8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

USA: Černošská vzteklina

Naši objektivní novináři nás obšťastnili úžasným titulkem: „Chicagská policie je rasistická, potvrdilo vyšetřování“. Důkaz? Ačkoli černoši tvoří jen 1/3 obyvatel města, 74 % lidí, které policie zastřelí, jsou prý černoši.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 20.4.2016 17:01

Re: Výborný článek.

Neopisuj mutante.

R. Langer 20.4.2016 19:46

Re: Výborný článek.

Ano, od prolhané páté kolony, jako obvykle... :-D

J. Jurax 20.4.2016 21:52

Re: Výborný článek.

Přesně. Ceny za umění či mír jsou zpolitizované a hodnocení nutně subjetkivní.

A přínosy třeba nobelovek pro Obamu (taky Al Gora či Arafata) jsou samozřejmě všem jasné :-D

J. Fleiszner 20.4.2016 9:58

Nobelovku nedostane

Černoch bude dobře běhat, ale Nobelovku za fyziku nedostane. Jsou to sportovně nadaní hlupáci. Pokud se tato kombinace dostane mezi normální lidi, tak je zle.

Pitomci budou stále říkat, že jsme všichni stejní apod. Nejsme! Černoch patří do Afriky a byla velká blbost si je dovážet.

B. Binka 20.4.2016 10:07

Re: Nobelovku nedostane

Mohu se zeptat jaké máte vzdělání? Děkuji.

J. Schwarz 20.4.2016 15:42

Re: Nobelovku nedostane

Co je vám po cizím vzdělání! Raděj vysvětlete, proč tvrzení, že černoši jsou lepší v atletice / jinak řečeno běloši mají horší předpoklady vyniknout v atletice / rasismem není, zato tvrzení že černoši jsou méně vytrvalí a nemyslí jim to tak dobře jako bělochům rasismem je.

J. Jurax 20.4.2016 22:04

Re: Nobelovku nedostane

To nevysvětlíte ...

K. Křivan 20.4.2016 10:11

Re: Nobelovku nedostane

Ve sprintu jsou nedostižitelní. Není divu, tisíce let je trénovali ti nejlepší trenéři - lvi.

Znáte nějakého dobrého černého šachistu ?

Poznanou blbost lze vždy napravit. Černoch patří do Afriky, a Africe by velice pomohlo, kdyby dostala několik milionů vzdělaných a civilizovaných černochů. Určitě by civilizačně dosáhla evropské úrovně. :-)) Americe a Evropě by velice pomohlo, kdyby se zbavila všech černochů.

M. Valenta 20.4.2016 11:06

Re: Nobelovku nedostane

Máte nějakou představu, jak to udělat?

K. Křivan 20.4.2016 13:47

Re: Nobelovku nedostane

Tak to je na 10 Nobelových cen. Nejdřív asi zbavit levičáky veškeré moci. Odstranit je z vlády, ze sdělovacích prostředků, ze škol, .....

H. Lukešová 20.4.2016 11:10

Re: Nobelovku nedostane

Ano, lépe bych to nenapsala.

S. Netzer 20.4.2016 11:33

Re: Nobelovku nedostane

To věřím. :-)))))

M. Valenta 20.4.2016 11:15

Re: Nobelovku nedostane

To jsme tedy na tom podobně jako černoši. Jedna, už řádně vousatá, nobelovka za chemii (Heyrovský, 1959) a jinak samí Zátopci, Kratochvílové či Jágrové.

R. Langer 20.4.2016 12:04

Re: Nobelovku nedostane

No jo, ale kolik je na světe Čechů, a kolik černochů... ;-)

S. Netzer 20.4.2016 12:31

Re: Nobelovku nedostane

Rasová teoretička Lukešová by vás měla poučit, že Češi jsou národ, kdežto černoši rasa, něco jako kočičí nebo psí rasy.

R. Langer 20.4.2016 13:17

Re: Nobelovku nedostane

Hm, a já snad tvrdím někde něco o nějakých rasách? Já o koze, a vy o voze. Jak tak vidím, tak jediná rasistka, co poukazuje stále a opakovaně na nějaké rasy jste tady vy, soudružko Netzer.

H. Lukešová 20.4.2016 13:53

Re: Nobelovku nedostane

Jééé to je hezké, jak na mě pořád myslíte. :-)))

Jak hřejivé, hned se mi bude lépe spát. :-)))

Vy jste skutečně národy a rasami posedlá, jak píše předřečník nade mnou. Já pouze píši, že jsou mezi lidskými rasami rozdíly, což prostě jsou, to se nedá okecat.

