8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

USA: Přemýšlení o fiasku

Porovnávám nejpopulárnější americké časopisy. Týdeník Time 1. srpna 2016 na obálce mladistvý portrét Hillary s vesměs pochvalným textem. Její tehdejší prezidentský konkurent Donald Trump se v té době na obálce Time objevil aspoň třikrát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 29.11.2016 17:00

Re: Jsem potěšen, že nejen v Česku máme místo novinářů

Jenže i kdyby konzumovali média "rusosovětské provenience" (což jsou podle Vás všechna, která nestojí v jednotném šiku za Andělou a spol.), stejně to bude chybu vaší party - tedy názorové skupiny, kterou tady reprezentujete. Tak dlouho jste dělali z lidí blbce, až vám přestali věřit. A neuvěří vám, i když třeba někdy řeknete pravdu.

Jestli někdo umetá cestičku skutečným grázlům, kteří možná přijdou, tak to jste vy.

J. Fridrich 29.11.2016 9:20

Dnes opět za jedna, pane Ulč. Velká chyba této

Dnes opět za jedna, pane Ulč. Velká chyba této doby je, že právě korektnost a " politickou korektnost " se u těchto mimozemšt'anů nerozlišuje. Ona totiž politická korektnost u podivných, většinou levicových " intelektuálů " ( intelektuálové to jsou ale jen ve svých myslích ) znamená pokřivené vidění nynějšího světa a jeho problémů. Oni totiž chtějí pomáhat velkým skupinám-desítkám milionů nepřátelských lidí z úplně jiných civilizačních okruhů ( pokud se dá o civilizaci vůbec mluvit ), kteří nás přichází opanovat a zničit - pracovat a integrovat se do Euro-Atlantické, křest'anské civilizace se určitě nehodlají.. .. Amerika, Evropa a Svět dostává šanci na to " být dán do pořádku ".. Americká, ale i naše media, která jsou prolezlá levičáckými demokraty manipulovala celé měsíce průzkumy v Americe směrem ke Clintonce - ale nic jim to nepomohlo.

V jakém stavu je nyní Svět a také úpadek vedoucí role Ameriky ve světě - to je výsledek práce islámského černouška OBAMY za 8 roků devastace jeho vlády a ztráty významu USA ve světě.... a Clintonka by to dílo zkázy dokončila.. Je dobře, že svět nebude POTRESTÁN dvěma šílenými ženami.. Jedna již nyní ničí naši krásnou Evropu, druhá by zničila krásnou a zatím ještě silnou Ameriku a celý svět..

R. Morava 29.11.2016 10:16

Re: Dnes opět za jedna, pane Ulč. Velká chyba této

Souhlasím s Vámi kromě toho Obamy. Ten proces socialistické revoluce je starý minimálně 200 let a i v Americe (a Evropě) začal být hodně silný v 60 tých letech minulého století. Clintonová je dítě tehdejších let.

Obama ho trochu urychlil, ale možná ne víc než ostatní Demokratičtí prezidenti. Co Obamovi vytýkám především, je jeho láska k Islámu. Tou svoje předchůdce určitě předstihuje.

P. Skokan 29.11.2016 5:49

Ale ksichty nivinarskych a dalsich marxistu za to vitezstvi staly. Trump bude ok...stacilo mi precist si reakce na Castrovu smrt... Trump znel nejlip protoze nelhal...

M. Valenta 29.11.2016 9:02

Re:

Giuliani taky nelhal, když mluvil o agresivním Rusku a potřebě posílit východní křídlo NATO. To se ale neomarxistům jako je Zeman asi moc zamlouvat nebude. Uvidíme. Každý něco od Trumpa očekáváme, že.

P. Skokan 29.11.2016 9:28

Zeman je spis klasicky keynesian a trochu nacionalni populista... Takova kombinace....Ale Trump zatim vyberem spolupracovniku spis kreml nepotesi...trochu se prepocitali podle mne.

P. Lenc 29.11.2016 9:54

Re:

Pane Valento, dovolím si polemizovat.Zeman není neomarxista, je to klasický socialista a dovolím si dát za pravdu panu Skokanovi, že je trochu nacionální populista.A je politický profesionál, což se nedá říct o tom panoptiku, které je u vlády.Můžete namítnout, že dělá pěkné kopance, ale má zvláštní dar tyto kopance obrátit proti svým oponentům a proto má u lidu obecného stále stabilní podporu.Otázka je, zda mu tato taktika vydrží do příštích prezidentských voleb.

I. Schlägel 29.11.2016 10:21

Re:

Ano, je to zdatný politický řemeslník - rutinér. Státnického z něj nezbylo nic. Pokud se v něm zárodek čehosi státnického vůbec nacházel.

P. Lenc 29.11.2016 10:51

Re:

Jo.

M. Valenta 29.11.2016 11:00

Re:

Pane Lenc, když někdo zasílá zdravici do Haló Novin a komunisti si blahem přičurávají do gatí, když ho někde vystrčí na podium , tak je to podle Vás co - neškodný socialista?

P. Lenc 29.11.2016 13:33

Re:

Nevšiml jsem si, že bych kdykoliv napsal, že socialista je neškodný.A možná by bylo dobře si znovu přečíst co jsem napsal.Ani náznakem tam není, že bych byl Zemanův fanda.Ale je tam napsáno, že je politický profesionál, což bohužel je.A bylo by dobře rozlišovat mezi neomarxisty a socialisty.Ti druzí zatím tak daleko nedošli.Zatím.

M. Valenta 29.11.2016 15:42

Re:

Politického profesionála si představuji jinak. Člověk, aby už měl pomalu strach napsat, že by to měl být slušný člověk.

T. Pansky 29.11.2016 0:56

Diky sve ustave, Amerika ma schopnost sebe-korekce. Evropa?

To v zadnem pripade. Je to dulezite? Ano, a to velmi. Protoze se Evropa neni schopna demokraticky korigovat, kdy je v jakesi rovnovaze ekonomicka sila a lidske potreby, Evropa bude vzdy hrat druhe housle (realne to jsou asi ctvrte). Ale k tomu navic, Evropa je soudek naplneny velmy vybusnou smesi, ktera muze svetu prinest dalsi konflikt.

J. Kovaříček 29.11.2016 0:52

Nic nového pod sluncem

Časopis Time zvolil mužem roku Hitlera, s patřičným portrétem na obálce. Prozíravost většiny novinářů se od té doby nikterak nezlepšila, právě naopak. Chce-li člověk porozumět světu, musí přestat číst ty novinářské vyblitky. Jak snadné!

J. Kovaříček 29.11.2016 0:53

Re: Nic nového pod sluncem

Dodatek. Ta pocta Hitlerovi byla složena roku 1938, tedy v době Mnichovské smlouvy!!!

A. Reček 29.11.2016 7:49

Re: Nic nového pod sluncem

Proto také nečtu Haló noviny nebo nesleduju server Parlamentní listy.

E. Erat 29.11.2016 8:35

Re: Nic nového pod sluncem

Ale, on mužem roku bezesporu byl. Pokud vím tak N.T. tak to vyhlašování muže či ženy roku není anketa o nejhodnějším. Ale, o tom kdo nejvíce v tom příslušném roce ovlivnil svět, podle názoru redakce. Byl nejvíce v mediích atd. Možná i ten Mnichov v tom sehrál svojí roli. Nejedná se tedy o žádnou poctu, není to N.C. míru apod.