26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

UKRAJINSKÁ KRIZE: Lekce dějin nestačila?

Předseda vlády Bohuslav Sobotka v duchu dosavadního uvážlivého a zdrženlivého postupu vládní politiky se vyslovil proti zbrojním dodávkám na Ukrajinu. Mohlo by to být vnímáno jako prvek určité eskalace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Slanina 10.10.2014 10:35

Re: neuvěřitelné reakce

Při výši tvého IQ se není co divit, že "musíš" těm swiním dát za pravdu.

P. Jášek 10.10.2014 10:33

Kominforma

nezanikla?

Nebo senilita?

P. Vítek 10.10.2014 10:32

Re: Nechápu, proč sem výblitky

Kvuli ctenosti

J. Slanina 10.10.2014 10:32

Re: Pane Jičínský,

Tento výlupek ovšem nemůže zůstat někým, kým nikdy nebyl.

P. Vítek 10.10.2014 10:30

Re: Noblesní šlechtic Swrzenberg.

a pamatuje si,co delali Polaci na Ukrajine?

P. Vítek 10.10.2014 10:29

Re: neuvěřitelné reakce

Je dost tezke se v teto dezinformacni dobe orientovat.Mit pevny bod.Myslim si,ze by se melo podporovat vsechno,co smeruje od kolektivismu.Aby lide nemeli vetsi moc nez priroda-ekonomie-normalni kapitalismus(z toho ted vznikli babisi a bude strasne tezke je vystavit ekonomicke konkurenci zvenci).A pak by nazory nejakeho komustickeho smrada nikoho nezajimaly.Makal by v Kolbence a nemel cas na pi.coviny

J. Lepka 10.10.2014 10:24

Pane Jičínský,

jste akademicky vzdělaný člověk, jistě znáte klasický výrok : Anicius Manlius Boëthius

„Kdybys byl mlčel, zůstal bys filozofem.“

J. Slanina 10.10.2014 10:22

Re: Noblesní šlechtic Swrzenberg.

Na přirovnání Polska k islámskému státu, na to už jste musel spadnout na hlavinku z hodně velké výšky.

BTW: Pan Walesa má naopak hodně dobrou paměť. Moc dobře si pamatuje "rozebrání" Polska v roce 1939 , o Katyni raději ani nemluvím.

J. Slanina 10.10.2014 10:18

Re: neuvěřitelné reakce

Fajn, jenom nechápu proč nenazývat lumpa lumpem a oportunistu oportunistou. Soudruh Jičínský holt jenom v šedesátémosmém vsadil na špatnou kartu.

R. Houška 10.10.2014 10:15

Re: neuvěřitelné reakce

Vám se někdy v životě podařilo přimět bolševika k diskuzi o obsahu? Komunistické diskuze si velmi dobře pamatujeme: Kdo nejde s námi, jde proti nám, Ztroskotanci a zaprodanci, Když se kácí les, létají třísky, Jezdíme se do Moskvy učit, jak vám zakroutit krkem! Přejete si ještě nějaké ukázky s komunistickou diskuzí? Je libo link na video z Tchien-an-men? Nebo něco u Tibetu? Či snad něco o ruských vojácích, kteří nejsou na Ukrajině?

P. Krešňák 10.10.2014 10:14

Re: neuvěřitelné reakce

Vážený pane Josovič, asi bych nereagoval, na Váš příspěvek ale použíl jste má slova. Tak vězte, že to že má někdo něco do činění s Ruskem ještě neznamená, že má pravdu v tom co hlásá (převážná většina takovýchto lidí jsou agenti a píší na objednávku Moskvy). To že se Vám příspěvek pana Jičínského líbí není nic špatného a jisté věci to o Vás vypovídá. Nevadí mně to, ale asi bych s Vámi moc "nenavařil". To, že pan Jičínský je hovado se vztahovalo k tomu jak nazval mně joko člověka trpícího jakýmsi pocitem vlastní nadřazenosti. Jestli Vám takoví lidé nevadí co bez znalosti člověka jej okamžitě za jiný názor odsoudí je to opět Vaše věc.K tomu hovadu, pam Jičínský byl jeden z těch co podporovali a iniciativně utvářeli režim po roce 1948. Jsem jeden z těch co na to doplatil. Tak pro mě je pan Jičínský hovado i z těchto důvodů. S pozdravem Krešňák

M. Košťál 10.10.2014 10:14

nic překvapivého

jičínský bude vzývat stará božstva až do smrti. starého psa novým kouskům nenaučíš.

