24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 18.8.2010 15:24

Re: Pí Lukešová! Sentimentální zavzpomínání, aneb hold nostalgii milé pí. Netzer

Vy se také mějte. Oslovujte mě, jak chcete, buď pí.Lukešová nebo milá Kopretina, je to na Vás.

H. Lukešová 18.8.2010 13:50

CO SE STALO NA BLÍZKÉM VÝCHODĚ

Spor Židů a Arabů (muslimů na Blízkém východě)

http://www.youtube.com/watch?v=09pmTh64vD8

S. Rehulka 18.8.2010 12:06

Mešita...

Toto rozhodnutí Barack HUSSEIN Obamy pouze dokazuje, že je to člověk nejen s muslimským jmenem, ale i muslimskou drzostí.

Doufám, (pro dobro celého světa) že v příštích amerických volbách vyhrají Republikáni, tedy presidentem bude opravdový Američan !

S. Netzer 18.8.2010 12:19

Re: Mešita...

Pokud se nemýlím, tak o stavbě nerozhodoval Obama, ale magistrát.

M. Prokop 18.8.2010 12:24

Re: Mešita...

Ovšem Obama to kibicoval.

S. Netzer 18.8.2010 12:29

Re: Mešita...

To je pravda, ale kdesi jsem četla, že svůj výrok později relativizoval, a místo stavby označil za nepříliš šťastnou volbu, nebo tak nějak podobně.

M. Prokop 18.8.2010 12:30

Re: Mešita...

Jo, to by sedělo, opravdu to není příliš šťasný nápad.

Ale světem koluje ten první výrok. Také to nebyl příliš šťastný nápad, vyjadřovat se k tomu.

S. Netzer 18.8.2010 12:55

Re: Mešita...

Ne, ten si mohl skutečně odpustit, zrovna tak jako přání požehnaného ramadánu všem muslimům světa. Nám křesťanům taky nepřeje žádný muslimský potentát šťastné a veselé Vánoce.

V. Novák 18.8.2010 15:33

Ovšem amertický president popřává

aspoň občas šťatné a veselé Vánoce i channukah. Opravdu nevím, jestli se to píše s velkým nebo malým, v hebrejském písmu si ostatně na uppercase nehrajou.

Sranda je, že ta mešita a vzdělávací centrum tam jsou už nějaké roky.

S. Netzer 18.8.2010 16:46

Re: Ovšem amertický president popřává

Na Wikipedii je shrnutí všech pro a contra: 

http://en.wikipedia.org/wiki/Park51

H. Lukešová 18.8.2010 12:35

Re: Mešita...

Obama by měl být sesazen za neamerickou činnost. Za pana McCartyho byla neamerická činnost zločin proti Americe a stejně by měl být sesazen zrádce Bloomberg, který jede nejen proti křesťanům, ale i proti Židům... Jenže to patří jen do říše snů. 70% Američanů si mešitu nepřeje.

R. Langer 18.8.2010 13:07

Re: Mešita...

... a těch 30% jsou muslimové... ;-)

H. Lukešová 18.8.2010 13:34

Re: Mešita...

To jsou různí odpadlíci, levičáci, muslimové, multi-kulti šílenci...

L. Severa 18.8.2010 13:51

Re: Mešita...

a "humanisté"

H. Lukešová 18.8.2010 13:54

Re: Mešita...

A "bojovníci za mír"

R. Langer 18.8.2010 10:53

Že to jako

test tolerantnosti nepostaví rovnou místo toho WTC... :-P

M. Prokop 18.8.2010 10:23

Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Ale chtít to uskutečnit může jen provokatér.

H. Lukešová 18.8.2010 10:29

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Jak jsem psala paní Netzer, muslimové mají právo na svobodné vyznávání svého náboženství, ale stavět mešitu tam, kde muslimové zabili 3000 Američanů je provokace. Oni totiž muslimové místa, které dobyli přeměňují na mešity. Viz např. chrám Hagia Spofia... Jak jsem psala, postavit mešitu na místě zničených dvojčat je to samé, jako stavět pomníky SS na místě vyhlazovacích táborů jako byly Osvětim, Treblinka, Majdanek....

S. Netzer 18.8.2010 11:01

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Přibližně 200 let předtím, než Mehmed II přeměnil Hagiu Sophiu na mešitu, přeměnil Ferdinand III Kastilský po dobytí Cordoby tamní mešitu na katedrálu. Naši křesťanstí předkové taky nebyli moc cimprlich.

V. Pavel 18.8.2010 11:13

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Pí. Netzerová, již jsem o vás konstatoval včera pro pí. Lukešovou, se kterou mám pocit většího vzájemného porozumění než s vámi, že ve vašich názorech postrádám jakékoliv zohlednění té specifické odlišnosti Islámu od veškerých jiných náboženství, spočívající v příkazech věřícím v Proroka Mohameda zabíjet ty, kteří v něj nevěří! Zabíjet "nevěřící psy",  jenom pro zmíněnou nevíru v Alláha! Zkuste lépe domyslet, pls, co z toho vyplývá pro možnosti vzájemného soužití věřících muslimů s jinými nábpženskými kulturami?

