26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

TERORISMUS: V Londýně padlo další tabu

Lidem v nouzi se musí pomáhat. To je imperativ multikulturního vidění světa. Na příkladu teroru v Londýně se ukázalo, že do hlav uprchlíků skutečně nikdo nevidí a že pomoc těmto lidem bude „po zásluze“ potrestána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 22.9.2017 10:32

Re: hřát si hada

Bajka je to pěkná, ale přesto pomoc lidem v nouzi není imperativ multikulturalismu.

P. Vaňura 22.9.2017 10:52

Multikulturaolismu možná ne ale salónního humanismu určitě

J. Šimek 22.9.2017 11:17

Re: Multikulturaolismu možná ne ale salónního humanismu určitě

Takto se autor v článku ale nevyjádřil.

J. Lukavsky 22.9.2017 10:59

Re: hřát si hada

No nějak mi nepřipadá, že by ty hordy dobře vyživených mladých chlapů, kteří sice ztratili doklady ale kopodivu neztratili mobily zrovna utíkali aby spasili holé životy. To bych spíš čekal mámy s dětmi, stařenky..... Chápu ale, že se těm mladíkům nechce bojovat za svoje rodiny, v Evropě je čeká ráj a zadarmo. Navíc tam doma se mydlí každý s každým a těžko se dát k někomu perspektivnímu. Nicméně napadlo už někoho z nich udělat obdobu naší 311 perutě či Pouštních krys atd. v Anglii aby se vrátili domů a pomohli ve své zemi nastolit zpátky pořádek a mír? Jistě je lepší počkat až to za ně udělají nevěřící že?

J.L.

J. Šimek 22.9.2017 11:19

Re: hřát si hada

Pardon, ale hordy jsou ženského rodu, takže gramaticky za 5.

Není to lepší.

O. Uživatel 22.9.2017 11:30

Uživatel požádal o vymazání
A. Nový 22.9.2017 18:34

Re: hřát si hada

...mladých chlapů, kteří sice ztratili... :-))

S. Netzer 22.9.2017 9:50

Napsat

že pomáhat lidem v nouzi je imperativem multikulturního vidění světa může jen naprosto otupělý ignorant.

Zřejmě si myslí, že pár příkladů zneužití pomoci diskredituje motivy altruisticky smýšlejících a jednajících osob.

O. Uživatel 22.9.2017 10:04

Uživatel požádal o vymazání
S. Netzer 22.9.2017 10:17

Re: Napsat

Vaše reakce potvrzuje to, co jsem napsala.

Neděkuji.

O. Uživatel 22.9.2017 10:20

Uživatel požádal o vymazání
I. Břízová 22.9.2017 10:20

Re: Napsat

Jo. Tvoje reakce to potvrzuje. Už tomu rozumíš?:-))

H. Lukešová 22.9.2017 10:20

Re: Napsat

Tak ještě jednou, altruismus a pomoc lidem má být na bázi dobrovolnosti, nikdo nemůže nikoho k pomoci nutit, pomoc má být dobrovolná a má vycházet ze srdce.

Neomarxisté však chtějí našim lidem nařizovat, že musíme pomáhat muslimským migrantům a to je zlé, zločinné. Každý člověk má právo pomáhat komu chce, či nepomáhat vůbec, pokud nechce. A kdoví kolika migrantům jste pomohla vy...

J. Šimek 22.9.2017 10:34

Re: Napsat

Našim lidem ... to jste to zmotala, co :o)

Našim lidem induviduálně nenařizuje ohledně pomoci zcela jistě nikdo nic.

P. Marcín 22.9.2017 13:24

Re: Napsat

A co kvóty na migranty?

J. Šimek 22.9.2017 13:29

Re: Napsat

S automatickými kvótami nesouhlasím, ale to je o našem státu a ne o "našich lidech", to je snad jasné.

I. Břízová 22.9.2017 10:36

Re: Napsat

To je ono. Taky mi připadá, že ti, co mají nejvíc řečí, pomáhají tak akorát hubou.

I. Břízová 22.9.2017 10:39

Re: Napsat

Ano a speciálně zrovna tady pan Šimek. Na otázku, komu on sám pomohl, odpověděl opravdu velice hezky.

J. Šimek 22.9.2017 11:21

Re: Napsat

Ještě jsem v Trutnově nepotkal migranta prchajícího před válkou, takže osobně a přímo jsem nikomu nepomohl. Jak je to u vás?

I. Břízová 22.9.2017 11:37

Re: Napsat

No jo, když u Vás znamená pomoc pouze pomáhat prchajícím migrantům. A to je právě ono.

J. Šimek 22.9.2017 13:21

Re: Napsat

Paní píše o muslimských migrantech, tak to ona bude nejspíš řeč o nich.

No hlavně, že jste nedokázala odpovědět :o)

H. Lukešová 22.9.2017 12:28

Re: Napsat

Já pomáhám svým lidem, které mám ráda a na kterých mi záleží.

