26.4.2024 | Svátek má Oto

VíP: Aneb víkendový pokecník

Dovolená? Dovolená!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Žampachová 22.8.2021 18:50

Ginny má nějakou infekci. Dostala ATB a uvidíme, jak to dopadne. V jejím věku už cokoliv může být konec, ale zatím holka bojuje statečně. Dnes se rozhodla jít s námi na procházku. Ušla sice asi 100 m, museli jsme jí zpět pomáhat a do auta ji vynést, ale proti včerejšku je to lepší. A to ATB dostala až dnes, když bylo vidět, že začala bojovat, včera vypadala, že to zabalila. Tak jsem zatím číslo na psí krematorium schovala (u nás nejde udělat na zahradě hrob podle předpisů a máme podivína souseda, tak je krematorium jediná šance, do kafilerie jsem nedala žádného z členů rodiny.) Tu infekci jsme netušili, nemá vůbec žádné příznaky a nevíme, kde je. Má jen zvýšené jaterní testy, a bílékrvinky a horečku přes 40, ale ledviny i močové cesty jsou v pořádku, na plicích nic neslyšeli a nekašlala ani před tím. Tak uvidíme, dám zprávu.

Z. Lika 22.8.2021 19:23

Držím nadále palce pěsti, ať ATB rychle zaberou a Ginny se zlepší!!

T. Zana 22.8.2021 20:49

Tak snad se to povede! Ginny je skvělá, že se nedá.

J. Hlavsová 23.8.2021 1:23

Tohle mám za sebou před třičtvrtě rokem. Kora to vzdala během pěti dnů, odmítala cokoli pozřít, už mi připadalo, že chce odejít, injekce u našeho drveta nezabíraly. Tak jsem nakonec zvolila pražské krematorium. Přijel veterinář a paní z Petpiety, veterinář Korinku prohlédl a konstatoval celkové selhání organismu. Pak ji uspali, počkali, až přestane bít srdíčko a odvezli ji. Pak mi přišlo video, že do pece šla opravdu jen ona, a teď mám doma urničku s popelem. Rozmýšlím - pro popel už by se našlo na zahradě místo, nebo jej rozptýlit někde, kde to měla ráda.

Teď se hodně horší i Goliášek, operaci tukových nádorů na zádech jsme zvládli. Sice má problematické zažívání, to zvládáme dietou, ale klouby už moc nechtějí sloužit.

Vím, je to bolavé téma, ale člověk s ohledem na rozdíl psího a lidského věku se tomu nevyhne. Pokud Ginny chce bojovat, moc držím palce, pokud to nevyjde, tak aby to bylo rychlé a bezbolestné.

E. Žampachová 23.8.2021 7:08

Až to vzdá ona, nebudeme to prodlužovat. Ale ona má zatím jasné oči a nevzdává to. Vím, že tenhle boj nemusíme vyhrát, že každopádně se její odchod blíží. Ale dokud bojuje ona, bojuju i já.

Z. Xerxová 22.8.2021 6:24

hezkou neděli všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

Evo, myslím na Vás V

E. Žampachová 21.8.2021 20:18

Hezkou dovolenou.

My ji strávili péčí o Ginny, začíná se rapidně zhoršovat. Obávám se, že už máme konec na dohled. Už strašně špatně chodí, včera ještě uťapala své 4 km a dnes už jí dělá problém přesun po bytě a na zahradu. Poprvé v životě odmítla procházku (den po operaci pyometry se drala ven). Včera mi málem ukousla s večeří i moji ruku, dnes si nevezme ani piškot, ani kuřecí, ani hovězí maso.Šlo to přes noc strašně rychle. Uvidíme zítra. Takovouhle krizi už jednou měla a dostala se z ní, ale netrvalo to celý den. No, jednou to přijít musí...

A. Bytová 21.8.2021 20:44

Je to vždycky děsný, hladím Ginny bojovnici. A hodně sil vám.

T. Zana 21.8.2021 21:32

Držte se!

A. Zemanová 22.8.2021 0:48

Myslím na vás. Ať je to všechno tak, aby to bylo pro Ginny to nejlepší. <3

M. Skálová 22.8.2021 8:06

Evo, u nás to šlo s Luxíkem taky strašně rychle. Ještě to nepřebolelo. Myslím na vás.

