8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

USA: Pomluvy Trumpa pokračují

V USA se chystá vydání další knihy ze „zákulisí“ Bílého domu. Lidovky.cz pokračují v opisování z levicových amerických médií The New York Times a dalších. Tentokrát se jedná o novou „bombu“ mezi všemi podobnými „bombami“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Cervenka 7.9.2018 22:44

vykriky

to nejsou pomluvy", to jso hystericke vykriky a odmitani pravdy. Znovu a znovu president Trump ukazuje a praktikuje realistickou mezinarodni politku - jako priklad polosilenou Evropu

R. Brzák 7.9.2018 20:34

Re: Dohlíží někdo

Aha, takže když jeden předřečník použije infantilní přirovnání a druhý předřečník na jeho hloupost reaguje tak, že jeho hloupý vtip přehodí na něj, tak je to projev bolševického strašení (nejspíše tajnou službou)?...pane Kozáku, nebuďte tak vystrašený - pan Čermák, jakkoliv levičák a ne zrovna kultivovaný diskutér, pořád je diskutér, své frustrace řeší na diskuzním fóru - nikoliv na služebně policie či STB...bolševismus je plodem strachu - v okamžiku, kdy mu podlehnete, nejpravděpodobněji se budete snažit zorganizovat svět kolem sebe ve prospěch ochrany Vás (či Vašich blízkých a Vám milým) - tedy budovat socialismus, či v nejhorší variantě bolševismus...

K. Janyška 7.9.2018 20:30

Trump má hvězdu na chodníku slávy.

A co vy, popletové ? Dzp.

M. Drašner 7.9.2018 19:52

Re: Trump je typický psychopat II. typu

zejména když v úřadech (FBI prokuratura, EPA a další) zůstalo mnoho Obamových krtků, kteří otevřeně nebo skrytě sabotují - nebo ti géniové, co je skutečně vykopli z FBI (míněnp Strzok a jemu podobní/podobné) nestačí?

J. Kozák 7.9.2018 18:03

Re: Je to zajímavé.....

... skončit, bolševický pohrobku!

J. Kozák 7.9.2018 18:00

Re: Dohlíží někdo

Záleží Vám na tom, nebo mu jen tak, pěkně po bolševicku, naháníte strach, protože řekl pravdu?

V. Čermák 7.9.2018 17:46

Re: Dohlíží někdo

A dohlíží někdo na vás?

B. Hamal 7.9.2018 17:16

Dohlíží někdo

aby ten "idiot Trump" s "inteligencí malého dítěte "nezačal dělat paci pacičky nad knoflíčkem kterým se spouští jaderná válka?

R. Langer 7.9.2018 17:09

Re: Sám si je vinen

Ano, a tím chaosem ve vlastním domě předpokládám myslíte EU?

Z. Koutecký 7.9.2018 15:55

Trump

Tanečky kolem Trumpa i počínání samotného Trumpa jsou sice často rozporuplné, ale v podstatě jde jen o přípravné období na rozhodující událost letošního roku, a to jsou v USA listopadové volby. V nich Američané zvolí všech 435 zákonodárců ve Sněmovně reprezentantů a třetinu ze stovky senátorů. Myslím, že jedním z důležitých momentů, který může ovlinit výsledek těchto voleb, je, jak Trump vyřeší otázku syrského Idlibu, kde se Asád, spolu s Rusy, chystá podniknout rozhodující ofenzivu. Už dnes se Trump strachuje o civilisty, kteří v tom prostoru pobývají, varuje před uskutečněním této ofenzivy a slibuje tvrdou odvetu těm, kdo tohoto varování nebudou dbát.Obě strany předpovídají použití chemických zbraní. Jen se neshodují, zda je použije Asád nebo půjde o provokaci bílých příleb. Každopádně v tomto případě nebude asi stačit poslat tam pár desítek Tomahawků a vyhlásit další sankce. Však tam také Trump shromáždil poměrné velké loďstvo. Jestliže války, kterých se zúčastní USA, případně i NATO, v různých koutech světa, se nás příliš nedotýkají, tak tenhle případný předvolební konflikt se nás může dotknout až moc.

J. Fridrich 7.9.2018 15:14

Souhlas pane Sidlichovsky....

P. Zinga 7.9.2018 13:44

Re: Tak IS asi porazilo Rusko

Co čekáte od rudo-zeleného mutanta? (Červená+zelená dává hnědou).

