29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

V. BRITÁNIE: Soudy šaría a sexuální zneužívání

Poslední skandál, který vypukl ohledně sexuálního vykořisťování muslimských žen britskými islámskými duchovními, je dalším důkazem toho, jak Británie předstírá slepotu před odpornými záležitostmi, které se jí dějí přímo před nosem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 11.2.2018 10:53

Re: Napsal jsem pár příspěvků a napadlo mě:

Islám = sekta, tahle analogie se mi líbí.

Jak psáno ve Stopařově průvodci a jak nedávno Musk poslal do vesmíru: DON°T PANIC. Když po mě jde smečka vlků, nejspíš bude úspěšná, ale podlehnu-li prvnímu nápadu a začnu utíkat, bude úspěšná zcela jistě.

M. Koutný 11.2.2018 10:50

Re: Může mi někdo vysvětlit,

Máte pravdu, takhle řečeno je to výstižné. Také si myslím, že není třeba zakazovat islám (ani komunismus, nacismus, feminismus a jiné zvrhlosti), ale nastavit pravidla a trvat na jejich dodržování všemi. Správně říkáte, že totalitní ideologie se tím diskvalifikují jaksi automaticky, aniž by bylo potřeba potírat je jednotlivě.

P. Hlosta 11.2.2018 10:42

Buďme v klidu(?)!

Každé území je dobyté islámem, kde je držené právo šárija. Může to území být v kterékoliv části světa, v kterémkoliv státě a přesto by s právem šárija patřilo do největšího státu světa - Islám. Jedno přitom, že muslimové se mezi sebou hádají a i zabíjejí, stejně je sjednocuje islám pod ideologii, co likviduje osobní svobodu.

Pokud je to ještě možné, pak je životně nutné nedovolit šíření islámu do civilizovaného státu. Spolu s islámem vstoupí šárija a s ní i likvidace hodnot naší civilizace a hlavně likvidace svobody a to nejen projevu. Státy, jako Německo, severské státy Evropy, i Británie a Francie, prakticky většina Evropy, jsou paralyzované vznikajícími odcizenými oblastmi původnímu obyvatelstvu. Islám pronikl i do právního systému. Islamizace Evropy je v nejrozhodnějším stádiu.

Kreténi ve vedení EU uklidňují obyvatelstvo, že jemu nic nehrozí a dokonce že to bude pro obyvatelstvo přínosné. Ženy možno uklidnit - sexuální zneužití je furt lepší, než smrt, třeba ukamenováním. Ještě se nekamenuje, žencké! Tož buďte v klidu!

M. Moravcová 11.2.2018 10:36

Re: Xenofob jste tu spíš vy. Vůči vlastním..

melete nesmysly. Lidí z jiných kultur je u nás půl milionu - to je 500 000. A žijí s námi a my s nimi v pohodě. Lidi s islámským náboženstvím a islámským politickým zaměřením nám vadí, protože ohrožuje samu podstatu našeho bytí.

J. Kanioková 11.2.2018 10:34

Odmítači jednají především v zájmu svých potomků

Omítači jsou lidé lidé se ZVÝŠENOU SVĚDOMITOSTÍ.

Odmítání muslimské migrace je u Čechů spojeno z osobnostními rysy jako je ZODPOVĚDNOST a SVĚDOMITOST.

Vítače budoucnost vlastní komunity nezajímá !

M. Moravcová 11.2.2018 10:34

Re: Promiňte,

přesně

P. Manda 11.2.2018 10:30

Re: Xenofob jste tu spíš vy. Vůči vlastním..

ale, ale hlupáčku rudý. Co to plácáš ? Ta bolševický nepodělaný rudý hrdino.

P. Rudolf 11.2.2018 10:17

Re: Xenofob jste tu spíš vy. Vůči vlastním..

Jo jo, a hlavně už nezpochybnitelně dokázali, že ti, kteří tady nechtějí lidi z jiných kultur (vyháněči), jsou lidé egoističtí, netolerantní, hamižní, strachy ze všeho podělaní, často nevzdělaní a hloupí.

Tedy právě ty rysy, které u vítačů chybí.

P. Portwyn 11.2.2018 10:06

Re: V Německu

Určitě je to fotomontáž! To by hlídací psi demokracie a strážci svobody slova prostě neudělali! ;o)

P. Portwyn 11.2.2018 9:52

Další problém

Problém je i v tom, že ochrana žen není ve feminismem a lidskoprávní ideologií prolezlé společnosti chápána jako ochrana práv JEDINCŮ, ale jako ochrana práv MENŠINY. Tím se skupinové "menšinové" právo žen dostává do konfliktu se skupinovým menšinovým právem muslimů.

Co jsem pozoroval, tak např. feministky nejsou schopny tento logický rozpor řešit (bodejť by taky ano, je neřešitelný) a "řeší" to vytěsněním. Argument byl obvykle "co se děje v jiné společnosti, to mne nezajímá, já řeším diskriminaci žen u nás". Ano, vím, že Birmingham nebo Brighton je pro UK feministku "u nich", ale to už je ta hnusná mužská logika, s tím na ně nechoďte.

