1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

VELKÁ BRITÁNIE: Souhvězdí zla

Když mi bylo -náct, byl jsem velkým a oddaným fanouškem science fiction a fantasy. Bylo nás takových v Ostravě více a jednou se na nás usmálo štěstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 20.8.2018 16:19

Pane Kechlibare,

patrně nevíte, že Angličané byli hlavními odpůrci Metternicha v jeho snaze zakázat otrokářství v celé Evropě. Sice nad nimi nakonec na Vídeňském kongresu zvítězil a k zákazu otrokářství se zavázali, ale uvedení do praxe u nich trvalo přes jednu generaci.

M. Prokop 20.8.2018 21:11

Re: Pane Kechlibare,

To patrně neví nikdo ...

Britové otrokářství zakázali doma a zákon vynucovali na moři. Tam to mohl Metternich a Vídeňský kongres později vynucovat dost těžko. :-P

M. Prokop 20.8.2018 21:12

Re: Pane Kechlibare,

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fakta-zruseni-otroctvi-v-jednotlivych-zemich/r~i:article:491522/

L. Kubeš 20.8.2018 13:55

Proč by pakistánský muslim,

který je v Británii ministrem vnitra (!), nechal policií vyšetřovat gangy svých soukmenovců??? Čemu se pak divit. Angličané se už totálně zbláznili. A reorganizují tajné služby, protože v jejich vedení není dost homosexuálů, transvestitů a jiných menšin..... =))

V. Braun 20.8.2018 14:43

Re: Proč by pakistánský muslim,

A kdo byli ministry vnitra před tímto ministrem, který byl jmenován 30.4.2018, vy soukmenovče?

L. Kubeš 20.8.2018 16:16

Re: Proč by pakistánský muslim,

Vítač Braun jistě sám dodržuje ramadán.... =))

V. Braun 20.8.2018 17:34

Re: Proč by pakistánský muslim,

Pane Kubeši, ve vašem příspěvku jste naznačil, že za sporné trestání zločinů znásilňovacích gangů v UK může náboženská příslušnost tamního ministra vnitra. Když jsem poukázal na to, že daná osoba je ministrem vnitra jen několik měsíců, zatímco kauza gangů se táhne roky, tak se dokážete uchýlit jen k osobnímu útoku. Děkuji vám, že jste se takto projevil, hned je jasnější, co jste zač.

Z. Lapil 20.8.2018 17:33

Re: Proč by pakistánský muslim,

Proč? Protože je ministrem vnitra.

D. Bystriansky 20.8.2018 12:26

Je někdo překvapen?

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/481012-iniciatorka-kampane-metoo-mela-sama-zneuzit-nezletileho-herce-zaplatila-mu-za-mlceni.html

J. Kombercová 20.8.2018 13:29

Re: Je někdo překvapen?

Jj. Káže vodu, pije víno. Takových je.

V. Braun 20.8.2018 11:07

Konečně příspěvek, se kterým mohu souhlasit

Konečně vidím od tohoto autora příspěvěk, se kterým se mohu ztotožnit. Zákon, který se neprosazuje, je horší, než zákon, který nikdy nevzniknul.

To nic nemění na tom, že často až prosazování zákonů v praxi často ukáže, jakým paskvilem ten který zákon je.

P. Kubáč 20.8.2018 10:22

Padni komu padni = Rasismus

S výše uvedenou - nesprávnou - rovnicí mají problémy všechny západní společnosti. Zejména když se vyskytnou aktivisti, kteří každému důkladně vysvětlí, že snědí kluci pasou bílé holky, protože jinak by je zlý bílý muž nutil pracovat.

J. Vintr 20.8.2018 9:56

Problém není ve vůli použít sílu.

Vůči vlastním občanům evropské země s použitím síly žádný problém nemají. Proč ji nechtějí použít vůči vetřelcům z muslimských zemí, to je zásadní otázka. Proč mají evropské země vlády a státní instituce nepřátelské k vlastnímu obyvatelstvu, které je živí a proč se chovají přátelsky k parazitickým a nepřátelským vetřelcům?

J. Farda 20.8.2018 9:59

Re: Problém není ve vůli použít sílu.

Promořeností pecifickým druhem toxoplasmózy?

J. Kanioková 20.8.2018 16:12

Naprosto zásadní otázka..

šokující o to víc, že nám byla předkládána Anglie stále jako vzor demokracie.

J. Kanioková 20.8.2018 17:05

Re: Problém není ve vůli použít sílu.

