16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

USA: Nepěkné prezidentské počiny

Prezident v menší zemi v projevu k národu popudil značnou část veřejnosti svým nedelikátním označením dámských genitálií. Při jiné příležitosti přílišnou spotřebou alkoholu údajně ohrozil nedotčenost korunovačních klenotů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 13.2.2015 1:20

Re: OBAMA

Pro potřeby této diskuze si stačí uvědomit (to k čemu ve svých současných analýzách došli i Číňané), že naprosto podstatným rysem "západu", který ho zřetelně odlišuje od všech ostatních civilizací, je (západořímské) křesťanství. K drtivému vítězství nad ostatními civilizaci "západ" přivedlo (jednotlivce výrazně osvobozující) křesťanství protestantské.

A právě křesťanství (jeho hodnoty, zvyky, tradice...) je právě to, co se snaží aktivisté neolevicové politicko-korektní teokracie zničit a tím zničit "západ" (přinejmenším západní demokracii)! Je to opravdu v podstatě tak prosté!

B. Rybák 13.2.2015 0:40

Re: počiny

Vaše hodnocení mé osoby není o nic lepší než ostatní Vaše "názory" a s daným tématem naprosto nesouvisí, takže jenom prozrazuje Váš nedostatek skutečných argumentů a Vaše hulvátství. Nechte si ho tedy pro sebe!

Sankce, z nichž bohatnou úplatní úředníci (např. OSN - obecně známé aféry) a vůbec nepostihují zločinnou vládu (pouze civilní obyvatelstvo) jsou projevem alibistického politického hochštaplerství, které se po nějaké době nevyhnuteln

ě musí stát neudržitelným politickým idiotismem! USA nemají vůbec nikde vojensky nastolovat lepší situaci ale jako hlavní světová velmoc musí zajistit, aby vojenský agresor byl příkladně a odstrašujícně potrestán!

Nějak se Vám z úvah vytratila ta bezletová zóna, která byla sama o sobě (neúčinnou) vojenskou agresí! Pokuste se ještě jednou zamyslet! Pokud jste za hájení svých neobhajitelných postojů placený, tak se snažte za ty peníze odvést pořádnou práci!!!

J. Bořický 12.2.2015 22:45

Re: Vynikajúca analýza

Uvědomujete si,že křížové výpravy a upalování čarodějnic bylo ve středověku? Dnes máme ale 21.století.Porovnávat je nesmysl.Asi dnešníma očima bychom se jinak dívali na vyvraždění Slavníkovců,v Egyptě u faraonů krvesmilství atd.Jiná doba,jiné mravy.

J. Kostelanský 12.2.2015 22:19

Vynikajúca analýza

Som mimoriadne potešený tým, ako p. Ulč dáva kresťanstvo do úplne iného svetla, než aký je mainstream aj v našich končinách. Krížové výpravy, upaľovanie čarodejníc - veľmi vítam, že sa konečne objavuje pohľad, ktorý ide podstatne viac do hĺbky.

Ten Obama ale zase nie je názorovo až tak ďaleko od väčšinového názoru našich ľudí. Len ukazuje, kam sa tento mainstream posunie, pokiaľ ho niekto trochu ešte "priostrí"...

B. Volarik 12.2.2015 21:55

Re: Každý kdo chce vyjádřit nějaký názor

Blábol....souhlas. Korán je dost zmatená směs všelijak pokroucených biblických příběhů a Mohamedových výmyslů. Mnohé pasáže se v Koránu všelikde opakují, pokaždé trochu jinak, nejspíš podle toho, jaké houby tehdy Mohamed sežral nebo jak to kdo slyšel a přepsal. Korán nemá chronologický sled. Nevyskytuje se v něm slovo "láska"...zato zabíjení je tam požehnaně. Jen namátkou..něco o tolerantnosti a mírovém soužití: Věřící, nevyhledávejte přátelství z židy nebo křesťany neboť oni se přátelí mezi sebou a každý, kdo jejich přátelství vyhledá, stane se jedním z jejich množství.

12.2.2015 19:14

Re: počiny

vždyť jste stranický mamlas. Takže týrat obyvatelstvo sankcemi ne, rovnou na ně pustit armádu

Celé je to blbost. Spojené státy ani vzdáleně nemají sílu dohlédnout na každý konec světa a nastolit tam lepší situaci. Kdokoliv vám naznačuje opak, něco prodává. Asi zbraně

B. Rudolf 12.2.2015 19:10

Re: Obama a Martin Konvička

Pane Josefe, nevkládejte mi prosím do úst úplné hlouposti.