V. Novák 7.9.2018 13:42

Re:

Vyhrát válku aniž by byli zasaženi civilisté je nemožné, ale v Mosulu nebyli žádní zasažení civilsté, pouze "dětští vojáci", "živé štíty" a v nejhorším případě "collateral damages".

Mrtví civilisté byli jen v Aleppu, Hamá, Homsu,...

Aspoň podle sdělovadel.

J. Pospíšil 7.9.2018 13:22

Re: Nedavne z "kvalitnich medii" (nem. "Qualitätsmedien")

Originál byl o Jakešovi a končil:

A lidi na břehu Vltavy si říkali - Blbec, ani plavat se nenaučil.

B. Köhlerová 7.9.2018 13:09

Re: Je to zajímavé.....

No, já si myslím opak. A taky si myslím, že nejsem sama. Ale co, mýliti se je lidské.....

V. Čermák 7.9.2018 12:53

Re: Je to zajímavé.....

Ano, to udělal dobře a tím měl zkončit. Ale pak tady zůstli po něm ti jeho Pohrobci....

J. Kombercová 7.9.2018 12:46

Re: Je to zajímavé.....

Havel byl jedním z těch, co nám otevřel dveře na Západ. Jestli to bylo ve prospěch země, za kterou byl zvolen: Domnívám se, že ano.

S. Rehulka 7.9.2018 12:41

Nejdůležitější....

na současných událostech ve Spojených Státech amerických je fakt, že President Donald Trump plní zatím vše, co před volbami Američanům slíbil ! Jde to pomalu, protože má množství nepřátel, nejenom z Democrats, ale i z Republicans, kteří si myslili, že bude poslouchat silné koncerny, tak jako mnozí předešlí presidenti.

Ale omyl : Donald Trump slíbil, že VYSUŠÍ MOČÁL a POSTAVÍ ZED !

Co tím myslel ? Že vychytá presidentské administrativě zrádce, kteří škodí Americe a to i za cenu pomáhání nepříteli ! Tedy, že ti zaměstnanci FBI i CIA, kteří byli do těchto organizací naverbováni za časů vlády Obamy a jeho promuslimské administrativy, musí časem odejít ze služby, nežli budou odhaleni a souzeni. No a ta zed ? Každý ví, že z Mexika proudí do USA tuny drog a tisícovky nelegálních osob ze Střední a Jižní Ameriky. Ty pokrytecké řeči levice - proč ? vždyt Amerika byla vždycky tvořena přistěhovalci ! Odpověd : ano, ale legálními !

Přez všechny tyto obtíže věřím, že se vše presidentu Trumpovi podaří a povede k tomu, aby byla Amerika opět veliká a Svobodný Svět bezpečný a opravdu svobodný !

B. Köhlerová 7.9.2018 12:08

Re: Je to zajímavé.....

To víte, mám ráda legraci, ale větší vtip by byl, kdyby na jeho místě byl pan Nevím. to by bylo teprve k popukání!

M. Prokop 7.9.2018 12:00

Re: Je to zajímavé.....

Jestli je ten druhý Zeman, tak to je snad vtip měsíce.

B. Köhlerová 7.9.2018 11:53

Je to zajímavé.....

Nabízí se paralela mezi Obamou a Havlem a Trumpem a Zemanem. Jeden idealista, který si myslel, že spasí svět a druhý myslí především na prospěch země, za kterou byl zvolen a za to je taky patřičně ostouzen a napadán.

S. Sidlichovsky 7.9.2018 11:50

Goldwater a Trump

Dovolte mi prosím vzpomínku.

To co se děje Trumpovi není pořád ještě tak zlé, jak zacházeli v roce 1964 s Barry Goldwaterem. V jedněch US novinách se objevil titulek: "1 189 psychiatrů je přesvědčeno, že Goldwater není fit být prezidentem". Dle psychiatrů jde o "chronického schizofrenika", "silného psychotika" a "nebezpečného blázna". Když Goldwaterův team odpověděl: "ve svých srdcích víte, že má pravdu", oponenti začali vykřikovat "ve svých vnitřnostech víte, že je magor"

Jak říkal Ronald Reagan: "politika je prý druhé nejstarší řemeslo na světě, občas si uvědomuji, že je ale velmi podobné tomu prvnímu".

