17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

SVĚT: Zvířata z Mossadu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 26.1.2011 13:25

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

nicméně, článek je o něčem jiném.

S. Netzer 26.1.2011 12:59

Re: Tu mu samozřejmě dává islám zrovna tak.

O křesťanství toho zjevně moc nevíte, a o islámu ještě méně.

Pojmem svobodné vůle je míněno něco jiného než existence různých sekt (ty existují u křesťanů též), nebo existence "farářů", kteří jsou ve Vašich představách jakýmsi mezičlánkem v komunikaci s Bohem.

V islámu není individuum svobodná bytost, jedinec se musí bezpomínečně podřídit, a odevzdat se Bohu.

S. Netzer 26.1.2011 12:41

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

:-))))

S. Netzer 26.1.2011 12:35

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Mohu Vás, pane Skotnico, ujistit, že nejsem odkázaná na výklad toho článku diskutérem Tesaříkem, který zřejmě není ani schopen pochopit větu "Server Arab News napsal, že původní nepravdivé informace pocházejí z internetových chatů", která je částí mého příspěvku, vyjadřující můj nesouhlas se záměrem autora, dělat paušálně blby ze všech Arabů.

Souvislost s mandelinkou bramorovou mi uniká, jediná analogie k článku, která mě napadá je ta, že se jedná o představitele zvířeny.

Jinak Vaše prezentace, kterou mi včera zaslala Kopretina, a za kterou ji ještě jednou touto cestou děkuji, obsahuje sice velmi aktuální výzvu a poselství, ale též jednu falešnou informaci. Britanie nevymazala výuku o holocaustu ze svých osnov: http://www.dailymail.co.uk/news/article-445979/Teachers-drop-Holocaust-avoid-offending-Muslims.html

H. Lukešová 26.1.2011 12:32

Re: Já psal o Bohu.

Jenomže evropští muži nekamenují ženy, nezabíjejí je upalováním ze cti, nepolévají je kyselinou. To muslimští muži dělají ve jménu Alláha.

R. Tesařík 26.1.2011 12:20

Re: Proč by tomu nemohli věřit?

hlavně , když je to proti US, že Vitaliji Vitalijiči.

R. Fleischhans 26.1.2011 12:20

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Zkuste číst důkladně ....Zkoumají ale zařízení, které měl připevněno na těle....Kdo ho zkoumá? Proč ho zkoumá?

R. Tesařík 26.1.2011 12:18

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

ano, mně dvě věty stačí k vyjádření na rozdíl od žvanivých slimejšů a grafomanů. Zato vy zde pořád něco hodnotíte, dáváte nesmyslné .odkazy. Nevím , na co jste tak namistrovaná. A diskuze??...proboha.

V. Novák 26.1.2011 12:12

Já psal o Bohu.

Ne o kruťáckých manželích - takové najdete v každé společnosti.

Bůh odmění rájem nebo odplatí džehennou.

V. Novák 26.1.2011 12:11

Tu mu samozřejmě dává islám zrovna tak.

Dokonce v míře větší než většina křesťanských církví. Muslim s Bohem komunikuje přímo a sám za sebe. Nepotřebuje -a taky nemá - prostředníka v nějakém faráři. Je-li dostatečně vzdělán v Koránu, případně jeho výkladu, může vést kázání. Za týden zase někdo jiný.

Korán dává základy práva - ale existují 4 velké právní školy a bezpočet malých, které existují vedle sebe. Tedy Korán nelze měnit - ale lze ho vykládat a není nikde řečeno, že možnosti výkladu skončily někdy ve středověku.

Tahle až přílišná svoboda pak dává vznik sektám, z nichž některé jsou nesnášenlivé - jako salafíja (vahhábismus) v SA, Alžírsku a v posledních 20 letech i na Kavkaze nebo v Bosně. A k tomu, že fathwu vydává kdekterý samozvaný trouba.

Jenže většina muslimů nejsou Arabové, Koránu v originále - což je jediný závazný text - nerozumí, nebo nerozumí dost. Ti jsou odkázáni na vzdělanější (ale často taky polovzdělané) kleriky, kteří jim podávají výklad. Třeba o tom, že džihád je cesta meče a sebevražedný atentát je cesta ke spáse - přitom hadíthy označují sebevraždu za ohavnost v každém případě. Nedávno jsem četl, že Holanďané v Afghánistánu mají velké úspěchy s feldkurátem muslimského vyznání, který strčí všechny místní polovzdělané "imámy" do kapsy a vyvrací jejich předsudky. Musí mít nejsilnější ostrahu z celé jednotky... Ale taky má nabito na kázáních...

