4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

USA: Mesiáš

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 8.1.2011 18:28

Re: Ceska zapadni levice

Ještě bych dodal nějakého, který se zde podepisoval "Pasáček koz z Vermontu". Levičák jak Kohák.

J. Huml 8.1.2011 18:22

Re: Ceska zapadni levice

Vida, Ms. Zajicova, tento prispevek je mnohem kvalitnejsi, nez ten nize uvedeny. Zajimava uvaha; take si myslim, ze pohled na svet kolem nas je zavisly na nasi osobni lidske zkusenosti, nasi rodine, kruhu pratel a v neposledni rade na urovni vseobecneho vzdelani. Az budete mit chvilku, prosim zkuste napsat cim je clanek pana V. Obereingera nesnasenlivy, ci utocny nebo opovrhujici prostymi Cechy nebo Americany? Ja jsem take jen obycejny clovek; take rad bych se dovedel od Vas vice o "latentnim rasismu lidi nesouhlasicimi s politikou soucasneho americkeho presidenta, ...jak se lze dozvedet z kazdeho sdelovaciho prostredku (i.e. MSM)"? Dekuji. 

H. Lukešová 8.1.2011 18:18

Re: No jo pane,

Jo budu ráda. Děkuji.

H. Lukešová 8.1.2011 17:55

Re: Ceska zapadni levice

No já za nejhorší levičáky a darebáky považuji ČechoAmeričany Janečka a Juchelku a člověka píšící pod nickem Thyronx... Ty považuji za OSTUDU česko-slovenské emigrace... Jejich nenávist k USA, k jejich adoptivní zemi a co mě pobuřuje ještě více, nenávist k Izraeli,se kterým velmi sympatizuji. A NEJHORŠÍM hnízdem levice považuji evropské a americké univerzity. Rasismus v USA či EU je obrácený,jakýkoliv černoch je zejména v US protěžován a muslim jakbysmet. Média zakazují označení "muslimští teroristé". A není náhodou,že Obama sympatizuje s "Černým národem islámu" Luisem Farakhamem a Jeremiášem Wrightem, což byl jeho domovský kostel. Ohavná nenávist k nám bílým lidem.Co chci říci? Žádný protimuslimská xenofobie neexistuje, spíše naopak. Pan anarchista měl zde před nějakou dobou článek o propojení západoevropské levice a radikálních muslimů, ruku v ruce pochodují s Hamasem a provolávají smrt Izraeli a také je z toho rozčarován, jak mohou levičáci chtít islamizovat Svatou zemi Izraelskou a evropský kontinent. Mezi levičáky a muslimy není rozdíl.

T. Zajicova 8.1.2011 16:51

Ceska zapadni levice

Bylo by uzitecne, kdybychom k teto prilezitesti adresovali skutecnost existence 'dvou stran' v ceske emigraci. Jako mlada zena, jsem se po prichodu do Ameriky domnivala, ze moji krajane, kteri prosli podobnou zivotni zkusenosti v politickem systemu nasi zeme, budou videt zapad stejnyma ocima. Na to, ze tomu tak neni, se mi pravdepodobe nepodarilo uspokojive odpovedet. Nicmene, lide, kteri se vzdy ztotoznovali s filosofii levice se na zapade zaradili do zapadnich evropskych ci americkych levicovych elit a prevzali jejich jazyk a metodu argumentu. Rozdil mezi pravou a levou stranou ceske emigrace se tradicne zda byt ten, ze levice pouziva argumentu in locksteps a pravice mezi sebou argumentuje. Co maji z me perspektivy spolecne, je otevrene opovrhovani prumernym Americanem levici, a stejne tak (vesmes zakryvane ironii), pravici. Levice vetsinou otevrene opovrhuje Cechy, zijici permanentne v nasi vlasti u pravice je to videt sem tam.

Prikladne, levicovy jazyk a argument zapadnich elit je velice jednoduse rozeznatelny u pani Netzer, ktera se ztotoznuje s evropskymi elitami v temer kazdem argumentu. Jak v pripade muslimskeho problemu, tak reakcemi na politickou a kulturni situaci v Americe. O latentnim rasismu lidi nesouhlasicimi s politikou soucasneho americkeho presidenta, se lze dozvedet z kazdeho americkeho zdelovaciho prostredku(i.e. MSM). Opakovani tohoto argumentu, pouzivaneho napric levicovym spektrem, pani Netzer (ktera jej prednese s ji typickym nadechem vlastnika superiorni zkusenosti), je unikatnim prikladem zapadni ceske 'sofistikace'. 

Nesnasenlivost k porozumeni sveta odlisneho od jejich interpretace a utoky namirene na lidi, kteri jej vyjadruji, je od lidi, kteri se den za dnem ohaneji svobodou slova,demokracii a etikou, pozoruhodna.

