3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Helena 31.3.2009 1:16

Je pravda, že naši politici degenerují čím dál víc

a že těch nezodpovědných a se sníženou inteligencí už tam nějak moc. Je na ně hodně vidět, protože hodně řeční. To je zvláštní jev. Zatímco obyčejný člověk se snaží nevypadat před společností jako blblec, politikovi to nevadí a řiká pitomosti s dětskou naivitou, že možná volič nepozná, že kamifluje, podvádí, skrývá a lže.

Už jste tu Chartu založil?

jiri musil 31.3.2009 11:52

Re: Je pravda, že naši politici degenerují čím dál víc

Ne jenom jsem to predestrel jako urcity napad a koukam na reakce. V podstate jsem to ani s nikym pred tim nez jsem napsal tento clanek nekomunikoval. Soude ze vcerejsi  diskuze, vetsina diskutujicich je prilis konzervativni a ma strach ze zmeny. Radeji jen tak nadavat, ponizovat, vyjadrovat svou skepsi. A tak to asi vypada se vsemi lidi. Zacinam byt skepticky, ze jedina cesta jak ziskat politicky vliv v teto zemi je chovat se hulvatsky nebo licomersky. Pak se ovsem nemuzeme divit, ze je politika je pytel plny spiny. A co je dalsi poznatek, ze lidem se to v podstate libi a prijimaji to za normalni fakt. Vysmyvaji se Havlovum slovum o Pravde a Lasce a libuji si v orwellovskem fatalismu.

JaS 30.3.2009 23:19

Zajímavá myšlenka.

Dovedete si ale představit Klause? Ten by z té charty byl ndšený asi tak jako komunisti z Charty 77!

Helena 31.3.2009 1:09

Re: Zajímavá myšlenka.

Klausovi se to může nelíbit, ale to je tak všechno, co by s tím mohl dělat. Nehledě na to, že by se ho na jeho názor nejspíš nikdo neptal.

xxxKubeš 30.3.2009 23:13

Autorovi

R^

Jindra 30.3.2009 23:07

A vse by bylo pod kontrolou a v rezii BIS

jako posledne, byvaly ODSaci by diskutovali s byvalymi CSSDaky, to by byla idilka. Tlusty se Snitilym, Kottem a Wagnerem a Zubovovou....

František 30.3.2009 20:36

Dobrá myšlenka, ale jak uplatnit svůj vliv?

Souhlasím s takovou myšlenkou. Mne to napadlo již dávno a také jsem si to vyřešil!

Vstoupil jsem do politické strany KDU-ČSL a tam se pokouším uplatnit svůj vliv. Doporučuji to všem ostatním! Vstupte přímo do nějaké vhodné politické strany, buďte iniciativní a tam se snažte uplatnit! Učte se poslouchat starší a ostatní a projevte se také sami!

Jiri Musil 30.3.2009 21:08

Re: Dobrá myšlenka, ale jak uplatnit svůj vliv?

Mozna mate pravdu, Ale jen nevim nakolik politicka strana, ktera by mela mi nejaky jednotny nazor a pevnou organizaci, jejiz spicka je jiz plne namocena v plne profesionalni politice, cloveka plne nepozře. Nepolitická politika, neboli podle me svobodne organizovana snaha na politicka temata upozornovat, aniz by mela ambici do politiky primo vstupovat si muze udrzet od politiky odstup a tim muze byt dobrou opozici politiky jako takove.

Ja vim, ze vypadam jako nekdo kdo chce jen placat a nebrat zodpovednost, ale hlavnim cilem nepoliticke politiky jak ji vidim  by melo byt pouze zvelebovat politickou kulturu a tim posilovat demokracii a nikoliv resit primo politicke ukoly. K tomu jsou potom uz politicke strany.