V. Novák 26.1.2011 11:57

Ale řeč byl o náboženství...

taky jsem nepsal o Židech - kterých je skutečně mezi Nobelisty výrazně nad statistický průměr - ale o judaismu. Ten nepomáhá vědeckému poznání. Židovský původ - jak to tak statisticky vychází - asi ano. I když je to rasistický výrok.

Zajímavá věc - ještě tak před 400 lety islám rozhodně neškodil vědě o nic víc než křesťanství, před 1000 let byl mohutně vepředu... a teď... Zajímavý fenomén.

H. Lukešová 26.1.2011 11:53

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Ano, zjistila jsem, že historismus je chybná metoda, nikdy se z ničeho nepoučíme, poslal jste mi bezvadnou prezentaci o holocaustu, kterou jsem rozeslala dál, dalším lidem. A i nyní, když bychom si mysleli, že se již Židům nemůže nic stát, tak Arabové nebo Íránci plánují další holocaust a v Evropě se konají pogromy na Židy ze strany muslimských spolubydlících. Nizozemec Balkende řekl, že jediná šance pro Židy je vystěhovat se do Izraele nebo USA... V USA zatím není velký počet muslimů, takže se Židé mohou cítit bezpečněji. Je nutné, aby policie rázně zakročila proti muslimským darebákům.

V. Novák 26.1.2011 11:50

Proč by tomu nemohli věřit?

Stačí zkombinovat skutečné informace o cvičení delfínů pro válečné účely (USA a nejspíš i SSSR - pravda, už je to dávno) s novějšími o výcviku hlodavců ke hledání výbušnin, hlavně min... Troška paranoie, troška špatných zkušeností, zamíchat - a proč by se tomu nedalo věřit?

Tedy ne že bych tomu věřil já - ale kdo chce, může.

J. Skotnica 26.1.2011 11:31

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Ten článek je třeba exkurs do historie. Nepamatujete amerického brouka v jiném, též osvíceném zřízení? Nedávno si Kopretina stěžovala, že se nedostatečně poučujeme z historie. Nuže...

S. Netzer 26.1.2011 11:17

Re: Pro dnešek to irelevantní být může.

Islám má v životě věřícího muslima úplně jinou hodnotu než křesťanství nebo judaismus u svých oveček.

Islám degraduje individuum na poslušného příjemce Mohamedových přikázání, křesťanství a judaismus ponechávají věřícímu jeho svobodnou vůli.

H. Lukešová 26.1.2011 11:11

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Ano, sup nebyl zatčen, ale problém u Arabů je jejich protižidovská obsese, jak může někdo uvěřit, že Izraelci svičí žraloky proti Egypťanům, či potkany proti palestinským Arabům? To jsou Protokoly sionských mudrců, na které dávala odkazy známá diskutérka so. A takových pomluv je, televize Al Manar odvysílala film zachycující Žida zabíjející dítě pro nacesy. Zarážející je, že i vzdělaní Arabové jsou ochotni uvěřit takovým hrozným věcem.

H. Lukešová 26.1.2011 11:00

Re: Pro dnešek to irelevantní být může.

No velká část Židů jsou ateisté, kteří judaismus vyznávají jen v soukromí. JInak by nebylo možné, že je tolik Židů úspěšnými vědci, vynálezci, nobelisty. Samosebou ortodoxní Žid, modlící se u Zdi nářků vědcem zřejmě nebude.

H. Lukešová 26.1.2011 10:59

Re: Ano, muslimský Bůh je takový starozákonní.

Jak koho. U filmu "Poddajnost", na který dával odkaz pan Štrobol, bylo vidět kruté zacházení se ženami a žádné obměňování.

V. Novák 26.1.2011 10:54

Ano, muslimský Bůh je takový starozákonní.

Krutý, vzteklý, žárlivý, trestající...

Ale taky odměňující.

Podle své libovůle.

Já v těch vírách nevidím rozdíl.

V. Novák 26.1.2011 10:51

Pro dnešek to irelevantní být může.

Já bych spíš očekával, že by připomínka slavné minulosti mohla být pro muslimy pobídkou, aby se konečně snažili i o slavnou přítomnost. Přičemž "slavný" neznamená "nechvalně proslulý".

Ale bez ohledu na relevanci pro přítomnost je tvrzení páně Michalovo nesmysl nebo lež (pokud je vědomá).

Křesťanství snad je vybaveno?

Judaismus je vybaven?

Moderní doba přináší moderní otázky a odpovědi založené na úvahách starých 3000, 2000 nebo 1400 let jsou pro jejich zodpovězení asi stejně vybavené.

