechno víš moulo, tas jim sekundoval ?
M. Těžký 15.12.2005 8:50

přítel mých přátel je i mým přítelem,

 nepřítel mých přátel je i mým nepřítelem…
Pokud podvodníka kritizuje sociální demokrat, je špatný nikoliv podvodník, ale ten socánek. Taková je realita.