J. Jurax 20.4.2016 22:09

Re: Nobelovku nedostane

Ale kuš - zde jde o porovnání početnosti množin Čechů a černochů a o percentuální vyjádření četnosti výskytu řekněme Nobelových cen v obou množinách.

Národ a rasu do toho nesmyslně zaplétáte Vy.

M. Valenta 20.4.2016 13:30

Re: Nobelovku nedostane

Pane Langer nechci Vám brát iluze, ale v porovnání např. s Rakouskem, žádná sláva.

P. Boublíková 20.4.2016 12:14

Re: Nobelovku nedostane

Plus jeden Seifert ;-)

M. Valenta 20.4.2016 13:26

Re: Nobelovku nedostane

Zde jde o technické dovednosti.

K. Křivan 20.4.2016 13:35

Re: Nobelovku nedostane

Takových komentářů a nikdo nezná černého šachistu. Hmmmm, že by náhoda ? Nebo snad mají rasisti recht ?

J. Jurax 20.4.2016 22:03

Re: Nobelovku nedostane

jenže to byla při vší úctě k panu Seifertovi taky cena spíš politická ...

J. Jurax 20.4.2016 22:01

Ale kuš

A kam patří běloch? Do Evropy, že ... ale nějak se nám rozlezl po obou Amerikách, Austrálii, Novém Zélandu. Ovšem z vlastní vůle - Indiáni, Maoři i Aborigeni holt podcenili nebezpečí nekontrolované masové imigrace ...

A dovoz černochů do Ameriky je blbost možná z dnešního pohledu, ale ještě před cca dvěma stoletími to bylo ekonomicky výhodné. Jinak by to nedělali ...

Ale máte recht, všichni stejní nejsme - nejinteligentnější jsou prý Asiati ...

Ś. Svobodová 20.4.2016 9:31

S tou statistikou opatrně.

Článek je pěkně statisticky podložený, ale trochu zmatený. Lépe by bylo se zabývat buď otázkou Chicaga, nebo celých USA. Chápu, že autor chtěl dokladovat černošskou kriminalitu v USA a tím zdůvodnit chování policie v Chicagu, ale takhle to nefunguje.

Na základě jeho statistiky bych mohla dovodit, že pokud ve věznicích tvoří z odsouzených 50% černoši, ve městech New Orleans či Detroit musí být obrovská kriminalita bělochů. Neb jich v těch městech žijí jen desítky procent, ale tvoří 50% odsouzených :-))))

P. Aron 20.4.2016 9:33

Re: S tou statistikou opatrně.

Paní Svobodová, ta čísla za New Orleans a Detroit máte podložená ?

Ś. Svobodová 20.4.2016 13:21

Ano, tvrzením pana Kremlíka

a) černoši tvoří jen 13 % populace USA, ale 50 % obyvatel věznic- viz článek

b) černoši tvoří většinu populace v městech jako New Orleans (60 %) či Detroit (87 %)- viz článek.

Čili smícháním dvou statistik může vzniknout moje tvrzení, že v NO žije 40% a v D 13% bělošské populace, kteří musí tvořit 50% odsouzených :-). Což je samozřejmě nesmysl.

Nemůže vzít dvě statistiky a smíchat je dohromady. Bohužel přesně to udělal.

Na to aby obhájil policii v Chicagu stačili první 2 odstavce.

R. Morava 20.4.2016 10:03

Re: S tou statistikou opatrně.

Asi jste detailistka (pak doporučuji studovat týden zahraniční weby třeba tam tu lokální statistiku třeba Chicago najdete) nebo možná nechápete statistiku. Pokud se řekne že v USA je 13% černochů a ve věznicích 50%, tak jde o celostátní průměr USA. Takže může klidně být v Chicagu ve vězení 100% černochů a ve Wyomingu 0. Pokud se tomu chcete věnovat vice nastudujte si statistiku například korelace... Pro nás ostatní stačí méně detailní pohled a ten je z článku dostatečný.

Můj závěr je, že jsou politici typu starosta NY populisti a místo aby požadovali od černochů aby se sebou něco dělali (případně změnit strukturu podpory, kterou dostávají ale možná špatně), tak je naopak podporují v nenávisti proti bílím, kteří se jm vůbec, méně či vice snaží pomoct.

F. Matousek 20.4.2016 9:27

autore

jen aby vás nekdo nepopotahoval !

"černoch se nežíká " !!

M. Prokop 20.4.2016 9:30

Re: autore

Však taky neříká, píše.