29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pete Brich 22.9.2007 15:11

Re: Re: Rusové jsou na stakan vodky, francouzi na bidon vína

R^PB

Magor Milda 22.9.2007 14:53

Re: Re: Re: Žurnálie je bahno komunikace

Zrovna jsem mrkl na poslední stav informací. Perská raketa Shahab 3 má v této chvíli dolet 2000 km a může nést 500 kg těžkou hlavici. Vsaďme se, že do tří let jim bude Shahab 4 lítat na 5000 km?

Magor Milda 22.9.2007 14:47

Re: Re: Žurnálie je bahno komunikace

sleduji zejména německé noviny, třeba Süddeutsche Zeitung, jinak se na netu najde dost zpráv o pokusech s raketami šahab a zvyšováním doletu. Obohacování uranu má také svůj význam, kdo si sám udělá tyčky do reaktoru, nadělá si i plutonium a má materiál na svoji bombu podle pákistánského receptu. Jestli mu ovšem ten speciální reaktor sám od sebe nevybouchne, jako ten v Černobylu. Ten totiž také jako vedlejší produkt vyráběl náplně do ruských rachejtlí.

Magor Milda 22.9.2007 14:42

Re: Rusové jsou na stakan vodky, francouzi na bidon vína

v českém státním blázinci mnozí našli také dobrou obživu. Chlastat zde lze od becherovky   přes pivo nebo slivovici po znojemské "víno" vše. Nejlépe se ale uživíte, když ten blázinec budete zastupovat v europarlamentě (viz Bobošíková a Železný). Tam můžete chlastat burgundské a ještě vám hodně zbude.

Tonevadí 22.9.2007 14:37

Re: Žurnálie je bahno komunikace

Ty magore, že jsem tak indiskretní, z kterého pak to bahna si se dozvěděl, kdo se pouští do "výroby raket a atomových hlavic"?

   

Forsmaister 22.9.2007 14:34

Re: K tématu

Ono je průšvihem, když se objeví nějaký státně-právní místní magor...

PS. Sršní hnízdo není nikdy v zemi, vosí může být. Jenom z mé strany technická poznámka.  

Tonevadí 22.9.2007 14:33

Radioaktivní hlavice po zásahu už nebude radioaktivní?

Já nejsem ani expert, ani informovaný, ale že by ta hlavice přestala být pak radioaktivní (i po explozi?), to je tedy něco...

BTW Dušane, co je typické pro neodpůrce?

Magor Milda 22.9.2007 14:29

Žurnálie je bahno komunikace

a podle toho, kdo platí, jsou i jejich zprávy. Co se skutečně dělo, sotva dosáhne čtenáře. Jinak ovšem souhlasím, nechápu, který čert jebal toho Achmeda Neřáda, aby se pustil do výroby raket a atomových hlavic. Jejich obyvatelé mají snad jiné problémy a do Izraele nebo Palestiny se sotva někdo z nich vypraví. Snad jde pouze o rivalitu mezi vůdci islámského světa, co ten jeden fírer smutně skončil, vyrojilo se jich hned hejno. Usáma, AchmedNeřád, Assád junior a bude jich ještě dost, všichni bojují o vedení arabského světa. Ten problém,který nám to ulehčuje, spočívá v dělení na katolíky a protestanty, teda pardon, na šíity a sunnity. Vypadá to prozatím na třicetiletou válku o Irák.

Přesto se nějaký ten potrhlý může najít, který zkusí vystřelit nějakou tu rachejtli třeba na USA nebo nějaké ty evropské křižáky. Mířit moc nebude, jde o demonstraci síly. Hamasáci je střílejí denně, problém ale je, co to má vlastně za účel. Jaké cíle se tím dosáhnou, jak se tyto cíle zajistí. Vypadá to spíš na obyčejnou nenávist a řevnivost. To bude asi také hlavní motiv islámistů.

Forsmaister 22.9.2007 14:29

Rusové jsou na stakan vodky, francouzi na bidon vína

Já jsem na půllitr piva. Rusy i Francouze nutno bíti za zvrhlou kulturu čepování piva. Spolužáka mám v Limoge, má šaramantní francouzku za manželku a živí se jako psycholog v místním státním blázinci (nestřídmý chlast vína a majetkový incest), ho docela u "místních" dobře živí.   

Harpyje 22.9.2007 14:21

Re: Bernard Kouchner

Do blázince patří spíš ten, kdo srovnává Kouchnera s Baader- Meinhof. Rv

carda 22.9.2007 14:04

K tématu

Nevím,zda mi některé informace neunikly,ale nikde jsem se zatím nedozvěděl,proč by Irán měl odpalovat rakety někam do Evropy.Desítky let jsme s ním žili v bohatých obchodních stycích,za Rezi i po něm,jako děti jsme ho znali jen jako filatelisté a náhle odtud přiletí rachejtle.Bez války,bez varování,pro nic za nic?Leda že bychom bosou nohou šlápli do sršního hnízda,což ovšem je případ země ze zcela jiného kontinentu.

tony 22.9.2007 13:58

Re: Už jsem se divil......

A snad nelžou?  Jo, a p. Doležala platí určitě imperiálisti z volstrýtu.

Hans z dědiny 22.9.2007 13:28

Re: Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

Čistě škodolibě: když to nebouchne, sadne to do Ruska nebo na Ukrajinu. Když to bouchne, spad zamoří půl Evropy. Když radar nebude, budeme oblast střetu my.

Hans z dědiny 22.9.2007 13:25

Re: Re: Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

A v tom ses probudil, hlava zpocená a ruka v nočníku. Přestaň blábolit komančské nesmysly a raději si něco přečti, hysterko.