Rikal jsme si, ze Charta byla takovou organizaci a mozna, ze diky ni jsme byly politicky pred 20 lety gramotnejsi nez dneska. Ja bych se vubec nedivil, kdyby napriklad Vaclav Klaus prisel s nejakym prodlouzenim sveho prezidentsvi na dozivoti a uz vubec bych se nedivil,. kdyby to nase spolecnost v nejakem referendu schvalila. Podobne jako se to deje nekde v Latinske Americe. Az na tak nizke urovni vidim politickou kulturu v ceske spolecnosti. A proto jsem taky ten clanek napsal.

Liberta 30.3.2009 22:42

Re: Dobrá myšlenka, ale jak uplatnit svůj vliv?

Ano. To, co nabízí František, tu už také bylo za komunistů: ti "slušní" vysvětlovali, že do KSČ vstupují právě proto, aby ji jaksi reformovali zevnitř, že není kumšt remcat a nic nedělat, že je třeba tam vlézt a činit. Jak to dopadlo, co načinili, už víme....:-( Žádná zabetonovaná politická strana neposkytuje řadovému příchozímu členu ani špetku možnosti pohnout petrifikovanými strukturami, dogmaty (a korupčními kanály) - to je pustá iluze.

Jindra 30.3.2009 23:08

Re: Dobrá myšlenka, ale jak uplatnit svůj vliv?

Vitej mezi debatery, Cunku!

arnal 30.3.2009 18:15

hm

Patrně by podobná iniciativa po zásluze dopadla podobně jako "Děkujeme, odejděte".

Libor.w 30.3.2009 18:09

Všechno nasvědčuje.

Tomu že budete jedním s těch ideálních kteří věří ve svět bez záště a nepravosti.Ideální svět neexistuje,každý má svá pro i proti.Vstupte do politiky a změnte svět,jinak skončíte jak ten podivín co se v Jihlavě oběsil ve vchodu nějakého obchoďáku.Chartu jste měl podporovat za komunistů,dnes není žádný problém být proti něčemu.

Liberta 30.3.2009 22:46

Re: Všechno nasvědčuje.

Jenže autor nechce být "proti něčemu", chce být "pro něco". Pro politickou kulturu, úroveň, základní společenskou morálku. Znáte snad na české politické scéně takovou stranu, která by to měla ve svém programu? 8-o:-/;-(-Rv

Jirka 30.3.2009 17:51

Mám nápad

Navrhuji název "Karta 00". Aby nás nemohli odhalit, zavedl bych šifry jako: flek, re, barva, zelený, červený, kulový,  příp. kříže, piky... Podle toho jakými kartami by se hrálo. Samozřejmě by se karty neodkrývaly a protivník by byl v uctivosti. Hrál by se desetníkovej.

Už se těším na sedm kulí jako v Sarajevu. 

Jiří Haringer 30.3.2009 17:39

Re. nikdoti nebrání.....

MR 30.3.2009 17:03

Pane Musil, tyhle vize

nepolitické politiky atd. to už tady jednou bylo - obraťte se na Havla.  Stranu můžete postavit na nějakých idejích (s těmi nemusíte vždy souhlasit a u ODS já mám problém, že je už dávno opustili) a pak někoho přesvědčovat. A pokud zamýšlíte udělat nějaké hnutí, tak to má vždycky problém, že se pouze vymezí proti něčemu, a když přijde na lámání chleba a budete chtít něco začít tvořit, tak budete v kopru. Bez nosné ideje, co člověk to názor a každý Vám bude tvrdit, že to jeho je správné.

Jinak Topol má 30%, Paroubek taky, 20% komunisti - a zbývajících 20 % de facto neví. Koho chcete kam nahánět? Spousta věcí se mi nelíbí ale můžete ještě říct beztrestně, že vláda je blbá atd. To jste si před 20 lety mohl pouze myslet...

Pedrák 30.3.2009 16:18

Asi jo.

