18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Zvítězí pravda o Ukrajině?

Vladimír Putin v rozhovoru s Barakem Obamou řekl: Nové vedení v Kyjevě se dostalo k moci protiústavním státním převratem a způsobilo zcela legitimní rozhodnutí (obyvatel) ve východní, jihovýchodní a krymské oblasti Ukrajiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Gabriel st. 10.3.2014 16:03

Re: Znám. A opakuji otázku.

To co ukazovala ČT, a že toho bylo dost, na palec nevypadalo. Šlo jednak o záběry jednotky snajperů, v Kyjevě, bez hodností a jiného označení, jediná identifikace žlutá páska na rukávu. Špičkové vybavení pro noční střelbu. Následně svědecké výpovědi lékařů, Ukrajinských i našich vojenských. Zástřely od profesionálně cvičených střelců. Opakivané přesdné průstřely srdce zezadu u policistů i u demonstrantů. Nebo přestřel páteře s okamžitým smrtelným účinkem... Vy to máte v palci s. Nováku? já ne.

T. Petřek 10.3.2014 15:52

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Takže podle Vás byli "střelci" na majdanu Rusové? Máte pro to nějaký důkaz? Taky můžu spekulovat, že to byli američané, prý jsou na Ukrajině žoldáci z Blackwater/Academi.

Jen pro ilustraci, pokrytectví mainsteamové propagandy: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3618-komentar-mesice-kdo-chce-rusa-bit

T. Petřek 10.3.2014 15:41

Autor má pravdu, bohužel.

Jen dodám, že se také zapomíná na volyňské Čechy, což je bohužel "logické", jinak by nemohla být dodržena "mainsteamová propgandistická linie".

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Smutny-SZ-Volynsti-Cesi-volaji-o-pomoc-306581

V. Kobetič 10.3.2014 15:02

Re: On taky autore nikdo netvrdí, že vláda je legitimní.

Asi se mýlíte. Nejenom proto, že nebyl dodržen ústavní postup (tj. čl. 111 Ústavy UA), ale prezident nebyl odvolán ani požadovanou 3/4 parlamentní většinou...

J. Václavíková 10.3.2014 14:29

Re: Něterým (nejen) ženám prostě neimponuje pravda.

Jestli Vás Putinovy všude cpané lži přivádějí k orgasmu, to je potom jiná. Přiznávám, že doposud jsem si u Vámi hlásané demagogie motivací nebyla úplně jista.

E. Tocháček 10.3.2014 14:27

Re: Abychom si nalili čistého vína.

"Je téměř nepochybné" má stejnou váhu jak být si "skoro jistý ". Tedy bohužel stále " pochybné " a " nejistý ". Mluvíme tu o zabíjení lidí za účelem maximální eskalace napětí s cílem vyvolat krvavý konflikt. Asi byste si nechtěl vyslechnout u soudu " .. je téměř nepochybné a tedy vinen .. ".

J. Kadeřábek 10.3.2014 14:23

On taky autore nikdo netvrdí, že vláda je legitimní.

Legitimní je ovšem parlament vzešlý z voleb a ten odvolal Janukoviče po tom masakru vlastních občanů a připravuje nové volby. Pak vznikne zcela legitimní vláda.

V. Novák 10.3.2014 14:03

No, jestli se vám líbí,... de gustibus non est disputandum..

...

V. Novák 10.3.2014 13:57

Něterým (nejen) ženám prostě neimponuje pravda.

Zato stokrát opakovaná lež - je-li  v souladu s Pevným Přesvědčením dotyčné - vede až k orgasmickým křečím.

Skřet Goebbels a blbka Baarová jsou příkladem více než zřetelným.

Z. Sohorova 10.3.2014 13:50

Re: Pan V. Vlach a bolsevik Novak

Pane Vlach Vy jste ale blbej:):)

J. Vyhnalík 10.3.2014 13:30

Re: Proruský Čech je jak střízlivý Zeman - směśné

Neplatí, ale Rusy na východě země vyhnala do ulic. Jednak mezi hlasování a Jaceňukovým odmítnutím uběhl důležitý čas a jednak to Rusům vyslalo jasný signál "Nechceme Vás tu!".

Mluvil jsem o tom s Ukrajinci z východu i západu země a ti ruskojazyční mi říkali, že do Ruska nechtějí, ale zároveň, že mají strach z nacionalistů a nejraději by chtěli samostatnost, nebo alespoň autonomii. Pokud se podaří situaci deeskalovat, tak to tak nejspíš skončí. Je ovšem otázkou nakolik hloupá politika EU posílila jestřáby a v Rusku a nakolik jsou nacionalisté na Ukrajině (ne, že bych jim nerozuměl) schopni tolerance a nadhledu.

J. Vyhnalík 10.3.2014 13:20

Re: Krym

Jim stačilo, že mají jednak právo mít na Krymu 25 000 vojáků schválené v rusko-ukrajinské smlouvě a jednak je pozval legálně zvolený parlament a vláda Autonomní republiky Krym.

J. Václavíková 10.3.2014 13:17

Re: Není splněn základní předpoklad.

Ženám rozhodně neimponují kolaboranti, kozáku. Snažíte se do roztrhání těla, ocení to ruští propagandisté?

J. Vyhnalík 10.3.2014 13:14

Re: Konečně to někdo řekl na plnou hubu

Takže fakta. Krym je Autonomní republika s vlastním parlamentem a vládou. Podle rusko-ukrajinské smlouvy má Rusko právo mít na Krymu až 25 000 vojáků (pro srovnání Krym má cca 2 miliony obyvatel a ČR necelých 20 000 vojáků).