IMHO mají i ostatní zastánci lidskoprávní ideologie stejný problém. A lidskoprávní ideologie je centrální hodnotou západní politiky... Změna paradigmatu vždycky bolí.

J. Kanioková 11.2.2018 9:46

Xenofob jste tu spíš vy. Vůči vlastním..

Cyril Höschl: Vědci dokázali, že ti, kteří uprchlíky nechtějí, NEJSOU xenofobové - http://www.rozhlas.cz/dvojka/jaktovidi/_zprava/cyril-hoschl-vedci-dokazali-ze-ti-kteri-uprchliky-nechteji-nejsou-xenofobove--1757401

Zmíněná studie se zabývala ale ještě dalšími otázkami. „Ukazuje, že odmítači jsou lidé orientovaní spíše pravicově. A povahově jsou to lidé se ZVÝŠENOU SVĚDOMITOSTÍ. Jsou i pečlivější a víc hnidopišští než ti vítači. Vítači jsou víc velkorysí, volnější v zásadách. Odmítání muslimské migrace je u Čechů spojeno z osobnostními rysy jako je ZODPOVĚDNOST a SVĚDOMITOST. Tedy právě ty rysy, které u vítačů chybí.

P. Portwyn 11.2.2018 9:39

Pro pana Lapila

Omlouvám se, blbne mi vkládání pod Vás příspěvek, tak to cpu sem nahoru.

Teoreticky máte pravdu. Tedy je pravda, že de iure je v UK šaría právně bezvýznamná. Jenže, jak píší jiní, problém je v tom, že de facto chybí vůle vynutit právo UK přes různá "multikulti práva".

Psané normy jsou efektivní jen tam, kde je společenská vůle je dodržovat (a kde je ta vůle futrována klackem, jak řekl klasik). Pokud není vůle k vynucení pravidla, je pravidlo k ničemu. Tohle platí i ve většinové společnosti, v mnoha ohledech zde panuje neúcta k zákonům (zákony přece "dodržovali nacisté", jak míní mnozí libertariáni) a psaným či nepsaným pravidlům např. slušnosti. Platí zde ovšem paradigma "ženám se neubližuje".

Ve společnosti, jejíž část považuje za závazné úplně jiné morální a společenské normy, než většina, která formovala zákony, je s tímhle ovšem dost problém. Zvláště když centrální normou většiny je menšinu k ničemu nenutit...

P. Rudolf 11.2.2018 7:42

Re: Napsal jsem pár příspěvků a napadlo mě:

Jste tady jedinej, kterej se nad tím zamejšlí. Ostatní o tom vědí kulový, ale maj jasno.

Je to v podstatě problém, jako se sektama. Taky mají svá vnitřní pravidla soužití, která často porušují zákony daného státu. Dokud ale není žalobce, není soudce. Navíc je všeobecně známé, že členové sekt drží pohromadě a hubu. Policie se v takovém prostředí těžko chytá a dostat mezi ně "krtka" není jednoduché. Jak ale správně píšete, ty ženy se musí obracet na neziskovky, které se podobnými problémy zabývají, a ty jim pomohou. Pokud ovšem budou ony chtít samy.

P. Rudolf 11.2.2018 7:32

Kdepak

Je spíš zarážející, že lid daných zemí dosud nevzal do rukou klacky a nevypráskal všechny xenofoby a rasisty Adlery a jim podobné farizeje.

P. Rudolf 11.2.2018 7:27

Re: Škoda

Díky za potvrzení mého minulého tvrzení, neb tvrdit o sobě, že jsem génius, může jenom naprostý blb. A Donald Trump.

P. Dvořák 11.2.2018 6:14

Jak se dělá "Méně Zemana"?

Zato určitě víme, jak se dělá "více Evropy" :

Tedy více regulací, dotací, kvót, porušování státní suverenity, více darmožroutů domácích i těch, co se jim doma nelíbí počasí, méně možností obrany své rodiny, svého národa, . . .

M. Jandáková 11.2.2018 0:43

.

Měli to ti staří Mayové spočítáno na vteřinu přesně.

M. Jandáková 11.2.2018 0:41

.

"Neptejte se muže, jak nakládá se svým soukromým majetkem!"

.

Žena V SOUKROMÉM VLASTNICTVÍ MUŽE není kulturní odlišností, je to součást barbarství. Jinak by Evropa musela kulturní odlišností nazývat i OTROCTVÍ. Musela by všechny ty, kteří léta ukrývali své sexuální otrokyně ve sklepech svých domů, s pochopením tolerovat a řešit s nimi jejich "POTÍŽE OTROKÁŘE".

J. Kanioková 10.2.2018 23:42

Vidím to stejně

J. Kanioková 10.2.2018 23:14

Perfektní :))))))))

J. Kanioková 10.2.2018 23:00

Souhlas

Z. Lapil 10.2.2018 22:48

Napsal jsem pár příspěvků a napadlo mě:

V článku se píše, že varianta návratu s "manželským meziplynem" je menšinový (specificky britský?) výklad. Proti němu se ohrazuje "spolek muslimských žen".