M. Růžička 10.10.2014 10:12

Noblesní šlechtic Swrzenberg.

Tento občan je vše jen ne noblesní a šlechtic.Šlechtické tituly byly zrušeny tudíž v ČR žádní šlechtici nejsou.

Polsko by chtělo atomové zbraně no to už je může mít i Islámský stát ,tyto zbraně by měly mít státy s odpovědným vedením a to Polské odpovědné není válečnické touhy představitelů Polska tomu nasvědčují.Rádoby velmocenské chování tohoto početnějšího národa vůči Ruské Federaci tomu nasvědčují.Bez důkazů Walesa obviňuje RF z údajného plánovaného zabrání Polska a řinčí tou svou plechovou armádou.Přičemž má asi krátkou paměť.

R. Houška 10.10.2014 10:10

Re: neuvěřitelné reakce

Myslím, že všechny, i ty nejtvrdší reakce, na toto vlastizrádné monstrum, jsou velice mírné. Gottwaldův žák Jičínský, by s námi zatočil jinak, kdyby mohl.

P. Vítek 10.10.2014 10:08

Re: neuvěřitelné reakce

Tak dokonale je svet rozvrtany,ze nakonec musim dat zapravdu starym komousum.Jak hluboko jsme klesli diky "nejsme jako oni".Sodoma a Gomora!

J. Jílek 10.10.2014 10:08

Re: neuvěřitelné reakce

Jičínský? Kudy chodil, tudy škodil...poznal jsem ho velmi dobře...

R. Houška 10.10.2014 10:04

Re: neuvěřitelné reakce

Já si naopak myslím, že my, co pamatujeme soudruha Brežněva, a jeho známé "Éto váše ďélo", pronesené v Bratislavě v předvečer vpádu jeho mongolských hord do naší země, máme plné právo napsat soudruhu Jičínskému, co si o něm myslíme. I éto sámoje my dumajem o vas, továrišč Josovič!

V. Podracký 10.10.2014 9:52

Re: neuvěřitelné reakce

Máte pravdu. Vůbec nemám rád Jičínského, ale když někdo říká pravdu, tak ji prostě říká. reakce by měla směřovat k obsahu ne k osobě. Jinak to není diskuse, ale série urážek.

M. Josovič 10.10.2014 9:45

neuvěřitelné reakce

Pana Jičínského moc nemusím. Nicméně v jeho článku jsou uvedeny citace mnoha zahraničních politiků, kteří kdy měli do činění se Sovětským Svazem a Ruskem. kromě toho také něco vědí o historii území dnešního Ruska a Ukrajiny.

Velmi se mi jeho příspěvek líbil. Co ale vůbec nedovedu pochopit jsou reakce pánů diskutujících. Osobní urážky (hovado) a hodnocení (vlezdoprdelismus), kripl, darebák. To jen několik případů. Jak hluboko jste pánové klesli, jaká nenávist z vás čiší. už ani nevím pane Neffe co si mám o vašich diskutujících myslet. Je to naprosto pod úroveň. A možná to něco vypovídá o psychických problémech a frustraci těchto pánů z toho, že jejich jediná "pravda" jaksi není tak uznávána.

jJ mi vás pánové velmi líto. Zbytečně si svou nenávistí ničíte zdraví a zdravý rozum.

P. Krešňák 10.10.2014 9:26

Sud od rumu nevypláchneš.....

