16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 15.3.2024 11:38

Volba byla dobrá, pane Ptáčku..;-D

J. Jurax 15.3.2024 12:47

To nesporně. Ale zvolili nesprávného. Rudého promuslimského papeže.

V. Čermák 15.3.2024 12:57

Který má ovšem v záležitosti války R-U Velmi správné názory...;-D

J. Jurax 15.3.2024 13:18

Přesněji ani ne tak správné jako souznící s názorem Vaším. Tedy názory po mém soudu diplomaticky řečeno pošetilé.

L. Peleška 15.3.2024 10:37

Evropané jsou důkazem tvrzení: kdo nevěří v Boha, věří v daleko větší hlouposti! Vyjádřil přesvědčení, že je třeba jednat, dokud je o čem? Zas tak daleko od vyjádření pana Zalužného není? A hlavně, jsou hlavně a není skoro kdo by z nich střílel? Milióny utečenců do EU a Ruska nebudou bojovat, kdo chtěl už tam je a vojáci docházejí. Naše média okolo tohoto témata lehce tančí. Pokud se nenajde další půlmilion Ukrajinců, ochotných riskovat život, je nejlepší jednat. Ty řeči, kdyby neobsahovaly slova jako “bílá vlajka” jsou námětem k zamyšlení. Nikdo na Ukrajinu, která je obětí, netlačí. Rozhodnout se musí sama.

J. S. 15.3.2024 11:07

"Kdo nevěří v Boha, věří v daleko větší hlouposti".

Můžete uvést nějaké příklady?

R. Langer 15.3.2024 11:43

Ne ve větší, ale ve stejné. Třeba jako Green Deal. Ale je to lautr to samé, slepá víra a žádný rozum. ;-)

V. Čermák 15.3.2024 11:51

Vy už ale víru ve správnost Křesťanských zásad máte zažranou v podvědomí, od svých předků, takže jste Křesťan, aniž o tom víte. Akorát ještě Věříte, že Bůh neexistuje. Ale není to už podřadné, když vaše chování a jednání je Správné? ;-D

R. Langer 15.3.2024 12:10

Ale prdlajs. To je nesmysl. A kdo vám řekl, že věřím, že bůh neexistuje? Když už, tak bych pochopitelně VĚDĚL, že bůh neexistuje. ;-D

V. Čermák 15.3.2024 12:55

I kdybyste to tzv. Věděl, tak jak je známo, jen Idiot nemění názor...;-D

R. Langer 15.3.2024 12:11

A ano, moje chování a jednání je Správné. Zatím se mi to vždycky potvrdilo. :-P

V. Čermák 15.3.2024 12:52

Protože dodržujete, možná nevědomky, jednoduché Křesťanské zásady, velmi vhodné do praktického života. Přej a bude ti přáno, dávej a bude ti dáno, nesuď a nebudeš souzen, odpouštěj a bude ti odpuštěno. Jste-li v pohodě, pokoji, všechno toto děláte, Bůh akce a reakce vám to způsobuje......;-D

J. Jurax 15.3.2024 13:01

Jojo, jenže tyhle zásady nepotřebují podšprajc boha či bohů; jsou to zásady žádoucí pro jakoukoliv funkční lidskou komunitu. A jmenovitě křesťanský pánbu na ně nemá patent.

V. Čermák 15.3.2024 15:48

Ano , a tyto zásady před 2000 lety sdělil světu Ježíš. A skrze jeho učedníky, evangelisty se již 2000 let dostávají mezi Křesťany. A jsou-li vám blízké, máte-li je skrze křesťanské předky zafixované v podvědomí, i vy jste Křesťan, i když se tomu bráníte. A že věříte, že Bůh není, je už nepodstatné...;-D

J. Jurax 15.3.2024 17:36

Nikoliv.

Tyhle zásady jsou o tisíciletí starší. Židovský rebel a mystik Jošua, později zvaný Christos neboli pomazaný, je leda někde obšlahnul. Nebo mu je vložili do úst evangelisté sepisující svá díla desítky let po smrti onoho rebela.

