3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

TERORISMUS: Musíme si zvyknout?

Po teroristickém útoku v Manchesteru je už předem jasné, co bude hlavním poselstvím evropských politických elit. Těch elit, jimž vůbec nic nehrozí. Poselství se totiž už dlouho nemění. Zní: zvykejme si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 25.5.2017 10:05

Ale dopouštíte se JEDNÉ zásadní manipulace.

Elity nemohou odstranit domácí zločince. Mohou ale 100% odstranit všechny islamisty tím, že deportují všechny POTENCIÁLNĚ nebezpečné muslimy! Zkuste mi říci, co na tomto "nefunguje."

Všechny žvásty o tom, jak "jednoduchá řešení nefungují" mají pouze zamaskovat fakt, že je sluníčkáři realizovat NECHTĚJÍ!

J. Šimek 25.5.2017 10:03

Re: Ptám se proto,

Neobhajuju a vy jen lžete přesně, jak jsem napsal výše, uvědčený lháři.

P. Vaňura 25.5.2017 9:59

Než začnete říkat, že "něco nejde," zkuste si představit,

jak by to vyřešil Tamerlán! Přeživší z muslimské komunity, pokud by vůbec nějací zůstali, by ve strachu hlídali své souvěrce vědouc, že pokud něco zase vyvedou, bude to jejich konec!

My tady totiž žádné muslimy nepotřebujeme a proto 100% řešení existuje!

Mimochodem, jen vědomí, že by následovala takováto reakce by možná stačilo zabránit teroristickým útokům!

M. Šejna 25.5.2017 9:55

Re: pane Zálome

vzhledem k tomu, že hlasování o brexitu bylo u nás prezentováno, jako vyjádření nesouhlasu Britů s imigrační politikou EU a s volným pohybem osob v rámci EU, tak Brexit nejspíš to souostroví oddriftoval opravdu až kamsi k Antarktidě - alespoň podle nadšení místních eurofobů z výsledků referenda.

P. Vaňura 25.5.2017 9:54

Představte si, že by byl řešením problému pověřen

P. Vaňura 25.5.2017 9:51

No, ti dva pitomci přece jen měli určité meze, co ještě

byli ochotni Hitlerovy strpět. Dnešní evropské pseudoelity je nemají!!!

P. Vaňura 25.5.2017 9:48

Jejich příbuzní jsou zbabělí idioti a mají jen to, co si

zasloužili! Nevšiml jsem si totiž, že by příbuzný některého zavražděného jako odvetu zmasakroval příslušný počet muslimů. Pro samuraje by toto byla POVINNOST a vůbec nepřipadalo v úvahu, že by ji nesplnil!

J. Hajský 25.5.2017 9:47

Musíme si zvyknout?

Dovedete si představit Churchila, jak po bombardování Coventry a Londýny říká: Nedá se nic dělat, na to si musíme zvyknout?

Dovedete si představit Kenedyho jak by řekl: Nedá se nic dělat, na rakety na Kubě, namířené na USA si musíme zvyknout?

Dovedete si představit Bushe jak 9/11 říká: Nedá se nic dělat na bourání mrakodrapů a zabíjení Američanů si musíme zvyknout?

Ale dobře si dovedu představit (nejen představit - je to skutečnost) jak západoevropští papaláši unisono říkají: Nedá se nic dělat, na muslimské atentátníky si musíme zvyknout!

P. Vaňura 25.5.2017 9:42

Žádné zvykání. Cesta existuje! Čingischán a Berija náš

vzor! "Plánovaná depotace byla zahájena. Nevyskytly se problémy, které by stály za řeč." (L. P. Berija).

Je též všeobecně známo, jak naložili Čingischánovi nástupci se středověkou sektou assassínů, která 150 let terorizovala celý Blízký východ! Ti nikoho nedeportovali, všechny rovnou pozabíjeli!

S. Donát 25.5.2017 9:33

Re: pane Zálome

Velká Británie neleží v Evropě? Tím, že si odhlasovali Brexit, tak to souostroví oddriftovalo za polární kruh, nebo co?

J. Růžička 25.5.2017 9:19

A proč by takto politici nemluvili...?

Musíme si zvykat, semkneme se, spojíme své síly v boji proti terorismu...když je lidé dál volí, a tím je převědčují o správnost jejich jednání? Proč nejsou lidi na náměstích, neprotestují a nežádají konec přílivu těch středověkých zabijáků? Zpohodlnělí, ustrašení, se ztučnělými mozky, bez hrdosti...