M. Stuchlik 8.1.2011 16:33

Re: Jsem zvědav,

Obamuv tým už nějakou lež vymyslí, aby to obešel

S. Netzer 8.1.2011 16:31

Re: No jo pane,

Nemůžu Vám odpovědět, je mi líto Kopretino. NP pokládá odkazy na stránky Koptů a mládeže z Gazy na Facebooku za neplacenou reklamu. Sorry. Já Vám ty odkazy pošlu mailem.

H. Lukešová 8.1.2011 16:30

Re: Mladej blbec, starej blbec . . .

Taky jsem si všimla, že odkaz pana Paška nefunguje.

M. Stuchlik 8.1.2011 16:23

Re: Mladej blbec, starej blbec . . .

http://www.youtube.com/watch?v=HSWt7hOYYLY&feature=related:   "Video obsahuje obsah partnera Warner Bros. Entertainment, který ho ve vaší zemi zablokoval na základě autorských práv."

To je ta demokracie po bolševicku

M. Stuchlik 8.1.2011 16:21

Re: Pan autor už si nepamatuje totálně prolhané útoky levičáků na Bushe, McCaina?

čili bolševik jak poleno

J. Pašek 8.1.2011 16:03

Mladej blbec, starej blbec . . .

Mesiáš half-breed numbnuts Hussein Obáma . . .  . 

http://www.youtube.com/watch?v=HSWt7hOYYLY&feature=related

M. Prokop 8.1.2011 15:53

Re: Asi nevyzradím žádné tajemství, že jsem volil Baracka Obamu

A zde velmi správně.

M. Prokop 8.1.2011 15:52

Re: Jsem zvědav,

Já jsem zvědavej, jaký vývoj to vezme s tím originálem rodného listu. Některé státy přijímají zákon, že kdo neukáže, nemůže kandidovat.

H. Lukešová 8.1.2011 15:41

Re: No jo pane,

Ano, to je velmi zajímavé,špion sup. Velmi jsem se pobavila. Víte, ono to s křesťany blízkovýchodního původu je velmi těžké. Kdyby sympatizovali s Izraelem, byli by vyhnáni nebo zabiti, a proti musejí výt s vlky, tzn. být proti Izraeli možná ještě více, než-li muslimové. Důkazem je toho dokument "Kairos Palestine", organizace Sabeel, ti také vydali deklaraci proti křesťanskému sionismu (nemám sílu to dohledávat na internetu), na kterou museli křesťanští sionisté reagovat. Není náhodou,že vedoucí představitel "Lidové fronty pro osvobození Palestiny" byl křesťan. Blízkovýchodní křesťané mohou buď sympatizovat s Izraelem, což je pro ně rozsudek smrti či vypadnout ze země a nebo jak píši, výt s vlky, tzn. být proti Izraeli možná ještě radikálněji než-li muslimové. Blízkovýchodní křesťané jsou v mlýnském kole.

Já měla také na mysli to, že by papež měl dát jasné ultimátum, buď přestane pronásledování křesťanů (v Iráku a jinde) a nebo ukončímě s vámi muslimy dialog. Dialog má být respektem obou stran, ne vyvyšování jedné strany nad druhou. Papež by měl vyjádřit jasný a rozhodný postoj.Konec konců reprezentuje více než 1 miliardu katolíků... Jinak jste zapomněla,že Modad může i za Tzunami...

S. Netzer 8.1.2011 15:25

Re: No jo pane,

Ashton, jménem EU, evropští politici, papež, činitelé všech možných církví, egyptští politici, šejch Al Azhar mešity, .... ti všichni tento hanebný atentát odsoudili a solidarizovali se s egyptskými Kopty, a vyzvali egyptskou vládu, aby efektivně chránila Kopty, a skončila s jejich diskriminací.

A naši koptští bratři, Kopretino, demonstrovali ruku v ruce s egyptskými muslimy proti Israeli (http://www.islam-blogger.de/2011/01/03/agypten-koptische-christen-und-muslime-hand-in-hand-gegen-israel/). Důvod se, jak známo vždycky najde. Když mohl Mossad vycvičit žraloky, aby sabotovali egyptský turistický ruch, a supy, aby prováděli špionáž v Saudské Arábii, tak proč by také nezorganizoval masakr Koptů, že.

H. Lukešová 8.1.2011 14:06

Re: No jo pane,

Víte co také vyčítám Obamovi a EU? ŽE MLČÍ k masakrům koptů v Egyptě. Tahle zpráva se mnou hluboce otřásla. Naši koptší bratři jsou vybíjeni a my s tím NIC neděláme. P

H. Lukešová 8.1.2011 13:51

Re: masakr křesťanů

A EU také mlčí.

H. Lukešová 8.1.2011 13:51

Re: Pan autor už si nepamatuje totálně prolhané útoky levičáků na Bushe, McCaina?

Tak pan autor je levičák, takže co po něm můžete chtít.Pro levici je typické multikulti, nenávist k našim hodnotám, nenávist k našim izraelským přátelům, nenávist k našim koptským přátelům, nenávist ke všemu,co je dobré.

