27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

VÁLKA NA UKRAJINĚ: Cíl ruské agrese

Západní propaganda stále ruskou pozici zesměšňuje a nechce přiznat, že má Rusko k naplnění tohoto cíle všechny předpoklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Uher 5.1.2024 17:38

Ale prd.O Ukrajinu nikdy Putinovy nešlo.Jen potřebuje Ukrajinu bez členství v NATO.Putin je diktátor,ANO,přesně takového Rusové chtějí.Problém není v Ukrajině ale je to,nebo spíš už jen,bylo, v nějaké rozumné dohodě mezi Východem a Západem polokoule.

L. Písařík 5.1.2024 17:29

Byl bych docela rád kdyby se nestalo, ale co víte co toho agresora napadne. Značné obavy má i Skandinavie, proč myslíte, že se snaží dostat do NATO a EU? Ono bude potřeba, aby USA dál držely ochranný deštník nad Evropou, protože jsou pořád nejsilnějším spojencem, stejně tak Evropa pro USA. Jenom že kromě Evropy je ve stejné situci Jižní Korea a Taiwan, nově i obchodní lodě v Rudém moři a taky ostrovy v Jihočínské moři - vůbec volná trasa pro obchodní lodě v té oblasti. Dnes už jsou k dispozici zdarma dost dobré překladače a tak se dá číst i jiný tisk než náš, kde jsou některé názory silně ovlivněné přáními poli i nepolitiků.

I. Teren 5.1.2024 17:12

Autor cudne zamcal, ze existuju plany ako rozsirovanim NATA vyprovokovat Rusko - vojensk,y hospodarsky ho porazit a rozdelit na 5 casti. Nejde o ziadnu "konspiraciu", ale podbne sa vyslovilo niekolko zapadnych politikov. Na to pouzili durakov z Ukrainy. Vysledkom je 500 000 mrtvych, tisice zmrzacenych a miliony utecencov. A Europa nasledkom 4x zdrazenych energii pomaly prepada do hospodarskej recesie.

P. Diviš 5.1.2024 16:52

Víte a jste (množné číslo)? Vy, a kdo ještě? Putin, Medveděv, když sem píšete jejich pohádky?

P. Diviš 5.1.2024 16:50

Ty mapky mají vesměs původ v Rusku.

Připadá vám to mylně, některé konflikty prostě nelze ukončit zvenčí. USA zajisté nejsou státem andělů, ale obvykle dávají přednost míru a svému ekonomickému a kulturnímu vlivu, ne válce.

R. Walker 5.1.2024 16:22

Hm. A Vy byste na místě Ruska tvrdil, že invazi chystáte? No možná že ano.

D. Laurencikova 5.1.2024 16:15

Ja vim. Pritom muselo kazdemu aspon nactvrt kriticky myslicimu cloveku byt jasne, ze Rusi asi nepujddou "denacifikovat" Ukrajinu vrazdenim a znasilnovanim nemluvnat. Ta propaganda se proste zvrtla do tak absurdnich dimenzi, ze prechazi zrak. Je nepochopitelne, kolik lidi veri cemukoliv, co mu nekdo k vereni predlozi. Uplne "hirnlos".

D. Laurencikova 5.1.2024 16:10

Urcite...

L. Píchová 5.1.2024 15:58

ona to ta Denisová neodvolala tak nějak dobrovolně - západní novináři se začali domáhat přesného určení, kde se ta hrozná zvěrstva odehrávala a zjistili, že to byla celé lež.

L. Píchová 5.1.2024 15:54

v té souvislosti je také zajímavé, jak a kde začala probíhat ua občanská válka - kyjevské jednotky nejdříve a velmi tvrdě zaútočili v separatistických oblastech na Slavjansk a okolí = opravdu velká ložiska břidličného plynu. A v plynovém kšeftu na UA jel ve velkém Biden ml (Bursima). Asi náhoda ..........

D. Laurencikova 5.1.2024 15:49

Nedela si legraci, pane Svoboda. Mysli to vazne. Je to nevim jestli hodny, ale v kazdem pripade clovek, ktery veri oficialni propagande.

L. Svoboda 5.1.2024 15:40

Doufám, že to bude brzy.

L. Svoboda 5.1.2024 15:37

Třeba si ten Mach dělá legraci. Není přece možné, aby všechno, co píše, myslel vážně. Třeba je to jen takový ten hodný člověk, co věří oficiální propagandě.