Protože - "ušlechtilá lidská práva", fuj !

V. Student 20.8.2018 8:46

Plíseň je problém?

Nebo stav společnosti, který rozvoj plísně dovolil. Hospodyňka věděla. A tak smýčila, čistila... Problém není, když se v domě hospodyňky objeví plíseň, to je jen důkaz, že se nesmýčí, jak by mělo. Jenže proč ne? Tady je podle mě ten problém. Když potkáte v lese či kde zvíře čisté, o sebe pečující, je to důležitý ukazatel jeho zdraví. Je-li zanedbané, špinavé, je to důležitý ukazatel, že s ním není všechno v pořádku. Problém není ta špína, problém je, že s ní zvíře nic nedělá.

Smrad a špína bezdomovců, a jejich mokvající vředy, které rádi ukazují, protože to zvyšuje jejich šanci na zisk almužny, jsou sice nepříjemné na pohled a čich, i sluch dostává zabrat, když na sebe chraplavými hlasy pokřikují primitivní vulgarity, ale nechutný dopad na naše smysly není důležitý. Důležité je, že oni sami takový stav přijímají jako vhodnou alternativu života. Když už jsme u těch analogií.

To že společnost některé jevy připouští a neřeší, znamená, že je nemocná. A to je problém, ne viditelné projevy této nemoci. Ty by měly být naopak důležitým signálem, na který by ovšem měl následoval alarm a energická reakce. Jenže v dnešní době je reakcí tak leda chlácholení veřejnosti a bagatelizování varovných slov. Proč? To ať mi někdo řekne...

Z. Lapil 20.8.2018 17:31

Re: Plíseň je problém?

Přesně. Děkuji.

J. Jurax 20.8.2018 0:53

Když není vůle použít sílu, přepere vás i štěně bišonka ...

A zamuslimená země v kombinaci s neschopnými politiky najmě levicově pošahaného střihu je vcelku průser ...

P. Lenc 20.8.2018 9:33

Re:

Jo, přesné!

V. Braun 20.8.2018 11:03

Re:

Typický přízpěvěk s jednoduchým viděním světa. Prostě je to "zamuslimené" a podle pana Juraxe zřejmě stačí "odmuslimit" a budeme se mít všichni krásně.

M. Prokop 20.8.2018 11:23

Re:

Krásně asi ne, lépe nebo méně špatně ano.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481020-somalec-ubodal-v-ordinaci-lekare-nemci-vysli-do-ulic.html

T. Hraj 20.8.2018 12:02

Re:

Však to jednoduché je. Východní Evropa muslimy téměř nemá a nemá s nimi také žádný problém.

"Odmuslimení" tedy opravdu JE cesta. Bohužel je téměř neproveditelné, pokud ti lidé již mají občanství. Naprotitomu v ČR nám stačí si pouze pohlídat "nazamuslimení". Což je velmi jednoduché.

J. Jurax 20.8.2018 12:39

Ale kuš ... nechcete chápat a hloupě ironizujete.

Odmuslimit v zemích tzv. Západu bohužel reálně nelze bez obrovských společenských otřesů, jakkoliv by bylo žádoucí, aby tyhle země zůstaly evropskými ne jenom geograficky. Podmínky, za nichž by se mohlo odehrát, si radši ani nepředstavuju.

A muslimové se do evropské společnosti nejsou schopni ani ochotni se asimilovat, neboť jsou muslimové. Melting pot nefunguje.

Ono možná bude v příštím půlstoletí v některých zemích tzv. Západu spíš problém zabránit, aby nebyly zamuslimeny totálně kombinací natality muslimů, jejich tahu na branku a zneužívání svobody vyznání a demokracie, jež nemuslimové ke své škodě dopouštějí najmě jsou-li vedeni levicí (viz třeba Švédsko, labouristé v VB). A v Británii též díky po§ranosti ouřadů, koneckonců starosta Londýna je muslim a ministr vnitra taky, takže tvrdý postup proti bratřím ve víře stěží iniciují. Naopak tuším bratr ministra vnitra vyjádřil názor, že by v policii mělo být víc zástupců etnických menšin - Asiatů a muslimů. Muslimů! Infiltrace silových složek státu je dobrá cesta.

Takže lze pouze, dokud ještě není zamuslimeno, zamuslimení nepřipustit. To by měla být naše cesta.