H. Lukešová 26.1.2011 10:47

Re: Až na to, že toho Aristotela

Dnešní muslimové nenabízejí nic užitečného. Ano, mezi muslimy jsou vzdělaní lidé, ale jak vidíte i oni jsou ochotni věřit protižidovským tyrádám. Problém islámu je, že je dogmatický, neexistuje zde láskyplný, milující vztah mezi Bohem a člověkem jako u křesťanství, kde Ježíš miluje všechny lidi (i hříšníky a modlí se i za nevěřící), kdežto u islámu je Alláh, krutý, hněvivý a trestající bůh vyžadující absolutní poslušnost.

S. Netzer 26.1.2011 9:42

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

No né, dvě celé věty! Když přestanete s těmi hloupými hodnoceními, na které VY skutečně NEMÁTE, tak máte naději, že se za několik let naučíte diskutovat.

S. Netzer 26.1.2011 9:35

Re: Až na to, že toho Aristotela

Co zprostředkovali evropským vzdělancům islámští učenci je pro dnešek naprosto irelevantní. Islám ustrnul, a tento fakt přiznává i mnohý muslimský intelektuál. Stagnace rozumu je úměrná růstu demagogie.

Islám není vybaven na to, aby zodpovídal na otázky  21.století, viz fatwy některých učenců.

R. Tesařík 26.1.2011 9:29

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

paní učitelko, ten orel je jenom takový můsteček k úvaze o tom, čemu všemu jsou ochotni troubové, byť se vzděláním, ( a nejenom v arabských zemích) věřit. přestaňte už machrovat, nemáte na to.

V. Novák 26.1.2011 9:18

Až na to, že toho Aristotela

zprostředkovali evropským vzdělancům právě islámští učenci. Vaše další představy o islámu jsou stejně relevantní.

S. Netzer 26.1.2011 8:58

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Skutečně? A o čem je ten článek, mohl byste mi to vysvětlit vlastními slovy, anebo je Váš "myšlenkový vesmír" zrovna tak omezený, jako u těch Arabů?

Vzhledem k dosavadním ukázkám Vašeho diskusního potenciálu se přikláním k druhé možnosti.

Asi jste taky neprošel osvícením.

R. Tesařík 26.1.2011 8:31

Re: Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

to chycení muselo být zatraceně divoké, když se z toho traumatu nemůže vzpamatovat. Jinak, článek je o něčem jiném.

S. Netzer 26.1.2011 8:23

Oni ani ti Arabové už nejsou to, co kdysi bývali.

Agent X 65 (http://www.france-israel.org/bqimages/aigle-espion-mossad.jpg), zadržený nedávno v Saúdské Arábii s anténou a označením pocházejícím z Izraele, se má v Saúdské Arábii dobře. Tamní úřady považují za nesmyslné zprávy o tom, že Izrael mohl dravce použít ke špionáži. Zkoumají ale zařízení, které měl připevněno na těle. Server Arab News napsal, že původní nepravdivé informace pocházejí z internetových chatů.

Sup byl převezen do rezervace Tumama u Rijádu. Rozhodně nebyl zatčen, jak se praví v původních zprávách. Je o něj dobře postaráno a podle doktora Muhammada Šubraka bude vypuštěn do volné přírody, jakmile se vzpamatuje z traumatu odchycení. Šubrak je znalec supů se specializací na supy královské. Studiem a monitorováním pohybu těchto ptáků tráví většinu života.

B. Michal 26.1.2011 7:06

Re: Arabove potrebuji osviceni..

Jenže v Evropě bylo i v nejtemnějším raném středověku podhoubí - spisy antických autorů, které přečkaly v péči řady klášterů. Islám ale nic takového nemá. Žádný Tomáš Akvinský, žádná vzpomínka na Aristotela, není se k čemu vracet, co korigovat a rozvíjet. Cokoliv podobného není z jejich kořenů, ale cizího a proto nepřátelského a hlasatelům je třeba vyhlásit fatwu.

Nehrozí ani reformace (v Evropě návrat ke smyslu učení Kristova), protože návrat ke smyslu Koránu je přesně to, co dnes vidíme - šíření pravé víry mečem, co jednou patří Pravověrnému, nesmí již nikdy patřit nevěřícím, případný prodej je z principu neplatný.

M. Zavala 26.1.2011 5:35

Re: Neco me to pripomina...

my tomu ale neverili. I kdyz souzi asi ano, a tyhle bajky - muzu se vsadit - tu buou opakovat "vzdelani" evropane, tzv. multikulturaliste. Prece Twin Towers taky zborili CIA nebo mozna Mossad. Tvrdit tak jako tak je pokrokove.