4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

TERORISMUS: Musíme si zvyknout?

Po teroristickém útoku v Manchesteru je už předem jasné, co bude hlavním poselstvím evropských politických elit. Těch elit, jimž vůbec nic nehrozí. Poselství se totiž už dlouho nemění. Zní: zvykejme si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 25.5.2017 10:51

Re:

Zřejmě máte rentgenový zrak, který vám umožní poznat sebevražedného atentátníka před tím, než se vyhodí do vzduchu.

Taky neopouštíte neozbrojen dům, ať už jdete nakupovat, na koncert nebo venčit psa.

S. Donát 25.5.2017 11:30

Re:

Proti bombě je zbraň houby platná, to je pravda. Proti magorovi s puškou by se už hodit mohla. S druhou větou souhlas.

R. Tichý 26.5.2017 13:07

Re:

Přeháním-malinko. Vytáhne nůž a střílí se.

Pořád ještě máme.... Jak dlouho?

K. Oldřich 25.5.2017 13:30

Re: Je mi líto...

V Israeli byl poměrně nedávno voják trestán za to, že přistiženého lotra už ležícího, namísto spoutání atd. pro jistotu raději nakrmil olovem. Mám za to, že dokonce byl potahován co vrah.

S. Donát 25.5.2017 13:37

Re: Je mi líto...

Ano, sejmul už zneškodněného útočníka. A byl obžalován z vraždy.

P. Vaňura 25.5.2017 16:53

Američtí vojáci to v Tichomoří praktikovali za WW2

běžně. A nenašel se krasoduch, který by si dovolil proti tomu ceknout. On totiž často raněný Japonec vyhodil do vzduchu granátem sebe i zdravotníka, který ho chtěl ošetřit!

Dokonce se podobné situace vyskytovaly i na jiných bojištích!

Z. Lapil 25.5.2017 17:27

Re: Je mi líto...

Popotahován byl novinami. Nevím, jestli souzen (tuším, že ano) a odsouzen, ale určitě degradován.

R. Tichý 26.5.2017 13:09

Re: Je mi líto...

Ano.

Z. Lapil 25.5.2017 17:22

Re:

Necháváte se unést. Ani v Izraeli není dovoleno zabít zpacifikovaného útočníka. Relativně nedávno kohosi degradovali, že takového zastřelil, samozřejmě v domnění, že není dostatečně pacifikovaný.

J. Lukavsky 25.5.2017 20:03

Re:

"pak jej vyzveme, aby nas nasledoval na policejni stanici ke zjisteni totoznosti." Pokud ale odmítne, nebo řekne, že nemá žádné doklady a že nepoví jak se jmenuje a odkud že je... - musíme ho nechat jít neb to je jeho lidské právo a to je nade vším!

T. Hraj 25.5.2017 8:01

Re: Ano, zvyknout si musíme.

1) V Izraeli si nezvykli. Naopak, jsou připraveni a konají a to jak na úrovni bezpečnostních složek, tak obyčejných občanů. Jejich situace je take samozřejmě zcela jiná než naše, protože jsou obklopeni smrtelnými nepřáteli a uvnitř státu mají 20% pátou kolonu.

2) Náš svět (ČR) bezpečný relativně je a může to tak zůstat, pokud nebudeme následovat příkladu západní Evropy (bludy trpí evidentně ona). Ke kolika teroristickým útokům došlo v ČR, SK, PL, HU atd.? Jaký je v těchto zemích podíl muslimů na populaci?

P. Janos 25.5.2017 8:11

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Opomněl jste takový malý rozdíl, muslimové jsou na blízkém východě tak nějak historicky usazeni, s tím se nedá nic dělat, ale do evropy je musel někdo pustit, nebo dokonce pozvat, někdo jim musel udělit ta britská, či francouzská občanství, někdo jim musel ustupovat, když začali prosazovat svoje nároky na úkor evropské kultury. Proto je vaše srovnání zcela mylné, izraelci žijí v ohrožení z nezbytnosti, evropané však v důsledku své slabosti a hlouposti.

P. Lenc 25.5.2017 8:30

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Ano.

J. Kulheim 25.5.2017 8:35

Říká se, že člověk si zvykne i na šibenici.

Zvykejte si vy, já si zvykat nebudu a nechci, aby si museli zvykat na terorismus moji vnuci. Vemte si je domů a zaručte se za ně, že nebudou páchat zločiny.

Těch 22 zavražděných dětí si také bude muset "zvyknout". Jakým právem berou život lidem, kteří se ničím neprovinili?

P. Vaňura 25.5.2017 9:48

Jejich příbuzní jsou zbabělí idioti a mají jen to, co si

zasloužili! Nevšiml jsem si totiž, že by příbuzný některého zavražděného jako odvetu zmasakroval příslušný počet muslimů. Pro samuraje by toto byla POVINNOST a vůbec nepřipadalo v úvahu, že by ji nesplnil!

P. Zinga 25.5.2017 8:39

Re: Ano, zvyknout si musíme.

Kde bydlíte? Přijdu Vám občas rozbít hubu nebo aspoň zapálit auto či rozbít okna.. Předpokládám, že byste to přijal stoicky.