V roce 92 odstranila první garnituru druhá, tak co by tu druhou nemohla teď odstranit třetí. A pak brzo přijde čas i pro nás, čtvrtou garnituru, genie podprůměrnosti.

Jiri Musil 30.3.2009 16:33

Re: Asi jo.

Mozna ze ta cela demokracie je jen cesta k demokracii. A garnitury se meni a nazory se vyslovuji, to je v demokracii normalni, ne?

Vojta Nápravek 30.3.2009 16:10

Charta 77

se snažila svrhnout komunismus, stejně jako Paroubek se svoji rudou bandou současnou "pravicovou" vládu. Vládnout však jedni ani druzí neumějí! Prostě, po dlouhodobém komunistickém vlivu nejsou na skutečnou pravicovou vládu lidé ani politici, připraveni. Vždyť v očích levičáků je kapitalismus jejich největším nepřítelem, kterého je potřeba zahubit. :-(

Jiri Musil 30.3.2009 16:36

Re: Charta 77

A co si predstavujete pod pojmem levice, pravice a kapitalismus?

mi 30.3.2009 21:51

Re: Charta 77

"Lidé nejsou připraveni" ... a kdy proboha budou?

Liberta 30.3.2009 22:49

Re: Charta 77

Jako v Bibli (mluvím o vstupu do země zaslíbené po útěku z egyptského otroctví) - v druhé a třetí generaci po převratu.

Josef 30.3.2009 16:04

Dostavit se k volbam !!

Ono by  stacilo, kdybychom se vsichni hromadne dostavili k volbam, alespon tak, jak to delaji Francouzi - tam je ucast 85% !! Ty jejich bourlive demonstrace na Champs Elysee jsou k tomu jeste navic! A nas nic lepsiho nenapadne nez si z nich delat srandu. Rozhodne s nami nic nepohne! Jsem-li znechucen politikou, tak se informuji o kandidatech, dostavim se k volbam a krouzkuji ! Vysedavani u televize a remcani v hospode PROTESTEM NENI !! 

Jiri Musil 30.3.2009 16:23

Re: Dostavit se k volbam !!

Taky souhlasim.

Alis 30.3.2009 22:38

Re: Dostavit se k volbam .... ale !!

... nedávat hlasy těm partanjním bandám ale vhodit tam nějaký takový text jako byly Dvatisíce slov či Charta 77. To by bylo účinné, ale muselo by to udělat hodně voličů. Myslím, že už nás je hodně, kteří toho máme dost.

Alis

Běžný Novák Volič 30.3.2009 14:42

K čemu nám Charta?

My máme podepsánu Smlouvu s občany.

My jdeme Po modré společně.

My máme Modrou šanci,na které vydělají uplně všichni.

Nás na 30 kč nedostanou!

nup 30.3.2009 15:16

Re: K čemu nám Charta?

:-D R^R^R^

J.G. Pašek 30.3.2009 14:16

A zase budou ječet Anti-charisté . . .REPUBLIKU SI ROZVRACET NENECHÁME! . . .

!!

Josef K. 30.3.2009 13:50

Celý politický systém

je špatně nastaven.  Přitahuje lidi dravé a bezskrupulozní - vidíte je denně v novinách a televizi.  Služba  vlasti by měla vypadat jako ... na př. funkcinaření v MALÝCH bytových družstvech : pár lidí se stará o společný majetek a dostávají za to malé kapesné.  

Vždyť z hlediska výhod byli komunističtí papaláši vlastně břídilové ve srv.  se současnými. 

ich 30.3.2009 13:23

Strčte si Chartu a Antichatru do pihele. Je to pouze další zástěrka pro podvodníky

a výtah ke korytům pro gaunery, kteří jsou u koryt dnes a jejich jedinou kvalifikací je Charta 77 a primitivní antikomunismus, ačkoliv v 50 létech minulého století byli oddanými komanči. Tak táhněte do háje, libové masíčko spapali hoši z ODS či ČSSD a vždy lidovci.