5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

TERORISMUS: Oko za oko

To, že Welšan Darren Osborne vjel 19. června do skupiny muslimů, znamená novou fázi v konfliktech mezi Evropany a přistěhovalci. Co stojí za zmínku?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 28.6.2017 0:52

Překvapuje ještě někoho, kam až Robejšek klesl?

Teror vymýtat terorem, to jste to, populisto, dopracoval! Znáte úsloví- oko za oko.... a svět je slepý?

P. Rudolf 27.6.2017 19:06

Robejškovy blafy

Ad.1) Prohlásit Osborna za duševně chorého musí každý student prvního semestru medicíny. Normální jedinec totiž do lidí nenajíždí úmyslně autem.

Ad.2) Oko za oko je ta nejprimitivnější reakce, která může moderního člověka napadnout. Trestání společnosti našeho civilizačního okruhu už dávno přenechaly justici.

Ad.3) Politická korektnost je o něčem úplně jiném, než vědomí toho, že my lidi jsme různí.

Ad.4) Žádné paralelelní společnosti nikde v Evropě nevznikají. Občanská práva musí požívat každý, dokud se nedopustí něčeho, co je v rozporu se zákonem a kdy pak zase jenom zákon povoluje jejich omezení.

Ad.5) Svůj díl viny nese celé lidstvo, neb evoluce nepostupuje všude stejně, což pak zákonitě vytváří vrstvy se svým stavem nespokojené. Jak to však chcete odstranit netuším. A heslo "teror poti teroru" je známkou zaostalého až byzantského myšlení autora. Je svým pohledem na svět, jako vlastně vždy, sto let za opicemi.

P. Vaňura 27.6.2017 19:31

Nesmyslnost Vašich tezí je taková, že to netřeba ani

dokazovat. V Vašem systému je totiž ve výhodě každý, kdo pravidla NEDODRŽUJE. VŠECHNY kolektivistické systémy právě z tohoto důvodu vedly napřed k teropru a potom ke zkáze.

Občanská práva samozřejmě má POUZE OBČAN. Dále pak legální příchozí. Nelegální migrant má JEDINÉ PRÁVO, totiž táhnout ke všem čertům!

Nět migranta, nět problema!

Mimochodem, muslimové podle Vaší definice NEJSOU NORMÁLNÍ... Protože teror většinou SCHVALUJÍ, jinak by byl totiž bez zázemí, které mu poskytují, snadno likvidován.

J. Kanioková 27.6.2017 22:11

Souzním..

M. Prokop 27.6.2017 22:15

Re: Nesmyslnost Vašich tezí je taková, že to netřeba ani

To mu nevysvětlíte ...

Zda nechápe z blbosti či za peníze, to se neodvážím soudit.

P. Vaňura 27.6.2017 19:33

Mimochodem, podle justice byl Al Capone obchodník

s nábytkem, který se dopustil daňového podvodu.

P. Urban 27.6.2017 16:35

Válka deprivantů

Podle pana Robejška jsme napadeni a musíme se bránit způsobem, který na útočníka platí.

To znamená, že teď, po útoku Darrena Osborna, počet útoků islámských teroristů poklesne.

Uvidíme.

R. Tichý 27.6.2017 17:21

To jste fakt vycetl z clanku?

A. Alda 27.6.2017 16:17

I u nás už způsobují migranti problémy.

Viz např. zde:

http://radimvalencik.pise.cz/4725-rev-v-tramvaji-pry-se-ho-dotkla-zena.html

(Chyba, že nedostal od nikoho hned po tlamě.)

nebo zde:

http://www.blesk.cz/clanek/regiony-plzen/478450/situace-je-uz-neunosna-plzenska-obchodni-centra-terorizuji-agresivni-cizinci.html

V. Hájková 27.6.2017 17:05

Re: I u nás už způsobují migranti problémy.

Pane jo- to jsou silné argumenty:-)))))

P. Klíma 27.6.2017 15:25

Darren Osborne

Vstoupil do dějin. Osamocený bojovník. Trailblazer.

J. Jelínek 27.6.2017 16:14

Re: Darren Osborne

Ale nevstoupil nikam, je to jen nešťastník a díky Bohu, že nikoho nezabil. Více obdivu zaslouží ten fotbalový fan, který se postavil s holýma rukama skutečnému teroristovi. No, přiznejme si - kdo na to má? A myslím, že takových bylo víc.