J. Vintr 7.9.2018 11:45

Re: Trump je typický psychopat II. typu

Že se lidé rozvádějí, je dnes docela bežné a není třeba za tím hledat nic zvláštního. V případě Trumpa a Zelníčkové šlo nejspíš o peníze. Že si špičkový manažer na zvládnutí náročného úkolu musí vybírat spolupracovníky s odpovídajícími schopnostmi, je zcela samozřejmé. Stejně samozřejmé je, že musí vyměnit ty, kteří se neosvědčili nebo nezvládají zadané úkoly. Jen politik, který kromě mlácení hubou nic nedělá, se muže obklopit servilními podržtaškami a držet si je po celé volební období.

M. Valenta 7.9.2018 11:12

Re: Sám si je vinen

To si jen pletete protichůdná vyjádření opozičních politiku s chaosem ve vlastním domě.

V. Student 7.9.2018 10:49

Re: Trump je typický psychopat II. typu

Asi jsem se nevyjádřil úplně přesně. Tak tedy: za komunistů bylo psychiatrické diagnostikování natolik rozšířené, že přešlo do běžného slovníku, za účelem ostouzení toho či onoho. Blázen, psychopat, hysterik..každému chování se podsouval psychologický moment. Dodnes pamatuju jak nám profesor ukazoval písmo "psychopata". Když se všichni vyřádili, prozradil, že to psal sám rukou ve vlaku, bez podložky (tenkrát vlaky dost drncaly). Podruhé jsem to zažil, když podle stylu sezení byla posuzována psychika jednoho člověka. Problém byl v tom, že ho jen bolela záda, takže seděl "divně". A tohle je to, co mám a vždy budu mít psychiatrii za zlé. Že z každého umí udělat divného člověka. Odstartoval to Freud, který "demaskoval" člověka jako obyčejné slastné, prospěchářské zvíře, takže každý odborník se pozná podle toho, že se nebojí "demaskovat".

Po převratu byl chvíli klid, a už to zase začíná; články odborníků, kolik je ve vedení velkých firem psychopatů, které pozná zase jen odborník. Kolik jich je mezi politiky. Honzák psal, že zastávat se psychopatů, to už je "přes čáru".

Oni chtějí rozhodovat, kdo bude v jaké funkci, už to pochopte. Jde jim o mocenské ambice, ke kterým se sice slovem nehlásí, ale fakticky tu moc už mají. Protože když takhle diagnostikují jiného, každý ví, že takhle mohou diagnostikovat i jeho, víte? Takže svým nálepkováním Trumpa coby psychopata jim tom, ať již vědomě či nevědomě, pomáháte. Zkuste to bez psychiatrie, a uvidíte, že se začnete cítit o dost svobodněji.

O. Prokop 7.9.2018 10:19

Re: Trump je typický psychopat II. typu

No pane Studente i pánové níže. Vím, že je těžké udělat PCL-R test dle Harea ( více na internetu) na psychopatii, když toho člověka blíže neznáte, ale něco lze i na dálku. Je tam cca 20 charakteristik a některé z nich lze vysledovat i z médií, kde vystupuje Trump. Nejsem jediný, co ho do tyto poruchy osobnosti zařazuje. Jsou to jemu blízcí - od Zelníčkové, odešlí ministři, poradci atd atd. A bylo jich za ten 1,5 roku Trumpova vládnutí již dost. Proč? Je příčina v Trumpovi, nebo v desítkách lidí kolem? A co ta kniha o něm?

J. Vintr 7.9.2018 10:18

Re: Sám si je vinen

Co z té "velké dálky" pozorujete? Maximálně evidntně zcela zaujaté a neobjektivní komentáře v médiích.

J. Lambert 7.9.2018 10:11

Re: Sám si je vinen

Sasky ministersky predseda: V S. Kamenici k zadnym stvanicim na cizince nedoslo!

Pani Kanclerka Merkel: v S. Kamneici ke stvanicim na cizince doslo!

Sasky ministersky predseda (aniz sve tvrzeni jakkoli zpochybnil):

Me prohlaseni neni ve vztahu k tvrzeni pani Kanclerky zadnym protimluvem.

Tyto protichudnosti z Vasi bezprostredni blizkosti, na rozdil od tech blize nejmenovanych zpoza Atlantiku, Vam asi nejak unikly, ze pane Valento.

B. Hančl 7.9.2018 10:06

Re: Trump je typický psychopat II. typu

Což se u lůzra vašeho typu nemůže stát.

J. Jurax 7.9.2018 10:05

Vyhrát válku aniž by byli zasaženi civilisté je nemožné. Koneckonců prohrát taky.

Nicméně kdyby to Putin přesto dokázal, zasloužil by si nobelovku za mír neporovnatelně víc než Obama, jenž k jejímu udělení potřeboval jen černou kůži.