Vážený pane Jičínský, Váš proruský vlezdoprdelizmus nemá cenu moc kritizovat tím jste zám a opět jste nepřekvapil. Jen jedno nemohu nechat bez povšimnutí a to Váš odstavec: "Do rámce této rádoby principiální politiky proti morálně ubohému vládnímu pragmatismu patří i petice, protizemanovský apel tria Schwarzenberg, Bursík, Kocáb, který se obrací na tu část kulturní obce či občanské veřejnosti, jež v prezidentské volbě s pocitem vlastní nadřazenosti preferovala noblesního šlechtického Karla proti plebejskému Milošovi. Zatím se nezdá, že by tento mobilizační apel měl nějaký větší ohlas".Jako nevolič pana Zemana se ohrazuji, proti Vašemu tvrzení, že trpím jakýmsi pocitem vlastní nadřazenosti.Jak to víte, že mám takový pocit? Vy mě snad znáte? Minimálně z tohoto odstavce je vidět co jste za hovado. Malá poznámka nakonec.To, že nějaký Vám zpřízněný soudruh něco napíše ještě neznamená, že má pravdu. Takže Vaše citace ve Vašem článku mohou být pěkné hovadiny, kterým věří a jejichž argumenty berou za své jen stejní lidé jako jste vy. S pozdravem světu mír Krešňák

J. Slanina 10.10.2014 9:25

Co se divíte?

Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu, Rudé právo 1956, autor Zdeněk Jičínský

"Vládnoucí dělnická třída odnímá pomocí socialistického práva nepřátelským elementům různá práva a svobody, kterých by mohly využívat k působení na pracující vrstvy, k boji proti socialismu. Zbytky svržené buržoazie jsou zbaveny možnosti legálně politicky působit, je jim zakázáno se politicky organizovat, konat schůze, vydávat vlastní tisk a podobně. Socialistické právo otevřeně prohlašuje, že politická práva a svobody slouží pracujícím, nikoliv však buržoazii. V socialistickém státě veškerá činnost státních orgánů, tedy i právotvorná činnost socialistického státu, zejména zákonodárství, jsou určovány silou diktatury proletariátu, komunistickou stranou."

A třešnička na dortu:

http://www.lidovky.cz/ln-jicinsky-v-roce-1968-radil-jak-na-cssd-d8z-/ln_domov.asp?c=A080116_213020_ln_domov_fho

M. Frank 10.10.2014 9:18

Darebák, fašista a komunista Jičínský!

Tento darebák měl skončit na galejích, za to jak přispěl k zotročení národa komunisty. V roce 1989 měl spolu s ostatními viset na kandelábrech a nemuseli bychom čít tyhle profašistický protinárodní kecy! Hergot já mám vztek, že kdybych ho potkal na ulici, tak dědkovi opravdu nakopu do řiti.

A. Sekanina 10.10.2014 9:16

Starého bolševického a velezrádného

psa novým kouskům nenaučíš.

B. Mrázek 10.10.2014 9:05

Nepoučitelný

Komunistický kripl Jičínský se z dějin opravdu nepoučil. On a jemu podobní se nepoučí nikdy. K tomu aby zlo zvítězilo, stačí jediná věc-aby dobří lidé nedělali nic. Nebudeme-li dělat nic s rozpínavostí Putlerova režimu v Rusku, dopadneme jako Evropa a poté svět v třicátých letech 20. století.

O. Prochazka 10.10.2014 8:44

Tento

komunistický dědek ještě žije? A píše? Jakoby nestačilo, kolik toho už napáchal a ještě byl za to dobře placen.

J. Boleslav 10.10.2014 8:44

Re: Jičínský,

Tak. Bývalý černoch.

J. Boleslav 10.10.2014 8:43

Ještě malá technická

Nebyli či dosud nejsou náhodou všichni ti zmínění němečtí páni exnáčelníci nějak zapletení s KGB či jinými rusáckými-východními službami či firmami? Schmidtem počínaje a Schroederem konče?

F. Svoboda 10.10.2014 8:37

Re: Jičínský,

Je to stále totéž komunistické prase ! ! !

P. Dvořák 10.10.2014 8:29

Re: Kocábovi že křivdím?

Vlastně svým způsobem máte pravdu. Ani o ten vagon se neopřel.

V. Němec 10.10.2014 8:20

Opakování Mnichova?

Nemusím být Sybila, abych odhadl, kam to spěje:

Západ chytře usoudí, že v zájmu zachování míru a dobrých vztahů s Putinem bude "nejlepší" Ukrajinu obětovat.

Ovšem obávám se, že situace nemá žádné "dobré" řešení, jen špatné a špatné.