22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 13.8.2010 10:19

Re: Doporučuji Izraeli

Nemluvě o tom, že Izrael je poslední hrází evropské civilizace proti islámu.

Izraeli NEDEJ SE!

V. Kusý 13.8.2010 10:17

Re: Vždyť to vůbec

Ano , pane Sečánzský, mrzský je zsprávně čezsky, a je to taky hezské!

H. Lukešová 12.8.2010 22:45

Debilovina

Proč by ADL česky Liga proti pomlouvám, židovská organizace bojující proti antisemitismus, zdůrazňuji ŽIDOVSKÁ, měla zastávat muslimů, kteří jsou z velké části nepřátelé Židů i Izraele, měla zastávat muslimů a stavby mešity? To by se Židé rovnou mohli zastávat nacistů konkrétně organizace SS.

H. Lukešová 12.8.2010 21:38

Re: islám je primitivní náboženství

Prý je to arabská propaganda. Ale nevadí, když se muslimům nelíbí značka PEPSI, tak ji budu pít. Taky jsem pila CocaColu. Ale samozřejmě PEPSI LIGHT, kdybych měla pít klasickou pepsicolu s cukrem, byla bych jako hovado. Jinak jsem coca-coly light vypiju aji 1 litr, tak budu také pít pepsi.))))), Respektive někteří svinští soudruzi bojkotují izraelské výrobky, ale já je přednostně kupuji, např. podložky pod talíř mám made in israel.

M. Baloun 12.8.2010 21:27

Re: islám je primitivní náboženství

A já pil do teď colu! Sem s pepsi:-)

J. Sečánský 12.8.2010 21:06

Re: Doporučuji Izraeli

Jak chcete rozlišovat co je dobro a co je zlo, když nevíte je-li vyvražďování vesnic zločinem? Vy už si skutečně do úst nevidíte.

H. Lukešová 12.8.2010 19:14

Doporučuji Izraeli

Ať na..rou VŠEM multi-kulti šílencům, všem propalestinským a obecně promuslimských skupin. S tímto dobytkem se nedá jednat.  Pochopil to i liberál Abraham Foxman z ADL a postavil se na stranu pravicových křesťanů. Stavba mešity na místě dvojčat je dominance islámu nad dobytými městy, tak jak přeměna chrámu Hagia Sophia na mešitu. Jinak stojím při Izraeli, Izraelci jsou stateční a schopní, přímí, na rozdíl od nás p..posranců nezabili vlastenectví, nezabili svou kulturu. Brání svůj stát a i my bychom měli být na Stát Izrael hrdí, protože co lidé blízcí NAŠI kultuře dokázali. Měli bychom konečně na pravou míru označit, co je dobro a co je zlo, ne to převracet.

Díky zbabělosti evropských líných kavárenských pokrytců a levicovému zbabělci Obamovi (který samozřejmě Izraeli nepomůže) se bude muset samotný Izrael zničit jaderný program Íránu. Na rozdíl od Obamy a evropských levičáckých pokrytců Izraeli nejde jen o suroviny či ropu, ale o přežití.

Nicméně čestní a spravedliví lidé existují, lidí, kteří při Izraeli stojí i v naši drahé republice české, je nutné se sjednotit všichni lidé dobré vůle a přednášet na školách univerzitách, v kostelech, aby pochopili správný vztah Izrael-Církev...

Izraeli NEDEJ SE!

J. Sečánský 12.8.2010 16:40

Re: Chceš-li mír, chystej válku

To že zprávy nesledujete a noviny nečtete je skutečně vidět :-))).

J. Sečánský 12.8.2010 16:31

Re: Ano, obdivuji násilí a války

Tam už máte informace které můžete ukázat, nebo si je budete pořád schovávat pro sebe? :-) A s paní Lukešovou se budete muset dohodnou jsem-li nácek nebo bolševik. Každý mě titulujete jinak. O to komičtější je fakt, že ne já, ale paní Lukešová che zavírat lidi s kterými nesouhlasí.

H. Lukešová 12.8.2010 16:11

Re: Ground Zero

To, že se pravoslavní dorazili se nedivím, podle názoru pravoslavného Vodníka se tomu nemůžeme divit. )))

H. Lukešová 12.8.2010 15:30

Re: Ano, obdivuji násilí a války

Však já se s ním NEBAVÍM. To on se lepí na mě jako mouchy na lejno.Válka je někdy spravedlivá a nutná!

H. Lukešová 12.8.2010 15:28

Chceš-li mír, chystej válku

To říkal Churchill. Kdyby evropští přisírkové něco dělali, nemusel by v Německu zvítězit nacismus. Co se týká islámu, Arabů, Židů a Izraele, je mi jedno, co říkají ve zprávách, je mi jedno co hlásí rozhlas, je mi jedno, co píší v novinách! Já mám svůj postoj, který nezměním. A je nás víc, naštěstí. Zprávy skoro nesleduji, noviny téměř nečtu, protože se to NEDÁ číst. Jenom samé lži, lži a zase lži. Pro informace si chodím na Neviditelného psa.