Jinak autor jasně napsal, že na Krymu Rusko překročilo hranice legitimní ochrany ruskojazyčné menšiny a Ruský postup odsoudil. Stačí umět číst.

V. Vlach 10.3.2014 12:53

Re: Pan V. Vlach a bolsevik Novak

Budete deportována na východ, pak můžete kybicovat - z teplého zázemí za větrem si myslíte, že jste nedotknutelná???

Deportovat vás budou speciální výsadkářské jednotky Tonžského království.

V. Vlach 10.3.2014 12:50

Re: Větší proruský blábol jsem nečetl

...asi nejspíše odstoupil od smlouvy, když ji viděl fyzicky - podmínky tak neradostné, že by mohl být obžalován z vlastizrady! Nic víc, nic míň.

V. Novák 10.3.2014 12:04

Není splněn základní předpoklad.

Vydra nemyslí - Vydra jen nadává a nejradši by se pral.

Některým ženám takoví imponují...

J. Václavíková 10.3.2014 11:38

Re: pane Gabrieli

Myslel jste zřejmě pana Nováka.

V. Novák 10.3.2014 11:14

Jakých "Osetií", vy alternativně informovaná osobo?

Kdo a kdy obsadil Severní Osetii - Alanii? Tušíte to?

V. Novák 10.3.2014 11:11

Rusové za Putina se maji nejlépe z celé historie.

Proto má Pitin takovu podporu.

Pravda, existuje tam do 20% nostalgiků, kteří by rádni vrátili Rusko do dob Brežněva  - to jsou voliči tamních komunistů, dále pár nacionalistů co podporují Žirinovského, ale nulanulaprd těch, kteří by podpořili "dermokraty" a "prichvatizátory" 90. let. Proto nemá šanci Javlinskij s Jablokem.

V demokratických volbách prostě nemají šanci.

V. Novák 10.3.2014 11:06

Rozhodně nemíním cucat vám pazneht...

...

J. Vydra 10.3.2014 10:48

Re: Velmi dobrá analýza. To bude facek, autore...

Dobrá analýza pro lidi bez vzdělání a paměti. NE!

J. Vydra 10.3.2014 10:47

Re: Jsem šokovám tím, co všehno údajně Putin dokáže.

Ne, jen kágébák, diktátor a vycgcanek. A ty seš prolhanej blázen.

Z. Sohorova 10.3.2014 10:46

Re: "Je téměř nepochybné" - a to proč?

V. Novák  Vy si cucate palec od nohy asi jo...komunisto Novaku

J. Vydra 10.3.2014 10:44

Re: pane Malečku

Pane Lejno, diskutovat se slepým a hloupým kolaborantem nemá cenu.

Z. Sohorova 10.3.2014 10:44

Pan V. Vlach a bolsevik Novak

Si pojedou provetrat plice do KLDR  tam se hodi

Rusko se drželo v případě revoluce Majdanu zpátky a nezasahovalo (alespoň o tom nevíme)..." pise autor  a co pan autor vi a zna?? asi tak kulove  s prehazovackou to ano  To ze Rusko zasahovalo vi a zna celi svet.... Jenom pan autor je asi z Klausova institutu a tam to nevedi

M. Varadinková 10.3.2014 10:43

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Zifčák byl estébák. Jestli StB jednala na něčí zakázku ze zahraničí, to bych si tvrdit netroufla, i když to nevylučuji. Zifčák ani jeho nadřízení to dodnes nevysvětlili.

Jedno ale tvrdím: byla to fáma o zabitém studentovi, co rozproudilo sametovou revoluci. Nebýt té fámy, tak se komouši udrželi o nějaký pátek déle (i když ne natrvalo) a demonstrace na Národní třídě by byla jen jednou z mnoha v řadě. Já jsem byla například demonstrovat už v roce 1988 a policajti to tam taky mlátili hlava nehlava.

Vyjímečnost 17.listopadu 1989, která spočívala v mobilizaci široké veřejnosti proti režimu, nastala až díky tomu údajně mrtvému studentovi, kterého hrál Zifčák.

Podobně na Majdanu skončil dlouhé týdny trvající pat až díky těm ostřelovačům. Jejich cílem určitě nebylo demonstrace potlačit. To by nestříleli po policajtech a náhodných lidech, ale soustředili by se na majdanské vůdce. A navíc by jejich atak, aby měl smysl, musel být koordinován s ráznou policejně-vojenskou akcí, která by vzápětí vyklidila Majdan. Nic takového se ale nestalo, že? Naopak nastal konečný šturm majdanistů k násilnému puči.

V. Novák 10.3.2014 10:40

Jsem šokovám tím, co všehno údajně Putin dokáže.

Dokáže vyvolat majdanské povstání, dokáže zmanipulovat majdanisty, aby útočili na policajty molotovovými koktejly, aby podpalovali barikády, aby vandalsky obsazovali státní budovy, jedině Putin způsobil, že se jim do čela dostali (za nadšeného hýkání davu) neobanderovci, Putin způsobil, že pučistický "parlament" přija nacionalistický jazykový zákon - prostě za vše zlé a špatné, co majdanci způsobili a jak se předvedli, může Putin. Jedině Putin.

Že by obsadil Amerianům HAARP a začal ovládat mysli Ukrajinců?

Nebo je Sám Satan?

Antikrist?

M. Šejna 10.3.2014 10:40

pane Gene

Zivčák nebyl ten, kdo poslal do světa informaci o mrtvém studentovi. Tím zvěstovatelem byl jistý disident jménem Petr Uhl, což byl blízký spolupracovník Václava Havla.

J. Vydra 10.3.2014 10:39

Re: Abychom si nalili čistého vína.

Ale pozoruje tu bezchybnou komoušskou logiku!