18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Zablokované karty v Rusku...

Události na Ukrajině v celé nahotě odhalily pojetí demokracie a svobody slovy. Vytvořil se tu hlavní mediální proud tleskající Kyjevským demonstrantům, ať už dělali cokoliv a konstatující, že jde o vrchol demokracie a naopak odsuzující demonstranty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Nowodny 28.4.2014 10:57

Pan finančník

oklasifikoval sám sebe, lži se stávají "potravou pro masy".

J. Milota 28.4.2014 10:50

pro připomenutí

z WIKI pro ty, kteří mají krátkou paměť.

4.dubna 1953 vyčleníl ředitel CIA J.F.Dulls z rozpočtu 1 milion USD, který měl být použit ke svržení iránského prémiéra Mossadeka. Ve spolupráci se šáhem,monarchistickými a klerikálními skupinami a generálem Záhaidem pak Američané zahájili tzv operaci AJAX, jejímž cílem bylo obnovení moci šáha. Převrat pod taktovkou gen. Záhidího proběhl 19.srpna 1953. Samotný Mossadek byl zatčen, v prosinci 1953 byl odsouzen k trestu smrti, ale později šáhem omilostněn.

J. Milota 28.4.2014 10:51

Re: pro připomenutí

oprava : Dulles.

J. Šimek 28.4.2014 11:19

Re: pro připomenutí

Fakt hodně aktuální :o)

Dnes si proti tomu Rusko klidně vojensky anektuje území cizího státu.

M. Šejna 28.4.2014 11:34

pane Šimku

kde jste byl se svou kritikou, když EU a USA anektovaly Kosovo. Kosovo je dodnes protektorátem EU, kde se platí Eurem a jehož bezpečnost zajišťuje NATO (včetně narychlo vybudované vojenské základny USA). Rusové udělali jen to, co předtím EU. S tím rozdílem, že Krym si přivlastnili bez války a bez bombardování Kyjeva, zatímco EU a USA rozbombardovaly celý Bělehrad.

J. Šimek 28.4.2014 11:40

Re: pane Šimku

Jo, a kterému státu EU Kosovo připadlo? Nebo to je Amerika?

M. Šejna 28.4.2014 12:24

Re: pane Šimku

Je to protektorát EU. Ale já to chápu, že protektorát  pro Vás není anexe. Nakonec protektorát Böhmen und Mären taky Nepřipadl německu, že? Měli jsme i svého prezidenta Háchu, viďte? Jen se u nás platilo markou (v Kosovu Eurem), a bezpečnost zajišťoval Wermacht (v Kosovu NATO).

V. Novák 28.4.2014 13:01

Re: pane Šimku

Po 68. taky nebyla ČSSR okupována - vždyt tu byly jen základny Sovětské armády, vládu jsme měli vlastní, ba dokonce ani rublem se neplatilo...

J. Šimek 28.4.2014 14:02

Re: pane Šimku

Jo, už to chápu. Je to protektorát řízený a placený vrahy z Volstrýtu. Tak to jste mohl napsat hned z kraje a bylo to.

V. Novák 28.4.2014 14:22

Re: pane Šimku

Další promarněná příležitost nedělat ze sebe trotla, pane Šimku. Máte k tomu nějaké puzení?

J. Šimek 28.4.2014 14:26

Re: pane Šimku

Speciálně od Vás očekávám, jak mě argumentačně zvlácujete, ale Vy jste teda zklamal. Hlavně, že jinde mě v tom strašně radíte.

V. Novák 28.4.2014 14:44

Re: pane Šimku

Proč bych argumentačně válcoval vaše šaškování?

Pokud to nebylo šaškování, pak s vámi souhlasím - ano, pochází to z vólstrýtu...

J. Kadeřábek 28.4.2014 13:12

Srovnávat válku v Jugoslávii

s událostmi na Ukrajině je drobátko mimo mísu pane Šejna. Ti povstalci na Ukrajině snad vpadli na Krym a někoho tam zabili?

J. Šimek 28.4.2014 14:24

Re: Srovnávat válku v Jugoslávii

Určitě prostřednictvím jazykového zákona, který nikdy nevešel v platnost. To je horší než genocida, to Vám každý kolaborant potvrdí.

V. Vaclavik 28.4.2014 10:44

Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

"pokud má mít sankce nejaký smysl a opodstatnení v tomto kontextu, mela by být namírena proti tem, kterí pred tím ucinili neco, co onu sankci vyvolalo. Nikoliv tedy PRÍMO proti obcanum, kterí s tím nemají pranic spolecného."

Nesouhlasim s tim, kdyz se v dnes v konfliktech ve svete vzdy hledaji vinici, ktere by slo odsoudit v radnem soudnim liceni (kdyby tedy byli chyceni, nebo pred chycenim zabiti). Nemusi jit primo o vypuknutou valku a navic valku vyhlasenou vladou zeme, aby se provadely preventivni akce ruzneho druhu, ktere zasahnou obyvatelstvo plosne a to bez hledani vinika.