Je to totéž, jako bych já Vás obviňoval z toho, že odmítáte Darwinovskou evoluci, či dokonce, že věříte stále tomu, že Země obíhá kolem Slunce. Ale já Vás z ničeho takového neobviňuji.

B. Rudolf 12.2.2015 19:06

Re: Pane Rudolfe, " ale krajnímu postoji pana Konvičky nevěřím."

Co je na názorech pana Konvičky krajního? Pan Konvička opakovaně tvrdí, že islám se od ostatních náboženství liší tím, že dobří muslimové nemají na výběr v tom smyslu, že si musí podrobit nemuslimy, že musí zabíjet odpadlé muslimy, že musí dodržovat doslovnou podobu práva šárija. A že jinak to nejsou dobří muslimové.

Tento svůj postoj podkládá fakty (citace z Koránu a z dalších textů islámu). Jenomže bible také obsahuje řadu výzev k násilí a přesto nepodezírám křesťany z toho, že, když nejsou fanatickými vrahy, že to jsou špatní křesťané. Ten problém je prostě složitější.

B. Rudolf 12.2.2015 18:48

Re: Obama a Martin Konvička

Vážený soudruhu křesťane (když už se tu soudruhujeme - nikdy jsem u bolševika nebyl),

Moje věta, že nemám vzdělání na řešení konkrétního velmi náročného problému, který vyžaduje rozsáhlé faktografické znalosti (schválně - zdalipak uhodnete, který problém mám na mysli :-) ), neznamená, že nemám vzdělání.

Víra není životní zkušeností. Může z ní někdy částečně vycházet, ale nedá se s ní ztotožnit.

Můj "světový názor" není materialistický, ale spíš Sokratovský.

B. Rudolf 12.2.2015 18:26

Re: Obama a Martin Konvička

Vidím to velmi podobně.

B. Rudolf 12.2.2015 18:25

Re: Obama a Martin Konvička

Můžete nějak zdůvodnit, proč bych si neměl totéž myslet o křesťanech?

B. Rudolf 12.2.2015 18:24

Re: Obama a Martin Konvička

Kromě Vašeho posledního odstavce s Vámi souhlasím.

O teokracii usilují lidé. Mezi nimi je hodně muslimů. A je na těch umírněných, aby jim došlo, že v teokracii s právem šária se dnes jako člověk žít nedá.

Do životních zkušeností patří zejména to, co do sebe člověk nasaje v dětství. A to se samotným Mohamedem souvisí velice volně.

B. Rudolf 12.2.2015 18:16

Re: Obama a Martin Konvička

Víte, sleduji tuto problematiku poměrně hodně, takže se vším, co doporučujete, jsem se již dávno seznámil.

To ale neznamená, že bych se považoval za dostatečně vzdělaného k tomu, abych mohl posoudit, zda během svých dějin měl islám jako vládnoucí náboženství opravdu principiálně horší vliv na podmínky lidí, kteří v něm museli žít, než křesťanství z obdobného pohledu.

Je to hodně náročný problém, který vyžaduje rozsáhlé faktické znalosti.

B. Rybák 12.2.2015 17:52

Re: počiny

Prezident G. Busch mladší jenom dokončil potrestání válečného agresora S. Huseina , před nímž bylo nutno jeho občany chránit trvale neudržitelnou bezletovou zónou, a jemu nenakloněné civilní obyvatelstvo týrat neudržitelnými a v jeho prospěch nedodržovanými hospodářskými sankcemi!

Možná, že to nebylo optimální řešení. Zločinem byla ale až Obamova zrada spojenců USA (nejenom v Iráku)!

B. Rybák 12.2.2015 17:39

Re: Takových obamů jsou

Oni ale přece žvaní nejenom o muslimech, ale (negativně) i o Putinovi!

B. Rybák 12.2.2015 17:35

Obama

Prezidentu Obamovi by v našich republikánských dějinách mohl konkurovat snad jenom prezident K. Gottwald.

Ve skutečnostnti to ale nelze srovnávat, protože Gottwald byl prezidentem podrobené země, který se bál o svůj život a Obama je prezidentem nejmocnější a nejsvobodnější země světa, kterou připravuje o její moc i o svobodu jejích občanů (přeměňuje ji na politicko-korektní teokracii)!

K. Janyška 12.2.2015 16:36

Re: Protože je Hussein.

Ano, vy. Velký vůl.. Dzp.

T. Kohout 12.2.2015 16:01

počiny

No dobře. Mě pan Obama take poněkud zklamal a napsal jsem tudíž stať o tom jak atmosféra Bílého domu může změnit i před tím docela inteligentního člověka. Vy pořád připomínáte, že to možná ani není černoch /z bile matky/, že se možná ani nenarodil v Americe a že dost možná je to nakonec i mohamedán.

