8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

USA: Pět let za lhaní o vakcinaci

Americký prezident Joe Biden nařídil povinnost vakcinace pro federální zaměstnance. Neočkovaní zaměstnanci budou muset nosit roušky a podrobit se pravidelnému testování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 10.8.2021 16:32

Výhody nemají ve smyslu nadstandardu. Ale neočkovaní jsou proti očkovaným neustále a postupně znevýhodňováni. Za chvíli nebudou ani vpuštěni do tramvaje a budou muset klusat vedle vozu.

J. Vintr 9.8.2021 23:32

Reprodukční číslo překročilo rozhodnou hranici. Bude třeba zaostřit opatření.

J. Vintr 9.8.2021 23:05

Očekávám, že se zmenšujícím se počtem lidí, kteří se nechají dobrovolně očkovat, poroste nátlak na neočkované. Posledním stádiem bude nucené očkování očkovacím komandem, které bude podle úředních seznamů dosud neočkovaných vyrážet dveře domů a bytů a zaklekávat lidi na zemi, aby jim lapiduch mohl píchnout injekci. Očkování se bude dát vyhnout jedině tak, že se člověk bude skrývat v lesích jako partizán.

J. Vintr 9.8.2021 21:05

Může existovat i možnost, že ta vakcína nebyla vyvinula před rokem, ale před mnoha lety a její dlouhodobě účinky jsou někomu dobře známé. A právě toho bych se hodně bál.....

J. Vintr 9.8.2021 21:01

A co udělají s těmi milardami pokusných králíků, když se v tomto testu ukáže, že ta látka není bezpečná pro lidský organismus?

J. Vintr 9.8.2021 20:51

Předně očkovaní nemají žádné výhody. Mají jen o něco málo méně nevýhod, které nastavila Covidová totalita. Za útočností očkovaných vůči neočkovaným je nejistota, jestli se přidali k tomu správnému houfu.

Š. Hašek 9.8.2021 20:46

Bacha na to!

Podle Seznamu.cz (a chemizovaných) je dnes asi 40 duší ve špitále. Mají vira. Z celé ČR (asi 10 680 000 duší).

Není čas na zatloukání dveří a zavření škol podle neoholeného Vojtěcha? Šašek Fiala samozřejmě na voko nesouhlasí. Jen ho séře, že v televizi není on, ale furt ten Andrej.

J. Lukavsky 9.8.2021 20:39

No pokud vím tak vakciny proti chřipce jsou stejného typu jako proti covidu. Ta podezřelá rychlost vyvinutí vakcin je vysvětlitelná tím, že covid je dosti příbuzný SARS na který se vakcina několik let vyvíjela. Takže vědátoři vytáhli zprávy z šuplíku a začali nikoli od nuly. To k pochybnostem o rychlosti. Předběžné povolení je vázáno na absolvování jistě zásadních testů a další ověřování bude spíš měnit čísla za destinnou čárkou. Nakonec vždyť Vás nikdo násilím nenutí si to nechat píchnout. Jen se musíte smířit s tím, že prostě něco Vám nebude umožněno. Stejně tak jako že Vás bez řidičáku nepustí za volant autobusu, bez očkování na .... nemocí nemůžete sloužit na infekčním..... atd. atp. Prostě každý svého štěstí mašinfýrou jest. J.L. end

M. Liška 9.8.2021 20:36

Ano...nikdo neví, čím kdo prochází, nikdo, kdo nás dobře nezná, neví, čím člověk prošel a jaké jsou jeho důvody pro to, či ono. Tohle mi často vadí nejen u lidí, kteří hned odsuzují pohnutky druhých, ale často jsem se s tím setkávala i u lékařů...nevědí o vás nic, vidí vás třeba úplně po prvně a hned vynášejí soudy, všeobecné rady apod. Proto mě u současné vakcinace trochu zaráží, že prý sice u očkování je lékař, který se vyptá, ale mě to přijde stejně jako risk. Jak housky na krámě, jeden za druhým, zaočkovat co nejvíce lidí, o nichž nic neví. A všichni ti odborníci to ještě posvěcují. Prostě záleží hodně na nás, jak se k tomu postavíme. Přeji vám hodně zdraví a nadále pevnou vůli.:-):-):-)

P. Vychodil 9.8.2021 19:20

díky za sdílení osobní, byť velice trpké a bolestné, zkušenosti...mám svoji zkušenost s jistou léčbou, která mne dostala na vozík, naštěstí po pár letech a uporném cvičení, jsem se opět stal samostatným člověkem, schopným udržet ližičku...proto budu dále bojovat proti Big pharma, Smejkalům, Maďarům, Hořejším, proti všem šmejdům, kteří se zaštítují svými tituly, a přitom jim jde jen o peníze, mrtví, mrzáci na jejich cestě k profitu je vůbec nezajímají...

