7.5.2024 | Svátek má Stanislav

Diskuse k článku

PSI: Letní vandr psíma očima

Zvoní budík. Mám ho ignorovat, nebo ne? Votevřu voko a dívám se, co se děje. Panička nevstává zrovna svižně...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Yga 9.8.2017 16:20

Re:

Tak už jsme z veteriny zpět - klasický zánět. Chudák já - jednou denně čistit slechy + dvakrát denně antibiotické kapky do uch. Chudák Erník - přísný zákaz koupání až do odvolání. Tak to si včera ten zánět polepšil tím, že si v potoku hrál na hrocha!

Z. Yga 9.8.2017 16:17

Re: Milá M.056

Držím palce, aby byl konec už v dohlednu, za příští zatáčkou. No a možná časem ... co?! Nějaká malá knížečka k přeložení - pro potěchu ... ukrácení času (chacha) .... pro peníze (chachacha).

Z. Mawe 9.8.2017 16:07

moc děkuju za pochvalu!:) Stránky jsou moje volnočasová radost tak me obrovsky tesi, ze tam nekdo fakt chodi cist a kochat se vylety :) i kdyz pro me to je relax a tvorila bych je i tak, moje ego to povzneslo prave :)

navrat po dovolene/tabore asi je vzdycky narocny, clivek by se casto do beznyho rezimu ani nevracel...

feri by taky radila a okusovala se - ale autobus je autobus a tam muzou delat prblemy i jednomu psu, natoz dvema... tqkze nase vylety se snazime planovat hlavne vlakove, ale do brna jen autobusem...

Z. Mawe 9.8.2017 16:07

Z. Asteris 9.8.2017 15:36

Kouzelně napsané

a krásné fotky a krásně chundelatá špicová. Chvílemi jakoby to bylo o Arince :), jen ta by byla spokojenější, kdyby sebou měla ještě psího kamaráda na společné čuchání a občasné okusování. Tak a autorku znám i když jen virtuálně, sleduju Tvoje stránky a moc se mi líbí výlety a fotky a vůbec všechno. Doufám, že to není poslední Tvůj článek a těším se na další - výletové nebo psí...

My jsme s Arinkou úspěšně absolvovaly dětský i psí tábor, bylo to bezva, všichni přežili ve zdraví. Teď se z toho pomalu vzpamatováváme :).

Z. Mawe 9.8.2017 15:33

tak ja mam hordu kamaradu, manzel.se.mnou byl tak 3x jeste kdysi, kdyz jsme spolu byli chvili...

ok, zkusim neco o miminkach anglickych tulenich :) ale anglicky venkov je ndherny a jiste je v anglii hodn3 moznosti na krasne vylety

Z. Mawe 9.8.2017 15:28

snad bude uz karamelce lip. ty vedra sou sileny

Z. Mawe 9.8.2017 15:27

to ona je fesanda.

jak je ernie v poradku a ousko ho moc netrapi. snad ho jen neco kouslo?

teda domaci marmeladicka, ta bjde urcite vtborna:)

Z. Lika 9.8.2017 15:09

Re: Tak takového psa

Xerxová, ještě jednou děkuju. A ukázalo se, že Mawenzi jsme káply do noty :-)

Z. Lika 9.8.2017 15:06

Re: brambory

Tak to jsem ráda, že chutnalo :-)

V. Glover 9.8.2017 14:59

Re:

Tady kolem Londýna a vůbec celá jihovýchodní Anglie je tak hustě zastavená, že tu opravdu není moc kam jít do přírody, a pokud uvidíš pole nebo lesík, tak to je soukromé

Z. Matylda 9.8.2017 14:20

Re: Milá M.056

Ygo, taky mám dnes "dovolenou" a zase pracuju na té nedokončené knížce. Teprve až ji dojedu do konce, tak uzavřu předchozí kapitolu mého zaměstnání.

Z. Yga 9.8.2017 14:10

Milá M.056

Moc hezky napsané, a vlčí špička (:o)) je krasavice inteligentní. Těším se na další výlety - ať už psí tak člověčí.

P.s. dneska mám "dovolenou" a hraju si na Frutu. Už mám zavařeny dva pařáky broskví (na patro!), pařák rajčat (jen přízemí) a byla jsem nucena udělat další marmeládu - tentokrát červenorybízovobroskvovou. Už su uvařená aj já - tak teď rychle se psy na čurajdu, pak osprchovat a s Erníkem na veterinu - má něco s uchem. V neděli večer se zuřivě drbal, ušiska jsem vyčistila a měl je jako alabastr. Včera se mi zdálo, že už je v pořádku, ale dneska nosí hlavu jako Velký šéf a to ucho se mi zdá i opuchlé. Tak nevím, co to může být.

Z. Xerxová 9.8.2017 14:10

Re:

Vendulko - v Anglii je spousta krásné přírody. A dá se chodit na úžasné výlety.

teď mě došlo - Mawe tam loni byla na miminkách tuleňů... To by taky stálo za miničlánek, jak se ve vojenském prostoru daří stovkám tulenic odrodit - a turisti jim nevadí

V. Glover 9.8.2017 14:04

Re:

Já jsem pod stanem v přírodě nespala od dětství a na výlety po lesích manžel vůbec není. Ne že by v Anglii nějaká příroda byla, ale na procházce kolem Ještědu skučel že se nudí už po 15 minutách

V. Glover 9.8.2017 13:58

brambory

Liko, jsem udělala včera. Plněné slaninou, zelenou cibulkou a parmesanem. Dobrý to bylo.

