Neděle 8. září 2024, svátek má Mariana
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

USA: Omyl?

Před nějakým časem jsem si v nějaké "diskusi" přečetl příspěvek čtenáře, který kategoricky prohlásil, že zde (tedy míněno v České republice) máme svých problémů dost, a doporučil nám, bývalým exulantům, které události už dávno minulé zavály daleko za Atlantik, ať si je řeší TAM a neotravují tím ZDE.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P. Krasny

20. 4. 2012 18:08
I love Christmas lights.

They remind me of the people who voted for Obama. They all hang together; half of the bastards don''t work, and the ones that do, aren''t that bright.

0 0
možnosti
PU

P. Urban

20. 4. 2012 18:01
Povinné zdravotní pojištění

není v civilizovaných tak samozřejmé, jak autor tvrdí. Například na Novém Zélandu ještě před deseti lety lidé nevěděli, co to zdravotní pojištění je (o povinnosti nemluvě). Nijak zvlášť jim to nevadilo. Připouštím, že Američané jsou v jiné situaci. Ale kde končí správné a začíná buzerace ? Ten příklad s brokolicí vypadá blbě - ale ono to tak opravdu může časem skončit.

0 0
možnosti
HL

H. Lukešová

20. 4. 2012 17:19
Univerzitáni, kasta v USA i Západní Evropě,

univerzitní pohlaváři, 9 z 10 z nich vyznávají hodnoty marxismu-leninismu, mají ve svých učebnách portréty Lenina, Trockého, Che Gevary, vyznačují se nekritickým propalestinským cítěním, zběsilým antiizraelismem, nenávist ke své zemi USA respektive k republikánům. Levicoví profesoři, levicová média, levicoví soudci (opět 9 z 10) jsou levičáci. Tito univerzitáni většinou příliš nebádají, jenom kecají a filosofují a pan Obereigner? Zřejmě se mu stýská po komunismu. Husajn patří k nejvíce levicovým lidem a stejně se Američané nepoučí, jak psal pan Pašek "Nikdy nepodceňuj blbost amerických voličů.

0 0
možnosti
BR

B. Rybák

22. 4. 2012 19:16
Re: Univerzitáni, kasta v USA i Západní Evropě,

Souhlasím s Vámi.

0 0
možnosti
TH

T. Hudeček

20. 4. 2012 15:09
Obama a úpadek

Z mého pohledu je na Obamovi nejhorší, že se snaží zničit Ameriku takovou, jaká vyrostla: sebevědomou, (relativně) svobodnou, suveréní, vhodnou pro bussiness. Jeho nechutné podlézání Islámským režimům, latinos a černochům a útoky na USA je dle mého podraz na američany. Vidím to sice jen jako osoba ve státech nežijící, ale pravidelně konzumující US tiskoviny.

0 0
možnosti
HL

H. Lukešová

20. 4. 2012 17:43
Re: Obama a úpadek

Máte pravdu, ale poděkujte také univerzitánům, levicovým profesorům, mající ve svých učebnách portréty Maa, Trockého, Lenina, nenávidí svou zemi USA, a samozřejmě nejnenáviděnější zemí není žádná jiná než Stát Izrael, slepá propalestinská ideologie je neštěstím pro všechny slušné lidi. Oni si myslí, jak jsou ušlechtilí, ale nejsou, jsou lháři, honosí se akademickými tituly, jedná se často o zámožné obyvatele, jsou však plní duchovní pýchy a nenávisti a to samé v justici, černoši, hispánci a muslimové jsou preferovaní na úkor bílé populace. 9/10 soudců a univerzitánů jsou levičáci a u nás to není o mnoho lepší...

0 0
možnosti
PK

P. Krasny

20. 4. 2012 14:39
Volil husajna

aby dokazal ze neni rasista, Ten by mel volit nekoho jinehoi aby dokazal ze neni idiot.

0 0
možnosti
PK

P. Krasny

20. 4. 2012 14:48
Re: Volil husajna

aby dokazal ze neni rasista, Ted by mel volit nekoho jineho, aby dokazal ze neni idiot.

Ale pochybuji,  ze tady pan Obereigner  ma takovou schopnost sebereflexe.  Mimochodem Portland, OR je takovy Chanov Ameriky, mesto plne gangu, chudoby a nasili,  neni divu, ze z te perspektivy se mu to jevi vse jaksi jinak. 

Zdravotni reforma ta je potreba, jako vsude jinde ve svete - ale, v co jsem doufal, ze si bude clovek z ulice moci poridit slusne zdravotni pojisteni, to se jaksi neprihodilo.  Porad  za sebou musite mit velkou firmu, ktera je schopna z pojistovny vyrazit prijatelne podminky.  Male firmy, soukromnici,  nezamestnani  maji k dispozici jen mizerne a drahe zdravotni pojisteni.  A husajnova reforma je navic protiustavni.

Nestesti ameriky jsou pravnici - ambulance chasers maji svuj podil na vysokych nakladech ve zdravotnictvi, ale proti pravnicke klice zadny demokrat nepujde -  je to vyrazny zdroj prijmu pro volebni kampane.

0 0
možnosti
MM

M. Majtán

20. 4. 2012 11:15
Že udělal něco pro vnitřní i vnější politiku?