Martin 22.9.2007 13:22

Už jsem se divil......

že by ve vašem článku nepadlo ani jednou jméno Paroubek ? ale jo,sice až na konci,ale je tam. Takže jste zase splnil to,za co jste placen--kým asi,ale jako vedlejšák to ujde.No a Rusové,no samozřejmě že lžou,vy to přece musíte vědět.

nepolitik 22.9.2007 12:49

Pane Doležale, nepatříte mezi mé oblíbené autory, ale

tentokráte s Vámi do písmene souhlasím. Jenom dodávám. Podobně byste se měl řídit i v případech než začnete komentovat výroky Vašeho "oblíbence" Klause, aniž byste si je přečetl nebo před tím než je vůbec vyslovil. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

doktor 22.9.2007 12:17

Bernard Kouchner

je bývalý člen francouzské komunistické strany, dobrodruh ne nepodobný těm z RAF v západním Německu, propagátor tak zvaných humanitárních intervencí (bombardování obyvatel a civilních zařízení států, které považuje za totalitní). V Kosovu jako komisař OSN vyprovokoval v letech 1998 - 2000 genocidu zbytku tamních Srbů Albánci. Patří za mříže nebo do blázince.

P 22.9.2007 11:29

Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

Sohlasím s Vaší úvahou. Ale kam by to dopadlo, to nikdo neví. Záleží na mnoha okolnostech. Nejvíc to zřejmě ovlivňuje výška srážky, která rozhoduje jak dlouho to bude padat a kam. Pak záleží na tom zda to bouchne nebo ne. Pokud to nebouchne škody by zřejmě nebyly tak velké. Ale to je vše odhad. Nerad bych to ověřoval v praxi.

John 22.9.2007 10:52

Re: to zariadenie má ničiť "kusovky"

A proto budeme proti deštníku co? Všechny neochrání, tak ať pochcípaj všichni do jednoho. Tak jsi to myslel soudruhu čobole?

vikin60 22.9.2007 10:46

Re: Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

Dušane, opravdu jste tak hlouý nebo blbý, že napíšete takovou pitomost!!Darebácký stát  USA si chce udělat živý štít z ČR . Rakušane moc dobře vědí, proč jsou proti umístnění radaru v ČR. Radiaktivní odpad by zamořil i Rakousko !

Kubeš 22.9.2007 10:42

Doležale

dobrý postřehR^. Jinak už aby tady radar byl a přestali vrčet jeho odpůrci, kteří v době, když tady Rusáci měli rakety i atomovými hlavicemi mlčeli, nanejvýš podepisovali petice proti západním imperialistům. Byli a jsou slepí, neboť imperialismus je na východě.

Kyklop 22.9.2007 10:06

Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

Soudruh Čobol asi nechápe, že je stále lepší, když někam dopadnou trosky letící rakety, než když poté někde exploduje jaderná nálož.

Dušan 22.9.2007 9:41

Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

Milý pane,

opravdu jste tak neinformovaný  (nebo hloupý) nebo se snažíte provokovat? Zaprvé hlavice po zásahu neexploduje, takže radioaktivita je minimální. Ovšem i v případě, že by mimo atmosféru explodovala, dopad na životní prostředí by byl jistě nepatrný ve srovnání s explozí nepoškozené hlavice. Možnost, že by tento systém zasáhl pouze nosič, neexistuje. Možná by stálo za to si o věci něco přečíst dříve, než začnete (s prominutím) blábolit hlouposti. (pro odpůrce základny typické)

PetrH 22.9.2007 9:32

Re: přesně tak

Hoblíku, vrať se k ponku, nebo umřešRv

PetrH 22.9.2007 9:29

Re: Furt o tomradaru

Mně nevadí, že máte auto - to mě samo od sebe nepřejede. Vadí mi, že si to berete jako záminku, abyste řídil. Není to to samé?;-D

Kdo myslíte, že by měl americký radar obsluhovat? OSN? Bylo by to zajímavé, kvůli každému poplachu svolávat Radu bezpečnosti...

PetrH 22.9.2007 9:23

Re: Nevšiml jsem si, že by tu údajnou podporu Ruska později někdo dementoval

Třeba jste to přeslechl. U tištěných novin je výhoda, že můžete listovat tam i zpátky. Dokud je nevyhodíte. Lidovky to dementovaly už ve čtvrtek, dokonce na první straně, kde původně přinesli tu fikci.

jirka.s. 22.9.2007 9:19

Re: Nevšiml jsem si, že by tu údajnou podporu Ruska později někdo dementoval

"Že veřejnoprávní rozhlas i televize přinesly zprávu v duchu TASSu"  není vůbec zajímavé, ale příznačné!

Yarda 22.9.2007 9:14

Furt o tomradaru

Mně nevadí, jestli tu někde bude další radar - kvůli tomuhle o body nepřijdu;-D

Vadí mi, že USA si to berou jako záminku aby tu měly svou vojenskou základnu - uvidíme kolik se jich sem nakonec na*ere.

m.l. 22.9.2007 7:27

Re: technická otázka - kam dopadnú trosky?

No, když je válka tak holt padají trosky... A když válka není tak se rakety nestřílejí, že?

mpu 22.9.2007 6:44

bezpecne hubarcenie

Hypoteticke zostrelené rakety a hlavice su podla mojho privel'a niepresneho odhadu tak milionkrat menej nebezpecne nez nezostrelené vybuchnute rakety a hlavice. STÁLE SA MOZETE CÍTIT BEZPEČNE.