To jsou ovšem podružné věci. Co je důležité je, že Váš oblíbený pan president Bush udělal nejhorší chybu dějin, když vytáhl proti iráckému Saddámovi a že můj oblíbený člověk, nyní shodou okolností americký president, udělal mnoho hrubých chyb, např. výboj proti Libyi, výboj proti Syrii a nyní i výboj proti do nedávné doby spřátelenému Rusku. Holt, těžká doba.

L. Křivan 12.2.2015 15:43

Re: Zdař Bůh, v naději, že si rozumíme.

Myslím že ano. Zdař Bůh.

E. Erat 12.2.2015 15:37

Re: OBAMA

Definujte pojem tzv. západní civilizace.Časové období kdy vznikla, a jak se projevuje atd.

V. Novák 12.2.2015 14:44

Prezident v této zemi nepopudil nedelikátním

označením ženských genitálií - ale jedn anarcho-socialistické, radikálně feministické pornoskupiny, jež se takto nazvala sama.

Popudil tím, že nevzdychal nadšením nad jejich "kreativním disidentsvím", za něž skupinka dostala řád VLH.

V. Horák 12.2.2015 13:56

Takových obamů jsou

ve všech možných evropských komisích a úřadech tuny a škodí ještě víc než on.Všichni ti omlouvači a vychvalovači ahmedů jsou stejné zlo jako ti naši velebové,miloušové,foldynové,humlové a další poskoci Kremlu.Jen místo Putina velebí toho toho tajemného a nikým dosud nespatřeného "mírumilovného muslima",který existuje jen v jejich bujné fantazii.Přesto o něm neustále žvaní a mezitím dotují a krmí muslima skutečného,který se těmi jejich kecy velice dobře baví.

J. Dvořák 12.2.2015 13:55

Co je Obama ?

Poloviční zulukafr. Je muslimák. Na prezidentském postu podvodem. Jako člověk je falešný levák a divím se že ho ještě nehnali swinským krokem !

S. Netzer 12.2.2015 13:07

Jedna z četných variací na téma

"nemám rád Obamu". :-(((

R. Langer 12.2.2015 12:38

Re: Pane Rudolfe, " ale krajnímu postoji pana Konvičky nevěřím."

Jo, naděle umírá poslední, to máte pravdu... :-D

R. Langer 12.2.2015 12:32

Re: Obama a Martin Konvička

Řada lidí si myslí, že náboženské ideologie jsou hloupost a ve své podstatě špatnost, a nemusí k tomu ani studovat marxismus či cokoliv jiného. Stačí jim používat zdravý rozum. To je ovšem u věřícího v otázce víry komplikované, ne-li nemožné.

R. Langer 12.2.2015 12:26

Re: Pane Rudolfe, " ale krajnímu postoji pana Konvičky nevěřím."

Pokud vím, tak se věřilo tomu, že předměty těžší než vzduch nemohou létat. Nicméně pracovití a vzdělaní lidé navzdory této víře dokázali, že to tak není.

R. Langer 12.2.2015 12:23

Re: Víra

Víra není žádný předstupeň vědění, to je nesmysl. Věřit si totiž můžete, čemu chcete, ale s realitou to samozřejmě nemusí mít zhola nic společného.

J. Hruška 12.2.2015 12:19

Re: Pane Rudolfe, " ale krajnímu postoji pana Konvičky nevěřím."

Dobrý,?? jediný je dobrý, Bůh. Víra, naděje, láska, nakonec zbude láska. Mám naději, že čemu uvěřím, je pravda. Bůh nehraje v kostky, moderně řečeno, nevěřím v předurčenost, neexistuje determinismus, nevěřím na osud do budoucnosti, osud je minulostí, to mohu uvěřit, dávnější minulost se "vědecky" objevuje, "věda" na to má své metody, laikům nezbývá než uvěřit. Do budoucnosti se tím zabývá prognostický ústav nebo Pítie. Zmiňujete pravdě-podobnost, ano je to jen podobné pravdě. Ani Bůh neurčuje budoucnost, dal lidem svobodu, vůli, naději, ale to je příliš zbožné, snadnější je věřit lhářům ve fraku či v taláru a mít naději, že nelžou, nebo věřit, že se nemýlí. Nadít se může člověk všeho. ""Vím, že nic nevím"", nechám to koňům, ti mají větší hlavu. Zdař Bůh, v naději, že si rozumíme. Josef.

F. Lesniak 12.2.2015 12:14

Re: Protože je Hussein.

Tož nevím, ale myslím si, že vás trklo do hlavy něco mnohem většího.