Pokud si dobře vzpomínám, byl schválen rekordní deficit rozpočtu, takže je to vše klasicky na dluh, který není splatný. Takové kroky umí podniknout každý, dokonce i naše vláda, jak jistě víte. Proto bych nevyzdvihoval jeho reformy. Co se týče Obamy, do toho nevidím. Jen trochu mimo téma bych řekl, že za krizi americké ekonomiky a konec amerického snu si mohou v první řadě sami američané, kteří od 80. let přesouvají (stejně jako všichni následovníci jako země OECD apod.) výrobu za vidinou zisku do Asie a pak se diví, že nemají na chleba.

0 0
možnosti
VN

V. Novák

20. 4. 2012 9:17
Nechtěl jsem diskutovat, natolik mi váš článek připadá až nudně normální,

ale vzhledem k tomu nenávistnému řevu dole musím. Tentokrát - obávám se, že vyjímečně - souhlas. Absolutní. Obama představuje ve vnější politice zklidnění USA, které svět po vládě kovboje Bushe Jr. nutně potřeboval. Ve vnitřní politice a ekonomice pravděpodobně odvrátil největší krizi - ne od 30. let, ale větší. Zadělávalo se na ni od dob reaganomiky, Bush ji svými válkami popohnal.

Pro většinu českých emigrošů je samozřejmě Obama čert. Výběrový efekt se tromu říká. Zaplaťpámbu za ty rozumné, jako jste vy.

0 0
možnosti
RT

R. Tesařík

20. 4. 2012 9:50
Re: Nechtěl jsem diskutovat, natolik mi váš článek připadá až nudně normální,

Vitaliji, vždyť vy jste rusomil..tak toho nechte.

0 0
možnosti
BV

B. Volarik

20. 4. 2012 7:13
Pro pánakrále, pane Obereigner, to těch komunistů nemáte dost?

Usuzuji, že máte americké občanství (zmiňujete se o vaší volbě).Nevzpomínáte si, náhodou, že jste při obdržení občanství přísahal cosi americkému soudci? Jako, že budete vždy obhajovat americkou ústavu , třeba i se zbraní v ruce, proti všem nepřátelům, vnějším i vnitřním? Podvodník světového kalibru Barackpálinka Hussejnovič Obamenko zahájil razantní tažení proti naší ústavě. Opakovaně napadá Nejvyšší Soud...jednou ho napadl po vynesení Hussejnovi nepříznivého rozsudku, teď už Soudu otevřeně vyhrožuje ještě před vyjádřením. Prožil jsem v komunismu přes třicet let. Za tu dobu jsem si vypěstoval velmi kvalitní schopnost poznat komunistu na sto honů. Když se podívám na Bílý Dům, vidím Ústřední Výbor a ta sebranka tzv. Czars, to je Polibdíro jak vyšité.Také jsem si vypěstoval citlivost na "užitečné idioty". Napřed jsem myslel, že si děláte legrácky. Když jsem ale zjistil, že to píšete vážně, udělalo se mi mdlo. Užitečný Idiot z vás přímo čiší....Lenin by z vás měl radost.Neskončil jste v Americe nějakým nedopatřením? nechtěl jste původně do Číny nebo na Kubu, či snad do Vietnamu nebo Severní Koreje? Desítky let jsem v komunistickém Těžkoslovensku vzdoroval bolševikovi a když to dál nešlo, odešel jsem do exilu. Že budu muset čelit komunismu znovu, tady, v Americe, mne ani ve snu nenapadlo, dokud se prlhaný komouš Obama a jeho sebranka nedostali k moci!

0 0
možnosti
VK

V. Kain

20. 4. 2012 7:54
Re: Pro pánakrále, pane Obereigner, to těch komunistů nemáte dost?

Obama je podvodník,který podle amerického práva  neměl vůbec nárok stát   se prezidentem.Doufám že mu letos vystaví červenou kartu.

0 0
možnosti
TZ

T. Zajicova

20. 4. 2012 5:55
Obereigner neodvola!

''Pro normálně myslícího člověka, mezi které se počítám, bylo šokující zjištění, že republikáni požádali Nejvyšší soud (Supreme court) o prohlášení "neústavnosti" tohoto zákona.''

 

Normalne myslici clovek, neni nutne definice cloveka, ktery je seznamen s americkym legalnim systemem a ktery rozumi ustavnim zakonum. Normalne myslici clovek, muze byt zcela neobeznamen s americkou ustavou a legalnim americkym systemem. Normalne myslici clovek muze byt zcela jednoduse ignoramus. Sokovan, ale muze byt zcela bezpecne ideolog. Ne prilis informovany ideolog.

 

0 0
možnosti
TZ

T. Zajicova

20. 4. 2012 5:58
Re: Obereigner neodvola!

''Normálně myslící člověk má jistě představu o Nejvyšším soudu jako o absolutně nepolitické instituci.''

 

Normalne myslici clovek s minimalni znalosti politickych systemu a lidske povahy.

 

0 0
možnosti
JS

J. Sinnreich

20. 4. 2012 5:50
Volba Obamy

Barack Obama je predevsim ideolog. A jeho ideologie je, at to chcete nazvat jakkoli, ideologii komunismu. Nebudu vypocitavat vsechny priznaky. (napraveni socialni nespravedlnosti, prerozdeleni majetku, at plati bohati, at to stoji co to stoji i kdyby to melo Spojene Staty hospodarsky, vojensky i moralne pohrbit). Kdo v tom rezimu nejakou dobu zil, vi o cem mluvim. Zalezi samozrejme na volbe kazdeho jednotlivce, v jake spolecnosti chce zit. Bohuzel dal uz se pred tim na tehle zemekouli neda utikat a proto je tak dulezite, aby po podzimnich volbach v teto cinnosti a v teto zemi nemohl pokracovat.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz