14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

USA: Americké volby I.

Milí čtenáři, píšete mi hojně o nějaký ten komentář k aktuálnímu dění v Americe. Uvažoval jsem o tom, jak jej pojmout. Nakonec mi jako nejlepší formát vyšla série tří článků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 9.11.2020 13:13

Podle mne se Trump opravdu pokusil nelegálně získat podporu Ukrajiny pro své znovuzvolení a impeachment měl reálný základ. Jiná věc je, že od začátku bylo jasné, že Trumpa Republikáni v Senátu podrží a Demokraté si tím spíše uškodili. Osobně budu rád, když Pelosi již nebude ve vedení.

I. Schlägel 9.11.2020 13:09

Trump burcoval své voliče, aby přišli osobně, Biden ty své, aby hlasovali korespondenčně. Voliči zkrátka poslechli.

I. Schlägel 9.11.2020 13:08

Šance musí být reálná, abyste ji mohl zavětřit. Ochrana proti masivnímu falšování hlasů je masivní. Kdyby to bylo jednoduché, tak demokraté obsadí většinově i senát.

V. Braun 9.11.2020 13:06

Dejte sem odkaz na to soudní rozhodnutí o nelegálnosti Obamova zvolení a pak se můžeme bavit dále. Sem s ním.

V. Braun 9.11.2020 13:05

To si asi pletete s Trumpovými davy, Biden záměrně z důvodu COVID žádná velká setkání nepořádal.

V. Braun 9.11.2020 13:04

Růst HDP poslední tři roky Obamovy vlády byl tuším 2,3% ročně, první tři roky Trumpovy vlády 2,5%, takže po Obamovsku tam proti Trumpovi prakticky nebude rozdílu.

P. Moravčík 9.11.2020 12:54

Samozrejme, do veci nevidím podobne do toho nevidí nikto, v tom je čaro falšovania:-). Na druhej strane, to, že sa falšovanie nepotvrdilo, môže byť spôsobené faktom, že sa to dokázať v podstate nedá. Ak niečo robím sám, bez svedkov..., ale neznamená to, že to nemôže byť. Domnienka nenahradí neexistujúci dôkaz, doterajšie konanie demokratov však takejto domnienka dáva určitý punc legitimity. Ak boli schopní každého podrazu a útoku počas celého funkčného Trumpovho obdobia, ťažko si myslieť, že im odrazu narástli anjelské krídla, keď zavetrili šancu..

A. Novák 9.11.2020 12:51

oblíbeným argumentem pro nečekaný zvrat pomocí korespondenčních hlasů je to, že Biden nabádal své voliče, aby takto volili.

Trump zase nabádal, aby lidé volili přímo. Pak je ovšem zajímavé to, že Biden dostal v koresponďácích cca dvě třetiny svých hlasů, ale Trump u prezenčních hlasů byl jen těsně nad Bidenem...:-)

Asi Bidenovi voliči nerespektovali svého kandidáta a schválně hlasovali prezenčně...:-)

V. Novák 9.11.2020 12:27

A Dušana Neumanna?

V. Novák 9.11.2020 12:25

Teď byla nalezena ruská stopa k antivakcinalistům...

I. Schlägel 9.11.2020 12:20

Manipulovat hlasy rozhodně dětská hračka není. Řada vyšetřování údajných podvodů řadu let do minulosti, která se prováděla na základě stížností i žalob, nalezla tyto pokusy v řádech tisícin procenta. Skoky v počítání hlasů jsou reálně okomentované. Nakonec počkejme na žaloby, zajímá mě výsledek. Fandím republikánům, nicméně některé informace o ukradených volbách jsou velmi pochybné a konspirativní.

V. Kain 9.11.2020 12:07

Socialistům je jedno jestli vyhráli podvody a nebo ne.Však to lidé poznají kdo je to Harrisová pokud převezme otěže po Bidenovi.Ekonomika kterou Trump úspěšně rozjížděl půjde nyní do kelu.Pojede s e po Obamovsku a to je velice špatné.

J. Ganaur 9.11.2020 11:57

A dobře udělali!;-D

J. Sedlář 9.11.2020 11:55

Opravdu by mne to zajímalo, včetně skokových nárůstů modrých v těch státech.