J. Sedlář 20.8.2018 16:31

Re:

Tak co navrhujete ? A poprosil bych neodbočovat s tím že téma a svět je příliš složitý. Je tak složitý, jak složitý ho chcete mít.

Co takhle někde začít ? Jak tvrdíte, odmuslimit nelze. Nu což vzít to z druhého konce. Zbavit se neschopných politiků a následně udělat život v zemi vyznavačům netolerantní ideologie dostatečně nepříjemný natolik, aby ji začali sami opouštět do těch míst, kde je jejich způsob života a myšlení normou.

Jen si nejsem jist, zdali to v GB je ještě možné neb limitní hodnoty bodu odkud již není návratu byly překročeny. Neznám v historii jedinou zemi, kde dlouhodobě může koexistovat jakákoliv jiná ideologie a/nebo náboženství společně s ideologií islámskou. Ta druhá dříve nebo později tolerována těmi jinými převládne.

Historicky jest ovšem doloženo, že jediným úspěšným způsobem bylo plošné a násilné vytlačení vyznavačů ideologie onoho beduína. Historické okénko 700 - 2000 n.l.

PS: Pan Jurax psal o kombinaci s nechopnými politiky, tzn pouze odmuslimit nestačí - čtěte to pořádně, když už reagujete.

Z. Lapil 20.8.2018 17:29

Re:

Kde začít? Dodržovat zákony! Co nelegální imigrant, to nedodržení zákona. Toho o přechodu hranic, opravdu si nemyslím, že co muslim, to lump. Nemluvě o vraždách ze cti, zapalování aut, vysypávání popelnic... Marjábohová - všichni chlapi 50+ byli na vojně, tak vědí, jak vypadá buzerace. Není ti vidět do tváře? Maskuješ se, ukaž občanku. Nemáš? A pas s vízem máš? Děkuji; prosím, odhalte tvář, ať vás můžu zkontrolovat... Jen žena, jistě, pojďte na stanici, ale kolegyně je na školení, bude to trvat do zítra do rána...

Jo, je to trochu opruz, ale svět je, máte pravdu, v některých věcech dost jednoduchý: na hlavu kálejí tomu, kdo si na ni kálet nechá.

V. Braun 20.8.2018 17:40

Re:

Co navrhuji? Toleranci tam, kde se neporušují zákony té které země a vymáhání zákonů tam, kde jsou porušovány, ať z jakékoli strany. Bohužel jedno bez druhého k řešení nepovede.

Proto jsem v jiném příspěvku s autorem článku na téma dodržování zákonů souhlasil, ač jinak s ním spíše nesouhlasím. A proto jsem také reagoval ne netoleranci pana Juraxe.

J. Sedlář 20.8.2018 19:58

Re:

Toleranci k čemu ? K Islámu ? Tan je NETOLERANTNI, tak ten bychom měli vyřešen. Ale pojďme od toho k příčinám. Neřešme stále následky.

Pojďme začít dodržovat zákony. Například ten o ilegálním překročení hranice. Ten o neuhlídání vnější hreanice EUsajuzu. Ten o propagaci hnutí směřujícího k potlačení práv jednotlivců a skupin.

Chcete tolerovat zahalování na veřejnosti, nepodání ruky při setkání, mnohoženství, svatby s nezletilými, NO-GO zóny, ženské obřízky, vraždy ze cti...?

Nebo to prostě a jednoduše nepřipustit tím, že nevpustíte lidi co si tohle nesou ssebou v palici na území svého státu,kraje,obce,ulice, domu ?

Takže za mě, odpověd na dotaz jak krájet salám (zdali na tlustá nebo tenká kolečka a jak dlouho) zní: nechat salám salámem a o nic takového se nepokoušet. NENÍ vůle, není ani cesta.

V. Braun 20.8.2018 23:35

Re:

Co z toho co jste vyjmenoval je v souladu a co proti zákonu? Tak tím se řídím z hledika tolerance. Islám je normální náboženství a když ho vyznává zákonů dbalý občan nemám s tím problém. Stejně tak když zákony někdo porušuje, je mi celkem jedno zda muslim, křesťan či bezvěrec, všem je třeba měřit stejně. Máte s tím problém?

J. Sedlář 23.8.2018 21:21

Re:

Mám problém s Vaší třetí větou. Islám je doktrína, nenávistná ideologie, ne náboženství. Dále jste v rozporu s tím, že kdo vyznává islám je dbalý zákonů své země. Šaria je nad zákon.

Dobrý muslim dbalý zákonů čr je oxymoron.