21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Atei 20.7.2006 18:19

Re: Re: Tak vida, a že se Evropa furt tak stará o bandity zadržované na Quantanámu,

Prosím  zdroj, kde jste tuto informaci získal. díky

Jen prosím, aby tam  nepsali Arabsky. Jednak tomu nečrozumím, jednak  zásadně lžou.

Alex Juchelka 20.7.2006 18:48

Zde máte jeden ze zdrojů...

Ya Libnan a jedna z jeho reportáží je, kde je přímo fotografie zničené sanitky... Těch fotek a reportáží je na internetu víc, pokud máte zájem, vyhledejte si ty další sám, je to smutná činnost...

Vaší poznámce o arabském zpravodajství nerozumím... Skutečně si myslíte, že nejobjektivnější zprávy o konfliktu vám podají pouze americká a israelská média? Média v Israeli jsou běžně censurována vojenskými censory s neomezenou pravomocí (link mohu na požádáni poskytnout - oni se tím nijak netají) a zde v USA je to přinejmenším autocensura - ucelený obrázek si z běžného, většinou lidí sledovaného amerického zpravodajství určitě udělat nelze... :-/

Franta 20.7.2006 20:55

Re: Zde máte jeden ze zdrojů...

To je pravda, vsechna liberalni media (CBS, ABC, NBC a CNN) vylozene "fandi" Islamofasistum. Podle nich vsichni zabiti civiliste jsou pouze na arabske strane - a maji pravdu, vzdyt kdyz ti vsivaci strileli katuse do Nazaretu, zabili dva male arabske chlapce.

Alex Juchelka 20.7.2006 20:59

Re: Re: Zde máte jeden ze zdrojů...

Viz můj odkaz níže...

Dana 20.7.2006 20:21

Re: Re: Tak vida, a že se Evropa furt tak stará o bandity zadržované na Quantanámu,

To byly ty, co se v nich transportovaly ˇKaťuše?

Jan H. 21.7.2006 0:52

Re: Tak vida, a že se Evropa furt tak stará o bandity zadržované na Quantanámu,

V dobe WW2 zacali Nemci pouzivat sanitky k vojenskym ucelum, coz melo za dusledek, ze prestely byt chraneny mezinarodnimi konvencemi a staly se rovnez vojenskymi cili. Stejna situace je nyni v Libanonu, kde Hizballah vyuziva nemocnice i sanitky k teroristickym ucelum. Manipulatori typu Juchelka vsak omilaji polopravdy, aby zmatli lidi, kteri nemaji moznost si jejich mlzeni overit. Zrejme maji teroriste tucna konta... ;-€

Alex Juchelka 20.7.2006 16:30

Zajímavé...

názory významného židovského Araba... :-/

Michal Vrtílek 20.7.2006 15:19

Izrael

Nejde o diskusní příspěvek, ale v této situaci dost těžko chápu, že mnozí lidé mohou myslet jinak.

Jinak celkově diky za Vaše psaní. Michal Vrtílek

Vrtilek@Casri.cz

mimahl 20.7.2006 16:03

Re: Izrael

Mne naopak desi, ze bychom vsichni meli myslit stejne. Clanek pana Dolezala se mi pro svou predpojatost nelibi a Izrael mou solidaritu nema.

Howgh, doprispevkoval jsem:)

H.K. 20.7.2006 17:14

Re: Re: Izrael

Můžete sdělit  proč nemá Israel Vaši solidaritu. Jestli má Vaši solidarirtu Hisbaláh, tak sdělte proč.

Petr H 20.7.2006 12:57

Jinak libanoncům to bude asi prd platný,

ale alespoň vešlo ve známost proč se židovští radikálové "elegantně" zbavili Ariela Šarona.My ti dáme stěhování z Gazy,panáčku,že z toho budeš vykulenej.

Ghost 20.7.2006 12:45

musim se usmivat

Musim se usmivat nad vetou: Zde je jakési nedorozumění: Izrael nechce demonstrovat sílu, ale zachránit své vojáky.

Kdybych si myslel, ze pan Dolezal je nejaky hlupak, pak bych mu to i veril, ze je to jeho presvedceni.Ale protoze si to nemyslim, jsem presvedceny, ze nas pan Dolezal jen tak trochu taha za nohu.

Kazdy rozumny clovek vidi, ze tu o zivoty konkretnich trech vojaku nejde, jde skutecne o ukazku sily, ktera ma nepratele udrzet, co mozna nejdal od hranic.Proste - kdyz se do nas budete navazet, tak todle je jen maly zavdavek toho co bude nasledovat.