J. Jurax 15.3.2024 12:56

Výrok "Kdo nevěří v Boha, věří v daleko větší hlouposti" je po mém soudu výrokem nepravdivým.

Věřit v boha či bohy je hloupostí bezkonkurenčně největší. Té se nevyrovnají ani víry ve spásnou roli grýndýlu či diktatury proletariátu; mohou se jí jen limitně blížit.

Z. Gajdoš 15.3.2024 9:56

Papež František je na rozdíl od většiny západních politiků realista.

R. Gramblička 15.3.2024 10:02

On je naopak idealista a pokrokář. Že se na válku v Ukrajině dívá jinak, než je u idealistů a pokrokářů obvyklé je spíš náhoda

P. Brich 15.3.2024 11:10

R^

V. Čermák 15.3.2024 11:40

Jak známo, Výjimka potvrzuje pravidlo...

R. Langer 15.3.2024 11:44

Tak tak. R^

R. Langer 15.3.2024 11:44

;-D ;-D ;-D

Jako vtip dobré.

J. Jurax 15.3.2024 18:01

Jo, realista ... pak se učí čínsky a zvažuje přestup k islámu; další možnost otevřená realistum - totiž ze se učí střílet a hromadí zbraně a náboje - je u svatého otce méně pravděpodobná.

R. Meišner 15.3.2024 8:49

také jsem věřící. pevně věřím, že žádný bůh neexistuje. a mám božský klid, a mám se krásně. :-)

L. Peleška 15.3.2024 10:00

Všeho dočasu, Alláh navěky! Pokud je vám méně než padesát, dočkáte se bimcání.

R. Gramblička 15.3.2024 10:05

Mein Gott! Nevím jak vám, ale nevěřit v existenci boha, elfů, skřítků či růžových jednorožců mi dává větší smysl, než věřit v jejich neexistenci. Víra v neexistenci čehokoliv poněkud postrádá logiku.

R. Langer 15.3.2024 11:50

Zase ta "víra v neexistenci". Je nesmysl věřit na neexistenci něčeho, když to neexistuje. To není víra, to je konstatování. Pokud s tím nesouhlasíte, dejte důkaz EXISTENCE. Důkaz neexistence čehokoliv je pitomost. To není: "Já věřím, že bůh neexistuje!". To je prostě - Bůh neexistuje, není totiž žádný hmatatelný důkaz jeho existence.

Ve skutečnosti ale naprostá většina lidí v něco věří, ale věří na takové věci, které se křesťanům holt nehodí do krámu. :-P

V. Čermák 15.3.2024 11:58

Jelikož k Neexistenci Boha nejsou žádné důkazy, stejně jako k existenci Boha, rozhoduje Subjektivní Víra každého lidského originálu, který samozřejmě ignoruje neustále chybné závěry rychlokvašených vědců, kteří po smrti Hawkinga opravdu, ale opravdu tápou, jako slepé kuře..;-D

R. Langer 15.3.2024 12:08

Jak chcete mít nějaké DŮKAZY NEEXISTENCE něčeho, když to NEEXISTUJE? Znáte jitrnici, jakou svět neviděl? 8-o

R. Gramblička 15.3.2024 12:51

Stejně tak můžete tvrdit, že nejsou žádné důkazy o neexistenci čajníku obíhajícího kolem Marsu (a milionu dalších ptákovin), znamená to snad, že tam ten čajník krouží?

Tohle metodologové vědy vyřešili dávno. Říká se tomu princip falzifikace a je ve světě vědy takřka zákonem. Aneb, můžete prokázat, že na písečné pláži jsou diamanty už tím, že aspoň jeden naleznete, ale nemůžete prokázat, že tam diamanty nejsou, nakolik si nikdy nemůžete být jist, že jste zkontroloval každé zrnko na pláži. To o těch tápajících vědcích je mnohem spíše jen váš dojem.