A. Pakosta 27.6.2017 14:51

Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Vždy jsem si vážil, pane Robejšku, Vašeho rozhledu, vzdělání a schopnosti pojmenovat věci pravými jmény. O to více mne překvapil Váš dnešní článek. Naprosto nechápu, jak můžete - opakovaně - mluvit o zoufalém činu onoho Darrena Osborna jako o OBRANĚ! Nešlo přece o nic jiného než o pomstu či odplatu - čin ještě méně racionální než teroristické činy Mohamedánů. Ti totiž mají "v náplni práce" zabít co nejvíc nevěřících a pokud možno přitom zahynout, aby dostali přímý lístek do svého vysněného rajského nevěstince. Osbornův čin takové vysvětlení postrádá - prostě v něm bouchly saze a chtěl dát Mohamedánům okusit jejich vlastní medicíny. Ale obranný záměr ani význam v tom hledat nelze. Obranou byl například čin iráckého vojáka, který svým buldozerem najel do auta s teroristy, kteří útočili na jeho jednotku - zde: http://new.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10387-iracky-vojak-obetoval-zivot-utok Ale naslepo vedený útok proti muslimským civilistům je opravdu jen slepou pomstou či odplatou. Osborne nepomohl vůbec nikomu, pouze všem uškodil. Oko za oko nám nepomůže.

V. Student 27.6.2017 15:13

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Celkem souhlas,pane Pakosto, ale místo toho, co nám nepomůže, byste se mohl trochu zkusit rozepsat, co by nám tak pomohlo. Myslím to vážně, já to totiž nevím, a myslím, že tady začíná být každá rozumná rada drahá, nic ve zlém.

A. Pakosta 27.6.2017 16:11

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Zatím by stačilo, kdyby Frontex přestal spolupracovat s převozníky migrantů. Ty, které vyzvedne z moře, prostě musí odvézt zpátky tam, odkud vypluli, to je do Afriky. Balkánskou cestu převaděčů se podařilo díky Makedonii zavřít docela dobře.

Dalším krokem by mělo být důsledné chránění celé vnější hranice států EU a zrušení experimentu zvaného Schengenský prostor. Ten se hodí tak nejvýš do pěkného počasí, my s Evropou plujeme do bouřky. Vnější hranice EU by musela být chráněna nekompromisně, to je i s použitím síly. Tím by se uzavřely kohoutky dalšího přítoku nežádoucích ilegálních migrantů. Potom teprve má cenu začít řešit co s těmi, kteří tu už jsou. A v tomto případě by se mělo začít revizí sociálních systémů. což je otázka bolavá, ale nezbytná.

V. Hájková 27.6.2017 17:22

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Pane Pakosta- za váš první příspěvek jsem Vám složila poklonu! Za tento už nemohu! Za 1/ FRONTEX - nespolupracuje s převozníky- to je blud, který tu píší někteří blogeři nebo rádoby- novináři! Frontex zasahuje na volání o pomoc a jedině v mezinárodních vodách a ne , jak někteří novináři píší , že pro ně jezdí až ke břehum Libye-

2/ Tyto lodě frontexu - tyto uprchlíky - nemohou odvezt do přístavu Libye- nato by musely dostat povolení k vjezdu do přístavu a to nedostanou- protože s touto zemí není stále podepsána readmisní dohoda! Navíc uprchlíci ze subsaharské Afriky nejsou Libyjci - které by byla tato země povina přejímat - bohužel tak je to složité! 3/ Jak si představujete to použití síly při hlídání tak obrovské mořské hranice EU??

škoda- tímto svým příspěvkem jste mě velice zklamal! Doufám, že pro konstatování faktu nebudu obviňovaná, že jsem "" vítač imigrantu"

P. Vaňura 27.6.2017 21:18

Pokud by tam lodě Frontexu vůbec nebyly, nestačilo

by odvézt migranty v gumovém člunu 20 km od břehu.

A pokud migranty nebere Lybie, nemusí je brát ani Itálie či kdokoliv další! Ani Itálie je nemusí pustit do přístavu!!! Ať si zůstanou na moři třeba 10 let! Nejbližší země místa "ztroskotání" je Lybie! Nebo ať je odvezou třeba do Somálska a vysadí v gumovém člunu na hranici výsostných vod. Nebo někomu zaplatí, aby je vzal na břeh!

J. Václavíková 28.6.2017 0:47

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Paní Hájková, to nevíte, že každý, kdo neprojevuje dostatečnou protiuprchlickou hysterii, je vítač?

Jinak souhlas, je to tak, jak píšete.

V. Pavelka 27.6.2017 21:20

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Ani slůvko o ITALSKÉ Mafii.?

P. Klíma 27.6.2017 15:31

Ferreste Gumpe,

kde jste se tu vzal? Myslel jsem, že jste jen fikce a hle - brácha Pepka Vyskoče je na Psovi.