Proto take zadne skutecne patrani po vojacich neni, proto take bombarduji kde co, aniz by se zabyvali tim, jestli tam nahodou nemuzou byt drzeni prave ti vojaci.

Pro Izarael maji ti vojaci vyznam jen a prave proto, ze byli ze stanoviste uneseni jeste zivi, tim se vytvorila zaminka pro dalsi akce.Kdyby byli mrtvi stejne jako ten jeden, jaka koliv takova akce by vypadala jen jako obycejna pomsta.

H.K. 20.7.2006 17:19

Re: musim se usmivat

Kdo je rozumný člověk? Jak se to pozná? Jsou rozumní ti, kteří unesli Izraelského vojáka?

Ghost 20.7.2006 19:37

Re: Re: musim se usmivat

Mozne ze i jsou rozumni, ja sem nikdy nebyl v situaci, ze bych zil v zemi, kam by se najednou zacali stehovan statisice a miliony jinych lidi s tim, ze tam nemam co delat, ze jejich predci tam pred 2k let zili a oni se ted vraci, takze vitejte dom ogari :-).No a kdybych se drze nechtel hnout tak mi to podpalej a podle nalady me bud zabijou nebo jen vyzenou.

Mozna kdyby si byl v kuzi tech vyhnanych, pak by si treba mel taky jiny pohled na unos nejakeho vojaka.Opravdu tady hodnotime, ze nejakej Salom rytir byl unesenej ze sveho stanoviste, ale ze desetitisice jinych lidi, sice ne tech co rikaj Salom, nesmej pres 50 let domu nad tim se nikdo nepozastavi.Jak sem psal na zacatku - tezko muzu odsuzovat palestince, kdyz vidim co od konce prvni sv. valky provadeli Izraelci.Proto nestojim ani na jedne strane, ani na strane rucniku na hlave ani na strane jidelni misky nahlave.

H.K. 20.7.2006 20:34

Re: Re: Re: musim se usmivat

Dějiny židovského národa jsou dlouhé a pestré. Židé se do své původní vlasti začali stěhovat koncem 19. století. Byli to zejména židé z Ruska a Ukrajiny. Pogromybyly neúnosné a tak se rozhodli vrátit se do země svých předků.

      Půdu, na které stavěli svá obydlí a hospodařili, si odkoupili od Palestinců zde žijících. Zarážející je, že píšete "únos nějakého vojáka". Povinnost státu je postarat se o každého jednoho obyvatele. Jaká asi by byla morálka vojáka, který by věděl, že se o něho nikdo nepostará? To bychom se ocitli v úplně jiném světadíle, kde jednotlivec neznamená nic. To snad chcete? Já bych v takovém státě žít nechtěl.

Kluk 20.7.2006 21:49

Re: Re: Re: Re: musim se usmivat

To co popisujete je pohled ze strany Izraele.Pro Palestince to muze byt klidne jen nejaky vojak na kterem jim prd zalezi - konecko koncu takovi vojaci jim nikdy neprinesli nic dobreho.

S tim stehovanim na konci 19. stol je to pravda - ale to bylo jako kdyz plivne - problem nastal az po prvni sv. valce - museli byt stanoveny dokonce urcite kvoty - ktere bohuzel nebyli dodrzovany - jinymi slovy anglicani v tom obdobi zkazili co mohli.Prave v tomto obdobi zacali vznikat i zidovske terroristicke skupiny.Myslim ze dokonce i prvni terroristicky utok na nevojenske objekty patri prave jedne takove skupine (slo o hotel tusim ze krale davida).Vudci techto terroristickych skupin po vytvoreni statu Izrael obsadili dulezite politicke funkce a nikdy nebyli za sve zlociny stihani.

Presto dneska Izraelcum vadi ze teroriste z Hamasu jsou politiky Palestinske samospravy :-).No on rozdil v jejich ocich tu je - pro ne zidovsti teroriste byli otci zakladateli kdezto palestinsti teroriste jsou sprosti vrazi.Sami Izraelci dali priklad ze vrazdeni a zabijeni je mozne povazovat za politicky program tak proc se ted tak divi?

Petr H 20.7.2006 12:39

Jsem pro,aby tam USA

nebo třeba i OSN poslala armádu,s jasně definovaným zadáním,tak jak po tom volá libanonský premiér a včera naznačil GWB,technologická převaha je na naši straně.Čili ale nejen konečně odrovnat Hizballáh,ale taky trošičku srovnat do řádku žida,ten se zatím k Libanonu chová jako Němci za války na Ukrajině.