Z. Lika 22.8.2021 8:17

Myslím na vás, moc. Tohle doprovázení je těžké.V

Z. Matylda 22.8.2021 9:26

Držte se.

J. Fialová 22.8.2021 9:27

R^

Z. Tečka 22.8.2021 9:48

Tyhle konce jsou vždycky kruté. Člověk ví, že to přijde, ale když to opravdu přijde, strašně to bolí. Dokud má Ginny aspoň trochu zájem o okolí, je naděje. Držím palce.

L. Jakovljevičová 22.8.2021 11:04

Ach Ginny, holčičko krásná....V

Evo, myslím na vás, vím, jak strašně to bolí nechat je jít.

Z. Jenny 22.8.2021 13:35

Jsme s Vámi se všemi! My víme,jak to bolí. Ginuško,tolik radosti si přinesla,tak ať je to teď pro tebe hlavně pokud možno osvobozující. VV

Z. Hanča 22.8.2021 15:09

To jsou těžké chvíle, držte se! V

M. Crossette 22.8.2021 18:51

Evo, jako všichni, umím se vžít do tvých pocitů V

Liko, dodatečně přeji krásnou dovolenou !!!!

Z. Matylda 21.8.2021 17:50

Včera jsme se vrátili domů s psicemi, které už měly průjem snad zvládnutý- a dneska v noci se ukázalo, že jsem si to jen myslela. Takže ráno veterina, tentokrát je horší Vanilka. Dostaly injekce a prášky na doma, je to zánět tlustého střeva, snad to zvládneme OK.

Na akci Den dětské onkologie jsem se zastavila a dovezla si dva povlaky na polštářky.

T. Zana 21.8.2021 21:33

Ach jo... Držím vám všem palce.

Z. Lika 22.8.2021 8:20

To chudinky psice chytly bacil? Držím palce pěsti, ať to rychle a dobře zvládnete, to jsou ale patálie...

Díky za výlet za polštářky R^

L. Blaza 21.8.2021 13:42

Hezkou a vydařenou dovolenou přeju Liko a taky všem ostatním, které dovolená teprve čeká! :)

A. Zemanová 21.8.2021 13:14

Přátelé, mrkněte na odkaz na konci dnešního VíPáku, je tam odkaz na akci v Brně, kterou by bylo dobré podpořit. Účastní se jí vnučka Baty, tak kdo jste blízko, zaběhněte, prosím.

A. Zemanová 21.8.2021 13:12

Děkuju! V

To mělo být pod zanou. :)

T. Zana 21.8.2021 12:45

Ano, tohle datum člověk jen tak nezapomene ;-(. Byli jsme na chatě, naštěstí celá rodina (někdy tam s námi dětmi byla jen babička), dodnes cítím tu nejistotu, obavy, vztek...

Na veselejší notu - zítra konečně poprvé letos odjíždíme :-). Náš oblíbený Kácov už na nás čeká!

Z. Jenny 21.8.2021 12:05

Přeji všem krásný víkend ! Nezapomínám! A tak dnes se ty myšlénky budou honit hlavou, to je marnýý.8-o Jinak jsem už jen stoik,co pozoruje světovou Sinusoidu. :-)

J. Hlavsová 21.8.2021 10:38

V srpnu 1968 jsme byli na dovolené v Jugoslávii, tři rodiny, tři auta, stanovali jsme u soukromníka. Když jsme měli 19. odjíždět, majitelé kempu nám říkali, ať zůstaneme, že to u nás doma nevypadá dobře. Naši se rozhodli vrátit, přece jen širší rodina, práce, majetek. Cesta trvala dva dny, 20.srpna na maďarských hranicích jsme viděli tanky.:-( Brzy ráno 21. mě přišel táta vzbudit, že nás obsadili Rusové - u nás tedy Poláci. V našem okrese se pak usídlily dvě ruské posádky.;-€

Ale pryč od chmurných vzpomínek, před dvěma týdny jsem strávila první týden dovolené výlety do milovaných Orlických hor (Záhoří, Deštné)R^V a ještě mě týden čeká, tentokrát pobytový na druhém konci hor, doufám, že už tam nebude tak přelidněno. V jedněch novinách dokonce o tom místě psali jako o Václaváku v horách.;-)

A. Zemanová 21.8.2021 10:03

Liko či zano, prosím, podívejte se do mailu. Důležité, spěchá.