J. Ganaur 9.11.2020 11:55

Jo, impeachment je skutečné uznání!Gratuluji!;-D

I. Schlägel 9.11.2020 11:29

Sledoval, korespondenční hlasy byly výrazně prodemokratické a proto bohužel vychýlily po započtení výhybku ve prospěch Bidena. Stovky tisíc korespondenčních hlasů "objevených ve sklepě" je nesmysl všech nesmyslů. Pár odkazů na systém korespondenčních voleb, jejich chybovost a množství reálných pokusů o jejich falšování s pomocí falešné identity jsem si dovolil umístit níže. Louská se to podstatně hůře než bleskové senzační zprávy. Nechám to na Vás.

A. Renjascu 9.11.2020 11:18

To je argument jak fík. Co takhle zkontrolovat náhlý posun u těch grafů, sledoval jste vůbec vývoj hlasování?

I. Schlägel 9.11.2020 11:18

Každý stát má jiná pravidla pro sčítání hlasů. V některých státech se čekalo na doručení těch hlasů, které byly odeslány na poslední chvíli. Velmi zjednodušeno.

P. Moravčík 9.11.2020 11:16

Falšovanie výsledkov asi zaberá viac času;-D.

P. Moravčík 9.11.2020 11:15

Napíšte rovno, že je to nezmyselná otázka.

J. Sedlář 9.11.2020 11:13

ůže mi někdo jako laikovy vysvětlit proč bylo defacto odvoleno během pár hodin a posledích 5-6 států se sčítalo(á) 5 dnů? To bylo tolik korespopndenčních hlasů jen v těchto státech? V jiných lidnatějších nebyl tento problém.

P. Moravčík 9.11.2020 11:13

Boli "demokrati" ochotní akceptovať súdne rozhodnutie o nelegálnosti zvolenia profesionálneho Černocha Obamu za prezidenta? Nebol schopný predložiť originál rodného listu - jeho rodné miesto v Amerike sa nikdy spoľahlivo nepotvrdilo, sám podával zmätočné vyhlásenia, nedokázal vysvetliť svoj pobyt a štúdium tuším v Indonézii, ignoroval platné súdne rozhodnutie súdu v Arizone... Je to konkrétna situácia alebo hypotetická? Demokrati preukázali, že sú majstri podrazov, klamstva a zavádzania (krach série pokusov o Trumpovo odstránenie), prečo by sme teda mali veriť, že voľby neboli "cinknuté", keď je jasné, že manipulovať s hlasmi je práve pri tomto spôsobe detská hračka a podivné kvantitatívne skoky pri zarátavaní týchto hlasov sa vymykajú logickému vysvetleniu?

J. Kombercová 9.11.2020 11:12

No, Hillary vám asi utkvěla v paměti památným hysterákem.

J. Kombercová 9.11.2020 11:10

Předpokládám ironii.

P. Král 9.11.2020 11:09

Děkuji za upozornění na fenomén intersekcionality.

Dávno tvrdím, že společným rysem progresivistů, elfů, SJW, BLM atd. je ublíženost. Nenávidí svět, kde silnější pes m*dá a oni si na střední neškrtli, stali se třeba i objekty šikany, nebo je málo vyvolávali (dnes velké téma při online výuce). Slabší kusy, zkrátka. Zjednodušuji.

Tak ten svět chtějí za každou změnit. Trochu se pomstít, srovnat účty, nastolit sociální spravedlnost. Intersekcionalita je Thórovo kladivo v jejich rukách.

Abych parafrázoval jistě víte koho: Tihle slabí – jednou chtějí totiž i oni být silní, o tom není sporu, jednou má přijít i jejich „království“ – „království sociální spravedlnosti“.

I. Schlägel 9.11.2020 11:04

Slušný blábol.

I. Schlägel 9.11.2020 11:02

Relevantní informace zde: https://www.brennancenter.org/our-work/research-reports/debunking-voter-fraud-myth

J. Pokoutný 9.11.2020 10:57

Demokrati to nedokázali po 4 roky. Tak nedržkujte o nic dřív

I. Schlägel 9.11.2020 10:56

Řekl bych, že přes až archaickou složitost amerického volebního systému to mají Američané vcelku ošéfované.

https://www.eac.gov/election-officials/voting-by-mail-absentee-voting

M. Valenta 9.11.2020 10:53

Jasně. Obama.