M. Liška 9.8.2021 19:06

Tak např. já...píšu pod manželovou adresou...jsem očkována proti TBC, tak jak jsme tehdy byli v mládí očkováni. V 18 letech jsem tuberkulozou onemocněla, celkem vážně. Jenže...byla tam pár let předtím situace, kdy mi v nemocnici, kde jsem ležela s těžkou angínou, nevím proč dělali Mantoux test - vpich kontrolní látky do předloktí. Vyvinula se strašlivá reakce. zhnisala mi ruka až na kost. Pozdější šetření ukázalo, že mi vpíchli prošlé sérum...a za pár let TBC. Ale v té době i přes očkování bylo TBC případů dost. Navíc...a to považuji za velmi podstatné - existovaly léky a ATB injekce...silné a dlouhodobé dávky obojího. Proto si myslím, že i tady, je ta bláznivina a hysterie jen s vakcínami uměle v popředí a k tomu to naprosté...zřejmě úmyslné...ignorování léků, které se osvědčily. To bych skoro považovala za genocidu...

M. Liška 9.8.2021 18:54

Jistě...většina lidí se zlobí na neočkované...ti se na očkované zlobí méně, ačkoliv jsou to oni, kteří trpí všelijakými útoky za to, že jsou nesolidární sobci. Očkovaní nechtějí uznat žádné argumenty, proč se někdo nechce nechat očkovat, jsou fanatičtí, nesmlouvaví. Pochopitelně ne všichni, i někteří očkovaní nechávají každému jeho výběr. Ale věc se podařila... společnost se rozpoltila a vnucovačům očkování ti očkovaní dělají akorát dobrou službu. O to jim defacto jde...aby se lidi postavili proti sobě a očkovaní tak souhlasili s terorem, vyvíjeným na ty druhé. Dost si slibovali od toho, jak otesají neočkovaným dřívější výhody, jenže to nezabralo tak, jak bylo myšleno. Lidi si radši mnohé odepřou a nevadí jim to. A vzhledem k tomu, že velká část očkovaných si nechala dát vakcínu ne pro zdraví, ale pro výhody...to už se nechce slyšet.;-€

M. Boháček 9.8.2021 18:53

O. Milan: Čo klamete? Ja som očkovaný všetkými otestovanými vakcínami a ešte aj proti kliešťovej encefalitíde. Aký antivaxJehovista? Ako správny fanatický veriaci, Svedok Kovidov, sú vám dobré aj klamstvá o "inovercoch". Úbohé.

P. Vychodil 9.8.2021 18:52

tak sem s vašimi, chytráku...začněme třeba o tom, jak očkování zajistí kolektivní imunitu...

P. Milan 9.8.2021 18:41

Ano, je schválená podmínečně, což ale neznamená, že by nebyla testovaná.

Ano, testování ještě pokračuje.

P. Milan 9.8.2021 18:40

Tvrdá fakta od antivaxerů? S vámi je docela legrace.

O. Uživatel 9.8.2021 18:16

Uživatel požádal o vymazání
P. Vychodil 9.8.2021 18:13

díky za objasnění, nyní, až uvidím autor pivoda, budu vědět, že umí ctrl C, ctrl V, žádná přidaná hodnota...

P. Vychodil 9.8.2021 18:04

diskuze na NP jsou zajímavé tím, že umožňují F2F interakci.

čeho si všímám v diskuzích ohledně kovidu je skutečnost, že příznivci očkování, pokud čelí tvrdým faktům, se jednoduše odmlčí, a začnou znovu opakovat svoje očkovací mantry při nejbližší příští příležitosti, většinou následující den.

Jejich neschopnost či zbabělost čelit faktům z nich dělá náboženské "kovidové" fanatiky, nebo ovčany, s vymytými mozky goebbelsovskou propagandou, nebo prostě hlupáky, kteří věří článkům na seznam.cz, nebo novinky.cz...

nelze se však na tyto ovčany jakkoliv zlobit, či povyšovat se nad ně, už propaganda v 30tých letech způsobila, že 90% němců souhlasilo s nacizmem...

jedna z propagandistických pouček Goebbelse zní: "Dejte mi media, a z každého národa udělám stádo prasat"...no, prasat možná ne, ale ovcí určitě...