R. Gramblička 25.5.2017 9:07

Re: Ano, zvyknout si musíme.

z vás by Chamberlain a Daladier měli radost :-(

P. Vaňura 25.5.2017 9:51

No, ti dva pitomci přece jen měli určité meze, co ještě

byli ochotni Hitlerovy strpět. Dnešní evropské pseudoelity je nemají!!!

J. Karlík 25.5.2017 7:13

Kdyby

něco podobného provedl evropský atentátnik v jejich zemi, stalo by se, že by jejich elity náhodně vybraly dvojnásobek počtu obětí atentátu a ty by zavraždily. Naše elity se pod silnou ochranou vydají předvádět, jak se nenecháme zastrašit.

J. Štrobl 25.5.2017 6:49

Souhlasím s autorem

Daleko nebezpečnější jsou socani volící Babiše.

J. Fridrich 25.5.2017 6:34

Velmi zajímavý a poučný "link" a i když je

Velmi zajímavý a poučný "link" a i když je delší, tak je k tématu velmi aktuálnímu - tedy záchrany Evropy :

https://firemnividea.eu/videa/dokumentarni-filmy/skrytou-svycarskou-krajinou-2/

Švýcarsko a Švýcaři, jak je většinou neznáme - krásná a hrdá země, která by se nedala.... Myslí i nyní, v naší době na to hlavní - na BEZPEČNOST své země a svých občanů. Stojí to za zhlédnutí až do konce, zvláště za nynější situace v Evropě a ve světě je to pozoruhodný dokument a je k zamyšlení pro ostatní země Evropy - tedy i NÁS.. Včera jsem napsal : Hrdinka z Manchesteru v kritické chvíli odvedla do bezpečí padesátku dětí. A kdo odvede do bezpečí všechny Brity ? A všechny Evropany ?

Makrela s Junckerem a Schmidtem ?

J. Šimek 25.5.2017 6:15

Ten požadavek na zajištění absolutní bezpečnosti

je stejný, jako chtít vyčítat elitám, že se nedaří eliminovat všechny vrahy ...

J. Kulheim 25.5.2017 7:26

Re: Ten požadavek na zajištění absolutní bezpečnosti

V ČR máme "svých" psychopatů dost. Nevidím žádný důvod přivážet si další.

Pane Šimku, proč bychom měli dávat povolení k trvalelém pobytu lidem, kteří se nechtějí nebo neumí přizpůsobit a tím vytvářet podhoubí pro terorismus?

J. Šimek 25.5.2017 7:53

Re: Ten požadavek na zajištění absolutní bezpečnosti

To jsem někde napsal, nebo proč se ptáte?

J. Kulheim 25.5.2017 8:23

Ptám se proto,

že mne zajímá proč bychom měli povolovat trvalý pobyt lidem, kteří nesdílejí naše životní hodnoty a jsou ochotni zabíjet ty, kteří vyznávají jiné náboženství. Čím obohacují naši společnost? Přinášejí jenom kulturu strachu, betonových zátarasů, omezování svobody, atd.

Vy a vám podobní obhajujete udělování azylu lidem, kteří přicházejí ze zemí, kde je dominantním náboženstvím islám. Ukazuje se, že tito lidé s mnohdy nedokážou přizpůsobit životu v jiných životních podmínkách. I když se už narodili a vyrůstali mimo rodnou zemi svých rodičů, jsou frustrovaní z toho, že jich většinová společnost nepovažuje za sobě rovné, atd. Nenávidí natolik, že jsou ochotni zabíjet.

Tady se nejedná o solidaritu, ale sebevraždu.

J. Šimek 25.5.2017 8:56

Re: Ptám se proto,

Vy lžete, já žádné islamisty neobhajuju.

Vy si jen vymyslíte něco, co netvrdím a pak mě za to tvrdě tepete.

Jste obyčejnej tydýt nechopnej normální diskuze.

J. Kulheim 25.5.2017 9:00

Re: Ptám se proto,

Nenapsal jsem vám, že obhajujete islamisty.

Napsal jsem. "Vy a vám podobní obhajujete udělování azylu lidem, kteří přicházejí ze zemí, kde je dominantním náboženstvím islám. "

J. Šimek 25.5.2017 10:03

Re: Ptám se proto,

Neobhajuju a vy jen lžete přesně, jak jsem napsal výše, uvědčený lháři.

P. Vaňura 25.5.2017 10:05

Ale dopouštíte se JEDNÉ zásadní manipulace.

Elity nemohou odstranit domácí zločince. Mohou ale 100% odstranit všechny islamisty tím, že deportují všechny POTENCIÁLNĚ nebezpečné muslimy! Zkuste mi říci, co na tomto "nefunguje."

Všechny žvásty o tom, jak "jednoduchá řešení nefungují" mají pouze zamaskovat fakt, že je sluníčkáři realizovat NECHTĚJÍ!

J. Šimek 25.5.2017 11:14

Re: Ale dopouštíte se JEDNÉ zásadní manipulace.

Deportace všech muslimů je podobně jednoduché řešení, které nabízel pro neárijské etnikum Hitler.

Vy jste fakt srandovně průhlednej nácíček :o)