Takhle to individualizovat, tedy operovat na zaklade hledani specifickych viniku je pomylene, jestlize vlada zeme, vcetne obcanu, se aktivne nezasazuje o eliminaci techto osob, nebo skupin, na svem uzemi. Obcane mohou minimalne poradat verejne demonstrace, udelat podpisovou akci, nebo tak neco, zde v tomto konfliktu na podporu Ukrajiny a proti ruskemu armadnimu cviceni pobliz Ukrajiny a jeji infiltraci ruskymi vojaky. Rusti obcane, ti v Rusku - neberu tu hovadinu o Ruskych 'obcanech' zjicich mimo Rusko, ktere si Rusko narokuje branit, to je ta nejspinavejsi narodovecka nota, jaka v minulosti vedla k valkam - by se meli ozvat a jestlize zijou v takovem diktatorskem rezimu, ze se ozvat nemohou, cemuz neverim, protoze kdyz jde o zivot, i takova mensina v diktatorskem state by se mela ozvat prese vsechno mozne interni nebezpeci ze strany sveho rezimu.

V. Vaclavik 28.4.2014 10:45

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

Podle logiky specifickych zlocincu by se nedaly vest zadne valky. Napriklad bylo pomylene delat tu zasahovou akci na Ladina a risovat pri tom zivoty americkych vojaku. Na ten obytny komplex mela byt hozena bomba (snad jedine, kdyby slo o ujisteni, ze opravdu v tom zahyne, kdyz je treba 'prinest hlavu svemu krali' jako ujisteni. Samozrejme ta bomba vy zabila civilisty, blizke Ladina, ale to je holt jak se plati za obcovani s nim. Potazmo jak se plati za obcovani obcanu dnes s ruskou vladou - tu si Rusove zvolili a upi pod ni jak ti za ni vinni, tak ti nevinni, co Putina nevolili, ale tak uz to v zivote byva, a to same ve valkach. Delit obcany na ty, co s tim maji praneco spolecneho a na ty ostatni, je pravdolaskovska pomylenost.

V. Vaclavik 28.4.2014 10:56

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

Jak priznacne, ze autorovi tecou slzy nad pouhymi kreditnimi kartami, je videt, na ktere strane jeho srdce bije. A pritom nejde o zivoty ani o nic i jen blizke nejake velke ujme. Jde o gesto, aby Rusum, vcetne a hlavne tem obycejnym, dle autora nevinnym, obcanum doslo, jaci jsou hypokrytci. Aby jim doslo, ze az by bylo po jejich, stejne by zadne takove karty nebyly - kdyby nebyl ten nepratelsky Zapad, nemyslim, ze Rusko by bylo byvalo uz s nejakymi takovymi kartami samo prislo. Dle meho nazoru sankce, i ty male a ktere zasahnou Rusy plosne, jsou na miste a jejich dopad ma mnoho tvari, jak prakticky, tak i dopad na mysleni.

Jak pan Nacher pise, skoro to zni, jakoby platebni karty byly nejakym lidskym pravem. A co je to za nevinne Rusy, kteri s tim nemaji pranic spolecneho, kdyz se ani nehodlaji uskrovnit v takove, v teto souvisloti, prkotine? Opravdu jsou pak tak nevinni a nemaji s akcemi sve vlady pranic spolecneho??

V. Novák 28.4.2014 11:17

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

Docela by mě zajímalo, co byste bez karty dělal vy.

Já tedy hotovost na měsíc dopředu nemám, jinou možnost než jy vybrat z konta taky nemám - a transakce musí být schválena platebním systémem.

Ale jak píšu níže, USA tím reálně "potrestaly" jen své MasterCard a VISA - ty si už v Rusku svůj obolus z každé kartovní transkace neukousnou...

V. Vaclavik 28.4.2014 14:17

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

Vsak kdybyste musel, nejak byste se bez ni obesel. Nouze naucila Dalibora housti.

V. Vaclavik 28.4.2014 14:21

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

A dodal bych, ze doufam ze nejste jeden z tech hypokrytcu, kteri radi sleduji hrdinstvi a obeti ruznych dobrodruznych hrdinu ve filmech aby pak v zivote volili jednoznacne cestu zbabelosti, podlezavosti... a pak kdyz je jim ze sebe na bliti, sli si spravit chut u tech filmu o hrdinech.

V. Novák 28.4.2014 14:26

Re: Vsichni Rusti obcane s tim maji PRAHODNE spolecneho

Pokud mě považujete za fandu Bonda, Ramba a jiných rambouchů, pak jste vedle jak ona příslovečná jedle.

I když poslední díl Ramba, ukazující, jak afghánští pastevci prohánějí po zuby ozbrojenou armádu, je v současné situaci docela zábavný...