M. Pivoda 9.8.2021 17:46

Nikde jsem nehovořil o serióznosti zdroje. Napsal jsem přesně toto: "Dnešní oficiální zpráva:"

A Neviditelný pes určitě není vědecký časopis.

Kapišto, Pepíku?

P. Vychodil 9.8.2021 17:45

...látka je testovaná, v současnosti se stále testuje...otestovaná, tzn ukončené testování, nemá, rovněž tak nemá schvální FDA jako lék.

váš výrok beru jako slovíčkaření, i když gramaticky správně by znělo "látka je testována"...tzn je v testu.. spletl jste se o čárku...

P. Vychodil 9.8.2021 16:36

no, pivodo, teď je mi jasné, proč tě vyhodili...brát jako seriozní zdroj seznam.cz...to jsi na úrovni zde často přítomné hájkové...ty nejsi vědec. ale paláčová drbna...

A. Renjascu 9.8.2021 16:27

Nemáte pravdu, protože je stále ve stádiu testování a sledování, což byla jedna z podmínek podmínečného testování. Veškeré vakcíny používané v EU a USA jsou schválené podmínečně bez testování, ověřování a bez zodpovědnosti výrobce.

Podmínečná registrace

Podmínečná registrace je jedním z mechanismů regulace EU umožňujícím včasný přístup na trh léčivým přípravkům, nezbytných pro urgentní lékařskou potřebu včetně krizových situací, kterou je právě aktuální pandemie.

Podmínečná registrace je formální schválení vakcíny, které zahrnuje všechny šarže vyrobené pro EU a poskytuje tak robustní podporu vakcinačních kampaní.

V době, kdy je vakcína Comirnaty doporučena pro podmínečnou registraci, bude společnost obchodující vakcínu pokračovat v předkládání výsledků z hlavního klinického hodnocení, které bude pokračovat 2 roky. Toto hodnocení a další studie poskytnou informace ohledně délky trvání ochrany, schopnosti zabránit závažnému průběhu onemocnění COVID-19 a ochránit imunokompromitované osoby, děti a těhotné ženy. Probíhající studie budou dále sledovat otázku prevence asymptomatických případů.

Držitel rozhodnutí o registraci bude navíc pokračovat ve studiích pro další doložení kvality vakcíny (doplnění některých farmaceutických údajů), jak bude navyšována kapacita výroby.

P. Milan 9.8.2021 16:07

Zkoušet dlouhá desetiletí je možné u nemocí, známých dlouhá desetiletí (a nese to jisté problémky, že během těch desetiletí zemřou lidé, kteří by při urychlení zemřít nemuseli).

Covid není ten případ.

P. Milan 9.8.2021 16:03

No jo, ale to těm antivaxJehovistům nevysvětlíte.

P. Milan 9.8.2021 16:02

Látka JE testovaná, i kdybyste se ulhal.

P. Brich 9.8.2021 15:31

https://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=140805&menu=0

https://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=140806&menu=0

:-(:-/8-o

M. Boháček 9.8.2021 13:24

Pán Lukavský, už ste bol opakovane upozornený, že porovnávať otestovanú vakcínu (proti TBC, žltačke, osýpkam apod) s neotestovanou génovou manipuláciou Pfizerom, alebo Modernou (RNA v ribozómoch) proti neustále mutujúcemu vírusu, proti ktorému sú tieto "vakcíny" dokázateľne neúčinné (viď Izrael, Island...) je z vašej strany scestné a manipulatívne.

J. Lukavsky 9.8.2021 13:21

"přirozeně promoření, imunizovaní, neočkovaní, jsou privilegovanou kastou..." tedy pokud to přežijou, což ale kupodivu není tak samozřejmé. V rodině mi umřel jeden o 10 let mladší, kolem také pár.... no ani dýmějový mor nezabil vždy celé město, tak 10% přežilo. Tak směle do toho! J.L. end

A. Renjascu 9.8.2021 13:20

Opět zklamání pro covidove fanatiky:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/odbornici-ockovani-prenos-delta-varianta-koronavirus.A210809_094637_zahranicni_misl