S. Rehulka 18.8.2010 12:11

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Skoro stejné nebezpeční, jako muslimští terroristé, jsou lidé, s čistou, křestanskou duší, kteří věří v "dobro" svých nepřátel ! Takovým už Lenin říkával : "Užiteční blbci !"

S. Netzer 18.8.2010 12:18

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Nechápu, jak jste mohl z mé poznámky o Mezquitě v Cordobě přijít na to, že mám nějakou potřebu vzájemného porozumění.

A proto se raději zamyslete nad tím, jaké je asi soužití křesťanů s fanatickými hinduisty ve východoindické provincii Orissa, ditto jejich soužití s muslimským obyvatelstvem v Ayodhyi (Uttar Pradesh) a o roli, kterou hraje BJP. A taky se zamyslete nad soužitím muslimů s fanatickými Židy v Hebronu. Příkladů je víc než dost. To je jen malý výběr ze současnosti, nebo nedávné minulosti.

V. Pavel 18.8.2010 12:25

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Pí. Netzerová! Nevím, proč jste dospěla k názoru, že cítím potřebu vzájemného porozumění právě s vámi, když to nikde nebylo z mé strany nikdy vyřčeno, ale k tématu! Muslimové nejen, že spáchali v NYC 11. 9. 2001 neuvěřitelně ohavný zločin proti lidskosti v pojetí křesťanů a jiných náboženství, než je jejich a nejen, že v ohavných atentátech na nevinné lidi v zemích, kde jsou oni hosty pokračovali a pokračují /Barcelona, Londýn, Bombaj ..... aj./. Pokud to nechápete v příslušných evidentních souvislostech, rozhodně si z toho nehodlám činit svůj osobní problém a snažit se vám vysvětlit, co pochopit nechcete, jakož ani nehodlám usilovat o bližší porozumění s osobou, jako jste vy i když se tak, patrně z obecně malé míry soudnosti, mylně domníváte. Mějte se!

H. Lukešová 18.8.2010 12:29

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Paní Netezer, Hebron je biblická domovina pro židovský národ, nachází se tam hrob patriarchů Abrahama, Izáka a Jákoba. Židé MAJÍ právo zde být. A muslimové Židy v Hebronu přepadávají, Židé se mají právo bránit. Vyrvat Židům Hebron znamená vyrvat tlukoucí srdce židovskému národu. Ano, v Hebronu žijí i židovští fanatici, ale věřte nebo ne, většina z nich chtějí jen žít na místě svého domova. Nic víc.

S. Netzer 18.8.2010 12:40

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

http://www.youtube.com/watch?v=sPpuz_fMZoshttp://www.youtube.com/watch?v=N5SJs4DPj4U

http://www.youtube.com/watch?v=qYtvb8OW_cg....

Nechápu, jak se můžete takové svoloče a jejich nevychovaných spratků zastávat, Kopretino.

V. Pavel 18.8.2010 12:59

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Pí. Netzerová, vy toho patrně nechápete podstatně víc, než řešíte s pí. Lukešovou! Možná proto, že máte zatemnělý mozek nějakou záští vůči některým spoluobyvatelům této planety, když nelze hovořit o spoluobčanech, protože s námi nežijete ve stejném státě? Jeví se to tak  z pokleslého zlostného výlevu, který jste nám zde předložila. Je velmi trapný. Promiňte upřímnost! Děkuji!

S. Netzer 18.8.2010 13:02

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Běžte do háje s Vašimi hodnoceními, idole.

V. Pavel 18.8.2010 13:15

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Pí. Netzerová! Kdo myslíte, že byl Idol, když, bůhsuď proč, mne tak vytrvale oslovujete? Myslíte, že já? Svěříte nám, co vás vede k takovému názoru? Díky! :-)

PS Pro vaši potřebu o některých vám zde blízkých: Známý Troll, lhář a udavač Komárek, myslím Idol ani nebýval. Býval ale prolhané Rádio Jerevan a agresivní nick Mirka. Předpokládám ale, že to bude zapírat. Jako jeden z Idolů určitě vystupoval primitivní agresor Fryš a možná také jednodušší chasník Kejkrt, který to zde však zase bude určitě urputně zapírat. Pokud jde o mne - nebudete se zlobit, když uvedu "no comment"? ;-)

H. Lukešová 18.8.2010 13:36

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Já se nezastávám té svoloče, jen obhajuji právo Židů žít v Hebronu.Ne každý z Židů v Hebronu jsou fanatici.

H. Lukešová 18.8.2010 13:39

Re: Obama má pravdu, že by tomu neměl nikdo bránit.

Milá paní Netzer, nezastávám se židovských extrémistů v Hebronu, jen obhajuji to, že mají Židé právo žít v Hebronu, samozřejmě, že ne terorizovat.