A. Pakosta 27.6.2017 16:25

Re: Ferreste Gumpe,

Pane Klímo,

předpokládám, že Vaše reakce se k mému příspěvku dostala omylem. Literární postavy Forresta Gumpa i Pepka Vyskoče sice znám, ale není mi zřejmo, jak byste je spojoval s mým příspěvkem. Takže pokud nejde o omyl, vysvětlete tupci svůj břitký vtip - rád se zasměju s vámi.

V. Hájková 27.6.2017 17:08

Re: Pane Robejšku, myslíte to vážně?

Hluboká poklona za tento váš příspěvek .

M. Moravcová 27.6.2017 14:33

Přesně tak.

Nezabránění teroru, o které dopředu víme, neodsouzení teroru, který způsobili naši spoluvěřící ve jménu naší víry, je stejný zločin, jako teror samotný.

J. Kanioková 27.6.2017 14:19

Naprostý souhlas,

jen bych k tomu přidala, že by se mělo přestat užívat výrazu integrace, a začít to nazývat pravdivě - nutná asimilace ! Že hodnoty a pravidla domácích mají prioritu a musí být respektována všemi v dané zemi.

Výraz "Evropské hodnoty" nesnáším, to je nesmyslný pojem, který smrdí ideologií.. pokrytectvím..

PŘISTĚHOVALCI V NIZOZEMÍ, se musí zavázat hájit a podporovat HOLANDSKÉ hodnoty. - http://nltimes.nl/2017/06/21/immigrants-netherlands-must-now-pledge-uphold-support-dutch-values

V. Pavelka 27.6.2017 21:32

Re: Naprostý souhlas,

Ve Švýcarsku jsou 15 let Pod dohledem , Musí se naučit jazyk, Historii země ,atp.!!

V. Student 27.6.2017 13:37

Pane Robejšku

věnujete se politice a je dost možné, že jednou zaujmete velmi významný post. Dejme tomu předseda vládnoucí strany (no proč ne?), vlády... prezident (no proč jednoho dne ne, nebyl byste horší současného, a to proti němu mám jen pár věcí). Ale ruku na srdce - kdybyste byl předseda vlády, obhajoval byste zásadu "teror proti teroru?"

Jinak díky za dobrý postřeh s těmi psychiatry, poslední dobou už se zase ozývají hlasy, že by za nás měli všechno důležité řešit oni, zejména posuzovat, kdo je slušný a neslušný.Já vím, on si slušný člověk moc nedovede představit, že by toho mohli zneužívat, ale někteří, díky bohu, nejsou odkázáni jen na představy a mají zkušenosti jak své, tak lidí, kterým věří.

Z. Velínský 27.6.2017 14:07

Re: Pane Robejšku

Ruku na srdce - děsil bych se toho, že by pan Robejšek měl tak významný post, že by mohl posílat občany do války. Ale vzhledem k tomu, že nejspíš ani nedokáže jasně říct, jaké jsou ty charakteristické hodnoty naší civilizace, jež se musí silou proti ostatnímu světu prosazovat, zůstávám celkem v klidu a jeho slova považuji za dnes tolik módní plkání bez hlubšího obsahu.

M. Moravcová 27.6.2017 14:51

Re: Pane Robejšku

kdyby byla země ohrožena válkou, vy byste nešel bojovat? Do války? bránit svou vlast a rodinu? Srabe.

V. Student 27.6.2017 15:04

Re: Pane Robejšku

Nešel. Utekl bych do Sýrie a nechal se tam živit. Frustrován strastiplnou poutí sem tam ohnul nějakou tu Syřanku, nezapomenuvše ji přitom samozřejmě zmlátit, a prosazoval tam hodnoty, které jsou jim cizí. A kdyby mi dávali najevo cosi jako odpor nebo pohrdání, vytáhl bych obrázek Asada s nápisem tatíček Asad a měl bych pokoj. A mimochodem, paní M. Moravcová, máme tady emancipaci - zbraň unese i žena. Posílat mě do boje místo toho, abyste šla sama...fuj, srabko jedna.

P. Urban 27.6.2017 16:45

Neposlat lidi do války

Prezident Beneš Čechy do války neposlal. A jeho rozhodnutí se Čechům, navzdory mnoha pochybnostem, bohatě vyplatilo.

Podobnou strategii zvolili vůči Hitlerovi evropští Židé. Možná je Češi inspirovali. Možná jim nikdo nevysvětlil charakteristické hodnoty židovství. Řekl bych ale, že těch pár, kteří do války nakonec šli, udělalo lépe.

Politiků, kteří vůbec nedokáží poslat lidi do války bychom se měli děsit podobně jako těch, kteří lidi do války posílají lehkomyslně.