L. Severa 25.5.2017 9:18

Včera "Události, komentáře".

Robejšek proti dvěma. Ten za SZ omílal to známé "žádnou paniku". Kolik ještě mrtvých aby přestali o té panice žvanit. Zatím je EU v pasivní obraně. Prohlídky pasažérů na letišti, stovky policistů při různých akcích, zátarasy, také výjimečný stav ve Francii (Robejšek: "To není výjimečný stav ale trvalý.") Pan Robejšek již uvedl konkrétní opatření jak postupovat a na závěr dostal pitomou otázku: "Jaké máte konkrétní řešení?". (Oni mají geniální řešení : "Nepodléhat panice !" )

T. Hraj 25.5.2017 9:13

s terorismem zavázaným přes oči

Při vší úctě k obětem, terorismus NENÍ hlavním problémem islámské imigrace, jakkoli samozřejmě přitahuje největší pozornost médií.

Masová imigrace (zejména ta z islámských zemí) nemůže nemít zásadní dopady kulturní, sociální, hospodářské a politické. V těchto oblastech se totiž ze současného stavu posuneme o něco směrem tomu, co je realitou v zemích původu imigrantů. Prostě přichází-li migranti v masových počtech, přinesou si to takříkajíc s sebou.

Klíčové je tedy 1) popsat, o jakou změnu se tu vlastně jedná a 2) říci si, jestli něco takového chceme. Nevšiml jsem si, že by se naši(EU) politici svých voličů takto tázali.

Jsem dalek jakéhokoli rasizmu ba i xenofobie, ale je jistě zřejmé, že v zemích jako je Afganistán, Somálsko, Eritrea, ale i Syrie, Irák atd. je realitou kultura obsahující větší míru zaostalosti, iracionality a krutosti než ta naše.

M. Šejna 25.5.2017 9:13

pane Zálome

budete muset začít rozlišovat. Tentokrát se teror odehrál v Británii, která vystupuje z EU. Takše pište prosím o "britských elitách" a nikoli o "evropských elitách".

Nebo jinak "Britové si musí zvyknout", nikoli "Musíme si zvyknout".

A nebo ještě jinak: Brexit je Britům úplně k ničemu, když se jedná o muslimský terorismus. Dokonce budou Britové ještě velice ochotně spoluprocovat s "evropskými EU-elitami", když budeme společně nahánět pachatele muslimských atentátů.

R. Gramblička 25.5.2017 9:11

Re: Ten požadavek na zajištění absolutní bezpečnosti

nedělejte ze sebe idiota, váš "požadavek k zajištění absolutní bezpečnosti" jste autoru článku hloupě podsunul, on po něm nevolá. A k vašim reakcím na p. Kulheima: dokážete vůbec věcně debatovat?

R. Gramblička 25.5.2017 9:07

Re: Ano, zvyknout si musíme.

z vás by Chamberlain a Daladier měli radost :-(

J. Kulheim 25.5.2017 9:00

Re: Ptám se proto,

Nenapsal jsem vám, že obhajujete islamisty.

Napsal jsem. "Vy a vám podobní obhajujete udělování azylu lidem, kteří přicházejí ze zemí, kde je dominantním náboženstvím islám. "

J. Šimek 25.5.2017 8:56

Re: Ptám se proto,

Vy lžete, já žádné islamisty neobhajuju.

Vy si jen vymyslíte něco, co netvrdím a pak mě za to tvrdě tepete.

Jste obyčejnej tydýt nechopnej normální diskuze.

M. Rubáš 25.5.2017 8:44

Západ si musí zvyknout

Západ si bohužel musí zvyknout. Ten se islamizuje a bude islamizovat. Česko se ještě může zachránit před islamizací. Západ asi ne, určitě ne nenásilnou formou.

http://www.epshark.cz/clanek/98/islam-ne-krestanstvi-zahlcuje-evropu

P. Zinga 25.5.2017 8:39

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Kde bydlíte? Přijdu Vám občas rozbít hubu nebo aspoň zapálit auto či rozbít okna.. Předpokládám, že byste to přijal stoicky.

P. Zinga 25.5.2017 8:36

"Politické elity"

by udělaly lépe, kdyby držely hubu.

J. Kulheim 25.5.2017 8:35

Říká se, že člověk si zvykne i na šibenici.

Zvykejte si vy, já si zvykat nebudu a nechci, aby si museli zvykat na terorismus moji vnuci. Vemte si je domů a zaručte se za ně, že nebudou páchat zločiny.

Těch 22 zavražděných dětí si také bude muset "zvyknout". Jakým právem berou život lidem, kteří se ničím neprovinili?