L. Kocián 5.1.2024 15:35

To by mu nevydali. V ČR je stále příliš emocí. Tančí mezi střepy.

D. Laurencikova 5.1.2024 15:30

R^R^R^

D. Laurencikova 5.1.2024 15:28

Zatim to nevypada na zmenu rezimu v Kremlu, ale v Kijeve. Uz se jedna o nahrade za Zelenskeho, ma to byt general Zaluznyj.. Ale to uz jsem vam psala.

L. Svoboda 5.1.2024 15:25

Pane Machu, doufám, že si v diskusi děláte srandu. Pokud všechno, co píšete, myslíte vážně a dokonce tomu věříte, tak je to s vámi moc vážné. To už není obyčejná naivita, to je úplné zatmění mozku.

A. Nový 5.1.2024 14:57

Komouš Pešat (Mirek 56).

J. Kalina 5.1.2024 14:39

Začínají se objevovat mapky co si kdo utrhne z Ukrajiny. Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Rusko. Na Poláky jsem speciálně zvědavý neb: co kdyby se s nároky ozvalo Německo???

Jinak mi to připadá, že USA různě po světě moc nevadí konflikty mezi státy, hlavně ty dlouhodobé neb jim to umožňuje pomáhat "oběma" stranám resp nenechají nikoho vyhrát, aby je soupeři potřebovali nebo aspoň jeden z nich. Viz Izrael, Kosovo. Jestli se rozebere Ukrajina a zbyde z ní nějaký očesaný stát - to by bylo to pravé ořechové.

L. Šimon 5.1.2024 14:39

Jj. pane Bartoni podle většiny komentářů ( a já s nimi souhlasím) se zdá, že se svým názorem můžete jít tak na dosah ruky. Kdo totiž alespoň povrchně od oranžové revoluce sledoval ukrajinskou politiku tak si na tu Banderovdkou zemi a její loutkovodiče udělal správný názor už dávno. To neznamená, že by se nám líbila válka jen je nám jasné v jakých souvislostech vznikla. Víme od začátku kdo je v pozadí, jsme přesvědčdni, že J.B. splnil svůj slib a nechal vyhodit Nord Stream a tím definitivně odstřihl evropu od levného plynu. Jak nedávno někde řekl americký politik nám válka nevadí vždyť 90% peněz, kteté půjčíme na ukrajinu zajišťuje lidem v americe práci........

PS. Proč se nezmiňujete o mírové iniciativě hned na počátku války, o neplněných minských dohodách, o Angele, která prosekla, že využili čas na výcvik ukr. vojáků, o B. J., který ukrajině vysvězlil, že žádný mír nebude ? Asi se to nehodí že.

R. Langer 5.1.2024 14:32

Kolik propagandistů vyzývá ke vraždění všech Russáků, to ti už uniklo, co? Aha, vlastně - to je přece správně! :-P

R. Langer 5.1.2024 14:30

On se nedělá, děláš se ty. Vlastně, ty se ani dělat nemusíš, u tebe je to jasné. ;-D

R. Langer 5.1.2024 14:29

Ano, reálný svět je vám evidentně cizí. Jako mnoha dalším Putinovým bolševikům z Brusele. :-P

R. Langer 5.1.2024 14:27

Ano, a proto je přece podle vás tuto válku nutno dále podporovat. Nebo ne? :-P

D. Laurencikova 5.1.2024 14:24

Máte pravdu. Mojí čeští sousedé mluví také jinak, než Mach a spol. Ale když čtete diskuze v novinách, tak je vám opravdu smutno. Možná tam prostě jiný názor ani neprojde...

R. Langer 5.1.2024 14:24

To čekáte marně...:-/

D. Laurencikova 5.1.2024 14:18

Frau M. žije v Německu. Nemluvíme spolu ukrajinsky, aspoň to jste mohl pochopit.

D. Laurencikova 5.1.2024 14:16

Ne. To není oslava. To je bilance. To je horký výsledek této války, které lidé jako vy pořád nemají dost.

D. Laurencikova 5.1.2024 14:13

No jistě. Vy rozumíte jenom "ruSSak".

D. Laurencikova 5.1.2024 14:12

Opravdu ne. Jak jste na to přišel?