Jinak je zábavné si tady počíst,že Libanon jsou vlastně arabští teroristé,nekulturní země...blablabla.Máte to hoši z tý televizní propagandy v makovici pěkně vykloktaný.Ono ty desítky tisíc amerických a evropských penzistů se tam asi jezdí šprtat nad hrobem Korán,jen pro tak pro sichr.Kdybych ale Libanon neznal a neměl tam známé,tak asi na ten mediální špek skočím taky,s tím člověk nic neudělá,propaganda je propaganda je propaganda.

Stredocech 20.7.2006 14:19

Re: Jsem pro,aby tam USA

Člověče, žádní "Libanonci" neexistují, pouze na papíře. Jsou libanonští křesťané, libanonští sunnité a libanonští šíité a každá z těchto stran má mnohem blíže k některému z okolních či vzdálenějších států, než k příslušníkům jiné náboženské skupiny.

Libanon byl opravdu Švýcarskem Blízkého východu" předtím, než se tam přesunuli Palestinští teroristé, které předtím král Hussain vykopal z Jordánska. Ti rozvrátili křehkou rovnováhu mezi náboženskými skupinami (ta byla zakotvena i libanonské ústavě), což vedlo k občanské válce. Navíc začali Palestinci z jižního Libanonu ostřelovat Izrael což vedlo r. 1982 k Izraelskému zásahu a nakonec na území Libanonu válčila Izraelská armáda se Syrskou. A obětmi občanské války v Libanonu se mimochodem stali i vůdcové nepřátelských stran, Gamayel a Džunbát.

Emil 20.7.2006 12:08

Souhlasím

Já p.Doležale,na rozdíl od té babky přede mnou,s Vámi naprosto souhlasím.Nostradmus je blud oživený fantasmagorickými představami.Realita je ůplně jiná a Vámi dobře popsaná!

herdekbabka 20.7.2006 11:47

jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

Díky historiii dvou tisícitelí jsem dala dokopy i logicky zapadající  postup - který mne opravňuje k titulku. Nemá nic společného s rasismem - o rasismus nejse, protože žisé nejsou rasa - ale jen náboženské seskupení - které se za pomocí moderní techniky - původem ze všech národů světa - snaží následovat a předčit křesťany - ty jejich tak úspěšné odpadlíky. Kteří nesouhlasili s poměry a promiskuitou tehdy vládnoucí. A co se děje - nyní - a židovská víra podporuje a propaguje a pomocí filmařů a médií v jejich rukou - snaží se rozvrátit vše co celé lidské společenství za ty dvě tisíciletí vybudovalo a doosáhlo. tož tak pane Doležal. Ju a o tom únosu - a některých excesech doby a místa. Pamatujete se ještě pane Doležal - jako to bylo v Polsku - /hranice/ před začátkem druhé světové a kdo tehdy němcům vládl???????

bombardak 20.7.2006 12:30

ROFL

Řekni drogám NE !!

Harpyje 20.7.2006 12:38

Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

To je hrozné. Ženská, už jste někdy slyšela slovo interpunkce?

herdekbabka 20.7.2006 13:21

Re: Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

ale jo,  avšak takhle, s pomlčkami,  je potřeba alespoň trošku přemyšlet. A to je to, co se zde obvykle nedělá. Nemám ráda absolutní dogmata, myslet je potřeba...

Dana 20.7.2006 13:23

Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

Snažila jsem se z toho guláše vydolovat smysluplnou větu, která by asi zněla:

"Židovská víra se snaží rozvrátit, co celé lidské společenství za ty dvě tisíciletí vybudovalo a dosáhlo......"

Pokud jste, Herdekbabko, neprožila svůj dosavadní život na samotce bez přísunů informací, musela jste si povšimnout, že přínos  Židů k rozvoji euroatlantské civilizace je (věda, kultura, umění) není zanedbatelný.