M. Lechvy 12.8.2010 15:18

Re: Ano, obdivuji násilí a války

Že se s tím náckem vůbec bavíte.

J. Sečánský 12.8.2010 15:15

Re: Ano, obdivuji násilí a války

Já to věděl hned, to se nedá přehlédnout.

H. Lukešová 12.8.2010 14:52

Ano, obdivuji násilí a války

J. Sečánský 12.8.2010 14:45

Re: Arabská propaganda Human Rights Watch

Tomu se říká demokracie. Když s někým nesouhlasím, tak ho zavřu. Už rozumím proč nevíte je-li vyvražďování vesnic zločin. Obdivujete násilí.

H. Lukešová 12.8.2010 14:31

Re: Jigalovy stránky-http://jigalamir2.webpark.cz/

Paní Netzer, vynikající stránky jsou ty, které vytvořil člověk pod nickem Jigal. Kdysi zde přispíval, než ho hovada vyhnala kvůli jeho izraelskému nicku! Ale doporučuji všem ke samostudiu. http://jigalamir2.webpark.cz/

H. Lukešová 12.8.2010 14:27

Re: Arabská propaganda Human Rights Watch

Je namístě klást vážné otázky lidskoprávní organizaci, která se rozhodla, že své kapsy.ozdobí zlatem jednoho z nejopresivnějších režimů na světě.“

Co říci na závěr, vím, že je to naivní, neuskutečnitelné, ale myslím si, že by bylo ideální zrušit veškeré "mírové organizace", pozavírat všechny "bojovníky za mír", vyloučit z OSN všechny africké, asijské, muslimské! Když byli v OSN zástupci demokratických zemí, ještě to za něco stálo.. Nyní už NE! Někdy je jediné řešení SPRAVEDLIVÁ VÁLKA, jak říkal Churchill, chceš-li mír, chystej válku! Jedině spravedlivá válka dokáže nastolit mír a dobro. Vím, ale, že tyto mé představy patří do říše snů, ne reality.

H. Lukešová 12.8.2010 14:23

Re: Arabská propaganda Human Rights Watch

a chlubila se kampaní, která posloužila jako nástroj pro „vyslání mise OSN pro vyšetření obvinění z vážných prohřešků Izraele během války v Gaze. Tato mise je vedena soudcem Richardem Goldstonem.“ Goldstone byl ovšem donedávna členem spojitost. List Jerusalem Post to komentuje slovy, že válka v Gaze dala vedení HRW příležitost rozšířit svou strategii [démonizace Izraele] a ve spolupráci s Komisí OSN pro lidská práva vytvořit „nezávislou vyšetřovací komisi“ vedenou vlastním člověkem. Další rána kredibilitě HRW přišla v září, když byl odvolán vrchní vojenský analytik organizace Marc Garlasco. Stalo se tak po zveřejnění zprávy v New York Times, že Garlasco je vášnivý sběratel nacistických předmětů z období druhé světové války. HRW sice uvedla, že nikdy nevyjadřoval antisemitské nebo neonacistické postoje, nicméně vyšlo najevo, že v internetových diskusích se vyjadřoval o některých nacistických předmětech s velkou vášní.„Nikdy jsem svého koníčka neskrýval, protože se nemám zač stydět, i když lidem, které tak nezajímá vojenská historie, to může připadat podivínské,“ reagoval Garlasco. Jeho dědeček sloužil za druhé světové války v německé armádě. A světe div se – Garlasco, který se stal před několika lety „vojenským expertem“ HRW na Blízký východ, je autorem několika velice ostrých zpráv kritizujících Izrael a jeho armádu. Toto je jen několik příkladů z analytické práce izraelské neziskové organizace NGO Monitor. Ta pod názvem „Experti, nebo ideologové?“ zveřejnila počátkem září systematickou studii,která analyzuje činnost HRW, pokud se týká arabsko-izraelského konfliktu, za období od roku 2002 do poloviny roku 2009. Zpráva dokumentuje soustavnou ideologickou zaujatost, List Baltimore Sun tyto závěry ve svém komentáři shrnuje v tom smyslu, že posedlost Izraelem zavádí celou HRW na scestí. „Její činnost v posledních letech charakterizuje obsesivní zaujetí Izraelem a současně jen tlumená kritika diktatur jako je Sýrie, Saúdská Arábie či Libye.

