6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

USA: V říši faktoidiotů

Naše zpravodajství ze Spojených států připomíná latinské rčení o nebožtících, o kterých se smí říkat buď to dobré, nebo nic. Zpráv o této velmoci dnes je povážlivě málo. Ne, že by se v Americe nic nedělo, ale jevy a události, které se tam odehrávají, nejsou v poslední době z hlediska pokroku příliš pozitivní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lambert 16.6.2021 11:44

Protoz pro vschny, kteri pravidelne ctou ty Vase neni co dodavat.

M. Sedláček 16.6.2021 12:16

Právě jste odpověděl ;-D

R. Langer 16.6.2021 14:25

Protože mám pravdu, a vy jako bezargumentační bruselouš nemáte co dodat, protože byste musel uvést nějaký argument? ;-D

J. Jurax 16.6.2021 12:16

Mohl byste svůj názor vyfutrovat i nějakým příkladem ubohosti, který v článku nalézáte? Abych se poučil.

M. Sedláček 16.6.2021 12:24

Váš názor. Já za ubohost považuji vaše komentáře.

P. Han 16.6.2021 12:46

Zatímco u vás nepřekvapuje.

L. Písařík 16.6.2021 7:40

Uvidíme dnes, jak to chce po Ženevě Biden s Ruskem hrát. Neočekávám, že by se vůbec na něčem dohodli, ale, zázraky se dějí.

P. Milan 16.6.2021 8:34

Jen aby si vzpomněl, že chce vůbec něco hrát (natož co) ...

L. Písařík 16.6.2021 9:38

Anything is possible - říkal už plukovník Pickering. Pro mně je ještě pořád přijatelnější Biden, ruský protektorát jsem prožíval polovinu života. Netoužím po tom, abych byl opět tentokrát Putinův pohůnek.

I. Mentlík 16.6.2021 8:36

Co myslíte, že uvidíte. Putin se staříkem zamete jak s hadrem.

P. Milan 16.6.2021 8:39

To leda kdyby klusáčka dotlačil k nějakým činům v prospěch Ruska. O čemž pochybuji, to si stařík, který postavil svou kampaň mimo jiné na tom, jak byl na Rusko "měkký" Trump, přece jenom nemůže dovolit.

Takže to bude spíš mimoběžné a oba budou výsledek vykládat jako svůj úspěch.

M. Valenta 16.6.2021 9:15

Osobně doufám, že lekce kterou vyfasoval od Putina Trump, který si tehdy ze záhadných důvodů chtěl hrát na Putinova kámoše, se opakovat nebude.

A. Renjascu 16.6.2021 10:02

Myslím, že Biden půjde ve stopách svých demokratických předchudců Clintona a Obamy, kteří se s Rusy paktovali a Clintonovci se jimi dávali i uplácet. Na nekompromisní Trumpovo politiku Biden zcela jistě nemá, ale samozřejmě záleží jaký zájem budou mít jeho loutkovodiči a co mu napíšou na tahák...

V. Církva 16.6.2021 9:29

Tak Putin s Bidenem zamete, nebo možná Biden sám se sebou.

Jde spíš o to že takové zametení není k prospěchu lidstva a dokonce ani Ruska. Jak ale posunout Rusko k demokracii a prosperitě, na to zatím není recept, Putin ho nemá ale Gorbačov asi taky ne, nebo to chtělo víc času a trpělivosti. Tou ruští revolucionáři neoplývají.

A. Renjascu 16.6.2021 9:06

Nezamete. Ven se dostane jen to co dovolí a společnou tiskovku s Putinem Biden odmítnul. Snad bude aspoň Biden vědět s kým jedná a nezapomene vyndat papírek s tématy. Pokrok v jednání neočekávám, to by musel s Putinem jednat někdo kompetentní. Trumpa podvodem odstranili a Hariss má jediné téma BLM, které rusy ovšem moc netrápí...

V. Novák 16.6.2021 9:33

Putin nemá důvod se staříkem zametat.

Čím déle bude oslabovat USA, tím pro Rusko lépe. A čím budou činy Bidenovy administrativy iracionálnější a vnitřně rozpornější - jako potlačování domácí těžby uhlovodíků a zároveň boj proti ruským plynovodům - tím taky pro ně lépe.

Biden už stihl zklamat Ukrajince i Poláky, aniž by si naklonil Němce.

Proč by s ním Putin zametal?

L. Písařík 16.6.2021 9:35

To by nemusel vůbec jezdit jednat.

M. Pivoda 16.6.2021 7:35

Cituji: "... fakta a faktoidy. Faktoid sice správně popisuje jev, leč špatně ho interpretuje. ..."

Komentuji: Fištejnův dnešní článek lze zařadit do kategorie faktoidů.

M. Koutný 16.6.2021 7:53

Ironie je pro vás asi příliš složitá, že? Takže i pro vás pomalejší: fakta jsou fakta. (A když se neshodují s tím, co si myslí pokrokáři, tím hůř pro ta fakta.) V normální, netotalitní společnosti novináři ta fakta prostě sdělí a nechají ne lidech, ať si z nich učiní závěry.

J. Sedlář 16.6.2021 12:46

Mno joo, ale co když si lidi učiní špatné/nevhodné závěry? Pouhým sdělením, že ve sklenici je polovina obsahu, si mnoho lidí učiní závěr, že je sklenice poloprázdná/poloplná. Chybí Vám tam ten úhel pohledu. Nejlépe ten z hlediska tradic evropského humanismu....;-)

L. Beneš 16.6.2021 8:44

Souhlasím: špatně jste si ho interpretoval a tedy zařadil.

L. Beneš 16.6.2021 8:44

Souhlasím: špatně jste si ho interpretoval a tedy zařadil.

V. Církva 16.6.2021 9:31

Ano pochpil jste to dobře. Faktoidi jako popis faktů, které pokrokářům nevyhovují.

J. Nevrkla 16.6.2021 6:45

Vývoj v Americe postupuje podle očekávání dřívějších dezinformatoru. To už je běžně v mnoha oblastech i jinde. Jenom nevím, co je nesrozumitelného na defenzivní politice vůči Rusku? To by to neustálé obviňování a sankcionovani mělo být zaměněno za ofenzivní válčení? To raději ne!

P. Milan 16.6.2021 8:36

Nejspíš to, že je to nedůsledná defenzivní politika.

J. Svoboda 16.6.2021 6:37

Žádného hlediska pokroku jste se nedotkl, autore. Je to jen takový soft Sputnikovský článeček o nenávisti k USA.

Pěkný den.

T. Hraj 16.6.2021 7:14

Přesně. Vždyť Biden žádné megadluhy neseká, krize na hranicích jednak není a druhak za ni může Trump, no a s tím alzheimerem je to taky čirá, sputnikovská pomluva.

P. Milan 16.6.2021 8:37

To jste jen opětovně něco nepochopil.

Nenávist k USA ...

... větší nesmysl pohledat.

I. Schlägel 16.6.2021 9:11

USA nenávidí zejména mnozí Američané. Kupředu, zpátky ni krok!!!;-D

S. Ševeček 16.6.2021 6:14

... a taková to byla velká láska, že, pane Fistejne.

/slepá, viděno ze Svobodné Evropy v München