P. Lenc 25.5.2017 8:30

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Ano.

P. Lenc 25.5.2017 8:30

Re:

Ano, to je ten "nepodstatný" rozdíl.

J. Kulheim 25.5.2017 8:23

Ptám se proto,

že mne zajímá proč bychom měli povolovat trvalý pobyt lidem, kteří nesdílejí naše životní hodnoty a jsou ochotni zabíjet ty, kteří vyznávají jiné náboženství. Čím obohacují naši společnost? Přinášejí jenom kulturu strachu, betonových zátarasů, omezování svobody, atd.

Vy a vám podobní obhajujete udělování azylu lidem, kteří přicházejí ze zemí, kde je dominantním náboženstvím islám. Ukazuje se, že tito lidé s mnohdy nedokážou přizpůsobit životu v jiných životních podmínkách. I když se už narodili a vyrůstali mimo rodnou zemi svých rodičů, jsou frustrovaní z toho, že jich většinová společnost nepovažuje za sobě rovné, atd. Nenávidí natolik, že jsou ochotni zabíjet.

Tady se nejedná o solidaritu, ale sebevraždu.

S. Kříž 25.5.2017 8:23

My Slovani jsme PŘEDURČENÍ vládnout Evropanům!

Souhlas s panem Zálomem: Evropani jsou prostě hloupí, nedokážou si sami pomoci od ŽÁDNÉ z těch hrůz, jež je každodenně drtí: Od terorismu, menšin, kapitalismu, buržoasní demokracie.

Zato my Slovani jsme dokázali, že to dokážeme. Hned my Češi můžeme Evropany poučit doslova po lopatě: Stovky let jsme byli součástí Evropy, vinou rakouské nadvlády. Ani po VŘSR jsme se nemohli od Evropy hned odtrhnout, vinou přítomnosti menšin na našem území (jak krásně řekl pres. Beneš).

Až po osvobození naší vlasti Rudou armádou to šlo – doslova ráz na ráz: Odsun a znárodnění, a za pár měsíců byla zlomena moc menšin i československé buržoasie – a cesta k míru a štěstí byla otevřena.

Jaké z toho plyne poučení pro dnešní Evropany? Jednoduché: Rozpustit EU a NATO, následně požádat Rusko o internacionální pomoc. Rusové jsou dobří, pomoc neodmítnou, nás k tomu přizvou; koho taky jiného, že, to dá rozum. Nu, a po odsunu všech menšin a znárodnění budou evropské národy žít TAK ŠŤASTNĚ, jako jsme my Čechoslováci žili v letech 1945 až 1989. Tečka.

Z krásného Benešovska zdraví Svatopluk Kříž. Buďme svorní!

P. Janos 25.5.2017 8:11

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Opomněl jste takový malý rozdíl, muslimové jsou na blízkém východě tak nějak historicky usazeni, s tím se nedá nic dělat, ale do evropy je musel někdo pustit, nebo dokonce pozvat, někdo jim musel udělit ta britská, či francouzská občanství, někdo jim musel ustupovat, když začali prosazovat svoje nároky na úkor evropské kultury. Proto je vaše srovnání zcela mylné, izraelci žijí v ohrožení z nezbytnosti, evropané však v důsledku své slabosti a hlouposti.

T. Hraj 25.5.2017 8:01

Re: Ano, zvyknout si musíme.

1) V Izraeli si nezvykli. Naopak, jsou připraveni a konají a to jak na úrovni bezpečnostních složek, tak obyčejných občanů. Jejich situace je take samozřejmě zcela jiná než naše, protože jsou obklopeni smrtelnými nepřáteli a uvnitř státu mají 20% pátou kolonu.

2) Náš svět (ČR) bezpečný relativně je a může to tak zůstat, pokud nebudeme následovat příkladu západní Evropy (bludy trpí evidentně ona). Ke kolika teroristickým útokům došlo v ČR, SK, PL, HU atd.? Jaký je v těchto zemích podíl muslimů na populaci?

R. Tichý 25.5.2017 7:54

Njn, rozdil je ten, ze v Izraeli muzou utocnika odstrelit jako vztekleho psa. V Evrope jej musime nechat dokonat. Nespacha-li sebevrazdu, pak jej vyzveme, aby nas nasledoval na policejni stanici ke zjisteni totoznosti.

J. Šimek 25.5.2017 7:53

Re: Ten požadavek na zajištění absolutní bezpečnosti

To jsem někde napsal, nebo proč se ptáte?