H. Lukešová 8.1.2011 13:48

Re: Úlitba bohům

A ostuda EU,že k případu mlčí. EU kritizuje jen Izrael,ale protikřesťanské násilí ji nechávají klidnou. A považuji to i za ostudu některých křesťanů, že k situaci našich bratrů koptů, jejichž krev volá do nebe, mlčí! Měli bychom se stydět!

H. Lukešová 8.1.2011 13:47

Re: Jsem zvědav,

Ano, patří milÝ soudruhu, jako mladý soudruhu. Tak pravopis to bych panu Brodskému příliš nevyčítala, pravopis je celkem tažký, ale co panu Brodskému vyčítám, je zlehčování zločinů muslimů, nenávist k západní civilizaci, západních hodnot. Jakákoukoliv kritiku muslimů označuje za rasismus.

S. Netzer 8.1.2011 13:17

Re: No jo pane,

Ti "SVOBODOMYLNÍ" američtí občané se skutečně mýlí v tom, co připisují Obamovi jako jeho selhání. :-)))

Hysterie Obamových odpůrců se dá jedině vysvětlit jejich latentním rasismem. Neschopný Jimmy Carter na sebe nikdy nepřivolal takovou nvoli jako Obama.

S. Rehulka 8.1.2011 13:08

Re: Jsem zvědav,

Tady nejde o žádné "upravování" názorů, ale o Váš všeobecný, levicový postoj ke kterékoliv otázce na NP.

Mimochodem, co jste jako dítě měl z češtiny ? (MILÍ soudruhu Ř.) Jenom doufám, až v Americe po dalších volbách půjde BHO od válu, budete držet hubu !

P. Brodský 8.1.2011 12:59

Re: Jsem zvědav,

Milí soudruhu Řehulko.

Já svůj názor na to, co je dobré či špatné, pružně neupravuji v závislosti na tom, kdo zrovna vyhraje volby. Vy snad ano?

M. Stuchlik 8.1.2011 12:45

Re: Pan autor už si nepamatuje totálně prolhané útoky levičáků na Bushe, McCaina?

Oprava: Nebo "informace" o tom, že Clintonová a Obama njsou vhodnější

kandidáti než McCain protože chtějí zavést "digitální rozvod" elektrické energie,

zatímco McCain nechce.

Publikoval to Obamův fan klub v Respektu ...

S. Rehulka 8.1.2011 12:45

Jsem zvědav,

jak autor tohoto článku a s ním i soudruzi Brodský, Huml a jim podobní, budou hovořit po příštích amerických volbách !

Když oni a jim podobné ovce vítali v Praze novopečeného presidenta Obamu, proč ho nenapadlo se jim představit plným jmenem, jako to udělal v Egyptě ? - Barack Hussein Obama !

Presidentské údobí, i když omylové, nevystačí s jedinou frází : "Yes, we can !" - (No, you cannot !)

M. Stuchlik 8.1.2011 12:43

Re: No jo pane,

Takže doufáš, že se naplní doufání příznivců rudého gestapa KGB

P. Brodský 8.1.2011 12:26

Obamova válka proti al Kaidě je úspěšnější než Bushova

Svobodymilovné občany USA typu paní Palinové pobuřuje zdravotní pojištění a potom také dozvuky krize, kterou Obama nezavinil a kterou likviduje tak úspěšně, že již dnes americké hospodářství táhne německý export a následkem toho i náš.

Obama si ovšem neplete obranu demokracie s huntingtonismem. Neorganisuje boj bílých ateistických pseudokřesťanú proti zbytku světa. Poznámka: Ateističtí pseudokřesťané jsou ti, co se ohánějím křesťanskou kulturou, přitom nevěří v Boha a polovinu desatera pokládají za zastaralou.

M. Stuchlik 8.1.2011 12:24

Re: masakr křesťanů

A Obama k tomu mlčí

M. Stuchlik 8.1.2011 12:24

Re: Úlitba bohům

A ostuda všech médií, že proObamovské lži šířili

M. Stuchlik 8.1.2011 12:04

Pan autor už si nepamatuje totálně prolhané útoky levičáků na Bushe, McCaina?

Např lži o tom, že Bush zakazuje výzkum embrionálních kmenových buněk zatímco on pouze odmítl tento výzkum platit ze státních peněz (Soukromá sféra se do toho taky nehnala takže nejde předpokládat, že by z toho v rozumném horizontu něco použitelného vypadlo). Nebo "informace" o tom, že Clintonová a Obama než McCain jsou vhodnější kandidáti protože chtějí zavést "digitální rozvod" elektrické energie, zatímco McCain. Vzhledem k tomu, že elektrickou energii nelze rozvádět digitálně, jak hlupáci z médií domnívají, jediný vhodný kandidát se jeví Mccain, který nepodlehl rudozelenému oblbování a lhaní veřejnosti.