Pokud mluvíte o židech, nevšimla jsem si, že by naši civilizaci nějakým způsombem rozvraceli na rozdíl od muslimů. Preferujete společnost, která ustrnula na úrovni ranného feudalismu, a naši civilizaci se snaží prostřednictvím všech prostředků (včetně násilných) zatáhnout do své kmenově primitivní zatuchliny. Zkuste čerpat informace i odjinud než z Nostradama. Nevšimla jste si, že muslimové stále více používají termín Islámský národ?

herdekbabka 20.7.2006 15:41

Re: Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

mno, Dano, ač-li jim tahleta slova nedávají do úst mééééédialní  pisálci. A jen přípodotek , já nepíši o židech jako národu - protože národem nejsou. Jsou to lidičkové všehochuti z tzv. civilizované části světa, všech národností - spojuje je pouze víra a snaha vybudovat podobný stát pro svou víru jako křesťané.  Jen si jaksi nevšimli, že doba je podstatně jiná, než v době vzniku Vatikánu a jaksi zapoměli či pominuli, že taliáni byli v té době poněkud bezprizovní /absence vhodných vládců/.  A ten kulturní přínos - poněkud problematické. Jediné co pro kulturu udělali - a vezměte to napříč spektrem je to babrání se, zvýrazňování a vyzdvihování pouze těch horších stránek lidské povahy. Nic pozitivního.  Místo aby napravovali a pomáhali  - tak ničí tím, že tyhlety ubohosti vydávají za normu lidství. V tom je ten problém. No a ta Vámi opovrhovaná obrana. Každý se brání jak umí. Nedivme se, že když někdo sebere půdu - a vyžene doposud tam bydlící, do utečeneckých táborů okolních národů - a trvá to pár desetiletí - obrana je tím úpornější. Máme takové motto : Jak se do lesa volá - tak se z lesa ozývá. A  židověrci ne právě lidumilně volali do toho pomyslného lesa hodně dlouho - tak co se divíme, že poslední desetiletí ozěna je poněkud úpornější a ne tak tolerantní jako dosud. Oni ti mladí - i u nás a jinde na západě - jsou podstatně radikálnější než starší generace.  A to nejen u nás - je to i v Americe, a jinde v Evropě.

pařez 20.7.2006 19:43

Re: Re: Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

váš příspěvek obsahuje jen fráze, takže by se měl opomenout, ale přesto dodám, že Židé jsou také národ, neboť mnoho z nich se národem cítí být.

Navíc jedním z hlavních důvodů, proč byl Izrael po válce založen, bylo definitivní potvrzení židovského národa (podle tehdejšího práva se národ odvozoval od vlastního státu), což mělo také zabránit zpochybňování masového vyvražďování Židů jako genocidy (masové vyvražďování nějakého národa), neboť plno demagogů tvrdilo, že žádná židovská genocida nebyla, neboť neexistuje židovský národ.

herdekbabka 20.7.2006 20:17

Re: pařezi, - omyl a poměrně značný. Koukněte se až budou dávat na UPC - seriál: Hledání osudu.

Přesun lidí různých národů, ale židovské víry začal už ve 20.tých letech - PROČ - no tak na to byste se musel zeptat tehdejších vlád Anglie, Francie a USA. Kdoví - jak to bylo s Hiterem, že vnutil svou vůli němcům, byla typicky ........ reakce. No a po válce se tohleto stěhování - zrychlilo - snad jako náhradu za to, že němci Hitlera poslechli, že nebyli tak prozíraví jako jeden říman blahé dávné paměti, když vydal Ježíše katům - na žádost souvěrců. Jestlipak víte, co při tom pronesl..... a udělal.  Ju a jen tak dotaz -japato, že ti nejbohatší -  židovské víry se zachránili v emerice???? Mno, kdoví, co odhalí Vatikánské archívy - až a jestli se jednou otevřou. Katolická církev - ten nejúspěšnější pletichář - k tomu určitě tak brzo souhlas nedá. Pak bychom asi koukali. 

pařez 20.7.2006 20:28

Re: Re: pařezi, - omyl a poměrně značný. Koukněte se až budou dávat na UPC - seriál: Hledání osudu.

tomu říkám guláš

a samotné stěhování lidí do Palestiny s tím nesouvisí. To žádný stát nevytvoří :-D Mimochodem např. Britové rozhodně nebyli po válce nadšenci pro vznik Izraele.

Čtenář 20.7.2006 18:00

Re: Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

Co řekli Washington a Franklin o židech

herdekbabka 20.7.2006 18:31

Re: Re: Re: jako obvykle se mýlíte a já se obávám, že smrtelně. Vypadá to že Nostradamus měl pravdu. Na středním východě naše civilizace začala a tam také skončí- tem rok 2020 není už tak daleko.

No díky, to jsem nevěděla. Zajímavé - nezměnili se  ... hmm