Z. Mawe 9.8.2017 13:56

:D jojo

Z. Xerxová 9.8.2017 13:40

Re: Tak takového psa

verbuju, verbuju... a snad úspěšně. Možná bude i více špiců (třeba i ten finský "exot" zvaný lapinkoira), snad budou králíci (očima rozhodčí a chovatelky - a matky tří dítek a spousty zvířat- nechápu, jak to stíhá a to ještě žebrám články) a třeba i Fajka představí přírůstek do smečky - modrooké potěšení (huskyna odložená do útulku pro zcela likvidační povahu) - ovšem musí najít pár minut času... Uvidíme, jestli se holky "neleknou" :o) Mawe zaslouží pochvalu - zareagovala ihned na můj podnět

Z. Xerxová 9.8.2017 13:33

Re: Chachá

Mawe mívá zajímavé výlety - divoké hory bez lidí... a navíc krásně fotí. Takže sice jsem volala sos po přírodních článcích, ale myslím, že cesty krajinou, kam se normální lidi nevypravují - rádi tady uvidíme. I když Ferinka byla doma a musí nechat článek na paničce

Z. Xerxová 9.8.2017 13:30

Re: moc vítám

Bedo, v téhle smečce už je jen Ferinka. Vlčí špiclík Tim, zvaný Vokoun (měl vrozenou vadu a jen jedno vidíci očíčko), už je za Duhou. A protože Ferině role jedináčka vyhovuje, tak se na rozšíření smečky nespěchá

Z. Xerxová 9.8.2017 13:26

Re: Ještě k tlapám

naštěstí u nás "v horách" vedra na připálení tlapátek nehrozí. Víc to hlídám na dovolených - jednou nás málem dostal horký písek v Cadizu. Naštěstí se dalo jít mořem až k parkovišti, takže Xerxova tlapátka zůstala v pořádku. Jako první pomoc se doporučuje navléknout namočené ponožky - když už nejsou k dispozici psí botky. Ale my byli tenkrát všichni naboso... Od té doby jezdí náhradní ponožky a psí botky s námi v ruksaku...

O. Joklová 9.8.2017 13:18

OT - fotky

jako každoročně jsem jela "zkontrolovat" Mikulenky - děkuji za krásný pobyt a vzornou službu u kočiček Jitče :-)))))

kdyby měl někdo zájem, fotky zde:

O. Joklová 9.8.2017 13:11

Re:

a ještě taky Moravák!!!! :-))))

Š. Matyášová 9.8.2017 12:22

Re: Ještě k tlapám

je to horký a říkala mi vetka v Třebíči(byly jsme tam pro inijekci pro kocoura) ,že tolik puchejřů a spálenejch tlapek ještě neošetřovala....

Z. Mawe 9.8.2017 11:58

jojo, oni maji snahu hlavne na voditku byt nablizku... ale ne vzdy to proste jde minimalizovat, hlavne treba na vylete, kde clovek napred musi vyrazit z nadrazi, casto situovaneho v centru obce/mesta a casto projit i 40 minut, nez je nekde venku... ale samozrejme v pravy poledne je to o necem jinym, nez treba rano, v podvecer...

Z. Inka 9.8.2017 11:57

Re: Ještě k tlapám

Já se přiznám, že ven chodíme do teploty +25°C, jinak prodlužuji ranní procházky a odpoledne holt máme utrum. Pravda, čůrat a kakat může na zahrádce, maminka to ráda uklidí a vyčůrané mapy v trávníku holt neřešíme.

Z. Lika 9.8.2017 11:53

To to je fakt na pendrek, tahat ve městě psa po chodníku. Co nejrychleji s ním někam aspoň na hlínu. Viděla jsem tuhle dvojici venčiček - jedna věděla, co má dělat: šla i se psem po trávě, on šlapal vedle ní. A naněkolikrát musela vysvětlit spoluvenčičce, že nestačí psovi říkat "běž po trávě", ale že chce jít u její nohy, i za cenu vedra.

Z. Mawe 9.8.2017 11:34

snazim se asfaltu vyhybat a ve vedech jezdim sama. pozoruju i pokles vykonnosti i odolnosti vuci vyssim teplotam. Jinak srst mezi polstarky nechrani skoro vubec, vozim ale psi boticky, kdyby neco. S mazanim to je osemetne, kuze pak muze zmeknout a neplni spravne svou funkci a je nachylnejsi na zraneni...

Ž. Petrs01 9.8.2017 11:31

Re: Ještě k tlapám

Je to na houby. Používají se botičky, ale nejsou všemocné. A další věc, kterou si lidé málo uvědomují - zkus dát na rozpáleném asfaltu hlavu do výše té psí a chvíli tam dýchat - a to se psi chladí právě dýcháním!

Z. Lika 9.8.2017 11:24

Ještě k tlapám

Totiž je mi moc líto psů, když musejí šlapat v létě po dlažbě či asfaltu. Asi to není rozpálené tak, aby došlo ke spáleninám, ale horké to bývá dost. Jsou vůči tomu odolnější než lidi? Chrání je trochu srst mezi prsty? Ošetřujete to nějak?