J. Kanioková 28.4.2014 9:34

""Události kolem Ukrajiny ukázaly

na to, že ti největší bojovníci za demokracii a svobodu slova, sami sebe v této věci definují za jediné nositele pravdy. Kdo má na situaci na Ukrajině názor odlišný, byť v detailu, je nějak pejorativně označkován či ironicky nálepkován.""

Absolutní souhlas s autorem.

Docela objektivní zhodnocení situace na UA - http://jdem.cz/bay452

J. Šimek 28.4.2014 9:38

Re: ""Události kolem Ukrajiny ukázaly

Pravda je jistě taková, že Ukrajinu žene do války pár najatých hrdlořezů ze západních ideodiverzních centrál za mrzký peníz vrahů z Volstrýtu.

P. Lenc 28.4.2014 10:21

Re: ""Události kolem Ukrajiny ukázaly

Přesné pane Šimku.A je zajímavé, že v okamžiku, kdy projevíte názor, který není po chuti třeba paní Kaniokové, jste označen za "jediného nositele pravdy".A tak máme znovu imperialistickou Ameriku a hodného ruského bratra.A abych nezapomněl, také toho fašistického nepřítele, vládu v Kyjevě.Jó, ten Volstrýt, to je svińa.

V. Novák 28.4.2014 10:39

A pendrek, pane Lenci - na toho "nositele jediné pravdy"

se pasujete sami ve chvíli, kdy jakýkoli názor, jež není po chuti třeba vám, označíte za proruskou a rusoufilskou (komunistickou, nacistickou, islamistickou, sionistickou, antisemitskou,...) propagandu - a to bez jediného protiargumentu.

Těch protiargumentů jsem opravdu mnoho nenašel - a to ani ve vašem příspěvku, ani v příspěvcích páně Šimkových, ani v celé diskusi.

P. Lenc 28.4.2014 10:54

Re: A pendrek, pane Lenci - na toho "nositele jediné pravdy"

Ale pendrek, pane Nováku.Nevšiml jsem si, že by někdo v případě Ukrajiny používal mimo ruskou propagandu  výraz fašistická vláda v Kyjevě.A pokud by jste četl mé příspěvky, tak argumentů jsem přinesl celkem dost.A to je o tom vidění.Nevšiml jsem si, že bych já a diskutující, kteří mají podobný názor jako já tvrdily o našich oponentech, že jsou jediní nositelé pravdy.Ovšem naši oponenti to tvrdí o nás.Pokud budete tvrdit opak, tak si já dovolím tvrdit, že nečtete jak články, tak diskuze, nebo čtete, ale velice povrchně.Dobrý den.

V. Novák 28.4.2014 11:00

Re: A pendrek, pane Lenci - na toho "nositele jediné pravdy"

Páně Šimkův příspěvek je co? Je plný argumentů - nebo je to snaha o dehonestaci protivníka v diskuzi zcela argumentůprostá? Souhlasíte s ním? Nahoře jste to napsal, takže asi ano.

Ne - vy úrotivníky neoznačujete za nositele jediné pravdy. Zato jiných "argumentů" a nálepek používáte (a ted nemluvím o vás konkrétně - třeba ausgerechnet vy se k nim neuchylujete, třeba) něurekom.

J. Šimek 28.4.2014 11:29

Re: A pendrek, pane Lenci - na toho "nositele jediné pravdy"

Tak si nechám poradit od odborníka Vašeho formátu, jak mám podle Vás argumentovat s příspěvkem, když pod citací cizího textu je autorkou, coby náplň příspecku, napsána jediná věta - Absolutní souhlas s autorem.  A pak teda ještě link pryč do internetu, to půjde taky těžko argumentačně napadnout :o)

V. Novák 28.4.2014 12:00

Ale klidně - pokud nic k věci nemám, stačí nereagovat.

Nikdo není povinen pseudoargmentovat.

Máte jak ukázat, že citovaný text je nepravdivý, že se přívrženci Majdanu nepasovali na Majitele Jediné Pravdy, že nepotírají své odpůrce za každou cenu a zejména nálepkováním? Vždyt jste předvedl, že se ten citát velmi dobře vztahuje i na vás.

Totéž platí pro onen link - můžete argumentačně napadnout tam uváděná tvrzení? Sem s tím! Nemůžete? No... pak halt můžete buď mlčet - a nebo jen dokládáte žvanilství a snahu za každou cenu protivníka odrovnat, kupř. zesměšněním. Když se vám dostalo oplatky s vaší meducínou, moc se vám nelíbila, že?

J. Šimek 28.4.2014 14:05

Re: Ale klidně - pokud nic k věci nemám, stačí nereagovat.

O Majdanu v textu není ani slovo. Je tam absolutní souhlas a link a vy jen debilně radíte k něčemu, co tam není.