H. Lukešová 12.8.2010 14:18

Arabská propaganda Human Rights Watch

Human Rights Watch (HRW), jedna z neziskových organizací zabývajících se sledováním dodržování lidských práv ve světě,musí v posledních měsících čelit několika skandálům, které zpochybňují její nestrannost, což je hlavní kredit organizací podobného typu. Organizace NGO Monitor ve své zprávě z 27. května, založené na článku z anglicky píšících arabských novin Arab News, uvedla, že HRW v rámci snahy o získávání sponzorů prezentovala svou činnost také prominentním představitelům Saúdské Arábie. To je skutečně faux pas u organizace založené na podporu tradičních humánních zájmů. Jestliže se nyní snaží získat peníze od sponzorů v Saúdské Arábii, tedy jednoho z největšíchporušovatelů lidských práv, je to jako kdyby skupina prosazující ženská práva žádala o příspěvek Taliban,jak trefně poznamenal mluvčí izraelské vlády Mark Regev. V těchto souvislostech získávají na váze tvrzení, podle nichž se HRW ve svých zprávách systematicky podílí na démonizaci Izraele. NGO monitor uvádí a rozsáhle dokumentuje, že pod vedením Kennetha Rotha byla HRW aktivní v kampaních odsuzujících odpověď Izraele na raketové útoky z Gazy,podobně jako během Libanonské války v roce 2006, palestinské Článek v Arab News chválí HRW za „práci pro Gazu a celý Blízký východ.“

Často cituje ředitelku pro Blízký východ a Severní Afriku (MENA) Sarah Leah Whitson, známou jako hlavní přispěvatelku do protiizraelské kampaně. Whitsonová je citována tak, že protiizraelské zaměření HRW je dáváno do souvislosti se saúdskou podporou. Například tvrdila: „HRW poskytla mezinárodnímu společenství důkaz, že [během operace v Gaze] Izrael použil bílý fosfor a systematicky útočil na civilní cíle. Proizraelské nátlakové skupiny v USA, EU a OSN této zprávě silně vzdorovaly a snažily se ji zdiskreditovat.” NGO Monitor ovšem zprávu HRW prozkoumal a zveřejnil její nepravdivá a nepodložená tvrzení. V podobném rázu informovala Whitsonová Saúdy o roli, kterou HRW hraje v americkém Kongresu a v OSN,

H. Lukešová 12.8.2010 14:01

Re: islám je primitivní náboženství

Přiznávám se, že jsem nevěděla, že je to arabská propaganda, teď už to vím.

H. Lukešová 12.8.2010 13:59

Re: islám je primitivní náboženství

No jo, ale není nic lepšího, než udělat Arabům něco na truc? Nemyslíte?

S. Netzer 12.8.2010 13:57

Re: islám je primitivní náboženství

Doufám ale, že víte, že to je arabský výmysl.

http://www.youtube.com/watch?v=WLJ8Xb8267g

H. Lukešová 12.8.2010 13:55

Re: islám je primitivní náboženství

Rozhodně se nechci chlubit, ale odebírám časopis SLOVO Z JERUZALÉMA, tam jsou objektivní stránky, NE arabská propaganda. Například Česká televize odvysílala, že izraelští vojáci posekali strom na území Libanonu, ale i UNIFIL uznala, že Izraelci posekali strom na SVÉM území. Proč ti novináři tak lžou?

H. Lukešová 12.8.2010 13:52

Re: islám je primitivní náboženství

Ano, přesně tak! Rozhodně NECHCI šířit arabskou propagandu, to bych se musela OBĚSIT na stromě! Právě tím, dělám PEPSI reklamu, aby si lidé dobré vůle tuto limonádu kupovali.

S. Netzer 12.8.2010 13:49

Re: islám je primitivní náboženství

Pay Every Penny to Save Israel? :-)))

Vy teď šíříte arabskou propagandu, Kopretino?

H. Lukešová 12.8.2010 13:38

Re: islám je primitivní náboženství

Víte, co znamená značka PEPSI (co má vlastně vyjadřovat)? Netolerantní muslimové šílí, požadují bojkot této limonády, přidávají se k nim různí levičáci. Když jsem zjistila, co to znamená, tak jsem si PEPSI colu velmi oblíbila.

J. Sečánský 12.8.2010 12:46

Re: Vždyť to vůbec

Nepřipadá Vám divné když někteří lidé v 21. století neví, zda-li je vyvražďování vesnic zločinem? Považujete takové lidi za normální?

B. Rampír 12.8.2010 12:41

Re: Vždyť to vůbec

Krucinál, pane Sečánský, přestaňte už konečně otravovat s těmi svými kydy, nikdo na Vaše moudra není zvědav. To nemáte nic rozumnějšího na práci, než tady stále otravovat s těmi svými bláboly?

J. Sečánský 12.8.2010 12:28

Re: Víte, koho mi připomínáte?

Pokolikáté už se přestáváte se mnou bavit? A nechte boha bohem. Nebo si myslíte že bůh schvaluje vraždění tak jako Vy?