Mně se zdá, jako by se tady někdo obracel na britskou vládu s žádostí o rozhodnutí, který výklad práva šaría je ten správný. Já bejt ta vláda, tak bych je hnal: právo šaría neznám, pro britské občany neplatí. Máte-li podezření, že někdo někoho omezuje na osobní svobodě, znásilňuje nebo dělá jinou neplechu, obraťte se na libovolnou policejní stanici. Pro chudé, hloupé a jinak neschopné je poradna zdarma - mail, telefon, adresa. Máme i azyly pro týrané ženy - zde, zde a zde.

Z. Lapil 10.2.2018 22:45

Re: Škoda

To, že tomu nerozumíme, je důležitá věc: je to totiž docela podstatná indicie, že jsme kulturně někde totálně jinde. Jasně - partneři si nemusejí rozumět, ale VĚDÍ, že mají dvě alternativy: zůstat spolu nebo se rozejít (na svatby se už moc nehraje). Pokud to budou chtít dát znovu dohromady, budiž, už se staly divnější věci, ale dávat jako podmínku, že se žena (muž tu podmínku nemá, zdá se) musí s někým vyspat - to je pro nás Evropany naprosto nepochopitelné. A tahat do toho stát, to už je úplný nesmysl.

Z. Lapil 10.2.2018 22:25

Re: Může mi někdo vysvětlit,

Každá analogie kulhá a namítáte naprosto správně.

Nicméně: evropské a americké právo stojí už docela dlouho na odluce církve od státu, i když zrovna Velká Británie má výjimku, nevím, jak moc v praxi podstatnou. Předpokládá se, že cokoliv, co není státní právo, je dodržováno dobrovolně: i boxeři se mlátěj do hlavy a džudisti sebou třískaj o zem podle jen jim známých pravidel a jediný, kdo to řeší, je sudí. Stejně tak právo šaría (a už vůbec ne islám), myslím si, není třeba zakazovat šmahem. Je "jen" třeba trvat na rovnoprávnosti všech občanů, na zákazu vzájemného zabíjení, znásilňování, na svobodě pohybu a svobodě slova... Jestli potom z práva šaría vůbec něco zbyde, to už jaksi vyjde samo.

Neboli: stát je definován svými zákony a chce-li něco zakázat nebo povolit, musí to udělat SPRÁVNĚ. Svoboda náboženského vyznání součástí onoho "správně" je. Lidské oběti Opeřenému hadu správně nejsou.

M. Prokop 10.2.2018 20:58

Re:

Vy a kdo ještě?

J. Kolouch 10.2.2018 20:37

Re: Škoda

Taky tomu nerozumím. Když se chce žena vrátit k muži č. 1, bude to asi proto, že ten muž vychladl a přišel na to, že zapuzení provedl v momentální nepříčetnosti a chce to vrátit zpět. K tomu potřebuje tu proceduru vzít si muže č. 2 a nechat se od něho taky zapudit, a nestačí jí se prostě vrátit k muži č. 1, když to oba chtějí? Očekával bych, že by si v takovém případě dal potom muž č. 1 víc pozor na to, co říká. A pokud by to tak nebylo, asi by pro ženu nebyl návrat žádnou výhrou, nebo by snad muži něco bránilo, aby ji zapudil znovu?.

M. Adler 10.2.2018 20:28

Promiňte,

ale celý článek je zavádějící nesmysl. Muslimské ženy nemohou žádat nebo očekávat, aby se k nim muži chovali jinak - a zůstávat muslimkami. Protože to postavení žen je zakotveno v základních článcích víry islámu, právě tak jako neměnitelnost těchto základních článků. Spíš je problém, že ve státech se stále proklamovaným oddělením státu a církve je náboženské právo vůbec připouštěno, zejména když (například)exkulpuje sexuální útoky na ne-muslimské ženy a výdělečné prostituování nezletilých ne-muslimek. Spíš je zarážející, že politici daných zemí už léta nad tím zavírají oči, a že lid daných zemí dosud nevzal do rukou klacky a nevypráskal je. Jak ty politiky, tak ty muslimy.

M. Koutný 10.2.2018 20:28

Re: Může mi někdo vysvětlit,

Šerif trampské osady nemůže odsoudit k smrti trampa, který hodil vajgla do ohně nebo se nepoklonil vlajce. Tramp, který nesouhlasí s pravidly života v osadě, se může sebrat a odejít do jiné nebo úplně skončit s trampingem. Myslíte, že je něco takového možné v islámu?

J. Packa 10.2.2018 18:12

Propaganda......

My chceme méně Zemana a více Evropy.

P. Aron 10.2.2018 17:20

V Německu

už toho mají lidé dost. Podívejte se na video z Chotěbuze, komentuje Tommy Robinson a "úžasná" je reakce přítomných zástupců mainsteamových médií. Stojí za zhlédnutí :

Tommy Robinson v Chotěbuzi: Německo se brání! [cz titulky]

https://www.youtube.com/watch?v=jkdp-57Y6ms&feature=youtu.be