P. Rudolf 22.9.2017 10:42

Re: Napsat

Když si tady omylem přečtu nějaký výkřik vás a "vašich lidí", tak nabývám neodbytného dojmu, že jste to právě a výhradně vy, kteří těm slušným brání až zakazují pomáhat.

H. Lukešová 22.9.2017 10:45

Re: Napsat

A na to jste přišel jak, že "bráním někomu pomáhat"? Ať si každý pomáhá komu chce, ale ať pomáhá dobrovolně ze srdce a nenutí jiné lidi, kteří pomáhat nechtějí. A otázka platí i pro vás, kolika migrantům jste pomohl vy sám?

A je vtipné, že zrovna vy a vaše parta se považuje za "slušné" :-) Náckové, bolševici a neomarxisté se považují za slušné lidi, to máte pravdu.

I. Břízová 22.9.2017 11:15

Re: Napsat

Když on nabyl dojmu. Tak co už se dá dělat? Tomu člověku opravdu vůbec nic nedochází. A ještě dělá zbytečně větší ostudu těm, ke kterým se hlásí.

H. Lukešová 22.9.2017 11:35

Re: Napsat

Ne, nedochází a štve mě, že ta vítačská "ušlechtilá" skupina si hraje na to, jak jsou svatí, jak jsou dokonale ušlechtilí, přitom mají máslo na hlavě, ať pomáhají, ale sami a ze svého. A pak se opováží hrubě napadat ty, kteří jejich vítačský postoj nesdílí. Viz pí Hájková, která se zařadila do té "správné skupiny". Zakládání vláken se jmény diskutérů je hloupé.

Z. Lapil 22.9.2017 13:00

Re: Napsat

Nejsou ušlechtilí. Aspoň z jejich příspěvků to tak nevypadá. Dokážou ironické a shazující poznámky bez valného smyslu. Přesně takhle se to dělá, když chcete někoho naštvat.

P. Vaňura 22.9.2017 10:57

Naši divocí předkové by třeba migranty, připluvší

na člunu zabili a snědli, "protože se k ničemu jinému nehodí."

Altruismus se primárně týkal vlastního kmene, vztah k ostatním byl objektem "mezinárodní politiky" a nebyl nikdy nezištný - Vyplatí se spojenectví nebo máme jít raději do války... Nebo vetřelce porměníme v otroky (velmi častý případ po celá tisíciletí...)

Ale vždycky zůstaneme VÁLEČNÍKY, to je naprosto nezbytné!

J. David 22.9.2017 11:28

Re: Napsat

Paní Netzer, promiňte mi příkrá slova, ale jste "herdekbaba", dštící oheň a síru na diskusi, a asi jsem já "otupělý ignorant", když imperativ EU o kvótách chápu logicky, jako příkaz vrchnosti, o mne a beze mne. Víte, Frau Sybille, když už Vaše hosty v nouzi nezvládnete, a vyžírají Vám špajzku, není slušné je odkazovat na sousedy a jejich špajz, kteří s Vašim altruismem nemají nic společného. Víte, hosty si vybírám, ale samozvané hosty sousedovic také nemusím přijmout, mohu je přímo vykopnout z baráku, a souseda krapánek proplesknout, že mi je přeposílá na "mittagessen" a do mého kanafasu "All inclusive". Krapánek je mi Vás líto, jak se principy multikulti užíráte, a své libido marníte na diskusním webu v chiméře "světlých multikulti zítřků". Pod pláštíkem multikulti souznění z Vás čiší jenom zloba a odmítání jiného názoru. Nejste Vy konvertitka k učení Mohammedovu? Mají stejnou rétoriku. Altruistou nejsem, ale zastánce sousedské výpomoci. Ale negr z Nigerie, či Čadu, nebo musulman ze subsaharské Afriky, etc., to je pouze nelegální inroduktant a nákaza , k rozvrácení sice ne příliš rovnovážného systému, ale furt systému. Frau, vidíte bacily? Nevidíte, a vidíte, nákaza je tady. Kolik máte altruisticky usalašeno migrantů doma, když si tžu na diskusi furt "mlácáte kušnu" rétorikou filantropie a altruismu? Víte, je mi 67, starej haluzák, ale vždy vím, že multikulti introdukce nepřináší nic pozitivního. EU - veverka šedá, rak americký, rosomák sibiřský, medvídek mývalovalovitý, bolševník velkolepý. Chybí mi v seznamu musulmani, také nepůvodní druh, invazivní. Frau Netzer, jsem agnostik, tedy Kafir. Ale, jak jsem starej a ozbrojenej (pud sebezáchovy), invazivní musulmany bych mordoval, jako roku 1683 Sobiejský u Vídně, pokud by vlast zavelela. I kdyby ste se defekovala a chytila syndrom "duševního pohnutí v laktační nedostatečnosti klimakteria". Grüss Got", nebo "Salam alejkum".

J. Chaloupka 22.9.2017 12:06

A nemá se pomáhat bližnímu?

Já tedy bližního v Africe ani v Asii nemám.